abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101188627
Ik heb recent een vriendin gekregen, en dus gingen we naar mijn huis toe omdat ze mijn ouders wou ontmoeten.

Ik ken haar van volleyball en daar kan ik heel goed met haar praten, maar nu ging het haast niet.
Ik heb zelf grote falingsangst en een gebrek aan zelfvertrouwen dus heb geen ''move'' gemaakt.
Normaal met haar praten via msn enzo gaat heel goed maar als je dan in het echt bent dan zit je gewoon een beetje voor je uit te staren.
Ik vind haar heel erg leuk en ik was bloednerveus voor de eerste keer dat ik haar weer zag, wat dus voor mijn gevoel uitdraaide tot vele ongemakkelijke momenten.
Ik kon ook wel zien dat het voor haar ook vrij ongemakkelijk was op bepaalde momenten.

Zijn er manieren om de volgende keer het beter te doen?
pi_101188747
Je bent haar vriendje, ga gewoon knuffelen en zoenen of zo.
pi_101188776
Inderdaad. Dat falen zal wel meevallen. Ze drukt je heus niet weg als je wat probeert.
pi_101188806
Hoe oud zijn jullie?
Resistance is futile.
pi_101188890
Bedoel je dat je geen vriendinnen hebt en er nu eentje hebt gekregen? Dus niet je vriendin zeg maar? Gewoon een vriend dus.
Hoe kan het je vriendin zijn als je haar alleen maar hebt gesproken bij het volleybal? Dat kan je dan toch geen vriendin noemen
pi_101188986
ze is je vriendin dus ze vind je leuk om wie je bent
probeer dat te onthouden en jezelf te zijn (klinkt vreselijk cliché he maar dat is het omdat het gewoon het beste werkt)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_101189312
Huh? Het is je vriendin toch? Hoe is zij jouw vriendin geworden? Of heb je op een briefje geschreven: "Lieve ..., Wil je verkering met mij? *getekende hartjes* Veel kusjes van Regenaar" dit aan je vriendje gegeven en hij heeft het aan een vriendinnetje van haar gegeven en dat vriendinnetje weer aan je huidige vriendin? O+
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_101189465
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:36 schreef Roogr het volgende:
Bedoel je dat je geen vriendinnen hebt en er nu eentje hebt gekregen? Dus niet je vriendin zeg maar? Gewoon een vriend dus.
Hoe kan het je vriendin zijn als je haar alleen maar hebt gesproken bij het volleybal? Dat kan je dan toch geen vriendin noemen
Nou ik heb haar dus gevraagd, en ze zei ja

quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:35 schreef Seven. het volgende:
Hoe oud zijn jullie?
ik 16 zij 15
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:19:03 #9
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_101191331
-> PUB
Je moeder is een hamster
pi_101191462
Rook een flinke Jonko swa!
Je zult rollen als een baas!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:36:47 #11
317952 geldwolf
De echte Henk en Ria
pi_101192331
Waar zou je in moeten falen?
en een poot van snuffel de hond
pi_101192332
Knuffel, zoen, neuk
Ze had echt geen ja gezegd als ze niet wil dat je dr aanraakt etc.
pi_101193414
Eerste afspraakje is vaak een beetje awkward, zal de volgende keer al veel minder erg zijn :)
Sing the last thing on your mind.
pi_101193994
Gewoon neuken daarna gaat alles makkelijker :7
pi_101195949
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:56 schreef FebruaryAir het volgende:
Eerste afspraakje is vaak een beetje awkward, zal de volgende keer al veel minder erg zijn :)
Ja dat hoop ik ook maar tot die tijd...
pi_101198307
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:19 schreef Crutch het volgende:
-> PUB
Kijk naar de reacties voor en na de verplaatsing.
Zie je het verschil ?
Na het verplaatsen word gezegd: wiet en neuken
Voor: vragen on topic en sterker advies.
pi_101198678
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:56 schreef FebruaryAir het volgende:
Is het zo? Waarom? Wat moet er dan gebeuren dat het ''awkward'' is?
Rustig aan.
pi_101198819
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 01:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Is het zo? Waarom? Wat moet er dan gebeuren dat het ''awkward'' is?
als je gewoon niets durft te doen en zij er ook maar een beetje ongemakkelijk bij zit.
pi_101198999
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 01:13 schreef Regenaar het volgende:

