Nou ik heb haar dus gevraagd, en ze zei jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:36 schreef Roogr het volgende:
Bedoel je dat je geen vriendinnen hebt en er nu eentje hebt gekregen? Dus niet je vriendin zeg maar? Gewoon een vriend dus.
Hoe kan het je vriendin zijn als je haar alleen maar hebt gesproken bij het volleybal? Dat kan je dan toch geen vriendin noemen
ik 16 zij 15quote:
Ja dat hoop ik ook maar tot die tijd...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:56 schreef FebruaryAir het volgende:
Eerste afspraakje is vaak een beetje awkward, zal de volgende keer al veel minder erg zijn
Kijk naar de reacties voor en na de verplaatsing.quote:
Is het zo? Waarom? Wat moet er dan gebeuren dat het ''awkward'' is?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:56 schreef FebruaryAir het volgende:
Eerste afspraakje is vaak een beetje awkward, zal de volgende keer al veel minder erg zijn
als je gewoon niets durft te doen en zij er ook maar een beetje ongemakkelijk bij zit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is het zo? Waarom? Wat moet er dan gebeuren dat het ''awkward'' is?
Mja.... zat je zover uit elkaar dan? Anders toch gewoon fijn beetje oogcontact houden en iets dichterbij komen? Merk je vanzelf wel of ze wilt zoenen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:13 schreef Regenaar het volgende:
[..]
als je gewoon niets durft te doen en zij er ook maar een beetje ongemakkelijk bij zit.
alleen een knuffel ofzo zou al fijn zijn (klinkt heel zielig maarja)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja.... zat je zover uit elkaar dan? Anders toch gewoon fijn beetje oogcontact houden en iets dichterbij komen? Merk je vanzelf wel of ze wilt zoenen.
Klinkt wel schattigquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:28 schreef Regenaar het volgende:
[..]
alleen een knuffel ofzo zou al fijn zijn (klinkt heel zielig maarja)
dat weet ik niet, de enige kans die ik kreeg was midden in een gesprek, en dat is niet het juiste momentquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klinkt wel schattig
Knuffel haar dan? Wat weerhoudt je?
''kans'' ? Geef der gewoon een knuffel. Als dat uit het niets is dan komt juist leuk over... denk ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:33 schreef Regenaar het volgende:
[..]
dat weet ik niet, de enige kans die ik kreeg was midden in een gesprek, en dat is niet het juiste moment
Ik denk er dan TE veel over na (wat ik totaal niet zou moeten doen) maar dat gebeurt wel en dan doe ik het uiteindelijk toch maar niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''kans'' ? Geef der gewoon een knuffel. Als dat uit het niets is dan komt juist leuk over... denk ik
Erover praten met haarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:37 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Ik denk er dan TE veel over na (wat ik totaal niet zou moeten doen) maar dat gebeurt wel en dan doe ik het uiteindelijk toch maar niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |