abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 25 augustus 2011 @ 21:19:42 #1
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101188084

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleiders). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelyncht worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet binnen 12 uur na de nachtpost worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om er zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava's, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen de Spelleiders een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 22.00 uur doorgestuurd hebben, zodat de overgang kan plaatsvinden. Daarop volgt de overgang weer naar de dag. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal bekend zijn zodra iedereen gestemt heeft(max. 24 uur), waarna meteen de nacht ingaat. (waarin de speciale rollen hun PM's kunnen sturen naar de spelleider.) De uitslag van de nacht dan zo snel mogelijk bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelyncht worden door het dorp, n.a.v. de kills van 's nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ##Ik stem voor Piet.; Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten:;##unvote Jan, ##vote Piet;
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.
5. Je MOET stemmen voor 19.00 uur. Doe je dit 2 x niet, dan volgt een automatische lynch. Burgemeestersverkiezing telt ook mee.
6. Je mag je stem niet terugtrekken, wijzigen mag zo lang de lynch nog niet geweest is.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.
5. Tijdens het spel verander je niks aan je fobo/ava/sig/ etc. Gebeurt dit wel, dan volgt automatisch uitschakeling!

Deadlines

De dag eindigt om 19.00. Dan worden de uitslagen van de stemmingen bekend gemaakt. Vanaf dat moment hebben de mensen met een speciale rol de gelegenheid om een PM te sturen naar de Spelleider.


De nacht eindigt om 22.00. Na 22.00 worden de activiteiten van de speciale rollen bekend gemaakt met bijbehorende hints. Vanaf dat moment is het tijd om de hints op te lossen en te stemmen voor de dagelijkse dorpslynch.

Alle nachtvaardigheden moeten voor 22:00 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt, mocht je daarna nog vragen hebben over je rol stel ze dan in PM naar de spelleiders:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deelnemers:
Huidige deelnemerslijst:
1. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
2. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek VELDDOKTER
3. tdrone Profiel | History | Fotoboek
4. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek Bodygoard
5. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek Dorp
6. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek Dorp
7. Crazy-M Profiel | History | Fotoboek
8. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
9. Naatje Profiel | History | Fotoboek
10.TheVulture Profiel | History | Fotoboek
11. Honkeytonk Profiel | History | Fotoboek Nachtwaker
12. Its-Jojo-4you profiel | history | fotoboek SPION
13. Lutte Profiel | History | Fotoboek Rechercheur
14. Soempie Profiel | History | Fotoeboek
15. gomi Profiel | History | Fotoboek
16. Calex Profiel | History | Fotoboek
17. Lynda Profiel | History | Fotoboek Onschuldig meisje
18. Rave_NL Profiel | History | FotoboekDorp
19. Tombolafan Profiel | History | Fotoboekbusdriver
20. Trevland Profiel | History | Fotoboek
21. GewoonFaye Profiel | History | Fotoboek
22. timmmmm Profiel | History | Fotoboek
23. iBenny Profiel | History | Fotoboek
24. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek DORP
25. EllaN Profiel | History | Fotoboek
26. DuTank Profiel | History | Fotoboek DORP
27. Breezerslet17 Profiel | History | Fotoboek
28. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek Dorp
29. 08gnot. Profiel | History | Fotoboek ZOMBIE
30. Monopoly Profiel | History | Fotoboek

Als je dus kills doorgeeft via PM, aan BEIDE spelleiders PM'en..Gebeurt dit niet, dan geldt jouw rol die dag/nacht niet!

Spelleiders deze ronde: Tha_Erik en Liesje1979

Belangrijke posts:
Dag 1 (BM-uitslag)
Nacht 1
Dag 2
Nacht 2
Dag 3
Nacht 3

HUUUUUUUUH, WAT IS DEZE?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo

Deze OP is hier te vinden
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 21:21:30 #2
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101188167
Zeg dat wel.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101188218
Goed bezig dorp. 7.gif
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_101188240
leuk om dat topic uit de TT weer es te lezen :D Ik was dood, natuurlijk. En Cupido O+
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 21:25:00 #5
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101188314
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
leuk om dat topic uit de TT weer es te lezen :D Ik was dood, natuurlijk. En Cupido O+
Met de eerste Nacht Kill Cupidood :P :D
  donderdag 25 augustus 2011 @ 21:25:47 #6
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101188356
TV, ben je nou zo dom, of doe je maar alsof? Kom op, als we nu geen 2 maffia doodmaken, zijn er komende nacht weer 3 doden, als we een enkele lynch doen, maar 1 maffia dood (als we geluk hebben) en morgen 3 dorp dood, dan is de kans gigantisch dat de maffia minstens 1 van de dubbele lynch naar zijn hand zet. En dan zijn we gezien, want als niet alle lynches goed zijn, vanaf nu, hebben we verloren.
Laffe huichelaar
pi_101188360
Bartjebart was in zijn auto onderweg van kantoor naar huis. Vrolijk zong hij mee met de radio terwijl hij de maat meetikte op het stuur. Hij was tevreden met zijn baan, lekker in de baas zijn tijd een beetje internetten en grappen met collega’s. En dat hij een uurtje eerder naar huis ging zou vast ook niemand opvallen. Gelukkig waren er geen files en kon hij lekker doorrijden, zodat hij al snel het dorp binnenreed. Daar wachtte hem echter een onaangename verrassing. De weg was helemaal afgezet en een man in een donkerblauw uniform was bezig met iets op de grond. Bartjebart stapte uit om eens te kijken wat er aan de hand was. Het spijt me voor het oponthoud riepde man, het kan nog wel even gaan duren ook. Ik moet de boel ontstoppen, het zit helemaal vast en we hebben geen idee hoe lang dit kan gaan duren. Omdat het een ruim uur zou kosten om het dorp via een weg het dorp binnen te komen besloot Bartjebart om de gok op de som te nemen en te wachten en te kijken naar de werkzaamheden. En hij had geluk al binnen het kwartier leek de boosdoener gevonden te zijn. Vreemd genoeg kwam er een plastic vorm tevoorschijn. Bartjebart ging nog wat dichterbij staan om het wat beter te zien. Was het echt het standbeeld? Het was lastig te onderscheiden omdat het plastic flink in elkaar gedeukt was. Maar het probleem was opgelost en hij wilde zich omdraaien om terug naar zijn auto te lopen toen hij voelde dat hij ruw vastgepakt werd. Ja, dat dacht ik dus niet he? Dat je er nu vandoor gaat. Ik heb het standbeeld alleen in de put gestopt om te kijken of het zou passen. Geschokt keek Bartjebart naar de restanten van het standbeeld. Die zag er niet uit alsof het gepast had en nog voor hij het goed en wel besefte hing hij al ondersteboven en ging ze de donkere diepte in. Gelukkig was hij niet zo groot en het paste net. Dit viel nog wel mee dacht hij nadat de deksel weer op de put was gelegd. Hier houd ik het best een tijdje uit. Plots voelde hij dat er aan zijn voet geknabbeld, en aan zijn oor en aan zijn neus. Hij probeerde ze van zich af te slaan maar de ratten waren met teveel, en hadden grote honger. Er bleef niets van Bartjebart (Dorp) over dan wat botjes onderin de put.

Hints naar gewoonfaye:

- Post zeer veel in radio
- ONZ IDEEëNvoor een afvoerputje...

Alleen het standbeeld kan ik niet plaatsen -O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 21:25:59 #8
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101188370
Over het gebrek aan heksmentioning:

Ik heb er niet meer aan gedacht om steeds een loze opmerking te maken dat de heks weer bezig was. Ging er van uit dat het dorp zelf ook wist dat die elke dag een woord kiest. Zo staat het ook in de OP gewoon, ik meld ook niet elke dag dat de rechercheur vragen mag stellen, dat er iemand uit logeren gaat en dat de busdriver rondrijdt.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101188414
Pff, wanneer gaat er is een maffia lid dood :o
wordt nu wel heel erg krap om als dorp nog te winnen :o
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 21:28:59 #10
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101188500
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Over het gebrek aan heksmentioning:

Ik heb er niet meer aan gedacht om steeds een loze opmerking te maken dat de heks weer bezig was. Ging er van uit dat het dorp zelf ook wist dat die elke dag een woord kiest. Zo staat het ook in de OP gewoon, ik meld ook niet elke dag dat de rechercheur vragen mag stellen, dat er iemand uit logeren gaat en dat de busdriver rondrijdt.
De eerste nacht werd ze expliciet genoemd, de tweede niet ;)
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 21:29:16 #11
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101188510
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:27 schreef Crazy-M het volgende:
Pff, wanneer gaat er is een maffia lid dood :o
wordt nu wel heel erg krap om als dorp nog te winnen :o
Vind jij wel leuk heh.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101188520
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:25 schreef timmmmm het volgende:
TV, ben je nou zo dom, of doe je maar alsof? Kom op, als we nu geen 2 maffia doodmaken, zijn er komende nacht weer 3 doden, als we een enkele lynch doen, maar 1 maffia dood (als we geluk hebben) en morgen 3 dorp dood, dan is de kans gigantisch dat de maffia minstens 1 van de dubbele lynch naar zijn hand zet. En dan zijn we gezien, want als niet alle lynches goed zijn, vanaf nu, hebben we verloren.
Dan moeten we echter wel erg zeker van onze zaak zijn ;)
pi_101188532
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:25 schreef timmmmm het volgende:
TV, ben je nou zo dom, of doe je maar alsof? Kom op, als we nu geen 2 maffia doodmaken, zijn er komende nacht weer 3 doden, als we een enkele lynch doen, maar 1 maffia dood (als we geluk hebben) en morgen 3 dorp dood, dan is de kans gigantisch dat de maffia minstens 1 van de dubbele lynch naar zijn hand zet. En dan zijn we gezien, want als niet alle lynches goed zijn, vanaf nu, hebben we verloren.
Ik ga geen dubbele lynch doen zonder keihard bewijs tegen 2 mensen... anders versplinteren de stemmen en kan de maffia ook morgen de lynch al naar zijn hand zetten!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 21:30:24 #14
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101188556
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:28 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

De eerste nacht werd ze expliciet genoemd, de tweede niet ;)
Slordig inderdaad, mja, logisch dat een anchtrol elke nacht in actie komt. En ik zei het de eerste nacht erbij omdat het een nieuwe rol met nieuwe manier van doodgaan was dus ik vond het wel netjes om er nog even op te attenderen.

Maar alsnog, dat iets niet genoemd wordt, betekent niet dat het niet gebeurt.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101188562
de tering zat net ff bij te lezen
pi_101188652
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:25 schreef Trevland het volgende:

[..]

Met de eerste Nacht Kill Cupidood :P :D
Natuurlijk


gaat mij eens wreken buitenlui.

En ik ZEI het toch :P
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_101188663
Ik leef nog :o !
  donderdag 25 augustus 2011 @ 21:32:20 #18
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101188670
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:29 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik ga geen dubbele lynch doen zonder keihard bewijs tegen 2 mensen... anders versplinteren de stemmen en kan de maffia ook morgen de lynch al naar zijn hand zetten!
Snap je het nou niet, of wil je het niet snappen. Vandaag is er vergeleken met na de nachtpost, meer dorp tov maffia. DUS is het altijd zo dat je vandaag minder kans hebt dan morgen dat de maffia de stemming naar zijn hand zet.
Laffe huichelaar
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 21:32:56 #19
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101188704
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
Crazy M, ik heb je, in de eerste kill al.


Ding dong. De bel gaat. Albinobambi doet voorzichtig open. Met de afgelopen paar nachten was het maar beter om voorzichtig te zijn. Voor haar stond Lynda. Opgelucht gooide albinobambi de deur open en trok Lynda misschien ets te hardhandig naar binnen. “Leuk dat je er bent! Heb je hard doorgefietst? Je bent buiten adem,” zei Albinobambi. “Ja,” zei Lynda, “het was echt bergopwaarts zeg! Pfoeh, wat een reis!” De twee dames gingen zitten en hielden een gezellig theekransje. “Ik heb een cadeau voor je!” zei Lynda opeens, en graaide in haar tas. Ze gaf het aan Albino en die maakte het feestelijke inpakpapier open. “Oh wat mooi een oorbel! Maar het is toch geen metaal he? Ik draag geen metaal. Allergisch…” Lynda keek beteuterd en nam het cadeau weer terug. Ze deed haar mond open om iets te zeggen toen er opeens een enorme knal te horen was. Alsof er een deur ingetrapt werd. De haldeur vloog open en daar stond een man. Albinobambi keek ‘m aan en vond dat ie er nogal gek uitzag, met zijn rare zwarte kleren. “Hela, mafkees! Je kan hier niet zomaar als een stier naar binnen walsen!” De man zei niks, maar greep in zin jas en haalde er een enorme hakbijl uit. Zonder verdere rompslomp pakte hij het haar en hakte in een vloeiende beweging de bovenste helft van Albinobambi’s (dorp) kop eraf, zodat alleen nog de kaak en een gedeelte van de neus aan het lichaam vastzaten.
Op dit punt begon Lynda te gillen. Hondenfluitjes waren er niks bij en deze gillende keukenmeid zou zeker nog in alle hoeken van europa te horen zijn. Toen haar adem op was haalde de man zijn schouders op, schudde met zijn hoofd en liep op het meisje af. “Zozo meisje! Jij hoeft morgen niet naar school! Nooit meer mwuhahahahahaha!” bulderde de man. Zijn vingers vonden haar slanke nekje en knepen. Langzaam liep Lynda (onschuldig meisje) paars aan en na een paar laatste spastische schokken was ze zo dood als een pier.

2 hints al, binnen een paar seconden, misschien gevoed door mijn tunnelvisie:
metaal --> metal (fobo Crazy M, favo muziek)
stier --> in logo van Jupiler (fobo Crazy M)
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:23 schreef naatje_1 het volgende:
Om nog even compleet te zijn, hint 3 er ook bij:

'feestelijke inpakpapier' --> [GRTD #1290] Pakkende titel in de PoHi van Crazy M
En dan nog de niet te vergeten overdaad aan honden in zijn fobo, wat het hondenfluitje verklaard. Dat zouden 4 hints zijn, tegen respectievelijk 3 normaal. Bewijs genoeg. Tevens had je ook al de ravekill aan je broek met de gebruikelijke 2 hints, dus behoed je voor de lynch.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101188719
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:32 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Snap je het nou niet, of wil je het niet snappen. Vandaag is er vergeleken met na de nachtpost, meer dorp tov maffia. DUS is het altijd zo dat je vandaag minder kans hebt dan morgen dat de maffia de stemming naar zijn hand zet.
maar WAT als we 2 dorps lynchen, dan werpen we de maffia de overwinning zowat in handen ...
het risico met de mislukte lynches zijn te groot
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  donderdag 25 augustus 2011 @ 21:35:00 #21
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101188804
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:33 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

maar WAT als we 2 dorps lynchen, dan werpen we de maffia de overwinning zowat in handen ...
het risico met de mislukte lynches zijn te groot
Als we geen maffia lynchen, hebben we sowieso verloren. Als we 1 maffia lynchen, pakken ze er bij de duybbele stemming minimaal 1 dorp mee. Dan hebben we sowieso verloren. En ik weet niet waarom ik met jou in discussie ga, want jij hebt het meeste hints tegen je
Laffe huichelaar
pi_101188852
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:35 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als we geen maffia lynchen, hebben we sowieso verloren. Als we 1 maffia lynchen, pakken ze er bij de duybbele stemming minimaal 1 dorp mee. Dan hebben we sowieso verloren. En ik weet niet waarom ik met jou in discussie ga, want jij hebt het meeste hints tegen je
omdat ik graag meedenk :) en je niet moet vergeten dat IK op geen enkele dorp heb gestemt in de lynches ....

ga daar is over nadenken ;)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 21:36:29 #23
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101188877
Het standbeeld kan overigens verwijzen naar monopoly en MP (minister president --> standbeeld), maar die van MP vind ik ietwat onduidelijk. De kleur ogen van MP is in ieder geval wel blauw, maar wat blauwheid betreft heeft mono meer nadeel. I rest my case.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101188963
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
Het standbeeld kan overigens verwijzen naar monopoly en MP (minister president --> standbeeld), maar die van MP vind ik ietwat onduidelijk. De kleur ogen van MP is in ieder geval wel blauw, maar wat blauwheid betreft heeft mono meer nadeel. I rest my case.
:')
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 21:39:09 #25
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101189001
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:38 schreef Monopoly het volgende:

[..]

:')
Je kunt wel mooi elke keer met een emo.gif de hints de das om doen, maar geef toe dat je een donkerblauwe UI hebt...
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 21:39:28 #26
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101189019
Met blauw zijn iBenny en ik ook in het nadeel
Laffe huichelaar
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 21:40:03 #27
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101189046
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:39 schreef timmmmm het volgende:
Met blauw zijn iBenny en ik ook in het nadeel
Gaat om donkerblauw.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101189050
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:39 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Je kunt wel mooi elke keer met een emo.gif de hints de das om doen, maar geef toe dat je een donkerblauwe UI hebt...
Klopt, maar ik dacht dat je doelde op mijn blauwe kleur als (nep)MOD die ik kwijtraakte na mijn Tubgirl ban :')
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 21:40:30 #29
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101189066
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:40 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Klopt, maar ik dacht dat je doelde op mijn blauwe kleur als (nep)MOD die ik kwijtraakte na mijn Tubgirl ban :')
Gheghe
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101189109
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:40 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Gaat om donkerblauw.
Ik heb redelijk lichtblauwe ogen ;)
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 21:42:03 #31
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101189142
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Ik heb redelijk lichtblauwe ogen ;)
Dat boeit me niet, er staat blauw in je fobo :6
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101189176
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:42 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Dat boeit me niet, er staat blauw in je fobo :6
Grapje :')
pi_101189188
Overigens zou een dubbele lynch verkeerd uitpakken.

Ik zou wel op Crazy stemmen, die vind ik erg verdacht, maar een dubbele is mij net te link hoor...
pi_101189238
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:42 schreef Monopoly het volgende:
Overigens zou een dubbele lynch verkeerd uitpakken.

Ik zou wel op Crazy stemmen, die vind ik erg verdacht, maar een dubbele is mij net te link hoor...
Het moet wel, zo simpel is dat ;)
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 21:44:12 #35
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101189265
CLX, jij mag ook oppassen...


Puntenslijpsel was nog nooit zo gelukkig als deze week. Ze had immers een geweldig weekend om op terug te kijken. Zaterdag was ze jarig geweest en het feest duurde het hele weekend. Een van de cadeau’s die ze kreeg was een geweldige cursus dans-naar-keuze. Toen ze het kreeg deed ze al een stom dansje, want ze kon het immers nog niet. Maar vandaag ging ze dus naar de studio voor haar eerste les. Showdansen! In de kleedkamer aangekomen pakte ze haar pakje uit haar tas. Roze veren op het hoofd, gouden glitters overal! Prachtig! Ze liep de studio in. Het was er donker en er klonk geen geluid. Ietwat bevreemd zette Puntenslijpsel toch de muziek maar aan. “… copa copa cabana!” zong Barry Manilow door de speakers, en Puntenslijpsel wiegde haar heupen als een echte showgirl.
Toen stopte de muziek. Midden in serieuze heupactie keek Puntenslijpsel geïrriteerd om. Omdat er nog steeds geen licht was zag ze niks. Ze liep naar het lampenknopje toen ze over iets struikelde. Het licht floepte aan en ze zag dat ze gestruikeld was over een been dat aan een mens vast zat. Oh nee! Help! Dácht ze, maar ze kon niks uitbrengen. De man moest lachen. “Noem je dit sport? Is dit nou sport? Het is een fucksport! Echt niet mijn favoriet!” Hij brak met zijn handen haar been. Puntenslijpsel gilde. Om de gil te stoppen duwde hij een staaf dynamiet in haar mond en stak de lont aan. Hij rende weg, sneller dan de wind. Het hele dorp hoorde de knal en midden op het dorpsplein landde de hoofdtooi van Puntenslijpsel (bodyguard) met nog wat haren erin verstrengeld.

Struikelen: Extra Foto's in fobo CLX
Sport: Favo subsite FOK!sport

2 hints, 3 mogelijk.

Oh, en vergeten jullie niet dat Rave van de kerkklok is afgedonderd...
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101189377
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:38 schreef Monopoly het volgende:

[..]

:')
was jij geen mod? :o
Anonimity is a bliss
  donderdag 25 augustus 2011 @ 21:47:14 #37
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101189435
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:46 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

was jij geen mod? :o
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:40 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Klopt, maar ik dacht dat je doelde op mijn blauwe kleur als (nep)MOD die ik kwijtraakte na mijn Tubgirl ban :')
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101189493
Ik ben nooit echt mod geweest :) Was een troll actie
pi_101189518
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]


[..]

Niet ermee bemoeien he :{w
pi_101189571
:')_!
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 21:49:47 #41
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101189581
Puntenslijpsel was nog nooit zo gelukkig als deze week. Ze had immers een geweldig weekend om op terug te kijken. Zaterdag was ze jarig geweest en het feest duurde het hele weekend. Een van de cadeau’s die ze kreeg was een geweldige cursus dans-naar-keuze. Toen ze het kreeg deed ze al een stom dansje, want ze kon het immers nog niet. Maar vandaag ging ze dus naar de studio voor haar eerste les. Showdansen! In de kleedkamer aangekomen pakte ze haar pakje uit haar tas. Roze veren op het hoofd, gouden glitters overal! Prachtig! Ze liep de studio in. Het was er donker en er klonk geen geluid. Ietwat bevreemd zette Puntenslijpsel toch de muziek maar aan. “… copa copa cabana!” zong Barry Manilow door de speakers, en Puntenslijpsel wiegde haar heupen als een echte showgirl.
Toen stopte de muziek. Midden in serieuze heupactie keek Puntenslijpsel geïrriteerd om. Omdat er nog steeds geen licht was zag ze niks. Ze liep naar het lampenknopje toen ze over iets struikelde. Het licht floepte aan en ze zag dat ze gestruikeld was over een been dat aan een mens vast zat. Oh nee! Help! Dácht ze, maar ze kon niks uitbrengen. De man moest lachen. “Noem je dit sport? Is dit nou sport? Het is een fucksport! Echt niet mijn favoriet!” Hij brak met zijn handen haar been. Puntenslijpsel gilde. Om de gil te stoppen duwde hij een staaf dynamiet in haar mond en stak de lont aan. Hij rende weg, sneller dan de wind. Het hele dorp hoorde de knal en midden op het dorpsplein landde de hoofdtooi van Puntenslijpsel (bodyguard) met nog wat haren erin verstrengeld.

Struikelen: Extra Foto's in fobo CLX
Sport: Favo subsite FOK!sport
Showdansen: UI (profiel)
Roze veren: UI (profiel)

4 hints, 3 mogelijk.

Oh, en vergeten jullie niet dat Rave van de kerkklok is afgedonderd...
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101189759
Belangrijke mededeling: Er komt geen dubbele lynch!

Het risico is te groot dat het fout gaat! We hebben nog geen maffiaatje gelynched en nu moeten ze alle 2 raak zijn... en wij gaan daar nooit unaniem uitkomen!

Als het morgen wel raak is met deze lynch komt er zaterdag een dubbele!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101189793
Ding dong. De bel gaat. Albinobambi doet voorzichtig open. Met de afgelopen paar nachten was het maar beter om voorzichtig te zijn. Voor haar stond Lynda. Opgelucht gooide albinobambi de deur open en trok Lynda misschien ets te hardhandig naar binnen. “Leuk dat je er bent! Heb je hard doorgefietst? Je bent buiten adem,” zei Albinobambi. “Ja,” zei Lynda, “het was echt bergopwaarts zeg! Pfoeh, wat een reis!” De twee dames gingen zitten en hielden een gezellig theekransje. “Ik heb een cadeau voor je!” zei Lynda opeens, en graaide in haar tas. Ze gaf het aan Albino en die maakte het feestelijke inpakpapier open. “Oh wat mooi een oorbel! Maar het is toch geen metaal he? Ik draag geen metaal. Allergisch…” Lynda keek beteuterd en nam het cadeau weer terug. Ze deed haar mond open om iets te zeggen toen er opeens een enorme knal te horen was. Alsof er een deur ingetrapt werd. De haldeur vloog open en daar stond een man. Albinobambi keek ‘m aan en vond dat ie er nogal gek uitzag, met zijn rare zwarte kleren. “Hela, mafkees! Je kan hier niet zomaar als een stier naar binnen walsen!” De man zei niks, maar greep in zin jas en haalde er een enorme hakbijl uit. Zonder verdere rompslomp pakte hij het haar en hakte in een vloeiende beweging de bovenste helft van Albinobambi’s (dorp) kop eraf, zodat alleen nog de kaak en een gedeelte van de neus aan het lichaam vastzaten.
Op dit punt begon Lynda te gillen. Hondenfluitjes waren er niks bij en deze gillende keukenmeid zou zeker nog in alle hoeken van europa te horen zijn. Toen haar adem op was haalde de man zijn schouders op, schudde met zijn hoofd en liep op het meisje af. “Zozo meisje! Jij hoeft morgen niet naar school! Nooit meer mwuhahahahahaha!” bulderde de man. Zijn vingers vonden haar slanke nekje en knepen. Langzaam liep Lynda (onschuldig meisje) paars aan en na een paar laatste spastische schokken was ze zo dood als een pier.

Cadeautje: UI van EllaN
DEFSC#173 Zwart (PoHi van EllaN)

Bartjebart was in zijn auto onderweg van kantoor naar huis. Vrolijk zong hij mee met de radio terwijl hij de maat meetikte op het stuur. Hij was tevreden met zijn baan, lekker in de baas zijn tijd een beetje internetten en grappen met collega’s. En dat hij een uurtje eerder naar huis ging zou vast ook niemand opvallen. Gelukkig waren er geen files en kon hij lekker doorrijden, zodat hij al snel het dorp binnenreed. Daar wachtte hem echter een onaangename verrassing. De weg was helemaal afgezet en een man in een donkerblauw uniform was bezig met iets op de grond. Bartjebart stapte uit om eens te kijken wat er aan de hand was. Het spijt me voor het oponthoud riepde man, het kan nog wel even gaan duren ook. Ik moet de boel ontstoppen, het zit helemaal vast en we hebben geen idee hoe lang dit kan gaan duren. Omdat het een ruim uur zou kosten om het dorp via een weg het dorp binnen te komen besloot Bartjebart om de gok op de som te nemen en te wachten en te kijken naar de werkzaamheden. En hij had geluk al binnen het kwartier leek de boosdoener gevonden te zijn. Vreemd genoeg kwam er een plastic vorm tevoorschijn. Bartjebart ging nog wat dichterbij staan om het wat beter te zien. Was het echt het standbeeld? Het was lastig te onderscheiden omdat het plastic flink in elkaar gedeukt was. Maar het probleem was opgelost en hij wilde zich omdraaien om terug naar zijn auto te lopen toen hij voelde dat hij ruw vastgepakt werd. Ja, dat dacht ik dus niet he? Dat je er nu vandoor gaat. Ik heb het standbeeld alleen in de put gestopt om te kijken of het zou passen. Geschokt keek Bartjebart naar de restanten van het standbeeld. Die zag er niet uit alsof het gepast had en nog voor hij het goed en wel besefte hing hij al ondersteboven en ging ze de donkere diepte in. Gelukkig was hij niet zo groot en het paste net. Dit viel nog wel mee dacht hij nadat de deksel weer op de put was gelegd. Hier houd ik het best een tijdje uit. Plots voelde hij dat er aan zijn voet geknabbeld, en aan zijn oor en aan zijn neus. Hij probeerde ze van zich af te slaan maar de ratten waren met teveel, en hadden grote honger. Er bleef niets van Bartjebart (Dorp) over dan wat botjes onderin de put.

Uniform: DEF Uniformen (PoHi van EllaN)
Werk: DEFSC#195 Waar we netjes aan de arbeit gaan (PoHi van EllaN)


Ik verdenk alweer EllaN.

#vote EllaN
Anonimity is a bliss
pi_101189824
Het moet wel, TV ;)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 21:53:44 #45
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101189825
quote:
4s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Belangrijke mededeling: Er komt geen dubbele lynch!

Het risico is te groot dat het fout gaat! We hebben nog geen maffiaatje gelynched en nu moeten ze alle 2 raak zijn... en wij gaan daar nooit unaniem uitkomen!

Als het morgen wel raak is met deze lynch komt er zaterdag een dubbele!
Kijk anders morgen hoeveel hints er naar wie zijn en maak dan je beslissing
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 21:54:47 #46
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101189893
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:53 schreef gewoonfaye het volgende:
Ding dong. De bel gaat. Albinobambi doet voorzichtig open. Met de afgelopen paar nachten was het maar beter om voorzichtig te zijn. Voor haar stond Lynda. Opgelucht gooide albinobambi de deur open en trok Lynda misschien ets te hardhandig naar binnen. “Leuk dat je er bent! Heb je hard doorgefietst? Je bent buiten adem,” zei Albinobambi. “Ja,” zei Lynda, “het was echt bergopwaarts zeg! Pfoeh, wat een reis!” De twee dames gingen zitten en hielden een gezellig theekransje. “Ik heb een cadeau voor je!” zei Lynda opeens, en graaide in haar tas. Ze gaf het aan Albino en die maakte het feestelijke inpakpapier open. “Oh wat mooi een oorbel! Maar het is toch geen metaal he? Ik draag geen metaal. Allergisch…” Lynda keek beteuterd en nam het cadeau weer terug. Ze deed haar mond open om iets te zeggen toen er opeens een enorme knal te horen was. Alsof er een deur ingetrapt werd. De haldeur vloog open en daar stond een man. Albinobambi keek ‘m aan en vond dat ie er nogal gek uitzag, met zijn rare zwarte kleren. “Hela, mafkees! Je kan hier niet zomaar als een stier naar binnen walsen!” De man zei niks, maar greep in zin jas en haalde er een enorme hakbijl uit. Zonder verdere rompslomp pakte hij het haar en hakte in een vloeiende beweging de bovenste helft van Albinobambi’s (dorp) kop eraf, zodat alleen nog de kaak en een gedeelte van de neus aan het lichaam vastzaten.
Op dit punt begon Lynda te gillen. Hondenfluitjes waren er niks bij en deze gillende keukenmeid zou zeker nog in alle hoeken van europa te horen zijn. Toen haar adem op was haalde de man zijn schouders op, schudde met zijn hoofd en liep op het meisje af. “Zozo meisje! Jij hoeft morgen niet naar school! Nooit meer mwuhahahahahaha!” bulderde de man. Zijn vingers vonden haar slanke nekje en knepen. Langzaam liep Lynda (onschuldig meisje) paars aan en na een paar laatste spastische schokken was ze zo dood als een pier.

Cadeautje: UI van EllaN
DEFSC#173 Zwart (PoHi van EllaN)

Bartjebart was in zijn auto onderweg van kantoor naar huis. Vrolijk zong hij mee met de radio terwijl hij de maat meetikte op het stuur. Hij was tevreden met zijn baan, lekker in de baas zijn tijd een beetje internetten en grappen met collega’s. En dat hij een uurtje eerder naar huis ging zou vast ook niemand opvallen. Gelukkig waren er geen files en kon hij lekker doorrijden, zodat hij al snel het dorp binnenreed. Daar wachtte hem echter een onaangename verrassing. De weg was helemaal afgezet en een man in een donkerblauw uniform was bezig met iets op de grond. Bartjebart stapte uit om eens te kijken wat er aan de hand was. Het spijt me voor het oponthoud riepde man, het kan nog wel even gaan duren ook. Ik moet de boel ontstoppen, het zit helemaal vast en we hebben geen idee hoe lang dit kan gaan duren. Omdat het een ruim uur zou kosten om het dorp via een weg het dorp binnen te komen besloot Bartjebart om de gok op de som te nemen en te wachten en te kijken naar de werkzaamheden. En hij had geluk al binnen het kwartier leek de boosdoener gevonden te zijn. Vreemd genoeg kwam er een plastic vorm tevoorschijn. Bartjebart ging nog wat dichterbij staan om het wat beter te zien. Was het echt het standbeeld? Het was lastig te onderscheiden omdat het plastic flink in elkaar gedeukt was. Maar het probleem was opgelost en hij wilde zich omdraaien om terug naar zijn auto te lopen toen hij voelde dat hij ruw vastgepakt werd. Ja, dat dacht ik dus niet he? Dat je er nu vandoor gaat. Ik heb het standbeeld alleen in de put gestopt om te kijken of het zou passen. Geschokt keek Bartjebart naar de restanten van het standbeeld. Die zag er niet uit alsof het gepast had en nog voor hij het goed en wel besefte hing hij al ondersteboven en ging ze de donkere diepte in. Gelukkig was hij niet zo groot en het paste net. Dit viel nog wel mee dacht hij nadat de deksel weer op de put was gelegd. Hier houd ik het best een tijdje uit. Plots voelde hij dat er aan zijn voet geknabbeld, en aan zijn oor en aan zijn neus. Hij probeerde ze van zich af te slaan maar de ratten waren met teveel, en hadden grote honger. Er bleef niets van Bartjebart (Dorp) over dan wat botjes onderin de put.

Uniform: DEF Uniformen (PoHi van EllaN)
Werk: DEFSC#195 Waar we netjes aan de arbeit gaan (PoHi van EllaN)


Ik verdenk alweer EllaN.

#vote EllaN
Dom van je, iedereen verdenkt Crazy M, nu heb je ook de verdenking op je liggen. Het bewijs voor Crazy M is waterdicht...
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 21:55:55 #47
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101189970
Overigens, Soempie is ook een verdachte. Niet alleen qua stemgedrag, maar ook qua profiel. Wat viel me nl op toen ik met CLX bezig was 'soempie heeft rijbewijs' en ik weet niet hoeveel auto's er inmiddels voorbij zijn gekomen, maar dat zijn er veel. I rest my case.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101189971
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:54 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Dom van je, iedereen verdenkt Crazy M, nu heb je ook de verdenking op je liggen. Het bewijs voor Crazy M is waterdicht...
Ik ga op mijn eigen hints af en als het uiteindelijk kansloos is, kan ik altijd nog met de massa meegaan :')
Anonimity is a bliss
pi_101189975
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:54 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Dom van je, iedereen verdenkt Crazy M, nu heb je ook de verdenking op je liggen. Het bewijs voor Crazy M is waterdicht...
We dachten ook dat HT maffia was :')
pi_101189983
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:54 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Dom van je, iedereen verdenkt Crazy M, nu heb je ook de verdenking op je liggen. Het bewijs voor Crazy M is waterdicht...
Net zoiets als het bewijs tegen gnot en honkey heel sterk was? :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 21:56:18 #51
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101189991
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:56 schreef iBenny het volgende:

[..]

We dachten ook dat HT maffia was :')
Op welke basis?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101190030
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:56 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Op welke basis?
Lees ff terug... dat was niet nergens op gebaseerd.
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 21:57:06 #53
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101190037
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:56 schreef Soempie het volgende:

[..]

Net zoiets als het bewijs tegen gnot en honkey heel sterk was? :D
HT werd mede gekozen door zijn gedrag. Dat was geen overduidelijk bewijs. Hoe het met tong zit, weet ik niet, maar ik heb jojo gestemd.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101190069
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:57 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

HT werd mede gekozen door zijn gedrag. Dat was geen overduidelijk bewijs. Hoe het met tong zit, weet ik niet, maar ik heb jojo gestemd.
ik stemde ook jojo, en heb deze keer ook niet op HT gestemt denk dat we daar even moeten gaan zoeken
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_101190074
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:56 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Op welke basis?
Hoeveel moorden wezen wel niet zijn kant op!
Dat jij hem niet verdacht vond, oké, maar alles wees zijn kant op.
Of de maffia heeft ons de verkeerde kant op geduwd qua hints, of hij heeft zich zelf verdacht gemaakt!
pi_101190078
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:57 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

HT werd mede gekozen door zijn gedrag. Dat was geen overduidelijk bewijs. Hoe het met tong zit, weet ik niet, maar ik heb jojo gestemd.
Nou dan, niet dat je daarmee goed zat, maar jij kiest toch ook je eigen na bevindingen.
Anonimity is a bliss
pi_101190112
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:57 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

HT werd mede gekozen door zijn gedrag. Dat was geen overduidelijk bewijs. Hoe het met tong zit, weet ik niet, maar ik heb jojo gestemd.
Mja, ik heb hints naar jojo en etcie gegeven, maar de hele groep ging vol op die anderen..daar werden dan ook genoeg hints bij gevonden.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 21:59:08 #58
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101190161
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:57 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Hoeveel moorden wezen wel niet zijn kant op!
Dat jij hem niet verdacht vond, oké, maar alles wees zijn kant op.
Of de maffia heeft ons de verkeerde kant op geduwd qua hints, of hij heeft zich zelf verdacht gemaakt!
Vooral dat laatste, maar ik vond niet dat 'alles zijn kant op wees'. Je kan eerder zeggen dat tien van de bewijzen die er waren, evengoed aan Crazy M konden linken, of Trevland, of weet ik veel...
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101190303
Kill 2, nacht 2:

Zuchtend wilde Rave_NL zijn computer afsluiten. Het was alweer laat en hij had weer veel te lang zitten gamen. Hij vond het heerlijk om even aan niets te denken na deze gekke dag. Als hij zijn ogen dichtdeed zag hij nog het brandende lichaam van 08gnot op zijn netvlies staan. Maar net op het moment dat hij hem uit wilde zetten kwam er nog een email binnen Nieuwsgierig als hij was opende hij deze gelijk. “Hoi, we willen nog wat nadrinken om de dag te vergeten, kom je ook?” las hij. Daar hoefde hij geen tweemaal over na te denken en in no time zat hij op zijn fiets naar het dorpsplein. Daar zag hij zijn vrienden al zitten en hij plofte bij ze neer. Ze kletsten wat over de afgelopen dag onder het genot van een biertje en een jointje. Zullen we stiekem de kerktoren beklimmen, stelde 1 van de jongens voor? Rave_NL vond dat een leuk idee en al snel stonden ze boven van het uitzicht te genieten. Hij had niet door wat er achter zich gebeurde en schrok zich helemaal wezenloos toen de klok begon te luiden. Toen hij enigszins bijgekomen was van de herrie draaide hij zich om te zien waar het vandaag was gekomen. Daar zag hij zijn vrienden, breed grijnzend, één van hen had een touw in zijn handen wat aan de klok was gebonden. De ander liep op hem af en pakte hem stevig vast. Wat is deze? Dacht …. ,hij was zo onder invloed dat hij er niets meer van snapte. Zelfs niet toen de lus van het touw om zijn nek gehangen werd. Pas toen hij uit het raam werd geduwd besefte Rave_NL (dorp) dat hij helemaal niet kon vliegen.

Trevland:

- laat: topic over bedtijd
- nadrinken: topics over "the day after"
- stiekem de kerktoren beklimmen: topic: "spelen in de KSC tuin... ow wacht... euhm..."

Welke moord werd er trouwens met een vuurwapen begaan?
pi_101190306
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:59 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Vooral dat laatste, maar ik vond niet dat 'alles zijn kant op wees'. Je kan eerder zeggen dat tien van de bewijzen die er waren, evengoed aan Crazy M konden linken, of Trevland, of weet ik veel...
er waren tevee lverdachte per kill
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_101190331
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:59 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Vooral dat laatste, maar ik vond niet dat 'alles zijn kant op wees'. Je kan eerder zeggen dat tien van de bewijzen die er waren, evengoed aan Crazy M konden linken, of Trevland, of weet ik veel...
Tuurlijk kon dat, maar dat van HT lag er gewoon dikker bovenop.
In principe kan je iedereen verdenken per moord.... De één is meer verdacht dan de ander dan.
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 22:04:06 #62
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101190462
Maar, zitten jullie nu met zijn allen tegen mij te wezen wat betreft de hints richting Crazy M? :P
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:04:20 #63
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101190476


"WE WILLEN EEN DUBBELE LYNCH!"

Het volk schreeuwt en krijst maar de burgemeester is ijzersterk en houdt stand. Hij wil het niet. Hij wil het echt niet. Zogezegd vertrouw hij het niet. Misschien voelt ie de hete adem in zijn nek van de maffia.
Nou... dat zou wel eens kunnen kloppen. Uit de duisternis stappen 6 andere maffialeden en een heks zijn kantoor binnen en schudden hem de hand. "Goed gedaan, familie" zegt de burgemeester. "We zijn allemaal gespaard gebleven en nu hebben we volledige controle over het dorp"

Jaja, jongens en meisjes! het is gebeurd! Er is geen enkele manier meer waarop het dorp nog een meerderheid kan krijgen. Hooguit een gelijke stand, en bij gelijke stand wint de maffia.

Dat was het. Het dorp is verloren, heeft verloren en raakt verloren. De maffia wint zonder een druppel bloed te verliezen, behalve dat van de spion. Het zit er op.

Gefeliciteerd Maffia!!!!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101190493
_O_ _O_ _O_
pi_101190512
quote:
4s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]

"WE WILLEN EEN DUBBELE LYNCH!"

Het volk schreeuwt en krijst maar de burgemeester is ijzersterk en houdt stand. Hij wil het niet. Hij wil het echt niet. Zogezegd vertrouw hij het niet. Misschien voelt ie de hete adem in zijn nek van de maffia.
Nou... dat zou wel eens kunnen kloppen. Uit de duisternis stappen 6 andere maffialeden en een heks zijn kantoor binnen en schudden hem de hand. "Goed gedaan, familie" zegt de burgemeester. "We zijn allemaal gespaard gebleven en nu hebben we volledige controle over het dorp"

Jaja, jongens en meisjes! het is gebeurd! Er is geen enkele manier meer waarop het dorp nog een meerderheid kan krijgen. Hooguit een gelijke stand, en bij gelijke stand wint de maffia.

Dat was het. Het dorp is verloren, heeft verloren en raakt verloren. De maffia wint zonder een druppel bloed te verliezen, behalve dat van de spion. Het zit er op.

Gefeliciteerd Maffia!!!!
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Anonimity is a bliss
pi_101190516
*O* *O* *O* *O*
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  One tough cookie donderdag 25 augustus 2011 @ 22:05:11 #67
169210 liesje1979
pi_101190522
Nacht 1

Kill 1:
Monoply
Fobo:Tranen: Dan glijden mijn tranen over mijn wangen
Pohi drankje: De gall&gall is faolliet gegAAN

Crazy
Pohi Fietsen: CENTRAALMountainbike Topic #15.
Fobo Feestbeest.

Kill 2:
Calex
Pohi DATINGSITE-ERVARINGEN TOPIC#144 Het leeft nog steeds! – slachtoffer wil maar niet sterven
Pohi AKQ SC #1081slecht zaad – groentetuintje waar niks wil groeien
Profi ondertitel HEY! – Wordt zo geroepen
Kill 3:
Soempie
Pohi Hoe nu verder..? – vraagt “Wat doen we nu dan?”
Fobo Winkel met beertjes – geeft knuffel, voelt lekker zacht

iBenny
pohi Youtube filmpjes in topics. – moord wordt gefilmd
pohi Users wiens naam uit enkel en alleen maar hoofdletters bestaat. – naam slachtoffer wordt geschreeuwd
Nacht 2
Kill 1
Nachtwaker Honkeytonk:
Pohi: Pohi - Kutusers die je nooit meer wilt zien

Kill 2
Crazy:
Fobo: Ze zeggen iets met computers
Fobo: Biertje

Monopoly:
Gamen: username is spel.
Pohi: Tijd voor een halve joint die ik nog over heb?
Kill 3:
Calex:
Pohi: AKQ SC #1099Van uitstel komt ...........
AKQ SC #1094Weeeeeekend
AKQ SC #1091Omdat het kan!
Kill 4:
Lynda ging op bezoek bij Soempie
Busdriver: ruilde Naatje en Lynda van plek.
Maffia stuurde Ibenny en Soempie naar Lynda, en dus naar Naatje, die niet thuis was.


Nacht 3

Kill 1
Crazy-M vermoordt Albinobambi en Lynda is onschuldig daarbij.
Pohi CENTRAALMountainbike Topic #15. – ben je met de fiets gekomen?
FOBO piercings, luistert geen metal – metaalallergie
Fobo jupiler plaatje stier – loopt als stier naar binnen

Kill 2
IBenny:
Donkerblauw uniform: Modje en blauw.
Kantoor en daar lekker niets doen: : Pohi: Nieuwe kantoor hype: Post-it war / art
Pohi: ONZ: ideeën voor een afvoerputje

Kill 3
Crazy-M vermoordt Albinobambi en Lynda is onschuldig daarbij.
Pohi CENTRAALMountainbike Topic #15. – ben je met de fiets gekomen?
FOBO piercings, luistert geen metal – metaalallergie
Fobo jupiler plaatje stier – loopt als stier naar binnen
pi_101190542
go maffia :)
pi_101190566
Biertje jongens ? *O*
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_101190573
Mijn verdachten waren:

crazy m
ellan
tdrome
gomi
calex
monopoly
Anonimity is a bliss
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 22:06:16 #71
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101190578
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Kill 2, nacht 2:

Zuchtend wilde Rave_NL zijn computer afsluiten. Het was alweer laat en hij had weer veel te lang zitten gamen. Hij vond het heerlijk om even aan niets te denken na deze gekke dag. Als hij zijn ogen dichtdeed zag hij nog het brandende lichaam van 08gnot op zijn netvlies staan. Maar net op het moment dat hij hem uit wilde zetten kwam er nog een email binnen Nieuwsgierig als hij was opende hij deze gelijk. “Hoi, we willen nog wat nadrinken om de dag te vergeten, kom je ook?” las hij. Daar hoefde hij geen tweemaal over na te denken en in no time zat hij op zijn fiets naar het dorpsplein. Daar zag hij zijn vrienden al zitten en hij plofte bij ze neer. Ze kletsten wat over de afgelopen dag onder het genot van een biertje en een jointje. Zullen we stiekem de kerktoren beklimmen, stelde 1 van de jongens voor? Rave_NL vond dat een leuk idee en al snel stonden ze boven van het uitzicht te genieten. Hij had niet door wat er achter zich gebeurde en schrok zich helemaal wezenloos toen de klok begon te luiden. Toen hij enigszins bijgekomen was van de herrie draaide hij zich om te zien waar het vandaag was gekomen. Daar zag hij zijn vrienden, breed grijnzend, één van hen had een touw in zijn handen wat aan de klok was gebonden. De ander liep op hem af en pakte hem stevig vast. Wat is deze? Dacht …. ,hij was zo onder invloed dat hij er niets meer van snapte. Zelfs niet toen de lus van het touw om zijn nek gehangen werd. Pas toen hij uit het raam werd geduwd besefte Rave_NL (dorp) dat hij helemaal niet kon vliegen.

Trevland:

- laat: topic over bedtijd
- nadrinken: topics over "the day after"
- stiekem de kerktoren beklimmen: topic: "spelen in de KSC tuin... ow wacht... euhm..."

Welke moord werd er trouwens met een vuurwapen begaan?
Kill1
Roger_Epiales was onderweg naar een feestje. De verkiezingen konden hem gestolen worden, maar een feestje was altijd wel aan hem besteed. Hij grinnikte nog wat na over de onthulling van het standbeeld. Hij had tranen gelachen, wat een faal was dat. Hij kwam bij de ingang van het bos en twijfelde, moest hij om fietsen of zou hij afsnijden? Hij had zo’n zin in een drankje dat hij toch maar voor de snelste route koos. Al na een paar meter had hij spijt, hij voelde zich ongemakkelijk. Hij kon nog omkeren maar besloot gewoon door te trappen. Halverwege hoorde hij zachtjes het geluid van een auto achter zich. “Hoe kan dat nou?”dacht hij. “Hier mogen helemaal geen auto’s rijden toch? “ Het geluid zwol aan en toen hij omkeek zag hij een paar koplampen veel te snel op zich afkomen! “Oh help”, dacht hij en begon nog harder te trappen. Hij fietste alsof zijn leven er vanaf hing. Vlak voor hij het bos uit was besefte hij dat hij auto niet meer hoorde, hij keek achterom en zag dat de auto stil stond. Vaag kon hij twee personen onderscheiden en leek hij hun gelach te horen. Doordat hij achterom keek zag hij niet het draad dat over het pad gespannen was. hij vloog meters door de lucht en belandde precies met zijn buik op de scherpe punten van het toegangshek van het bos. Terwijl het bloed uit levenloze lichaam van Roger_Epiales (dorp) stroomde reed de auto langzaam en stierf het gelach langzaam weg.


Terwijl de feestvreugde nog in volle gang was, liep Patrique89 even terug naar huis om naar de WC te gaan. Hij moest ontzettend nodig dus ze stormde naar binnen, half struikelend over de deurmat en de hond begon niet te baffen. Dat vond hij maar vreemd! De hond blafte altijd! Vergeten dat zijn blaas op springen stond ging ie toch even kijken wat er aan de hand was. “Bello! Waar ben je?” klonk zijn stem in het donkere huis.
“Bello is niet meer!” zei een stem. Patrique89 (dorp) gilde zo hard dat de glazen in de keukenkastjes allemaal gebarsten waren. “Lief beest wel, even een lekker geknuffeld, oh wat een lekker zachte haartjes had dat beest! En toen heb ik zijn nek omgedraaid!” zei een tweede stem. Patrique89 werd nu echt bang en probeerde weg te rennen. “BLIJF STAAN PATRIQUE89!!!!” schreeuwde de eerste persoon en greep zijn stungun uit z’n binnenzak. Twee kogeltjes aan draden schoten in het lichaam en zonden electrische schokken uit. “En nu? Wat doen we nu?” vroeg de tweede stem onzeker. De eerste stem antwoordde: “Pak je telefoon maar en film hoe ik hem door z’n kop schiet! We filmen het voor het nageslacht, onder de naam DOOD AAN DE FAMILIE VAN PATRIQUE89!” Ze voegden het woord bij de daad. De telefoon werd gepakt, de opname gestart en zonder veel rompslomp werd door de eerste persoon een kogel door het hoofd van het slachtoffer gejaagd. Na deze gruwelijke daad vluchtten twee in zwart gehulde mensen de nacht weer in.


Kill 1:
Nietsvermoedend liep Lutte een laatste ronde door haar huis, om te kijken of alle deuren goed op slot waren. Aangekomen bij de achterdeur bleek deze open te staan. Vreemd, dacht ze, ik kanme helemaal niet herinneren dat ik die open gezet heb! Zeker niet met deze kou en regen. Nietsvermoedend deed Lutte de deur weer dicht en op slot. Terug in de woonkamer klonk er een vreemd geluid vanachter het gordijn. Ze begon te gillen toen er iets bewoog en rende in blinde paniek rondjes rondom de salontafel. Er klonk een schot! Mis. En nog een! Weer mis. En een derde schot, die was raak. Tussen de ogen. Het paniekerige gerondren stopte en met een doffe dreun zakte het slachtoffer op de grond. Langzaam liep het mengsel van bloed en hersenen over de grond. De dader kwam achter het gordijn vandaan en keek naar de rode vlek. Hij blies over de loop van zijn geweer waar de rook nog uitkwam. Voorzichtig stapte hij over het verminkte lichaam heen, spuugde nog eenmaal in het gezicht van Lutte (rechercheur) en zei “Jou zien we in ieder geval nooit meer.” Tevreden met zijn uitgevoerde taak liep de dader naar de achterdeur, haalde deze van het slot en liep naar buiten.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101190581
Ik was tweeling met TV. Eigenlijk verdacht ik hem al heel lang, maar om mijzelf te sparen kon ik niks zeggen :)
pi_101190591
Sorry Honky... maar je was een briljante bliksemafleider :D

En sorry MP.... broertje van me _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  One tough cookie donderdag 25 augustus 2011 @ 22:06:34 #74
169210 liesje1979
pi_101190597
Gefeliciteerd Maffia, jullie hebben het ontzettend sterk gespeeld.
Ik had het dorp ook heel erg gegund. :'(

Netjes gedaan. _O_
pi_101190610
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:06 schreef gewoonfaye het volgende:
Mijn verdachten waren:

crazy m
ellan
tdrome
gomi
calex
monopoly
tdrone en ellan waren geen maffia
pi_101190612
_O-

Bij nacht een had ik maar 1 hint naar mezelf gevonden: nageslacht. Maar die staat er helemaal niet tussen bij jullie. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 22:06:50 #77
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101190613
Verdomme
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101190619
Soemp! ik wist het :D
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:07:12 #79
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101190631
Wel jammer dat het al af is -O-
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 22:07:15 #80
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101190633
HOLY CRAP, DAT WAREN AL MIJN GEDACHTEN, VERDOMME
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101190650
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:06 schreef gomi het volgende:

[..]

tdrone en ellan waren geen maffia
maar voor de rest zat ik goed :7
Anonimity is a bliss
pi_101190658
ik had na kill 1 van dag 1 al gezegd dat ik de sjaak was, de hints waren zo duidelijk naar mij. maar niemand zag het
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_101190662
ownage *O*


sorry ijs, tombo en ps O+
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_101190666
quote:
8s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:07 schreef naatje_1 het volgende:
HOLY CRAP, DAT WAREN AL MIJN GEDACHTEN, VERDOMME
dan had je dat moeten zeggen
Anonimity is a bliss
pi_101190676
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:07 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

maar voor de rest zat ik goed :7
yups en benny en soempie
pi_101190686
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Sorry Honky... maar je was een briljante bliksemafleider :D

En sorry MP.... broertje van me _O-
Ik zat je daarnet al te DM'en:

quote:
Je moet gewoon een dubbele lynch instellen, het is onze enige kans om nog te winnen! Ben je nou een goede burgemeester of niet? Of ben je maffia?
Maar eigenlijk verdacht ik je al vanaf de tweede dag/nacht _O-

Broertje _O-
pi_101190699
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:07 schreef CaLeX het volgende:
ownage *O*


sorry ijs, tombo en ps O+
nee dit komt nooit meer goed :N
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_101190707
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:07 schreef CaLeX het volgende:
ownage *O*


sorry ijs, tombo en ps O+
clean sweep yeah :)
pi_101190716
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Soemp! ik wist het :D
:D

Kill 4:
Lynda ging op bezoek bij Soempie
Busdriver: ruilde Naatje en Lynda van plek.
Maffia stuurde Ibenny en Soempie naar Lynda, en dus naar Naatje, die niet thuis was.


Vandaar dat ik niks over mezelf kon vinden. :') Ik vond de hints naar mij al zo waardeloos.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_101190719
* Crazy-M ontkurkt de champagne, Congratulations *O*

was me een waar genoegen, en jah, een dorp die geen maffia kan lynchen ... :P
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:08:41 #91
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101190729
quote:
4s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Belangrijke mededeling: Er komt geen dubbele lynch!

Het risico is te groot dat het fout gaat! We hebben nog geen maffiaatje gelynched en nu moeten ze alle 2 raak zijn... en wij gaan daar nooit unaniem uitkomen!

Als het morgen wel raak is met deze lynch komt er zaterdag een dubbele!
Dan ben jij bij deze verdachte nummer 1.

zonder dubbele lynch vandaag verliezen we.

Reken het anders even uit. 16 users, 6 maffia. komende dagpost 1 mob dood. daarna 3 dorp dood, 12 users, 5 maffia. 2 maffia dood. 2 dorp dood, tweelingen inmiddels ook wel, vermoed ik. 7 gebruikers 3 maffia.

Dus zelfs als alles goed gaat, is het nagenoeg onmogelijk te winnen. Als je nu 2 lynches doet, heb je meteen komende nachtpost maar 2 kills. Dan is alles anders, en maken we weer kans.

Denk na. het moet.
Laffe huichelaar
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 22:08:42 #92
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101190730
IN 2 NACHTEN, HEB IK GEWOON DE LINK GELEGD NAAR CLX, MONO, SOEMPIE EN CRAZY M :(

TV was voor mij al een beetje verdacht en iBenny ook, kom op: mij zwart maken :')
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:08:50 #93
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101190742
1. Calex Maffia
2. iBenny Maffia
3. Monopoly Maffia
4. Soempie Maffia
5. Crazy-M Maffia
6. TheVulture Maffia-tweeling BM
7. Gomi Voodooheks
8. Its-Jojo-4you Spion
9. Puntenslijpsel BG
10 Etcetera BG
11 Trevland Dorpsoudste
12 Tombolafan Busdriver
13 Honkeytonk Nachtwaker
14 Lutte Rechercheur
15 IJsdraakje Velddokter
16 Lynda Onschuldige meisje
17 08gnoT. Zombie
18 Maarten-Pieter Tweeling
19 Ellan Orakel
20 Roger_Epiales Dorp
21 Patrique89 Dorp
22 Timmmmm Dorp
23Gewoonfaye Dorp
24 Tdrone Dorp
25 Rave_NL Dorp
26 Naatje Dorp
27 Albinobambi Dorp
28 BartjeBart Dorp
29 Breezerslet17 Dorp
30 Dutank Dorp
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101190772
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dan ben jij bij deze verdachte nummer 1.

zonder dubbele lynch vandaag verliezen we.

Reken het anders even uit. 16 users, 6 maffia. komende dagpost 1 mob dood. daarna 3 dorp dood, 12 users, 5 maffia. 2 maffia dood. 2 dorp dood, tweelingen inmiddels ook wel, vermoed ik. 7 gebruikers 3 maffia.

Dus zelfs als alles goed gaat, is het nagenoeg onmogelijk te winnen. Als je nu 2 lynches doet, heb je meteen komende nachtpost maar 2 kills. Dan is alles anders, en maken we weer kans.

Denk na. het moet.
en die dubbele komt er niet dus winnen we :)
pi_101190778
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dan ben jij bij deze verdachte nummer 1.

zonder dubbele lynch vandaag verliezen we.

Reken het anders even uit. 16 users, 6 maffia. komende dagpost 1 mob dood. daarna 3 dorp dood, 12 users, 5 maffia. 2 maffia dood. 2 dorp dood, tweelingen inmiddels ook wel, vermoed ik. 7 gebruikers 3 maffia.

Dus zelfs als alles goed gaat, is het nagenoeg onmogelijk te winnen. Als je nu 2 lynches doet, heb je meteen komende nachtpost maar 2 kills. Dan is alles anders, en maken we weer kans.

Denk na. het moet.
sorry :*


Ik ben nou benieuwd naar de woorden van de voodoo heks
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_101190815
en eigenlijk was de kill van lynda echt een meevaller vandaag, die was nog eens niet gepland. Trevland stond op de target list ipv albino, maar doordat er wat wijzigingen kwamen hebben we trev laten leven als bliksemafleider en albino gepakt. En liet daar nu net lynda op bezoek zijn
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:10:09 #97
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101190817
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

sorry :*


Ik ben nou benieuwd naar de woorden van de voodoo heks
Late post :')

IK ZEI TOCH DAT IK NIET MOB WAS
Laffe huichelaar
pi_101190820
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
IN 2 NACHTEN, HEB IK GEWOON DE LINK GELEGD NAAR CLX, MONO, SOEMPIE EN CRAZY M :(

TV was voor mij al een beetje verdacht en iBenny ook, kom op: mij zwart maken :')
En naar nog veel meer mensen. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_101190844
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

sorry :*


Ik ben nou benieuwd naar de woorden van de voodoo heks
1e nacht had ik koffie met trev

maar die postte gewoon helemaal niet meer

2e nacht lutte met strand

zei ze wel, maar te vroeg en toen wa ze in de nacht al dood


en vandaag had ik ellan met gevoel

die liep nog tot morgen
pi_101190858
Wat? Ben ik vermoord door honkeytonk?
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:11:13 #101
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101190874
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:10 schreef Crazy-M het volgende:
en eigenlijk was de kill van lynda echt een meevaller vandaag, die was nog eens niet gepland. Trevland stond op de target list ipv albino, maar doordat er wat wijzigingen kwamen hebben we trev laten leven als bliksemafleider en albino gepakt. En liet daar nu net lynda op bezoek zijn
Als je Trev had gedaan dan had je waarschijnlijk ook gewonnen, was de dorpsoudste, dus qua stemmen even veel weggesnoept bij het dorp als een tweevoudige moord :D.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101190878
Ohw ja, daarom leefde ik nog :7
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:11:40 #103
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101190904
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:11 schreef iBenny het volgende:
Ohw ja, daarom leefde ik nog :7
Was zo blij dat je maffia was _O-, na twee keer in nacht 1 dood te zijn gegaan :D.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 22:11:52 #104
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101190916
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:10 schreef Soempie het volgende:

[..]

En naar nog veel meer mensen. :')
Nee, dit waren de verdachten die bij mij het licht openden. Als de BM niet TV was, en er dus een dubbele lynch was geweest... timmmmm kwam met trev, ik zou gekomen zijn met clx als tweede keuze of monopoly, bam dood, allemaal :') grmbl
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101190927
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

sorry :*


Ik ben nou benieuwd naar de woorden van de voodoo heks
We probeerden vanavond Ella-N het woord gevoel in de mond te leggen.. dat lukte ook nog bijna.... Trevland en koffie... en Lutte en strand... alleen was Lutte al eerder dood dankzij Honky :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101190930
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Als je Trev had gedaan dan had je waarschijnlijk ook gewonnen, was de dorpsoudste, dus qua stemmen even veel weggesnoept bij het dorp als een tweevoudige moord :D.
ik zie het jah _O_
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_101190931
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:10 schreef gomi het volgende:

[..]

1e nacht had ik koffie met trev

maar die postte gewoon helemaal niet meer

2e nacht lutte met strand

zei ze wel, maar te vroeg en toen wa ze in de nacht al dood


en vandaag had ik ellan met gevoel

die liep nog tot morgen
Strand voor mij? :D Wat ben jij slim zeg, en vooral wat ken je me goed O+
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_101190967
En verdomme bijna 1000 PMs :')_____!
pi_101190988
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Was zo blij dat je maffia was _O-, na twee keer in nacht 1 dood te zijn gegaan :D.
Eindelijk had ik de kans om mee te spelen _O-

dankjewel :7 O+
pi_101190992
Ok, abrupt einde. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:13:09 #111
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101190993
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:10 schreef Crazy-M het volgende:
en eigenlijk was de kill van lynda echt een meevaller vandaag, die was nog eens niet gepland. Trevland stond op de target list ipv albino, maar doordat er wat wijzigingen kwamen hebben we trev laten leven als bliksemafleider en albino gepakt. En liet daar nu net lynda op bezoek zijn
_O- wat een humor :D werkt altijd :D
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Als je Trev had gedaan dan had je waarschijnlijk ook gewonnen, was de dorpsoudste, dus qua stemmen even veel weggesnoept bij het dorp als een tweevoudige moord :D.
Ik maak me ook niet maar zo een beetje verdacht ;)
pi_101191010
Dus: 16 users, 7 aan de kant van de maffia.

Na de dubbele lynch: 5/14

Na de nachtkill: 5/12

Na de lynch: 4/11

Na de nachtkill: 4/9 -> maffiabm en dorpsoudste

Na de lynch: 3/8 (op snel posten) (zeg, nog maar twee maffiosi levend die kunnen moorden)

Na de nachtkill: 3/7

Na de lynch: 2/6 maffiabm en dorpsoudste, anders nog gunstiger

Na de nachtkill: 2/5 maffia

Na de lynch: 1/4 maffia

Na de nachtkill: 1/3 maffia

We hadden nog kunnen winnen! :o
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:13:23 #113
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_101191012
_O-
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:13:29 #114
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101191015
Maar even serieus jongens, wat een kutspel is dit geworden. Vol kneuzen die het spel niet snappen, en over het algemeen alleen maar softies die nergens tegen kunnen. Jullie hadden allemaal PP mee moeten maken.
Laffe huichelaar
  One tough cookie donderdag 25 augustus 2011 @ 22:13:48 #115
169210 liesje1979
pi_101191032
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:10 schreef Lutte het volgende:
Wat? Ben ik vermoord door honkeytonk?
Ja dat was voor ons ook een grote verrassing. _O-
pi_101191034
Ik heb wel genoten hoor O+

Sorry dorp.... hell yeah maffiamaatjes O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101191035
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

nee dit komt nooit meer goed :N
neeee ;( ik zei toch sorry
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:14:00 #118
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_101191043
PP O+ Maar dat is tegenwoordig een dater in R&P.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 22:14:06 #119
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101191047
ik kan mijzelf wel voor de kop slaan. En dan ga ik TV vertrouwen :') en naar hem zeggen over het standbeeld. DAT WEET HIJ NATUURLIJK DONDERSGOED :') Dat is de enige fout en meest domme fout die ik ben begaan in dit spel: de burgemeester vertrouwen :')
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101191087
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dus: 16 users, 7 aan de kant van de maffia.

Na de dubbele lynch: 5/14

Na de nachtkill: 5/12

Na de lynch: 4/11

Na de nachtkill: 4/9 -> maffiabm en dorpsoudste

Na de lynch: 3/8 (op snel posten) (zeg, nog maar twee maffiosi levend die kunnen moorden)

Na de nachtkill: 3/7

Na de lynch: 2/6 maffiabm en dorpsoudste, anders nog gunstiger

Na de nachtkill: 2/5 maffia

Na de lynch: 1/4 maffia

Na de nachtkill: 1/3 maffia

We hadden nog kunnen winnen! :o
TV zou altijd dorp meenemen, omdat tweeling
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:14:35 #121
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101191088
quote:
13s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:13 schreef timmmmm het volgende:
Maar even serieus jongens, wat een kutspel is dit geworden. Vol kneuzen die het spel niet snappen, en over het algemeen alleen maar softies die nergens tegen kunnen. Jullie hadden allemaal PP mee moeten maken.
PP de held _O_
pi_101191095
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:12 schreef Lutte het volgende:

[..]

Strand voor mij? :D Wat ben jij slim zeg, en vooral wat ken je me goed O+
hehe, ik wist dat je dat wel zou zeggen.

maar de nacht was me al voor :)
pi_101191100
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:13 schreef CaLeX het volgende:

[..]

neeee ;( ik zei toch sorry
:N Dit doet pijn -O- na al die vertraagde moeite die ik in je heb gestoken deze week
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 22:14:47 #124
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101191104
quote:
13s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:13 schreef timmmmm het volgende:
Maar even serieus jongens, wat een kutspel is dit geworden. Vol kneuzen die het spel niet snappen, en over het algemeen alleen maar softies die nergens tegen kunnen. Jullie hadden allemaal PP mee moeten maken.
Noem je mij een softie?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101191105
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:12 schreef TheVulture het volgende:

[..]

We probeerden vanavond Ella-N het woord gevoel in de mond te leggen.. dat lukte ook nog bijna.... Trevland en koffie... en Lutte en strand... alleen was Lutte al eerder dood dankzij Honky :')
Waarom honkey mij vermoordde snap ik niet, echt niet. Ik ben geen enkele keer als verdachte genoemd :')

Dus HT, uitleg graag?
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:14:56 #126
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101191110
quote:
13s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:13 schreef timmmmm het volgende:
Maar even serieus jongens, wat een kutspel is dit geworden. Vol kneuzen die het spel niet snappen, en over het algemeen alleen maar softies die nergens tegen kunnen. Jullie hadden allemaal PP mee moeten maken.
Je deed zelf ook niks om het leuker te maken hoor :'). Christus, alleen maar lopen zeiken op anderen en zelf nauwelijks iets toevoegen :'). Ik zou zeggen, zoek lekker je tijdmachine op.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101191124
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:14 schreef naatje_1 het volgende:
ik kan mijzelf wel voor de kop slaan. En dan ga ik TV vertrouwen :') en naar hem zeggen over het standbeeld. DAT WEET HIJ NATUURLIJK DONDERSGOED :') Dat is de enige fout en meest domme fout die ik ben begaan in dit spel: de burgemeester vertrouwen :')
told you not to :P
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_101191130
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dus: 16 users, 7 aan de kant van de maffia.

Na de dubbele lynch: 5/14

Na de nachtkill: 5/12

Na de lynch: 4/11

Na de nachtkill: 4/9 -> maffiabm en dorpsoudste

Na de lynch: 3/8 (op snel posten) (zeg, nog maar twee maffiosi levend die kunnen moorden)

Na de nachtkill: 3/7

Na de lynch: 2/6 maffiabm en dorpsoudste, anders nog gunstiger

Na de nachtkill: 2/5 maffia

Na de lynch: 1/4 maffia

Na de nachtkill: 1/3 maffia

We hadden nog kunnen winnen! :o
nope, we hebben alles uitgerekend, tot in de meest gekke scenarios

en alles 3 keer gecontroleerd :)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:15:25 #129
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101191134
MP, dorp kon niet meer winnen. Ik heb het met pen en papier uitgerekend :7.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:15:31 #130
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101191136
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:14 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Noem je mij een softie?
Onder anderen. Maar die jankende SL die we hadden ook.
Laffe huichelaar
pi_101191141
Ik vertrouwde TV niet :N vanaf het begin. maar ik was zijn BG
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_101191149
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:13 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja dat was voor ons ook een grote verrassing. _O-
ik dacht wel dat hij voor haar zou gaan.

of yoyo.

lutte was de 1e die op hem stemde en alles in werking zette :)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:15:48 #133
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101191151
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:15 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

nope, we hebben alles uitgerekend, tot in de meest gekke scenarios

en alles 3 keer gecontroleerd :)
ja, we zijn al zeker ruim een uur aan het rekenen _O-.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101191159
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:14 schreef iBenny het volgende:

[..]

TV zou altijd dorp meenemen, omdat tweeling
Maar dan zou er op het einde nog één dorp overblijven ;)
pi_101191167
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:15 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Onder anderen. Maar die jankende SL die we hadden ook.
timmmie wees es lief -O- ik weet dat je dat kan
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:16:14 #136
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101191171
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:15 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Onder anderen. Maar die jankende SL die we hadden ook.
Hoi Tim, :D.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 22:16:22 #137
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101191175
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:15 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Onder anderen. Maar die jankende SL die we hadden ook.
ik houd ook van jou
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:16:27 #138
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101191176
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:12 schreef TheVulture het volgende:

[..]

We probeerden vanavond Ella-N het woord gevoel in de mond te leggen.. dat lukte ook nog bijna.... Trevland en koffie... en Lutte en strand... alleen was Lutte al eerder dood dankzij Honky :')
Ik en koffie :'), helaas mislukt
pi_101191181
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:14 schreef Lutte het volgende:

[..]

Waarom honkey mij vermoordde snap ik niet, echt niet. Ik ben geen enkele keer als verdachte genoemd :')

Dus HT, uitleg graag?
Ik had geconcludeerd dat jij de eerste was die op Honk stemde bij de lynch... aan de hand van mijn hints...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  One tough cookie donderdag 25 augustus 2011 @ 22:16:36 #140
169210 liesje1979
pi_101191188
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:14 schreef naatje_1 het volgende:
ik kan mijzelf wel voor de kop slaan. En dan ga ik TV vertrouwen :') en naar hem zeggen over het standbeeld. DAT WEET HIJ NATUURLIJK DONDERSGOED :') Dat is de enige fout en meest domme fout die ik ben begaan in dit spel: de burgemeester vertrouwen :')
Ja uhuh. :')
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:16:46 #141
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101191199
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

timmmie wees es lief -O- ik weet dat je dat kan
Zo vind ik hem toch leuker :D
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 22:16:52 #142
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101191204
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:16 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja uhuh. :')
muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101191209
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vertrouwde TV niet :N vanaf het begin. maar ik was zijn BG
mja alles viel perfect voor ons, de BM verkiezing, de tweeling situatie, de dorpelingen die verdacht werden door andere te verdenken, en als klap op de vuurpijl dus de last minute switch va ntdrone naar albino, ook al had die dus niet veel uitgemaakt
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_101191219
Ik dacht al: waarom wordt TV niet vermoord als actieve hintszoeker :o
pi_101191223
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:14 schreef iBenny het volgende:

[..]

TV zou altijd dorp meenemen, omdat tweeling
En TV zou nooit een dubbele lynch doen :7
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:17:11 #146
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101191224
De BM moet je sowieso niet vertrouwen :'). Dat dat nog niet duidelijk is geworden in al die rondes :'). Echt met uitzondering is er een onschuldige BM.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101191242
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

ja, we zijn al zeker ruim een uur aan het rekenen _O-.
inderdaad. gewoon alle mogelijke scenarios :)

en jah, we wisten dat de dubbele lynch er nooit zou komen
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_101191245
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:17 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik dacht al: waarom wordt TV niet vermoord als actieve hintszoeker :o
Ik was BM helder licht :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101191247
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:13 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja dat was voor ons ook een grote verrassing. _O-
Echt die krijgt een boze Lutte in zijn PM en ik stem voor een levenslange uitsluiting van het spel, waar kan ik dat aanvragen?

1) Dat drama van de vorige keer.
2) Zich zo verdacht maken als NW.
3) Mij vermoorden, ik had geen enkele hint tegen me en was niet genoemd. Maar hee, ik stemde op hem en zelfs na honderd PM's van zijn kant veranderde ik mijn stem niet. NW ben je voor het dorp, niet voor jezelf.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:17:43 #150
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101191248
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

timmmie wees es lief -O- ik weet dat je dat kan
Het is toch ook helemaal niet leuk meer, met al die mensen die als kippen zonder kop rondrennen. Het hele leuke van het spel is samenwerken met mensen die je eigenlijk niet kan vertrouwen, bestandjes uitwisselen met hints, lijstje ed. Dat is er gewoon niet. Ik vind het jammer
Laffe huichelaar
pi_101191265
SL's hoeveel PMs hebben jullie nou gehad :') ?
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:18:03 #152
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101191267
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]

En TV zou nooit een dubbele lynch doen :7
Tenzij je er genoeg voor 2 drop zouden gaan ;)
pi_101191307
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]

En TV zou nooit een dubbele lynch doen :7
precies die zou gewoon nooit komen
pi_101191318
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vertrouwde TV niet :N vanaf het begin. maar ik was zijn BG
Sorry :*

Ook aan Lynda en Honky :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101191322
quote:
9s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:17 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het is toch ook helemaal niet leuk meer, met al die mensen die als kippen zonder kop rondrennen. Het hele leuke van het spel is samenwerken met mensen die je eigenlijk niet kan vertrouwen, bestandjes uitwisselen met hints, lijstje ed. Dat is er gewoon niet. Ik vind het jammer
ja maar daar moeten ze/we weer achter komen. Lang niet meer gespeeld enzo :*
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 22:18:59 #156
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101191324
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
De BM moet je sowieso niet vertrouwen :'). Dat dat nog niet duidelijk is geworden in al die rondes :'). Echt met uitzondering is er een onschuldige BM.
Die rondes had ik niet meegespeeld en niet in mijn achterhoofd gehouden. Ik vond de reactie richting EllaN enigzins opmerkelijk, maar toen hield ik erover op, want ja: BM... Godverdekutjandosiesmetappelperenhomosenstandbeelden }:|
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101191326
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:17 schreef Lutte het volgende:

[..]

Echt die krijgt een boze Lutte in zijn PM en ik stem voor een levenslange uitsluiting van het spel, waar kan ik dat aanvragen?

1) Dat drama van de vorige keer.
2) Zich zo verdacht maken als NW.
3) Mij vermoorden, ik had geen enkele hint tegen me en was niet genoemd. Maar hee, ik stemde op hem en zelfs na honderd PM's van zijn kant veranderde ik mijn stem niet. NW ben je voor het dorp, niet voor jezelf.
_O-

Doe rustig :*
pi_101191333
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik was BM helder licht :')
Maar dan kan je altijd nog worden vermoord door de maffia ;)

Het verbaasde me dat je niet werd gedood door de maffia, dus begon ik te denken dat je maffia was ;)
pi_101191345
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:17 schreef Lutte het volgende:

[..]

Echt die krijgt een boze Lutte in zijn PM en ik stem voor een levenslange uitsluiting van het spel, waar kan ik dat aanvragen?

1) Dat drama van de vorige keer.
2) Zich zo verdacht maken als NW.
3) Mij vermoorden, ik had geen enkele hint tegen me en was niet genoemd. Maar hee, ik stemde op hem en zelfs na honderd PM's van zijn kant veranderde ik mijn stem niet. NW ben je voor het dorp, niet voor jezelf.
Luttttttttte, tjek je pm eens ;( O+
Anonimity is a bliss
pi_101191348
quote:
9s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:17 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het is toch ook helemaal niet leuk meer, met al die mensen die als kippen zonder kop rondrennen. Het hele leuke van het spel is samenwerken met mensen die je eigenlijk niet kan vertrouwen, bestandjes uitwisselen met hints, lijstje ed. Dat is er gewoon niet. Ik vind het jammer
je wil niet weten hoeveel overleg er tussen de maffia is geweest, bijna altijd wel een inbox van 50+
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_101191354
En HT die PMt dat hij een belangrijke en speicale rol heeft aan de BM _O- :D

:')
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 22:19:46 #162
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101191357
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:17 schreef Lutte het volgende:

[..]

Echt die krijgt een boze Lutte in zijn PM en ik stem voor een levenslange uitsluiting van het spel, waar kan ik dat aanvragen?

1) Dat drama van de vorige keer.
2) Zich zo verdacht maken als NW.
3) Mij vermoorden, ik had geen enkele hint tegen me en was niet genoemd. Maar hee, ik stemde op hem en zelfs na honderd PM's van zijn kant veranderde ik mijn stem niet. NW ben je voor het dorp, niet voor jezelf.
Mijn zegen heb je, hij dacht dat ik het goed speelde als maffia. Was ik maar maffia, dan had ik nu gewonnen.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101191373
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
En HT die PMt dat hij een belangrijke en speicale rol heeft aan de BM _O- :D

:')
Echt waar? :')
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:20:01 #164
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101191374
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
En HT die PMt dat hij een belangrijke en speicale rol heeft aan de BM _O- :D

:')
Das ook niet echt slim :') :|W
pi_101191386
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:19 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

je wil niet weten hoeveel overleg er tussen de maffia is geweest, bijna altijd wel een inbox van 50+
En tussen de maffia en andere spelers. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_101191387
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
En HT die PMt dat hij een belangrijke en speicale rol heeft aan de BM _O- :D

:')
inderdaad _O_
wat was het makkelijk om HT als zonde bok in te zetten _O_
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_101191389
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:19 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Echt waar? :')
Ja _O-
pi_101191391
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:17 schreef Lutte het volgende:

[..]

Echt die krijgt een boze Lutte in zijn PM en ik stem voor een levenslange uitsluiting van het spel, waar kan ik dat aanvragen?

1) Dat drama van de vorige keer.
2) Zich zo verdacht maken als NW.
3) Mij vermoorden, ik had geen enkele hint tegen me en was niet genoemd. Maar hee, ik stemde op hem en zelfs na honderd PM's van zijn kant veranderde ik mijn stem niet. NW ben je voor het dorp, niet voor jezelf.
Zal ik dan maar niet zeggen dat hij tegen mij heeft verteld een hele belangrijke dorpsrol te hebben... het vertrouwen wat ik al niet uitstraal als BM _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:20:33 #169
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101191404
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:18 schreef iBenny het volgende:
SL's hoeveel PMs hebben jullie nou gehad :') ?
Volgens mij iets van 250 in totaal ofzo. En nog een sloot DM's. Viel eigenlijk nog wel mee :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101191412
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
En HT die PMt dat hij een belangrijke en speicale rol heeft aan de BM _O- :D

:')
aan mij ook
ik wist toen na een beetje vissen gewoon dat hij nw moest zijn

en had idee dat hij lutte zou killen

en daarna zou hij wel volgen in de lynch


ht was perfect voor onz
pi_101191418
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
En HT die PMt dat hij een belangrijke en speicale rol heeft aan de BM _O- :D

:')
Oja. _O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_101191426
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:20 schreef Soempie het volgende:

[..]

En tussen de maffia en andere spelers. :')
o jah, iedereen van de maffia zat nog met dorpelingen te pm-en, dm-en en te msnen waardoor wij als maffia prima alles konden sturen _O_
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_101191429
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]

En TV zou nooit een dubbele lynch doen :7
Oh ja, dan klopt het ja ;)
pi_101191432
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:19 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

je wil niet weten hoeveel overleg er tussen de maffia is geweest, bijna altijd wel een inbox van 50+
Inderdaad _O-

En dan ook nog dm's tot en met met anderen _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  One tough cookie donderdag 25 augustus 2011 @ 22:21:10 #175
169210 liesje1979
pi_101191436
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:17 schreef Lutte het volgende:

[..]

Echt die krijgt een boze Lutte in zijn PM en ik stem voor een levenslange uitsluiting van het spel, waar kan ik dat aanvragen?

1) Dat drama van de vorige keer.
2) Zich zo verdacht maken als NW.
3) Mij vermoorden, ik had geen enkele hint tegen me en was niet genoemd. Maar hee, ik stemde op hem en zelfs na honderd PM's van zijn kant veranderde ik mijn stem niet. NW ben je voor het dorp, niet voor jezelf.
Ik vroeg me wel eens af of hij wist dat hij aan de kant van het dorp stond. _O-
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 22:21:12 #176
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101191439
Conclusie: timmmmm had BM moeten worden, zoals ik bepleitte tijdens de verkiezingen. Stelletje slappe schapen.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101191445
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Volgens mij iets van 250 in totaal ofzo. En nog een sloot DM's. Viel eigenlijk nog wel mee :').
ooooooooooohw :D _O-
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 22:22:00 #178
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101191470
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Inderdaad _O-

En dan ook nog dm's tot en met met anderen _O-
Agh ja :')
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101191479
Ik stel me beschikbaar als volgende SL :)
pi_101191488
Komt er nog een ronde?
Anonimity is a bliss
pi_101191496
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:19 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Luttttttttte, tjek je pm eens ;( O+
Ja ik zit mobiel dus het gaat allemaal wat langzaam, en ik ben nu bezig honkeytonk verbaal te wurgen.

Maffia heeft het wel super gespeeld trouwens, oké met de nodige hulp van een intens falend dorp.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_101191499
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik stel me beschikbaar als volgende SL :)
Ik wil het ook wel proberen :@
Anonimity is a bliss
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 22:22:48 #183
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101191522
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik stel me beschikbaar als volgende SL :)
Ik niet en ik speel ook niet mee, tenzij het spel op maandag begint. Morgen weekend vieren, weekend met faye bezig zijn.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101191528
Ik heb me echt helemaal scheel gelachen dat gewoon alles lukte _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101191535
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:22 schreef Lutte het volgende:

[..]

Ja ik zit mobiel dus het gaat allemaal wat langzaam, en ik ben nu bezig honkeytonk verbaal te wurgen.

Maffia heeft het wel super gespeeld trouwens, oké met de nodige hulp van een intens falend dorp.
Nouja, degene die goed zaten, werden niet gehoord
Anonimity is a bliss
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:23:01 #186
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101191536
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:20 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Zal ik dan maar niet zeggen dat hij tegen mij heeft verteld een hele belangrijke dorpsrol te hebben... het vertrouwen wat ik al niet uitstraal als BM _O-
Ja leer mij dat eens :'). mij verdenkt iedereen eigenlijk altijd meteen als ik voor BM ga :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 22:23:04 #187
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101191543
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:22 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ik wil het ook wel proberen :@
en jij wilt 's weekends hier komen?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101191544
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:22 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ik wil het ook wel proberen :@
Dan gaan wij toch SL'en?
pi_101191549
ik moet helaas stoppen met het spel, ik krijg het gewoon te druk de komende tijd waardoor ik savonds niet meer online kan zijn.
ook op het werk kan ik niet naar hints zoeken.