[..]

als je gewoon niets durft te doen en zij er ook maar een beetje ongemakkelijk bij zit.
Mja.... zat je zover uit elkaar dan? Anders toch gewoon fijn beetje oogcontact houden en iets dichterbij komen? Merk je vanzelf wel of ze wilt zoenen.
Rustig aan.
pi_101199230
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 01:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mja.... zat je zover uit elkaar dan? Anders toch gewoon fijn beetje oogcontact houden en iets dichterbij komen? Merk je vanzelf wel of ze wilt zoenen.
alleen een knuffel ofzo zou al fijn zijn (klinkt heel zielig maarja)
pi_101199341
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 01:28 schreef Regenaar het volgende:

[..]

alleen een knuffel ofzo zou al fijn zijn (klinkt heel zielig maarja)
Klinkt wel schattig :P
Knuffel haar dan? Wat weerhoudt je?
Rustig aan.
pi_101199375
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 01:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Klinkt wel schattig :P
Knuffel haar dan? Wat weerhoudt je?
dat weet ik niet, de enige kans die ik kreeg was midden in een gesprek, en dat is niet het juiste moment
pi_101199433
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 01:33 schreef Regenaar het volgende:

[..]

dat weet ik niet, de enige kans die ik kreeg was midden in een gesprek, en dat is niet het juiste moment
''kans'' ? Geef der gewoon een knuffel. Als dat uit het niets is dan komt juist leuk over... denk ik :P
Rustig aan.
pi_101199494
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 01:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

''kans'' ? Geef der gewoon een knuffel. Als dat uit het niets is dan komt juist leuk over... denk ik :P
Ik denk er dan TE veel over na (wat ik totaal niet zou moeten doen) maar dat gebeurt wel en dan doe ik het uiteindelijk toch maar niet.
pi_101199512
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 01:37 schreef Regenaar het volgende:

[..]

Ik denk er dan TE veel over na (wat ik totaal niet zou moeten doen) maar dat gebeurt wel en dan doe ik het uiteindelijk toch maar niet.
Erover praten met haar :o?
Rustig aan.
pi_101199530
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 01:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Erover praten met haar :o?
vind ik best wel raar overkomen
pi_101199684
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 01:38 schreef Regenaar het volgende:

[..]

vind ik best wel raar overkomen
Ik wil je knuffelen! :@ Zeg je dan.
Rustig aan.
pi_101199686
Wr
Ees niet zo een lafaard, durf gewoon meer. Je moet jezelf eroverheen zetten, toch? Of durf je helemaal niks te doen? Via MSN is het inderdaad makkelijker, maar je moet in het echt ook kunnen praten. In het begin is het onwennig, maar heb de ballen om een gesprek te starten. Tip: laat je ballen zien.
pi_101199709
Ik bedoel natuurlijk : laat zien dat je ballen hebt, hihi.
pi_101199729
het lijkt makkelijk en ik was het toen ook van plan maar ik durfde het ook niet zomaar right there on the spot even te doen
pi_101199825
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 01:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

zou zoiets echt helpen? ik krijg al een hogere hartslag om eraan te denken dat aan haar te vragen
pi_101199941
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 01:50 schreef Regenaar het volgende:

[..]

zou zoiets echt helpen? ik krijg al een hogere hartslag om eraan te denken dat aan haar te vragen
Nou ik zou er gewoon opspringen als ik jou was... Maar als het stil is en je durft dat niet... Dan is die stap minder groot denk ik en dan sleurt zij je wel over die stap heen :p
Rustig aan.
pi_101199987
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 01:56 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nou ik zou er gewoon opspringen als ik jou was... Maar als het stil is en je durft dat niet... Dan is die stap minder groot denk ik en dan sleurt zij je wel over die stap heen :p
wat het eingelijk ook moeilijk maakt is dat ik haar een hele tijd al leuk vond maar zij mij (volgens mij) niet en dus heb ik haar een beetje uit mijn gedachten gedrongen. tot ze mij een aantal dagen geleden zei dat ze me leuk vond en toen heb ik het gevraagd (via msn dat wel) daarom moet ik eerst nog even de tijd hebben om mijn gedachten weer op orde te zetten, en ik begin nu weer gevoelens voor haar te krijgen.
pi_101200044
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 01:58 schreef Regenaar het volgende:

[..]

wat het eingelijk ook moeilijk maakt is dat ik haar een hele tijd al leuk vond maar zij mij (volgens mij) niet en dus heb ik haar een beetje uit mijn gedachten gedrongen. tot ze mij een aantal dagen geleden zei dat ze me leuk vond en toen heb ik het gevraagd (via msn dat wel) daarom moet ik eerst nog even de tijd hebben om mijn gedachten weer op orde te zetten, en ik begin nu weer gevoelens voor haar te krijgen.
Denk anders andersom. Dat meisje denkt nu dat je haar voor niks laat wachten en gaat zich onzeker door je voelen, ze wilt dat je haar knuffelt maar durft het zelf niet te zeggen of te doen. (werkt dit?)
Rustig aan.
pi_101200106
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 02:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Denk anders andersom. Dat meisje denkt nu dat je haar voor niks laat wachten en gaat zich onzeker door je voelen, ze wilt dat je haar knuffelt maar durft het zelf niet te zeggen of te doen. (werkt dit?)
dat zijn inderdaad wel woorden waar ik iets mee kan, maar ik zie haar de eerst komende week niet (korte vakantie) en daarna school. Ik hoop dat ik haar wel eerder weer kan zien voor het volleyball want dat stelletje gaat het hele team al door en dan heb je haast hetzelfde als de laatste keer.
pi_101205581
Is het je eerste vriendinnetje? Misschien is het daarom allemaal een beetje spannend enso :)? het komt vast wel goed !
pi_101206365
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 10:03 schreef J-Style. het volgende:
Is het je eerste vriendinnetje? Misschien is het daarom allemaal een beetje spannend enso :)? het komt vast wel goed !
Ja eerste.
pi_101369419
Via msn? :')
pi_101372068
Gedraag je als een baas en als komt op zijn pootjes terecht :7
pi_101372170
quote:

[..]

Ik zie het al helemaal voor me :'). Zij: en hoe is het met jou? Hij: IK WIL JE KNUFFELEN!
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:36:06 #41
279122 casillas220
Computernerd (A)
pi_101374554
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 10:03 schreef J-Style. het volgende:
Dit klopt idd, misschien hebben jullie gewoon wat tijd nodig en iets meer zelfvertrouwen.
pi_101374605
Ga iets leuks doen! Vraag haar mee naar de film en alles komt goed ( let op: kies niet de film ik knal je tussen je ogen omdat het kan maar ga voor een film die zijn leuk vindt)
pi_101375498
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:33 schreef Jan-ik-kom-je-halen het volgende:

[..]

Ik zie het al helemaal voor me :'). Zij: en hoe is het met jou? Hij: IK WIL JE KNUFFELEN!
Je moet het ook wel iets beter timen dan dat.
pi_101375661
quote:

[..]

WTF ga je dat zeggen. Dat doe je gewoon. In ieder geval meer, veel meer aanraken.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2011 17:01:44 ]
pi_101376721
Volgende keer als je met haar afspreekt, schrijf dingen waarover je wilt praten op en leer ze uit je hoofd. Zo zul je het niet vergeten. En al je een vraag stelt, stel dan een ''open'' vraag. Dit zijn vragen waar ze niet zo snel alleen ja of nee op zal antwoorden zodat je er verder op door kan gaan ^O^

Succes :D
Pogo dancing!
pi_101376962
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:30 schreef Crocodi1e het volgende:
Volgende keer als je met haar afspreekt, schrijf dingen waarover je wilt praten op en leer ze uit je hoofd. Zo zul je het niet vergeten. En al je een vraag stelt, stel dan een ''open'' vraag. Dit zijn vragen waar ze niet zo snel alleen ja of nee op zal antwoorden zodat je er verder op door kan gaan ^O^

Kom op zeg! Het moet wel een beetje spontaan blijven..
pi_101377048
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:37 schreef Clemenza het volgende:

[..]

Kom op zeg! Het moet wel een beetje spontaan blijven..
Haha inderdaad, anders ga je in gedachten zoeken naar wat je van tevoren bedacht hebt. Je krijgt dan echt een raar gesprek hoor. :P

Je kan beter gewoon een spontaan gesprek houden. Zo moeilijk is het niet, je reageert op wat ze zegt en geeft haar wat meer het woord, dus vraag zelf ook dingen. Je kan van tevoren best wel wat bedenken om het over te hebben, maar niet te veel. Van het een komt het ander, je gaat vanzelf verschillende onderwerpen af. ;)
  woensdag 31 augustus 2011 @ 09:54:42 #48
339493 Parietale_kwab
Boven de occipitale kwabben
pi_101401691
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:30 schreef Crocodi1e het volgende:

Anders leert hij een heel script uit z'n hoofd. :')

Gast, het is geen raketlancering. Ook vraag je haar niet om haar broekje uit te trekken, we hebben het hier over een knuffel. Geef dat haar gewoon. Je hoeft geen moment in een gesprek te vinden, zodra je haar ziet en haar begroet kan dat gewoon met een knuffel. Moet jij eens kijken hoe opgelucht je daarna bent en hoe stom je jezelf voelt dat je daar nou zo moeilijk over gedaan hebt.
Op 20-03-2011 11:48 schreef Psy-freak
Jij bent een kutuser. Derhalve een kudo voor jou!
pi_101403891
't Is al je vriendin, volgens mij betekend dat dat de buit al binnen is. :')
pi_101408602
de buit is idd al binnen! Dus dit is een inkoppertje! Bedenk vooraf gespreksonderwerpen (werk deze niet 1 voor 1 af, maar probeer jezelf te ontspannen en hou het een btje spontaan). Stiltes zijn niet erg, voor haar is het ws net zo ongemakkelijk.

Probeer eerst een lichte/toegankelijke aanraking. Ga wat dichterbij zitten dan je normaal gesproken zou doen, bijv zodat jullie armen elkaar raken. Pak haar hand etc. Tast even af hoe ze reageert, kijk haar in haar ogen en dan: gewoon doen!

Daarna is het ijs gebroken en wordt het allemaal wat makkelijker! Ik ben benieuwd hoe het afloopt..
pi_101418283
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

WTF ga je dat zeggen. Dat doe je gewoon. In ieder geval meer, veel meer aanraken.
Aaah de wereld vergaat inderdaad, wat een lul ben ik toch, dat had ik nou niet moeten zeggen.
Rustig aan.
pi_101437068
Zo mijn topic is nog lopende zal ik meteen maar meer vertellen.

Ik was laatst uitgenodigt voor een film in de bios door haar vriendin. Daar was het tijdens film hand vast houden maar als het licht weer aan ging was het heel snel los.

Aan het eind bij het weg gaan gaf ik haar nog een (korte) knuffel het leek wel dat ze dacht: wat gebeurt er? Maar later die avond kreeg ik nog een sms: Weltrusten :)
  donderdag 1 september 2011 @ 09:38:27 #53
339493 Parietale_kwab
pi_101440663
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 01:16 schreef Regenaar het volgende:
Zo mijn topic is nog lopende zal ik meteen maar meer vertellen.

Ik was laatst uitgenodigt voor een film in de bios door haar vriendin. Daar was het tijdens film hand vast houden maar als het licht weer aan ging was het heel snel los.

Aan het eind bij het weg gaan gaf ik haar nog een (korte) knuffel het leek wel dat ze dacht: wat gebeurt er? Maar later die avond kreeg ik nog een sms: Weltrusten :)
Liev O+
pi_101517625
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:21 schreef RozeRat het volgende:
Rook een flinke Jonko swa!
Je zult rollen als een baas!
pi_101621200
Beetje snats wil ook wel helpen denk ik.
pi_101698899
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  donderdag 8 september 2011 @ 03:08:05 #57
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_101698919
Nog drie keer zo afspreken en ze maakt het uit.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_101768719
Probeer een gesprek aan te gaan waarbij je haar beter kunt laten voelen, dan komen er vaak zat leuke mogelijkheden uit. En als je per ongeluk te ver van haar bent gaan zitten, en je wilt niet zo 'awkward' naar haar toe schuiven, loop dan naar de keuken en pak een drankje (vraag meteen of zij nog iets moet) en plof dan dichter naast haar. Is handige manier (die ik net heb bedacht :7 ) om zonder zo'n gek moment toch gezellig naast elkaar te zitten.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_101775586
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:54 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Probeer een gesprek aan te gaan waarbij je haar beter kunt laten voelen, dan komen er vaak zat leuke mogelijkheden uit. En als je per ongeluk te ver van haar bent gaan zitten, en je wilt niet zo 'awkward' naar haar toe schuiven, loop dan naar de keuken en pak een drankje (vraag meteen of zij nog iets moet) en plof dan dichter naast haar. Is handige manier (die ik net heb bedacht :7 ) om zonder zo'n gek moment toch gezellig naast elkaar te zitten.
Het gaat op zich veel beter nu, gezellig tegen elkaar aan zitten op de bank (tot mijn ouders beneden kwamen)
  zaterdag 10 september 2011 @ 03:04:16 #60
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_101776262
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 02:11 schreef Regenaar het volgende:

[..]

Het gaat op zich veel beter nu, gezellig tegen elkaar aan zitten op de bank (tot mijn ouders beneden kwamen)
Jullie schamen zich dus voor elkaar als je ouders erbij komen. Fuck dat man, je ouders vinden dat juist leuk lijkt mij.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_101777623
In het begin bij mijn vriend en ik was het soms ook best wel lastig om een leuk gesprek te voeren (knuffelen ging trouwens wel, haha). Maar dat gaat echt vanzelf beter, als je elkaar beter leert kennen enzo en je praat eerst een beetje over school, volleybal enzo gaat het vanzelf beter. Nu zijn we ook alweer een jaar samen ;) dus het hoeft echt niet zo te zijn als in films dat ze urenlange gesprekken voeren als ze elkaar een dag kennen :P en je kunt heus wel lekker tegen elkaar aan hangen op de bank als je ouders erbij zijn :)
pi_101779753
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 03:04 schreef Equites het volgende:

[..]

Jullie schamen zich dus voor elkaar als je ouders erbij komen. Fuck dat man, je ouders vinden dat juist leuk lijkt mij.
Daarna gingen mijn ouders wel weer weg dus ik vond het niet zo erg. Hond uitlaten was precies hetzelfde als we langs een hangplek voor jongeren kwamen.
pi_101780716
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 11:49 schreef Regenaar het volgende:

[..]

Daarna gingen mijn ouders wel weer weg dus ik vond het niet zo erg. Hond uitlaten was precies hetzelfde als we langs een hangplek voor jongeren kwamen.
Die nike-petjes met hun bontkraagjes zijn juist jaloers als ze een fatsoenlijk iemand zien die WEL een mooie dame heeft kunnen regelen, ipv van die vatsige meisjes met gel in hun haar en adidas jasjes die altijd rondhangen bij die nike-petjes.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_101784974
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 12:23 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Die nike-petjes met hun bontkraagjes zijn juist jaloers als ze een fatsoenlijk iemand zien die WEL een mooie dame heeft kunnen regelen, ipv van die vatsige meisjes met gel in hun haar en adidas jasjes die altijd rondhangen bij die nike-petjes.
Haha daar heb je gelijk in :)
  maandag 12 september 2011 @ 16:11:13 #65
339493 Parietale_kwab
pi_101859907
Ondertussen al de oudste beweging ter wereld gemaakt? :@
pi_101865674
:')
pi_101869535
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 16:11 schreef Parietale_kwab het volgende:
Ondertussen al de oudste beweging ter wereld gemaakt? :@
Een giga faal zoen ja... |:(

[ Bericht 0% gewijzigd door Regenaar op 12-09-2011 23:18:36 ]
pi_101883090
Ook nog de eerste keer (voor mij :@ ) (niet voor haar (groep 6 ofzo))
Maargoed, volgende keer beter :')
pi_101901042
Maakt niet uit joh, je leert het vanzelf. Volgende keer beter, zij vindt het ook spannend :)
pi_101903369
Jullie hadden elkaar nog niet gezoend maar jullie waren wel al 'vriendje en vriendinnetje'?
Kudo's.
pi_101904122
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 15:46 schreef v-eraax het volgende:
Maakt niet uit joh, je leert het vanzelf. Volgende keer beter, zij vindt het ook spannend :)
Het was echt erg :P we konden elkaar niet eens meer aankijken zonder te lachen.
pi_101904245
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:45 schreef John_Q het volgende:
Jullie hadden elkaar nog niet gezoend maar jullie waren wel al 'vriendje en vriendinnetje'?
Ja zelfs in deze tijd is dat nog mogelijk.
pi_101919967
Gewoon neuken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101920506
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 22:41 schreef Om_nomnom het volgende:
Gewoon neuken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
... Juist
pi_101921215
[Probleem #70(ofzo?)]

Ik dus weet echt NIET hoe ik moet zoenen (vandaar die faal) ik bedoel je ziet het wel in films maar dan heb ik niet zo iets van: Nu weet ik wel hoe dat moet. En ik weet ook niet wanneer het nou het juiste moment is.

Iemand nog tips want ik wil haar de volgende keer wel 'goed' zoenen.
pi_101924613
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:02 schreef Regenaar het volgende:
[Probleem #70(ofzo?)]

Ik dus weet echt NIET hoe ik moet zoenen (vandaar die faal) ik bedoel je ziet het wel in films maar dan heb ik niet zo iets van: Nu weet ik wel hoe dat moet. En ik weet ook niet wanneer het nou het juiste moment is.

Iemand nog tips want ik wil haar de volgende keer wel 'goed' zoenen.
Sounds corny, maar gewoon doen. Niet bij nadenken. Ookal is het je eerste keer. Gewoon passioneel zijn maar het niet te druk maken. Verder haar gewoon vastpakken, en je handen voorzichtig (en later eventueel niet meer voorzichtig) bij haar gezicht en haar laten spelen, bij haar rug, kontje, alles.
pi_101925070
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:17 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Sounds corny, maar gewoon doen. Niet bij nadenken. Ookal is het je eerste keer. Gewoon passioneel zijn maar het niet te druk maken. Verder haar gewoon vastpakken, en je handen voorzichtig (en later eventueel niet meer voorzichtig) bij haar gezicht en haar laten spelen, bij haar rug, kontje, alles.
Ik kreeg alleen al een kus op mijn wang van haar en toen werd ik al zenuwachtig.
pi_101925161
De weg ernaar toe is niet zo moeilijk meer maar tijdens het zoenen (ging ook heel snel voorbij) weet ik niet wat te doen. Voor zover ik weet hield ze haar lippen strak op elkaar
pi_101925364
Kan gebeuren, alles moet wennen. Get your alpha on en ga ervoor. Zie het niet als een opgave, trucje of prestatie - dat is het namelijk niet. Denk gewoon aan wat je voor haar voelt en hoe geil je van haar wordt (mag ik hopen), etc, en zet dat om in handelingen. Doe wat goed voelt, dit moet je echt gaan niet overanalyseren.

Als ze in het begin niet meteen haar tong erbij wil doen dan kun je gewoon doorzoenen. Komt misschien wel, en anders neem jij gewoon het initiatief, je merkt vanzelf haar reactie. Tijdens het zoenen moet je niets anders doen dan... zoenen, er is geen moment waar je op moet wachten, waarop je iets moet doen, of wat dan ook. Je moet je gewoon inleven in het moment, en dat gaat steeds beter naarmate je het vaker doet. Je voelt vanzelf wel aan wat goed is, maar wederom, niet gaan nadenken. Het is echt gewoon 'doen'.
pi_101960759
Het vervelende is dat ik haar maar 1 tot 2 keer in de week zie en de rest van de week is het (sowieso deze week) akward is omdat ik haar dan niet snap vooral omdat ik niet weet of er iets aan de hand is en op msn zijn niet de grootste gesprekken.
pi_101963751
Ga sms'en. Kom met een grappig, luchtig onderwerp (niet het weer, of haar/interesses/hobbies/wat dan ook) en je kunt er de hele dag korte berichtjes over blijven sturen naar elkaar. Houd het kort en vertel niet alles in 1 berichtje. Houd tijd tussen je berichten om niet levenloos over te komen, en om het 'spannend' te houden, zodat ze elke keer weer blij is met een berichtje van je. Nu moet je niet geforceerd telkens 5 minuten op de klok kijken en dan weer een bericht sturen, maar gewoon telkens willekeurig, wanneer je er zin in hebt. In de tussentijd kun je nog wat extra grappige shit bedenken enzo. Wanneer ze niet reageert dan stuur je er niets achteraan, gewoon wachten totdat zij reageert.
pi_101966326
Leuk idee maar ik weet al hoe dit gaat lopen: ik stuur een berichtje, ik krijg Oké terug. Of: ik stuur een berichtje, ik krijg morgen antwoord met hoogstwaarschijnlijk Oké.
pi_101966345
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:30 schreef Regenaar het volgende:

[..]

Ik kreeg alleen al een kus op mijn wang van haar en toen werd ik al zenuwachtig.
Ahw grutjes, moet ik je vanavond lekker instoppen na een beker warme melk?

On topic: je ziet haar 1 keer per week en tussendoor praten jullie nauwelijks. De sporadische momenten dat je haar ziet is er blijkbaar geen klik en zelfs op MSN niet...
Misschien ben je te jong om het te snappen, maar:
JULLIE PASSEN NIET BIJ ELKAAR.
I feel kinda Locrian today
pi_101966377
quote:

_O-

Ook wel eens, gehad. Ik zat echt van: WTF? :?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_101966411
Trouwens. Ik lees het steeds vaker hier op Fok. Stelletjes die elkaar nog niet gezoend hebben ed. Is er een culturele involutie gaande ofzo naar de pre-60's?
Toen ik zo oud was als TS was je pas een setje nádat je had gezoend. Weet je waar je aan toe bent en hoe iemand zoent. Of het aandeel social retards neemt toe die denken dat ze een vriendin hebben terwijl ze in de friendzone zitten.

Is dat mogelijk TS? Dat je gewoon in de friendzone zit?
pi_101966415
Buiten dat, op je 16e om verkering 'vragen'? Toen ik 16 was werd er gewoon geneukt. :{
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_101966426
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 07:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Buiten dat, op je 16e om verkering 'vragen'? Toen ik 16 was werd er gewoon geneukt. :{
2010..goede oude tijd inderdaad ;)
  donderdag 15 september 2011 @ 08:07:20 #88
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_101966649
Even helikopteren voor haar gezicht om het ijs te breken. Succes gegarandeerd!
pi_101966970
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 07:34 schreef starla het volgende:
Trouwens. Ik lees het steeds vaker hier op Fok. Stelletjes die elkaar nog niet gezoend hebben ed. Is er een culturele involutie gaande ofzo naar de pre-60's?
Toen ik zo oud was als TS was je pas een setje nádat je had gezoend. Weet je waar je aan toe bent en hoe iemand zoent. Of het aandeel social retards neemt toe die denken dat ze een vriendin hebben terwijl ze in de friendzone zitten.

Is dat mogelijk TS? Dat je gewoon in de friendzone zit?
Friendzone zit ik niet (meer) in. waarom zou ze mij anders willen zoenen.
pi_101967022
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 07:20 schreef starla het volgende:

[..]

Ahw grutjes, moet ik je vanavond lekker instoppen na een beker warme melk?

On topic: je ziet haar 1 keer per week en tussendoor praten jullie nauwelijks. De sporadische momenten dat je haar ziet is er blijkbaar geen klik en zelfs op MSN niet...
Misschien ben je te jong om het te snappen, maar:
JULLIE PASSEN NIET BIJ ELKAAR.
De klik is er wel maar ik heb moeite om te snappen dat ze mij toch leuk vind na alles wat voorheen gebeurt is
pi_101967640
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 07:15 schreef Regenaar het volgende:
Leuk idee maar ik weet al hoe dit gaat lopen: ik stuur een berichtje, ik krijg Oké terug. Of: ik stuur een berichtje, ik krijg morgen antwoord met hoogstwaarschijnlijk Oké.
Hoe weet je dat zo zeker? Probeer het gewoon. Waarom zou ze puur met Oke reageren? Lijkt me dat ze dat alleen zal doen als ze je wil 'afhouden'. Stel gewoon leuke, korte vragen, desnoods doe je alsof je het je afvraagt.
pi_101967745
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 09:17 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zo zeker? Probeer het gewoon. Waarom zou ze puur met Oke reageren? Lijkt me dat ze dat alleen zal doen als ze je wil 'afhouden'. Stel gewoon leuke, korte vragen, desnoods doe je alsof je het je afvraagt.
Op msn als ik haar iets vraag of vertel zijn haar antwoorden altijd kort dat kan een beetje twijfels zijn van haar kant aangezien mijn msn naam automatisch mijn naam alleen was in plaats van mijn naam (L) haar naam. Toen heeft ze haar naam ook verandert. En normaal doei zeggen (zonder Xx oid) of helemaal geen doei zeggen omdat we toch niet meer in gesprek waren.
Ik zal dit weekend met smsen beginnen
pi_101968615
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 09:23 schreef Regenaar het volgende:

[..]

. En normaal doei zeggen (zonder Xx oid) of helemaal geen doei zeggen omdat we toch niet meer in gesprek waren.

Dan kun je net zo goed gelijk stoppen met leven...
pi_101971538
Zijn jullie allebei superonzeker ofzo en durven jullie niets met elkaar te beginnen?
pi_101983159
quote:
9s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:58 schreef Panzermaus het volgende:
Zijn jullie allebei superonzeker ofzo en durven jullie niets met elkaar te beginnen?
Ik ben zelf super onzeker. Zij zat mij aan te moedigen om haar te zoenen. En ik zat er bij van wat moet ik doen en ze wil echt zoenen.

Klinkt heel autistisch ik weet het en misschien ben ik dat ook wel dus niet gaan lopen trollen. Dat is gewoon mijn gedachtengang
pi_101983387
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:51 schreef Regenaar het volgende:

[..]

Ik ben zelf super onzeker. Zij zat mij aan te moedigen om haar te zoenen. En ik zat er bij van wat moet ik doen en ze wil echt zoenen.

Klinkt heel autistisch ik weet het en misschien ben ik dat ook wel dus niet gaan lopen trollen. Dat is gewoon mijn gedachtengang
:?
Rustig aan.
pi_101983626
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:?
Wat snap je niet ?
pi_101983967
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:34 schreef Arriviste het volgende:
Inderdaad. Dat falen zal wel meevallen. Ze drukt je heus niet weg als je wat probeert.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_101984290
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:18 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Maar het duurt bij mij echt heel lang voor ik iets probeer.
pi_101986039
dude, stop alsjeblieft over die msn/sms gesprekken enzo
die zeggen echt niks meer als je 16 bent, leuk en aardig om erachter te komen wat ze van je vindt en om in contact te blijven, dingetjes af te spreken enzo maar verder niet
je relatie moet niet om kleffe praat op msn gaan.

en als je naast haar zit kun je toch gewoon voorzichtig je arm om haar heen doen, dat is echt niet zo eng. maak desnoods een flauw grapje over haar en doe dan je arm om haar heen om het soort van goed te maken, laat hem daarna gewoon daar.
schaam je nooit voor elkaar, als je verkering hebt is er écht niks raars aan om hand in hand ofzo te zitten. hoort er gewoon bij

zoenen moet je trouwens gewoon simpel mee beginnen, gewoon beetje tongdraaien en that's it. als je dat onder de knie hebt kun je voor variatie gaan.

en tja.. het sociale gedeelte, met elkaar praten
dat moet je een beetje van nature hebben, lastig als je daar niet zo goed in ben maar probeer je gewoon wat voor te bereiden. en als het stil is zeg dan gewoon wat doms, serieus dat is beter dan niks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')