zou zoiets echt helpen? ik krijg al een hogere hartslag om eraan te denken dat aan haar te vragenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil je knuffelen!Zeg je dan.
Nou ik zou er gewoon opspringen als ik jou was... Maar als het stil is en je durft dat niet... Dan is die stap minder groot denk ik en dan sleurt zij je wel over die stap heen :pquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:50 schreef Regenaar het volgende:
[..]
zou zoiets echt helpen? ik krijg al een hogere hartslag om eraan te denken dat aan haar te vragen
wat het eingelijk ook moeilijk maakt is dat ik haar een hele tijd al leuk vond maar zij mij (volgens mij) niet en dus heb ik haar een beetje uit mijn gedachten gedrongen. tot ze mij een aantal dagen geleden zei dat ze me leuk vond en toen heb ik het gevraagd (via msn dat wel) daarom moet ik eerst nog even de tijd hebben om mijn gedachten weer op orde te zetten, en ik begin nu weer gevoelens voor haar te krijgen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou ik zou er gewoon opspringen als ik jou was... Maar als het stil is en je durft dat niet... Dan is die stap minder groot denk ik en dan sleurt zij je wel over die stap heen :p
Denk anders andersom. Dat meisje denkt nu dat je haar voor niks laat wachten en gaat zich onzeker door je voelen, ze wilt dat je haar knuffelt maar durft het zelf niet te zeggen of te doen. (werkt dit?)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:58 schreef Regenaar het volgende:
[..]
wat het eingelijk ook moeilijk maakt is dat ik haar een hele tijd al leuk vond maar zij mij (volgens mij) niet en dus heb ik haar een beetje uit mijn gedachten gedrongen. tot ze mij een aantal dagen geleden zei dat ze me leuk vond en toen heb ik het gevraagd (via msn dat wel) daarom moet ik eerst nog even de tijd hebben om mijn gedachten weer op orde te zetten, en ik begin nu weer gevoelens voor haar te krijgen.
dat zijn inderdaad wel woorden waar ik iets mee kan, maar ik zie haar de eerst komende week niet (korte vakantie) en daarna school. Ik hoop dat ik haar wel eerder weer kan zien voor het volleyball want dat stelletje gaat het hele team al door en dan heb je haast hetzelfde als de laatste keer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk anders andersom. Dat meisje denkt nu dat je haar voor niks laat wachten en gaat zich onzeker door je voelen, ze wilt dat je haar knuffelt maar durft het zelf niet te zeggen of te doen. (werkt dit?)
Ja eerste.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:03 schreef J-Style. het volgende:
Is het je eerste vriendinnetje? Misschien is het daarom allemaal een beetje spannend enso? het komt vast wel goed !
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit klopt idd, misschien hebben jullie gewoon wat tijd nodig en iets meer zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:03 schreef J-Style. het volgende:
Is het je eerste vriendinnetje? Misschien is het daarom allemaal een beetje spannend enso? het komt vast wel goed !
Je moet het ook wel iets beter timen dan dat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:33 schreef Jan-ik-kom-je-halen het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me. Zij: en hoe is het met jou? Hij: IK WIL JE KNUFFELEN!
WTF ga je dat zeggen. Dat doe je gewoon. In ieder geval meer, veel meer aanraken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kom op zeg! Het moet wel een beetje spontaan blijven..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:30 schreef Crocodi1e het volgende:
Volgende keer als je met haar afspreekt, schrijf dingen waarover je wilt praten op en leer ze uit je hoofd. Zo zul je het niet vergeten. En al je een vraag stelt, stel dan een ''open'' vraag. Dit zijn vragen waar ze niet zo snel alleen ja of nee op zal antwoorden zodat je er verder op door kan gaan
Succes
Haha inderdaad, anders ga je in gedachten zoeken naar wat je van tevoren bedacht hebt. Je krijgt dan echt een raar gesprek hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:37 schreef Clemenza het volgende:
[..]
Kom op zeg! Het moet wel een beetje spontaan blijven..
Anders leert hij een heel script uit z'n hoofd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:30 schreef Crocodi1e het volgende:
Volgende keer als je met haar afspreekt, schrijf dingen waarover je wilt praten op en leer ze uit je hoofd. Zo zul je het niet vergeten. En al je een vraag stelt, stel dan een ''open'' vraag. Dit zijn vragen waar ze niet zo snel alleen ja of nee op zal antwoorden zodat je er verder op door kan gaan
Succes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |