quote:
Ik wilde net een foto van Richard "Hamster" Gere gaan plaatsenquote:
Trivia van welke filmquote:According to, total invisibility is impossible, but the camouflage cameras in the film (they project the view from a soldier's back onto their front) can allow for virtual invisibility.
quote:
Ja bewegende poppen zijn natuurlijk niet erg geloofwaardigquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:41 schreef DragonFodder het volgende:
En dat was nog een van de geloofwaardiger dingen, kan je nagaan.
Ja, sorry, kwam ff wat tussen. Nog niks goed. Het gaat om een blondine.quote:
quote:
Nope.quote:
When harry met sallyquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:57 schreef Asap het volgende:
Meg Ryan heeft maar 1 film met een rating boven een 7.5, welke is dat?
quote:
en welke film is dat dan?quote:A film inspired by the classic Shakespeare play "The Taming of the Shrew.", set in a modern day high school.
Good save!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:07 schreef Tanin het volgende:
Nee, 10 things I hate about you!
She's The Man is een andere shakespeare
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:12 schreef DragonFodder het volgende:
Ben affleck
Ralph fiennes
Gwynneth palthrow
Verder geen idee.
quote:
quote:
Excuses, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:18 schreef lamers het volgende:
Ben er vrij zeker van dat Firth die gast speelt waar Paltrow eig mee moet trouwen
Nope.quote:
Nopequote:
quote:
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:46 schreef DragonFodder het volgende:
Vast niet, maar... Very bad things?
ZVJZ=VMRquote:From the director of "Kids"
Je zit dichtbij. Deze is een jaartje ouder dan Ken Park. (Ja ik was er toch nog, maar ik ga wel zo weg.quote:
Mooi op tijd nogquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:59 schreef dekatophetspek het volgende:
Oh nee titel was 1 woord....
Bully ?
Iddquote:
+1quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:49 schreef afro het volgende:
In de style van net moet dit toch wel Lesbian scissor practice zijn
quote:
quote:Well, it's been one long goddamn hot miserable shit-ass fuckin' day every inch of the way.
quote:
quote:: God damn you, God damn you... what the hell you want?
: What do you think I want, you mean old bastard? I want a fucking room.
: OK, all right.
quote:
tinypic kan ik niet zien héquote:
welke film?quote:Bill Murray was deemed too old to play Gordon Bombay.
helaasquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Maar hopelijk niet deze NL versie:quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:04 schreef Asap het volgende:
Doet me denken aan het nummer Star Trekkin
quote:
Hoewel ze beiden wel wat weg hebben van de alien...quote:
Is die rechter niet Elliot van E.T.? Verder zeggen de plaatjes me niks.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:37 schreef Asap het volgende:
De rechter heeft wel een bekend gezicht, maar zou het ook niet zo snel weten
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:42 schreef Weakling het volgende:
[..]
Is die rechter niet Elliot van E.T.? Verder zeggen de plaatjes me niks.
Aww, wel een bekend gezicht idd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:44 schreef Patch het volgende:
![]()
de linker en de rechter hebben het bekendste gezicht
Jij doelt op de The Last Starfighter en op Flight of the Navigator?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
The Final/Last nogiets? of doel ik dan weer op een andere kinderfilm waar ik de titel ook niet van weet
quote:
Victor komt hier weinig (laatste tijd weer wat meer), Bellatrix nog veel minder. Wyccie is helaas niet online.quote:
vreemd want je hebt hem wel gezien zei je ooit eensquote:
quote:
Nooit gezien en zelfs nog nooit van gehoord. Je verwart me met iemand anders.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:57 schreef Patch het volgende:
Het was Explorers met Ethan Hawke en River Phoenix
nee hoor, je hebt het ooit zelf gepost, net opgezocht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nooit gezien en zelfs nog nooit van gehoord. Je verwart me met iemand anders.
Serieus?! Waarom weet ik daar helemaal niks meer van?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:02 schreef Patch het volgende:
nee hoor, je hebt het ooit zelf gepost, net opgezocht.
Omdat je een alcoholiste bent?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Serieus?! Waarom weet ik daar helemaal niks meer van?
Onmogelijk.quote:
ok, dan lees ik het verkeerd, dacht datje ze allemaal gezien had behalve juist Indianaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Onmogelijk.
Ik heb het ook opgezocht. Van al die films die je opgenoemd had, zeg ik dat ik Indiana Jones misschien heb gezien. De rest dus niet.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:14 schreef Gillingham het volgende:
Het lijkt wel McQueen in The Great Escape, maar dit is hem natuurlijk niet.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die Australische film over zo'n dierenliefhebster die de hele film wordt opgejaagd?
Is dat die film waar 3 jochies een ruimteschip (proberen te) bouwen? Da's lang geleden dat ik die gezien heb!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:57 schreef Patch het volgende:
[..]
Het was Explorers met Ethan Hawke en River Phoenix
precies, zou hem ook graag weer eens willen zien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:51 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Is dat die film waar 3 jochies een ruimteschip (proberen te) bouwen? Da's lang geleden dat ik die gezien heb!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:56 schreef Weakling het volgende:
Wel Sean Young zo te zien, of zie ik het weer verkeerd?
quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:47 schreef Patch het volgende:
even weg
ZVJZ ? = VMR !
ER
GB Gerard Butler?
MD Minnie Driver dus
SC Sean Connery?
JS Jason Statham (lijkt me niet in dit soort films...)
Mainstream? Met net 1500 votes op IMDb... (over Baby)quote:
Jawhol +1quote:
da's een vlindertjequote:
Patch +1quote:
helaaschquote:
Nope, maar je hebt MD goedquote:
Nee hoor, want niet goedquote:
Hoor jij geen deus ex te spelen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:40 schreef The_Substitute het volgende:
* Sub komt even invallen
Falling Down
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
In The Game valt ie ook down toch?
Eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:48 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hoor jij geen deus ex te spelen?
* ...en sub's invalbeurt zorgt voor een tempoversnelling!quote:
Volgens mij welquote:
Inderdaad klein plaatje, maar vaak wel van een bekende foto.quote:
quote:: You just remember, you got to take this recipe to your grave.
:: I think I can... goddamn guarantee that.
quote:: Brother, ain't no Texan's ever gonna give you his BBQ recipe, that's a fact! He'll take it to his grave!
quote:: Tony, if anyone comes up to the car, I want you to shoot them. Just like in your video games: shoot them in the head.
Tony : What if it's dad?: Especially if it's your dad!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |