Nou ik heb haar dus gevraagd, en ze zei jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:36 schreef Roogr het volgende:
Bedoel je dat je geen vriendinnen hebt en er nu eentje hebt gekregen? Dus niet je vriendin zeg maar? Gewoon een vriend dus.
Hoe kan het je vriendin zijn als je haar alleen maar hebt gesproken bij het volleybal? Dat kan je dan toch geen vriendin noemen
ik 16 zij 15quote:
Ja dat hoop ik ook maar tot die tijd...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:56 schreef FebruaryAir het volgende:
Eerste afspraakje is vaak een beetje awkward, zal de volgende keer al veel minder erg zijn
Kijk naar de reacties voor en na de verplaatsing.quote:
Is het zo? Waarom? Wat moet er dan gebeuren dat het ''awkward'' is?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:56 schreef FebruaryAir het volgende:
Eerste afspraakje is vaak een beetje awkward, zal de volgende keer al veel minder erg zijn
als je gewoon niets durft te doen en zij er ook maar een beetje ongemakkelijk bij zit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is het zo? Waarom? Wat moet er dan gebeuren dat het ''awkward'' is?
Mja.... zat je zover uit elkaar dan? Anders toch gewoon fijn beetje oogcontact houden en iets dichterbij komen? Merk je vanzelf wel of ze wilt zoenen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:13 schreef Regenaar het volgende:
[..]
als je gewoon niets durft te doen en zij er ook maar een beetje ongemakkelijk bij zit.
alleen een knuffel ofzo zou al fijn zijn (klinkt heel zielig maarja)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja.... zat je zover uit elkaar dan? Anders toch gewoon fijn beetje oogcontact houden en iets dichterbij komen? Merk je vanzelf wel of ze wilt zoenen.
Klinkt wel schattigquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:28 schreef Regenaar het volgende:
[..]
alleen een knuffel ofzo zou al fijn zijn (klinkt heel zielig maarja)
dat weet ik niet, de enige kans die ik kreeg was midden in een gesprek, en dat is niet het juiste momentquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klinkt wel schattig
Knuffel haar dan? Wat weerhoudt je?
''kans'' ? Geef der gewoon een knuffel. Als dat uit het niets is dan komt juist leuk over... denk ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:33 schreef Regenaar het volgende:
[..]
dat weet ik niet, de enige kans die ik kreeg was midden in een gesprek, en dat is niet het juiste moment
Ik denk er dan TE veel over na (wat ik totaal niet zou moeten doen) maar dat gebeurt wel en dan doe ik het uiteindelijk toch maar niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''kans'' ? Geef der gewoon een knuffel. Als dat uit het niets is dan komt juist leuk over... denk ik
Erover praten met haarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:37 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Ik denk er dan TE veel over na (wat ik totaal niet zou moeten doen) maar dat gebeurt wel en dan doe ik het uiteindelijk toch maar niet.
zou zoiets echt helpen? ik krijg al een hogere hartslag om eraan te denken dat aan haar te vragenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil je knuffelen!Zeg je dan.
Nou ik zou er gewoon opspringen als ik jou was... Maar als het stil is en je durft dat niet... Dan is die stap minder groot denk ik en dan sleurt zij je wel over die stap heen :pquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:50 schreef Regenaar het volgende:
[..]
zou zoiets echt helpen? ik krijg al een hogere hartslag om eraan te denken dat aan haar te vragen
wat het eingelijk ook moeilijk maakt is dat ik haar een hele tijd al leuk vond maar zij mij (volgens mij) niet en dus heb ik haar een beetje uit mijn gedachten gedrongen. tot ze mij een aantal dagen geleden zei dat ze me leuk vond en toen heb ik het gevraagd (via msn dat wel) daarom moet ik eerst nog even de tijd hebben om mijn gedachten weer op orde te zetten, en ik begin nu weer gevoelens voor haar te krijgen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou ik zou er gewoon opspringen als ik jou was... Maar als het stil is en je durft dat niet... Dan is die stap minder groot denk ik en dan sleurt zij je wel over die stap heen :p
Denk anders andersom. Dat meisje denkt nu dat je haar voor niks laat wachten en gaat zich onzeker door je voelen, ze wilt dat je haar knuffelt maar durft het zelf niet te zeggen of te doen. (werkt dit?)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:58 schreef Regenaar het volgende:
[..]
wat het eingelijk ook moeilijk maakt is dat ik haar een hele tijd al leuk vond maar zij mij (volgens mij) niet en dus heb ik haar een beetje uit mijn gedachten gedrongen. tot ze mij een aantal dagen geleden zei dat ze me leuk vond en toen heb ik het gevraagd (via msn dat wel) daarom moet ik eerst nog even de tijd hebben om mijn gedachten weer op orde te zetten, en ik begin nu weer gevoelens voor haar te krijgen.
dat zijn inderdaad wel woorden waar ik iets mee kan, maar ik zie haar de eerst komende week niet (korte vakantie) en daarna school. Ik hoop dat ik haar wel eerder weer kan zien voor het volleyball want dat stelletje gaat het hele team al door en dan heb je haast hetzelfde als de laatste keer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk anders andersom. Dat meisje denkt nu dat je haar voor niks laat wachten en gaat zich onzeker door je voelen, ze wilt dat je haar knuffelt maar durft het zelf niet te zeggen of te doen. (werkt dit?)
Ja eerste.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:03 schreef J-Style. het volgende:
Is het je eerste vriendinnetje? Misschien is het daarom allemaal een beetje spannend enso? het komt vast wel goed !
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit klopt idd, misschien hebben jullie gewoon wat tijd nodig en iets meer zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:03 schreef J-Style. het volgende:
Is het je eerste vriendinnetje? Misschien is het daarom allemaal een beetje spannend enso? het komt vast wel goed !
Je moet het ook wel iets beter timen dan dat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:33 schreef Jan-ik-kom-je-halen het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me. Zij: en hoe is het met jou? Hij: IK WIL JE KNUFFELEN!
WTF ga je dat zeggen. Dat doe je gewoon. In ieder geval meer, veel meer aanraken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kom op zeg! Het moet wel een beetje spontaan blijven..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:30 schreef Crocodi1e het volgende:
Volgende keer als je met haar afspreekt, schrijf dingen waarover je wilt praten op en leer ze uit je hoofd. Zo zul je het niet vergeten. En al je een vraag stelt, stel dan een ''open'' vraag. Dit zijn vragen waar ze niet zo snel alleen ja of nee op zal antwoorden zodat je er verder op door kan gaan
Succes
Haha inderdaad, anders ga je in gedachten zoeken naar wat je van tevoren bedacht hebt. Je krijgt dan echt een raar gesprek hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:37 schreef Clemenza het volgende:
[..]
Kom op zeg! Het moet wel een beetje spontaan blijven..
Anders leert hij een heel script uit z'n hoofd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:30 schreef Crocodi1e het volgende:
Volgende keer als je met haar afspreekt, schrijf dingen waarover je wilt praten op en leer ze uit je hoofd. Zo zul je het niet vergeten. En al je een vraag stelt, stel dan een ''open'' vraag. Dit zijn vragen waar ze niet zo snel alleen ja of nee op zal antwoorden zodat je er verder op door kan gaan
Succes
Aaah de wereld vergaat inderdaad, wat een lul ben ik toch, dat had ik nou niet moeten zeggen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
WTF ga je dat zeggen. Dat doe je gewoon. In ieder geval meer, veel meer aanraken.
Lievquote:Op donderdag 1 september 2011 01:16 schreef Regenaar het volgende:
Zo mijn topic is nog lopende zal ik meteen maar meer vertellen.
Ik was laatst uitgenodigt voor een film in de bios door haar vriendin. Daar was het tijdens film hand vast houden maar als het licht weer aan ging was het heel snel los.
Aan het eind bij het weg gaan gaf ik haar nog een (korte) knuffel het leek wel dat ze dacht: wat gebeurt er? Maar later die avond kreeg ik nog een sms: Weltrusten
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:21 schreef RozeRat het volgende:
Rook een flinke Jonko swa!