Maffia was de ideale rol om er mee te stoppen. misschien kom ik over een paar rondes weer terug als speler
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_101191555
Gelukkig was ik dood, het falen van het dorp was van na mijn tijd. :7

:')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Redactie Frontpage donderdag 25 augustus 2011 @ 22:23:33 #191
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101191560
Ik vertrouwde TV gewoon he :( En Soemp _O- in m'n msn hangen en me uithoren verdomme _O- _O- _O- en je wíst het al gewoon _O-
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_101191574
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:23 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

en jij wilt 's weekends hier komen?
Ik neem aan dat we niet nu meteen verder gaan..
Anonimity is a bliss
pi_101191580
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb me echt helemaal scheel gelachen dat gewoon alles lukte _O-
echt alles liep gewoon perfect voor ons
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:24:00 #194
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101191593
Een ding, SL'en kost echt tijd en het is een ontzettend gedoe en niet gemaakt voor chaoten en ook niet zo voor de combi Liesje en ik :')!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101191602
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:23 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Nouja, degene die goed zaten, werden niet gehoord
Ik probeerde bewust de toon al gelijk te zetten door wat verdachten te benoemen, vaak volgt de rest dan wel :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101191603
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb me echt helemaal scheel gelachen dat gewoon alles lukte _O-
alleen al hilarisch hoe we zaten te pm-en met zijn alle,
en dan overleggen wat we van iedereen horode om dat weer te gaan verdraaien _O_
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_101191607
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:23 schreef Crazy-M het volgende:
ik moet helaas stoppen met het spel, ik krijg het gewoon te druk de komende tijd waardoor ik savonds niet meer online kan zijn.
ook op het werk kan ik niet naar hints zoeken.

Maffia was de ideale rol om er mee te stoppen. misschien kom ik over een paar rondes weer terug als speler
ik sla ook minimaal een ronde over
pi_101191612
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Dan gaan wij toch SL'en?
Als we pas zondagavond beginnen ofzo, anders moet ik een rondje overslaan :@
Anonimity is a bliss
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:24:32 #199
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101191616
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Een ding, SL'en kost echt tijd en het is een ontzettend gedoe en niet gemaakt voor chaoten en ook niet zo voor de combi Liesje en ik :')!
Je hebt het anders best goed gedaan popje
Laffe huichelaar
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:24:48 #200
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101191630
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb me echt helemaal scheel gelachen dat gewoon alles lukte _O-
Wij als SL's zaten ons ook echt af te vragen of we het nou zo ontzettend makkelijk hadden gemaakt voor de maffia :')! Het ging zo vanzelf :D.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101191633
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik vertrouwde TV gewoon he :( En Soemp _O- in m'n msn hangen en me uithoren verdomme _O- _O- _O- en je wíst het al gewoon _O-
ik zag het idd aardig de mist inlopen voor de dorpelingen....
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  Redactie Frontpage donderdag 25 augustus 2011 @ 22:24:57 #202
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101191640
Ik doe weer een rondje mee :P En dan vertrouw ik NIEMAND _O-
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_101191645
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik vertrouwde TV gewoon he :( En Soemp _O- in m'n msn hangen en me uithoren verdomme _O- _O- _O- en je wíst het al gewoon _O-
Wie zegt er dan ook in het topic dat je PS sowieso vertrouwt. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_101191647
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Een ding, SL'en kost echt tijd en het is een ontzettend gedoe en niet gemaakt voor chaoten en ook niet zo voor de combi Liesje en ik :')!
Jullie waren tof O+ _O_ .

...ook gewoon hier in het topic stiekem meedoen. Die reacties :D _O- .
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:25:13 #205
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101191652
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:24 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Je hebt het anders best goed gedaan popje
Toch wel O+?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 22:25:14 #206
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101191653
Ik kan in ieder geval qua stemgedrag zeggen dat ik niet gefaald heb:

BM verkiezingen: timmmmm
eerste lynch: jojo (zonder zelf naar hints op zoek te gaan, met dank aan lutte)
tweede lynch: Crazy-M
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Redactie Frontpage donderdag 25 augustus 2011 @ 22:25:22 #207
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101191658
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:25 schreef Soempie het volgende:

[..]

Wie zegt er dan ook in het topic dat je PS sowieso vertrouwt. :P
Omdat het kán :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_101191667
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:

[..]

ik zag het idd aardig de mist inlopen voor de dorpelingen....
Het is dat jij nog werd gepakt... dat was nog het enige kinkje in de kabel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101191678
yeah thnx erik en liesje
  One tough cookie donderdag 25 augustus 2011 @ 22:25:43 #210
169210 liesje1979
pi_101191681
Thanks Erik, ik heb mij onwijs vermaakt. Het af en toe compleet vervloekt allemaal maar dat is nu weer vergeten. Ik had me geen betere mede SL kunnen wensen.
Softie als ik ben. :D
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:25:57 #211
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101191691
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:25 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kan in ieder geval qua stemgedrag zeggen dat ik niet gefaald heb:

BM verkiezingen: timmmmm
eerste lynch: jojo (zonder zelf naar hints op zoek te gaan, met dank aan lutte)
tweede lynch: Crazy-M
Ja hoor, knullie, je hebt het goed gedaan, maar als je niet wil dat ik over mijn hele laptop heenkots, moet je nu toch echt stoppen met jezelf veren in je reet steken.
Laffe huichelaar
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:26:00 #212
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101191694
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:

[..]

Jullie waren tof O+ _O_ .

...ook gewoon hier in het topic stiekem meedoen. Die reacties :D _O- .
Maar serieus, ik had écht niet het idee dat mijn posts zo veel te betekenen hadden. Hooguit het dorp een beetje opjutten om beter hun best te doen want het ging zo slecht :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Redactie Frontpage donderdag 25 augustus 2011 @ 22:26:04 #213
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101191698
SL's ^O^ thanks hoor, het was weer lachen :D
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_101191722
Thanks SL'ers.... ik weet hoe moeilijk het is maar goed gedaan hoor... :*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 22:26:34 #215
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101191726
Oh, en nu wil ik wel eens weten hoe het nu precies zat met die vermeende kill... Of staat dat ook bij de hints?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:26:39 #216
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101191733
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Toch wel O+?
Tuurlijk, ik streef alleen naar perfectie. En ben ietswat bottig.
Laffe huichelaar
pi_101191736
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:25 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja hoor, knullie, je hebt het goed gedaan, maar als je niet wil dat ik over mijn hele laptop heenkots, moet je nu toch echt stoppen met jezelf veren in je reet steken.
Held! :D
Anonimity is a bliss
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:26:59 #218
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101191750
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
Thanks Erik, ik heb mij onwijs vermaakt. Het af en toe compleet vervloekt allemaal maar dat is nu weer vergeten. Ik had me geen betere mede SL kunnen wensen.
Softie als ik ben. :D
Nou :'), ik had voor je wel een betere kunnen wensen _O-. maar goed, ik heb me ook goed vermaakt en we hebben ook heel wat afgelachen op msn _O-. En ons zitten verbazen over het spelverloop :D!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 22:27:02 #219
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101191753
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:25 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja hoor, knullie, je hebt het goed gedaan, maar als je niet wil dat ik over mijn hele laptop heenkots, moet je nu toch echt stoppen met jezelf veren in je reet steken.
Roze veren prefereer ik.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101191758
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Wij als SL's zaten ons ook echt af te vragen of we het nou zo ontzettend makkelijk hadden gemaakt voor de maffia :')! Het ging zo vanzelf :D.
nee, de hints van kill 1 verwezen zo duidelijk naar mij.
dat het dorp gewoon niet de hints opzocht maar de eerste en de beste ging volgen konden jullie niks aan doen.

en dan ook nog dat wij gewoon heel snel de speciale rollen eruit hebben gegooid
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_101191765
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Maar serieus, ik had écht niet het idee dat mijn posts zo veel te betekenen hadden. Hooguit het dorp een beetje opjutten om beter hun best te doen want het ging zo slecht :').
Ik was alleen maar bang dat het ineens niet meer onze kant op zou gaan :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101191766
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:21 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik vroeg me wel eens af of hij wist dat hij aan de kant van het dorp stond. _O-
Zeker als ie mij vermoordt! Ik was zo dorp als maar zijn kon, ik wilde een keertje echt hints zoeken, en dan het risico door de maffia gekilld te worden maar lopen.

Maar door de nachtwaker? Dat is iets persoonlijks geweest dan, omdat ik dus zoals TV zei op hem stemde. NW ben je voor het dorp, niet voor jezelf. En dat het dan een enorme aandachtshoer is oké, maar verpest daar niet een heel spel mee. De nachtwaker is een van de betere rollen van het dorp, neem dat dan ook serieus en LUISTER naar het dorp en ga niet op eigen houtje zonder ook maar één hint iemand vermoorden omdat ze op je stemt.

Oh als iemand het kan interesseren wat ik als rechercheur gedaan heb: gevraag of een hint naar jojo leidde, dat was niet, dus stemde ik op honkeytonk, zodat mensen niet op jojo stemden vanwege een hint die niet klopte.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 22:27:25 #223
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101191777
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:26 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Held! :D
timmmmm heh O+
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101191781
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Maar serieus, ik had écht niet het idee dat mijn posts zo veel te betekenen hadden. Hooguit het dorp een beetje opjutten om beter hun best te doen want het ging zo slecht :').
yeah vannacht dan met je"' dorpelingen, t is wel de bedoeling dat jullie maffia lynchen' vlak na een tussenstand met 10 stemmen op ht ofzo :)
pi_101191788
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:25 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kan in ieder geval qua stemgedrag zeggen dat ik niet gefaald heb:

BM verkiezingen: timmmmm
eerste lynch: jojo (zonder zelf naar hints op zoek te gaan, met dank aan lutte)
tweede lynch: Crazy-M
jajaja, je was geweldig. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  One tough cookie donderdag 25 augustus 2011 @ 22:28:11 #226
169210 liesje1979
pi_101191815
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en nu wil ik wel eens weten hoe het nu precies zat met die vermeende kill... Of staat dat ook bij de hints?
Staat erbij.
En nee, het kwam niet in je op om te bedenken dat Maffia niet voor jou kwam, maar voor Lynda. :') _O-
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 22:28:30 #227
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101191828
Ik maak op dit moment een ernstige vorm van cognitieve dissonantie mee.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101191840
Liesje en erik, Nogmaals bedankt :)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_101191853
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:25 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja hoor, knullie, je hebt het goed gedaan, maar als je niet wil dat ik over mijn hele laptop heenkots, moet je nu toch echt stoppen met jezelf veren in je reet steken.
Om jou heb ik ook keihard gelachen met je opmerkingen :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101191869
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:27 schreef gomi het volgende:

[..]

yeah vannacht dan met je"' dorpelingen, t is wel de bedoeling dat jullie maffia lynchen' vlak na een tussenstand met 10 stemmen op ht ofzo :)
jah idd, het leek in 1 keer zo fout te gaan, maar niemand die het door had
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_101191872
Ik zou met CaLeX gaan SL'en, maar ik weet dat nu niet meer hoor :{w
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:29:17 #232
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101191876
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:28 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Om jou heb ik ook keihard gelachen met je opmerkingen :D
That's how we roll, nigga
Laffe huichelaar
pi_101191885
En nu echt slapen, morgen vroeg weer even bijlezen en bijlachen tijdens het ontbijt :)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_101191887
Bedankt SL's! *O*
pi_101191893
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:27 schreef gomi het volgende:

[..]

yeah vannacht dan met je"' dorpelingen, t is wel de bedoeling dat jullie maffia lynchen' vlak na een tussenstand met 10 stemmen op ht ofzo :)
Ja toen kon ik Erik ook wel even iets aandoen ja :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:29:42 #236
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101191900
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:27 schreef gomi het volgende:

[..]

yeah vannacht dan met je"' dorpelingen, t is wel de bedoeling dat jullie maffia lynchen' vlak na een tussenstand met 10 stemmen op ht ofzo :)
Dronken :@. En meer met het oog op de volledige lijst en ik had helemaal niet in de gaten dat daar vlak boven de stemming stond en dacht misshcien ook wel dat jullie er van uit gingen dat ik heus niet zó sturend zou zijn _O-.

Maar ik snap de verwarring en ik heb al uitleg gegeven en sorry ik zal het nooit meer doen gezegd :P.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:29:46 #237
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101191909
Ik wil ook wel SLen. Want meedoen is helemaal niet zo leuk meer.
Laffe huichelaar
pi_101191911
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:29 schreef Crazy-M het volgende:
En nu echt slapen, morgen vroeg weer even bijlezen en bijlachen tijdens het ontbijt :)
trusten vast
pi_101191917
Liesje en Erik, jullie deden het leuk, goede hints ook, dat meen ik :Y
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_101191925
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:28 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Om jou heb ik ook keihard gelachen met je opmerkingen :D
Echt he, nog tactlozer dan een botte bijl :D
Anonimity is a bliss
pi_101191928
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zou met CaLeX gaan SL'en, maar ik weet dat nu niet meer hoor :{w
:D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101191940
Mogelijke SL's:

- Calex
- Tim
- Gewoonfaye
- Maarten-Pieter
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 22:30:36 #243
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101191947
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:28 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Staat erbij.
En nee, het kwam niet in je op om te bedenken dat Maffia niet voor jou kwam, maar voor Lynda. :') _O-
Klopt :D Het was ook echt vaag, ik moest het net ook 2 keer overlezen in de beschrijving :') Maar, waarom was ik te laat thuis?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101191956
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Dronken :@. En meer met het oog op de volledige lijst en ik had helemaal niet in de gaten dat daar vlak boven de stemming stond en dacht misshcien ook wel dat jullie er van uit gingen dat ik heus niet zó sturend zou zijn _O-.

Maar ik snap de verwarring en ik heb al uitleg gegeven en sorry ik zal het nooit meer doen gezegd :P.
yeah ik hing meteen in je pm


maar niemand die erop reageerde, alleen liesje dat je op je handen moest zitten
  One tough cookie donderdag 25 augustus 2011 @ 22:30:47 #245
169210 liesje1979
pi_101191965
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:27 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

nee, de hints van kill 1 verwezen zo duidelijk naar mij.
dat het dorp gewoon niet de hints opzocht maar de eerste en de beste ging volgen konden jullie niks aan doen.

en dan ook nog dat wij gewoon heel snel de speciale rollen eruit hebben gegooid
Dat dacht ik ook, ik dacht echt dat het veel te makkelijk was en zat echt zenuwachtig te zijn dat ze je niet binnen 1 minuut hadden. Dat pakte anders uit. _O-
pi_101192000
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:30 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Klopt :D Het was ook echt vaag, ik moest het net ook 2 keer overlezen in de beschrijving :') Maar, waarom was ik te laat thuis?
Omdat je uit logeren was!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Redactie Frontpage donderdag 25 augustus 2011 @ 22:31:27 #247
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101192004
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mogelijke SL's:

- Calex
- Tim
- Gewoonfaye
- Maarten-Pieter
Puntenslijpsel toch ook?
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:31:43 #248
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101192014
Het is wel ontzettend moeilijk om je echt niet te bemoeien met het spel als je het zo duidelijk de verkeerde kant op ziet gaan :'). Want aan de ene kant wil je niet dat je hints zomaar gevonden worden, maar aan de andere kant is het zó frustrerend als mensen constant de verkeerde dingen oppikken _O-.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Redactie Frontpage donderdag 25 augustus 2011 @ 22:31:43 #249
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101192015
Of wou je niet meer :P

Calex en Tim wil ik wel eens zien als SL dan :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_101192021
Lynda en ik hadden het de vorige ronde in de eerste nacht dat jullie binnen een kwartier 2 maffia's hadden gevonden... dan zit je ook wel even van :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:32:09 #251
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101192034
PS en CaLeX is een goed SLkoppel denk ik,

No offence naar de newbs, maar daar heb ik minder vertrouwen in.
Laffe huichelaar
pi_101192041
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is wel ontzettend moeilijk om je echt niet te bemoeien met het spel als je het zo duidelijk de verkeerde kant op ziet gaan :'). Want aan de ene kant wil je niet dat je hints zomaar gevonden worden, maar aan de andere kant is het zó frustrerend als mensen constant de verkeerde dingen oppikken _O-.
Amen :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:32:29 #253
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101192051
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Lynda en ik hadden het de vorige ronde in de eerste nacht dat jullie binnen een kwartier 2 maffia's hadden gevonden... dan zit je ook wel even van :')
Mja, die keer dat jij binnen een kwartier gewoonfaye gevonden had moet toch ook wel even schrikken geweest zijn voor de SL's toen lijkt me _O-.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101192052
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:31 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Puntenslijpsel toch ook?
Maar die wist het toch niet meer zeker?

Nou ja:

- Calex
- Tim
- Gewoonfaye
- Maarten-Pieter
- PS
pi_101192058
ik vond t iig een leuke ronde. leuke rol ook en 1e x maffia wat me ook wel beviel
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 22:32:50 #256
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101192076
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Omdat je uit logeren was!
maar waarheen dan, ik heb helemaal geen speciale rol _O-
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101192089
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:32 schreef timmmmm het volgende:
PS en CaLeX is een goed SLkoppel denk ik,

No offence naar de newbs, maar daar heb ik minder vertrouwen in.
Ik sluit me hier wel bij aan... er komt echt veel bij kijken jongens... onderschat het niet :)

Ik ben bang dat Lynda nooit meer met mij wil SL'en na deze ronde :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101192097
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:32 schreef timmmmm het volgende:
PS en CaLeX is een goed SLkoppel denk ik,

No offence naar de newbs, maar daar heb ik minder vertrouwen in.
Je moet het eens voor de eerste keer doen ;)
pi_101192110
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:33 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik sluit me hier wel bij aan... er komt echt veel bij kijken jongens... onderschat het niet :)

Ik ben bang dat Lynda nooit meer met mij wil SL'en na deze ronde :D
Ik wil het gewoon een keer proberen :)
pi_101192111
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:32 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

maar waarheen dan, ik heb helemaal geen speciale rol _O-
Busdriver wisselde je, dus neem je de rol over. Net als dat iemand die met maffia geruild wordt hints tegen zich krijgt.

Tenminste, zo had ik 'm begrepen. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 22:33:31 #261
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101192114
Ik stem op Hara.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:33:33 #262
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101192118
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:31 schreef Etcetera het volgende:
Of wou je niet meer :P

Calex en Tim wil ik wel eens zien als SL dan :P
Ik heb dat een paar keer alleen gedaan, maar dat is echt te chaotisch, ook een paar keer met ladidadidingdong, en dat ging echt gesmeerd
Laffe huichelaar
pi_101192146
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Je moet het eens voor de eerste keer doen ;)
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Ik wil het gewoon een keer proberen :)
Ditte ;(
Anonimity is a bliss
pi_101192147
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Je moet het eens voor de eerste keer doen ;)
Ja maar je moet het eerst echt een paar keer gespeeld hebben vind ik voordat je kunt gaan SL'en
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 22:34:15 #265
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101192169
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Busdriver wisselde je, dus neem je de rol over. Net als dat iemand die met maffia geruild wordt hints tegen zich krijgt.

Tenminste, zo had ik 'm begrepen. :)
Oh, dus ik was lekker onschuldig soempie aan het bekijken?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101192172
In het begin was het altijd maar een SL. Hara was de beste :Y
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:34:19 #267
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101192176
Als je de eerste keer wil SL'en dan is het echt het allerhandigst om aan iemand gekoppeld te zitten die het al een aantal keer gedaan heeft.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101192181
Ladi was ook vrij goed
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  One tough cookie donderdag 25 augustus 2011 @ 22:34:41 #269
169210 liesje1979
pi_101192198
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:30 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Klopt :D Het was ook echt vaag, ik moest het net ook 2 keer overlezen in de beschrijving :') Maar, waarom was ik te laat thuis?
Je was op bezoek.
pi_101192224
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:34 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Oh, dus ik was lekker onschuldig soempie aan het bekijken?
Zo begrijp ik 'm ja. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:35:08 #271
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101192230
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ladi was ook vrij goed
Ladi was mijn eerste SL-partner vorig jaar O+. Dit jaar was toch een stuk chaotischer zonder vaste hand (sorry lies, maar we waren niet twee hele vaste handen _O-).
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101192236
Wie heeft al eens eerder geSL't en wil nu met mij SL'en? :P
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 22:36:05 #273
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101192282
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wie heeft al eens eerder geSL't en wil nu met mij SL'en? :P
Ik heb het sinterklaasspel gedaan, maar dat noem ik niet noemenswaardig.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101192283
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:32 schreef timmmmm het volgende:
PS en CaLeX is een goed SLkoppel denk ik,

No offence naar de newbs, maar daar heb ik minder vertrouwen in.
CaLeX speelde dit spel in elk geval zo goed, petje af. :Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:36:09 #275
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101192289
En al die vragen die je van iedereen krijgt over hun rol :D. Problemen waar je zelf nog nooit over nagedacht hebt en hele ingewikkelde verwisselingen (busdriver :rrrr, ik snap die rol voor geen meter _O-).
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 22:36:23 #276
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101192303
Ik stem overigens Hara als BM, en anders timmmmm
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101192327
Lynda voor BM.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101192340
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
En al die vragen die je van iedereen krijgt over hun rol :D. Problemen waar je zelf nog nooit over nagedacht hebt en hele ingewikkelde verwisselingen (busdriver :rrrr, ik snap die rol voor geen meter _O-).
Ik had je volgens mij binnen tien minuten al tot waanzin gedreven :')
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:37:10 #279
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101192348
Erik als BM?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:37:11 #280
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101192350
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
En al die vragen die je van iedereen krijgt over hun rol :D. Problemen waar je zelf nog nooit over nagedacht hebt en hele ingewikkelde verwisselingen (busdriver :rrrr, ik snap die rol voor geen meter _O-).
Dat soort dingen, daar zijn ook geen regels voor. Zeker toen we nog redelijk nieuw waren met al die rollen, toen was ik SL. Toen verzon ik het allemaal maar waar je bijstond :')
Laffe huichelaar
pi_101192355
Nacht 2 was trouwens wel de beslissende klap... Honky waarvan we wisten dat ie een belangrijke rol had (NW of rechercheur) die vervolgens zelf de rechercheur killed dus toen wisten wij dat het de NW moest zijn... en ook nog eens de busdriver eruit :D

Ik heb echt zo gezeten van :o

Ik vond trouwens ook niet alle rollen geslaagd... onschuldig meisje en orakel zijn echt veldvulling :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:37:29 #282
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101192363
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:36 schreef Lutte het volgende:

[..]

Ik had je volgens mij binnen tien minuten al tot waanzin gedreven :')
Nou dat van jou was nog wel uit te leggen :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 22:37:33 #283
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101192368
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:36 schreef Lutte het volgende:

[..]

Ik had je volgens mij binnen tien minuten al tot waanzin gedreven :')
Jij was echt een heldin met hints zoeken, mag ik je daarvoor complimenten geven _O_
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101192379
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:36 schreef Soempie het volgende:

[..]

CaLeX speelde dit spel in elk geval zo goed, petje af. :Y
Calex was echt briljant ja O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101192387
Waar is die schurk eigenlijk?
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:38:29 #286
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101192417
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Nacht 2 was trouwens wel de beslissende klap... Honky waarvan we wisten dat ie een belangrijke rol had (NW of rechercheur) die vervolgens zelf de rechercheur killed dus toen wisten wij dat het de NW moest zijn... en ook nog eens de busdriver eruit :D

Ik heb echt zo gezeten van :o

Ik vond trouwens ook niet alle rollen geslaagd... onschuldig meisje en orakel zijn echt veldvulling :')
Ik vind het onschuldige meisje juist eigenlijk wel een leuke rol :'). En het orakel kwam niet uit de verf omdat jullie haar niet vermoordde _O-.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101192434
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Nacht 2 was trouwens wel de beslissende klap... Honky waarvan we wisten dat ie een belangrijke rol had (NW of rechercheur) die vervolgens zelf de rechercheur killed dus toen wisten wij dat het de NW moest zijn... en ook nog eens de busdriver eruit :D

Ik heb echt zo gezeten van :o

Ik vond trouwens ook niet alle rollen geslaagd... onschuldig meisje en orakel zijn echt veldvulling :')
yeah die dag stuurde je nog een pm met 'we staan helemaal niet zo goed hoor'

en toen die kills :)
pi_101192452
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:37 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Jij was echt een heldin met hints zoeken, mag ik je daarvoor complimenten geven _O_
Aahw, dat vind ik lief van je, dank je O+
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  One tough cookie donderdag 25 augustus 2011 @ 22:39:00 #289
169210 liesje1979
pi_101192459
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ladi was mijn eerste SL-partner vorig jaar O+. Dit jaar was toch een stuk chaotischer zonder vaste hand (sorry lies, maar we waren niet twee hele vaste handen _O-).
Ik zou de laatste zijn die dat zou ontkennen. Maar dat had ook wel zijn charme, de paniek af en toe. Ik vond het leuk. :D
pi_101192496
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Nacht 2 was trouwens wel de beslissende klap... Honky waarvan we wisten dat ie een belangrijke rol had (NW of rechercheur) die vervolgens zelf de rechercheur killed dus toen wisten wij dat het de NW moest zijn... en ook nog eens de busdriver eruit :D

Ik heb echt zo gezeten van :o

Ik vond trouwens ook niet alle rollen geslaagd... onschuldig meisje en orakel zijn echt veldvulling :')
Granny en Yakuza lijken me veel leuker dan die 2 :)
  Redactie Frontpage donderdag 25 augustus 2011 @ 22:39:56 #291
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101192502
Ladidida! Die was goed als SL :Y waar is ze :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_101192505
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:38 schreef Lutte het volgende:

[..]

Aahw, dat vind ik lief van je, dank je O+
(Lutte, jij hebt toch ook wordfeud)

Ik wou dat ik zo hints kon vinden
Anonimity is a bliss
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:40:01 #293
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101192510
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:39 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik zou de laatste zijn die dat zou ontkennen. Maar dat had ook wel zijn charme, de paniek af en toe. Ik vond het leuk. :D
Jazeker :D. En dan steeds vergeten wat we afgesproken hadden met mensen :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:40:03 #294
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101192512
Oke, ik wil echt wel SLen. Als PS en calex niet doorgaan, ik met een van de newbs?
Laffe huichelaar
pi_101192526
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:38 schreef Lutte het volgende:

[..]

Aahw, dat vind ik lief van je, dank je O+
maar dat was ook waarom ik je wilde killen met mijn vloek

je zocht te goed enzo
pi_101192529
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:40 schreef timmmmm het volgende:
Oke, ik wil echt wel SLen. Als PS en calex niet doorgaan, ik met een van de newbs?
Present :)
  Redactie Frontpage donderdag 25 augustus 2011 @ 22:40:37 #297
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101192551
Ik zeg doen :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_101192557
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Granny en Yakuza lijken me veel leuker dan die 2 :)
granny is te sterk imo
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:40:50 #299
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101192561
Willen jullie trouwens nog de regels van de voodooheks weten die we hadden opgelegd :D?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  One tough cookie donderdag 25 augustus 2011 @ 22:40:53 #300
169210 liesje1979
pi_101192565
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Nacht 2 was trouwens wel de beslissende klap... Honky waarvan we wisten dat ie een belangrijke rol had (NW of rechercheur) die vervolgens zelf de rechercheur killed dus toen wisten wij dat het de NW moest zijn... en ook nog eens de busdriver eruit :D

Ik heb echt zo gezeten van :o

Ik vond trouwens ook niet alle rollen geslaagd... onschuldig meisje en orakel zijn echt veldvulling :')
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:41:01 #301
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101192576
Niet dat er veel regels waren.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')