Je zult rollen als een baas!
Het gaat op zich veel beter nu, gezellig tegen elkaar aan zitten op de bank (tot mijn ouders beneden kwamen)quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:54 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Probeer een gesprek aan te gaan waarbij je haar beter kunt laten voelen, dan komen er vaak zat leuke mogelijkheden uit. En als je per ongeluk te ver van haar bent gaan zitten, en je wilt niet zo 'awkward' naar haar toe schuiven, loop dan naar de keuken en pak een drankje (vraag meteen of zij nog iets moet) en plof dan dichter naast haar. Is handige manier (die ik net heb bedacht) om zonder zo'n gek moment toch gezellig naast elkaar te zitten.
Jullie schamen zich dus voor elkaar als je ouders erbij komen. Fuck dat man, je ouders vinden dat juist leuk lijkt mij.quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:11 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Het gaat op zich veel beter nu, gezellig tegen elkaar aan zitten op de bank (tot mijn ouders beneden kwamen)
Daarna gingen mijn ouders wel weer weg dus ik vond het niet zo erg. Hond uitlaten was precies hetzelfde als we langs een hangplek voor jongeren kwamen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 03:04 schreef Equites het volgende:
[..]
Jullie schamen zich dus voor elkaar als je ouders erbij komen. Fuck dat man, je ouders vinden dat juist leuk lijkt mij.
Die nike-petjes met hun bontkraagjes zijn juist jaloers als ze een fatsoenlijk iemand zien die WEL een mooie dame heeft kunnen regelen, ipv van die vatsige meisjes met gel in hun haar en adidas jasjes die altijd rondhangen bij die nike-petjes.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:49 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Daarna gingen mijn ouders wel weer weg dus ik vond het niet zo erg. Hond uitlaten was precies hetzelfde als we langs een hangplek voor jongeren kwamen.
Haha daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:23 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Die nike-petjes met hun bontkraagjes zijn juist jaloers als ze een fatsoenlijk iemand zien die WEL een mooie dame heeft kunnen regelen, ipv van die vatsige meisjes met gel in hun haar en adidas jasjes die altijd rondhangen bij die nike-petjes.
Een giga faal zoen ja...quote:Op maandag 12 september 2011 16:11 schreef Parietale_kwab het volgende:
Ondertussen al de oudste beweging ter wereld gemaakt?
Het was echt ergquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:46 schreef v-eraax het volgende:
Maakt niet uit joh, je leert het vanzelf. Volgende keer beter, zij vindt het ook spannend
Ja zelfs in deze tijd is dat nog mogelijk.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:45 schreef John_Q het volgende:
Jullie hadden elkaar nog niet gezoend maar jullie waren wel al 'vriendje en vriendinnetje'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:41 schreef Om_nomnom het volgende:
Gewoon neuken.... JuistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sounds corny, maar gewoon doen. Niet bij nadenken. Ookal is het je eerste keer. Gewoon passioneel zijn maar het niet te druk maken. Verder haar gewoon vastpakken, en je handen voorzichtig (en later eventueel niet meer voorzichtig) bij haar gezicht en haar laten spelen, bij haar rug, kontje, alles.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:02 schreef Regenaar het volgende:
[Probleem #70(ofzo?)]
Ik dus weet echt NIET hoe ik moet zoenen (vandaar die faal) ik bedoel je ziet het wel in films maar dan heb ik niet zo iets van: Nu weet ik wel hoe dat moet. En ik weet ook niet wanneer het nou het juiste moment is.
Iemand nog tips want ik wil haar de volgende keer wel 'goed' zoenen.
Ik kreeg alleen al een kus op mijn wang van haar en toen werd ik al zenuwachtig.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sounds corny, maar gewoon doen. Niet bij nadenken. Ookal is het je eerste keer. Gewoon passioneel zijn maar het niet te druk maken. Verder haar gewoon vastpakken, en je handen voorzichtig (en later eventueel niet meer voorzichtig) bij haar gezicht en haar laten spelen, bij haar rug, kontje, alles.
Ahw grutjes, moet ik je vanavond lekker instoppen na een beker warme melk?quote:Op woensdag 14 september 2011 00:30 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen al een kus op mijn wang van haar en toen werd ik al zenuwachtig.
quote:
2010..goede oude tijd inderdaadquote:Op donderdag 15 september 2011 07:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Buiten dat, op je 16e om verkering 'vragen'? Toen ik 16 was werd er gewoon geneukt.
Friendzone zit ik niet (meer) in. waarom zou ze mij anders willen zoenen.quote:Op donderdag 15 september 2011 07:34 schreef starla het volgende:
Trouwens. Ik lees het steeds vaker hier op Fok. Stelletjes die elkaar nog niet gezoend hebben ed. Is er een culturele involutie gaande ofzo naar de pre-60's?
Toen ik zo oud was als TS was je pas een setje nádat je had gezoend. Weet je waar je aan toe bent en hoe iemand zoent. Of het aandeel social retards neemt toe die denken dat ze een vriendin hebben terwijl ze in de friendzone zitten.
Is dat mogelijk TS? Dat je gewoon in de friendzone zit?
De klik is er wel maar ik heb moeite om te snappen dat ze mij toch leuk vind na alles wat voorheen gebeurt isquote:Op donderdag 15 september 2011 07:20 schreef starla het volgende:
[..]
Ahw grutjes, moet ik je vanavond lekker instoppen na een beker warme melk?
On topic: je ziet haar 1 keer per week en tussendoor praten jullie nauwelijks. De sporadische momenten dat je haar ziet is er blijkbaar geen klik en zelfs op MSN niet...
Misschien ben je te jong om het te snappen, maar:
JULLIE PASSEN NIET BIJ ELKAAR.
Hoe weet je dat zo zeker? Probeer het gewoon. Waarom zou ze puur met Oke reageren? Lijkt me dat ze dat alleen zal doen als ze je wil 'afhouden'. Stel gewoon leuke, korte vragen, desnoods doe je alsof je het je afvraagt.quote:Op donderdag 15 september 2011 07:15 schreef Regenaar het volgende:
Leuk idee maar ik weet al hoe dit gaat lopen: ik stuur een berichtje, ik krijg Oké terug. Of: ik stuur een berichtje, ik krijg morgen antwoord met hoogstwaarschijnlijk Oké.
Op msn als ik haar iets vraag of vertel zijn haar antwoorden altijd kort dat kan een beetje twijfels zijn van haar kant aangezien mijn msn naam automatisch mijn naam alleen was in plaats van mijn naam (L) haar naam. Toen heeft ze haar naam ook verandert. En normaal doei zeggen (zonder Xx oid) of helemaal geen doei zeggen omdat we toch niet meer in gesprek waren.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker? Probeer het gewoon. Waarom zou ze puur met Oke reageren? Lijkt me dat ze dat alleen zal doen als ze je wil 'afhouden'. Stel gewoon leuke, korte vragen, desnoods doe je alsof je het je afvraagt.
Dan kun je net zo goed gelijk stoppen met leven...quote:Op donderdag 15 september 2011 09:23 schreef Regenaar het volgende:
[..]
. En normaal doei zeggen (zonder Xx oid) of helemaal geen doei zeggen omdat we toch niet meer in gesprek waren.
Ik ben zelf super onzeker. Zij zat mij aan te moedigen om haar te zoenen. En ik zat er bij van wat moet ik doen en ze wil echt zoenen.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:58 schreef Panzermaus het volgende:
Zijn jullie allebei superonzeker ofzo en durven jullie niets met elkaar te beginnen?
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:51 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Ik ben zelf super onzeker. Zij zat mij aan te moedigen om haar te zoenen. En ik zat er bij van wat moet ik doen en ze wil echt zoenen.
Klinkt heel autistisch ik weet het en misschien ben ik dat ook wel dus niet gaan lopen trollen. Dat is gewoon mijn gedachtengang
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:34 schreef Arriviste het volgende:
Inderdaad. Dat falen zal wel meevallen. Ze drukt je heus niet weg als je wat probeert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |