jij blijquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Morgen kans op tornado's in het oosten.
ikke nie, was alleen net te laatquote:
was de traktaties die Britt morgen gaat uitdelen aan het dichtplakkenquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ikke nie, was alleen net te laat
ben heul niet bang meer. Begin al een grote meid te wordenquote:
Heb je me nog gezien woensdagavond?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ben heul niet bang meer. Begin al een grote meid te worden
in dat andere topic? help me even mijn geheugen opfrissen. Als iets langer dan 5 minuten geleden is, is het gewist van de harde schijfquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heb je me nog gezien woensdagavond?
Nee joh ik bedoel in Den Boschquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:48 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
in dat andere topic? help me even mijn geheugen opfrissen. Als iets langer dan 5 minuten geleden is, is het gewist van de harde schijf![]()
quote:
W2 jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
was je bij Willem II geweest, of naar de kermis?
en....was het een mooi concert??quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:53 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
en....was het een mooi concert??
dan heb je dus een fijne avond gehadquote:
Enige minpuntje was dat ik van de W2 naar cs moest sprinten in 4 minutenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:59 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dan heb je dus een fijne avond gehad. Altijd fijn als mensen bij ons komen om te genieten
da's toch niet zo verquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Enige minpuntje was dat ik van de W2 naar cs moest sprinten in 4 minuten
Moest wel sprinten anders was ik gestrandquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
da's toch niet zo ver(als je het rustig aan kunt doen, sprinten zou ik ook niet trekken
![]()
)
Geen nachtbussenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moest wel sprinten anders was ik gestrand
dat zal toch wel gelukt zijn?? Zo'n jonge man moet dat halen...als hij erg hard kan lopenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Enige minpuntje was dat ik van de W2 naar cs moest sprinten in 4 minuten
dan had hij maar 1 halte meegehoevenquote:
oh, dacht dat Mouse bedoelde of je met de nachtbus naar het station konquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:10 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
oh, dacht dat Mouse bedoelde of je met de nachtbus naar het station kon
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gert![]()
alles goed?
edit: ik was hier toevallig al![]()
Hoi Mary.quote:
Eerste seizoen heb ik wel gevolgd hoor, maar mag ik bekennen dat ik geen flauw idee meer heb waar ik was, of wie de winnaar wasquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoi Mary.![]()
En waar was jij tijdens de BB1-finale? Of is dat helemaal langs je heen gegaan? (want jij hebt een USA-achtergrond staat me bij, maar ik geef onmiddelijk toe dat ik niet van de hoed en de rand weet)
quote:
moeten we dat weten dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eerste seizoen heb ik wel gevolgd hoor, maar mag ik bekennen dat ik geen flauw idee meer heb waar ik was, of wie de winnaar was![]()
Is ook het enige seizoen dat ik heb kunnen volgen. Daarna o.a. USA en heel veel andere buitenlanden gewerkt
Lees je de belangrijke posts van Gert nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
moeten we dat weten dan?
volgens mij zat ik thuis op de bank in mijn vorige huis, te kijken![]()
Klinkt zeer ellendigquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lees je de belangrijke posts van Gert niet![]()
TV-programma zoekt Big Brother-fans van het eerste uur
Zit nu zelf naar het topic te kijken en Bart en Sabinequote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lees je de belangrijke posts van Gert niet![]()
TV-programma zoekt Big Brother-fans van het eerste uur
Soms is dat maar goed ook toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zit nu zelf naar het topic te kijken en Bart en Sabine![]()
Kan je nagaan hoe snel RLS-en bij mij in het geheugen wegzakken
en Ruudje (effe knuffeluh)quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zit nu zelf naar het topic te kijken en Bart en Sabine![]()
Kan je nagaan hoe snel RLS-en bij mij in het geheugen wegzakken
Toch wel grappig om die oude beelden terug te zien. Was toen een hele hype. Als iemand níet keek, kon je wel raden wat voor programma's die wel keekquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Soms is dat maar goed ook toch?
Heb het ook gekeken ja, daarna kwamen meer van die show en was ik het helemaal zat. Die zang/dans/ en alle nieuwe onzin heb ik nog nooit gezien.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toch wel grappig om die oude beelden terug te zien. Was toen een hele hype. Als iemand níet keek, kon je wel raden wat voor programma's die wel keek
Maar weet je nog wel waar en met wie je de finale keek?quote:
ja, hoor, ik zat thuis voor de TV, in m'n eentje, mijn husband is vrachtwagenchauffeur en die reed toen nog op 't buitenland, dus was ik vaak alleen thuis 's avonds, toen ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar weet je nog wel waar en met wie je de finale keek?
Die eerste is me aardig bijgebleven. Ook omdat het toen zo'n enorme hype in Nederland was.
Die daarna heb ik ook bijna allemaal gevolgd, maar dat is toch een beetje vervaagd.
ik keek de finale met mijn man, thuis op de bankquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar weet je nog wel waar en met wie je de finale keek?
Die eerste is me aardig bijgebleven. Ook omdat het toen zo'n enorme hype in Nederland was.
Die daarna heb ik ook bijna allemaal gevolgd, maar dat is toch een beetje vervaagd.
ik was voor Bart, omdat ie er zo leuk uit zagquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik keek de finale met mijn man, thuis op de bankIk was voor Bart, hij voor Ruud
destijds was ik daar ook gevoelig voor jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik was voor Bart, omdat ie er zo leuk uit zag
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik keek de finale met mijn man, thuis op de bankIk was voor Bart, hij voor Ruud
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik was voor Bart, omdat ie er zo leuk uit zag
Sjerrun!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Dat jullie dat nog weten.... .Ik was ook voor Bart hoor
Maar weet dat pas weer nu ik wat beelden heb terug gezien.
Vraag mij over een jaar wie de winnaar was van SST en ik weet het ook niet meer
Wat die finale toen aan kijkers trok, daar zouden al die shows nu hun vingers bij aflikken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, hoor, ik zat thuis voor de TV, in m'n eentje, mijn husband is vrachtwagenchauffeur en die reed toen nog op 't buitenland, dus was ik vaak alleen thuis 's avonds, toen ook
wij hadden nog helemaal geen internet. Bij vrienden wel, als ik bij hen was, (een paar deuren verderop) kon ik altijd de streams kijken. Vond het helemaal geweldig. Marco blij, ik was om, wilde ook internetquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:46 schreef Ceetje.. het volgende:
ik weet nog wel dat er op een gegeven moment een keer tijdens een ander programma zo'n balk door 't beeld kwam met "straks big news in big brother".
Wij met onze telefoonsnoeren naar boven gerend om de pjoetert op 't internet aan te sluiten en vervolgens een half uur te wachten tot de inbelverbinding totstand kwam![]()
Hadden boven geen telefoonaansluiting namelijk, dus dat deden we met verlengkabels
![]()
wist toen geeneens dat fok bestond, weet ik pas sinds SSTquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat die finale toen aan kijkers trok, daar zouden al die shows nu hun vingers bij aflikken.
Is ook in de verste verte niet meer geëvenaard, nadien.
Kaatje, you won! Vette bonje zeker.![]()
Ik keek de finale ook thuis, en voor een groot deel vanachter de computer want FOK! bestond toen al. Net. Was nog wel heel erg veel kleiner dan nu.
of het bonje was, weet ik niet meer. wel dat het de 1e keer ooit was, dat wij belden om te stemmenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat die finale toen aan kijkers trok, daar zouden al die shows nu hun vingers bij aflikken.
Is ook in de verste verte niet meer geëvenaard, nadien.
Kaatje, you won! Vette bonje zeker.![]()
Ik keek de finale ook thuis, en voor een groot deel vanachter de computer want FOK! bestond toen al. Net. Was nog wel heel erg veel kleiner dan nu.
bronquote:Mona werd op internetforums als FOK! (dat zijn opbloei aan BB dankte) volledig neergesabeld.
de gouden kooi heb ik eigenlijk nooit gevolgd. Misschien dom, maar ik begreep de hele opzet niet (en nee, ik ben niet blond)quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:50 schreef Drassss het volgende:
Ik vond de Gouden Kooi wel lachen met al dat gerel.
http://nl.wikipedia.org/wiki/FOK!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wist toen geeneens dat fok bestond, weet ik pas sinds SST
ik ken FOK sinds de gouden kooi, maar lurkte hier alleen maar en dan ook nog pas nadat het 10-forum gesloten was. Post hier pas sinds SSTquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wist toen geeneens dat fok bestond, weet ik pas sinds SST
ik wel (blond)quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
de gouden kooi heb ik eigenlijk nooit gevolgd. Misschien dom, maar ik begreep de hele opzet niet (en nee, ik ben niet blond)
Voor 50% was het ook een grafprogramma hoor. Alleen die relfilmpjes waren soms wel vermakelijk. Voor de rest drama-tv en al dat geregisseerde is gewoon erg matig...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
de gouden kooi heb ik eigenlijk nooit gevolgd. Misschien dom, maar ik begreep de hele opzet niet (en nee, ik ben niet blond)
Uhmm... dat klopt wel ja.quote:
Het begint nu weer allemaal boven te komen bij mequote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhmm... dat klopt wel ja.
Ze was niet erg populair.
Misschien komt dat wel omdat ze zo vals, dom en lelijk was.
donkerblond van mezelf, bruin bij de kapster (extern geheugen bijgekocht dus)quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:53 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik wel (blond)vroeger van mezelf, nu uit een tube
Niet in de laatste plaats ook hier op FOK! , qua rellen. Allemachtig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:50 schreef Drassss het volgende:
Ik vond de Gouden Kooi wel lachen met al dat gerel.
Ik was toen niet op Fok te vinden, dus geen idee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet in de laatste plaats ook hier op FOK! , qua rellen. Allemachtig.
hou nie van rellen en al zeker niet hierquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond het toen echt gewéldig. Maar jaren later heb ik het BB1-forum nog eens bekeken. Dan zie je ineens hoe enorm weinig er eigenlijk gepost werd. Dat was toen "normaal". Maar in dat hele Big Brother forum komt er zelden een topic boven de twee pagina's uit! Terwijl het destijds toch echt hét forum was voor Big Brother. En FOK! heeft z'n bekendheid daar ook aan te danken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het begint nu weer allemaal boven te komen bij me![]()
Jammer dat ik FOK! toen nog niet kende, was het véél vermakelijker geweest
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
donkerblond van mezelf, bruin bij de kapster (extern geheugen bijgekocht dus)
zal hier wel net zo erg zijn geweest als op het 10 forum..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
d'r zijn altijd mensen die er gewoon op uit zijn om te rellen, blijkbaar thuis niks te vertellen en moeten dat toch ergens kwijt. Ik durf te wedden dat als ze voor je neus staan, ze hun mond niet eens open durven te doen. Lekker thuis, veilig achter je computer, niemand weet wie je bent, dan durven zequote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:02 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zal hier wel net zo erg zijn geweest als op het 10 forum...Tjonge, tjonge, onvoorstelbaar zoiets en dan nog wel op het internet. Je kent elkaar niet eens
Vermakelijk en toch al het 23e forum Big Brother Archiefquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond het toen echt gewéldig. Maar jaren later heb ik het BB1-forum nog eens bekeken. Dan zie je ineens hoe enorm weinig er eigenlijk gepost werd. Dat was toen "normaal". Maar in dat hele Big Brother forum komt er zelden een topic boven de twee pagina's uit! Terwijl het destijds toch echt hét forum was voor Big Brother. En FOK! heeft z'n bekendheid daar ook aan te danken.
Maar goed, het was 1999. Internet was toen nog niet echt iets dat mensen elke dag gebruikten. Veel mensen hádden het zelfs nog niet, toen.
Zolderkamerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
d'r zijn altijd mensen die er gewoon op uit zijn om te rellen, blijkbaar thuis niks te vertellen en moeten dat toch ergens kwijt. Ik durf te wedden dat als ze voor je neus staan, ze hun mond niet eens open durven te doen. Lekker thuis, veilig achter je computer, niemand weet wie je bent, dan durven zezielig
wij kregen tijdens BB1 ook isdn, kwamen gewoon mensen langs om te zien dat dat veeel sneller was, en dat je idd ook gewoon je draadloze telefoon met grooooote antenne kon aannemenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vermakelijk en toch al het 23e forum Big Brother Archief
Ik kon toen al niet meer leven zonder internet, ISDN kon ik inbellen en streams bekijken, terwijl ik nog gewoon bereikbaar bleef
Is voor jullie nu wel weer een stuk rustiger denk ik zo, met SST geslotenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
10 forum? Relaties & Psychologiequote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:02 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zal hier wel net zo erg zijn geweest als op het 10 forum...Tjonge, tjonge, onvoorstelbaar zoiets en dan nog wel op het internet. Je kent elkaar niet eens
ongelooflijk hé. zo'n verschil en dat in zo'n 10 jaar tijdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wij kregen tijdens BB1 ook isdn, kwamen gewoon mensen langs om te zien dat dat veeel sneller was, en dat je idd ook gewoon je draadloze telefoon met grooooote antenne kon aannemen
ja, echt welquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ongelooflijk hé. zo'n verschil en dat in zo'n 10 jaar tijd
nee, was van zender 10 of Talpa, net wat je wil...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
10 forum? Relaties & Psychologie
En dat vergeleken met 1989, toen ik nog met een 1200baud modem inbelde bij BBS-en, tot Compuserve kwam en je door een X25-verbinding in contact kwam met mensen in het buitenlandquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ongelooflijk hé. zo'n verschil en dat in zo'n 10 jaar tijd
jaagt 'm naar bovenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:08 schreef Ceetje.. het volgende:
mark is vrij morgen, neemt m'n hele bank in beslag
klinkt alsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dat vergeleken met 1989, toen ik nog met een 1200baud modem inbelde bij BBS-en, tot Compuserve kwam en je door een X25-verbinding in contact kwam met mensen in het buitenland
De tijd voordat XS4ALL bestond, en Compuserve de enige manier was om van/naar internet mail-quote:
Wat een baasquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zit 'm al weg te kijken, zo ongeveer![]()
en hij doet dit terug![]()
maar dat forum niet meer. Is meteen gesloten naar DGK. Gelukkig maar !!!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
Talpa bestaat nog steeds hoor, is het productiebedrijf van John de Mol
Zoiets zou ik zo graag in mijn auto willen he!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:12 schreef Ceetje.. het volgende:
ik herinner mij nog toen ik 20 jaar geleden bij mijn huidige werkgever ging werken, mijn baas had een autotelefoon. En wat voor eentje. Handsfree bellen was d'r nie bij, zat gewoon een grote hoorn met een draad aan
bedoel je deze?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zit 'm al weg te kijken, zo ongeveer![]()
en hij doet dit terug![]()
een keer was er een flinke stroomstoring in Den Bosch, hele dag zonder stroom gezeten, dus ook verstoken van telefoon (mobieltjes waren er toen nog maar sporadisch, model koelkast zeg maar en onbetaalbaar), moest de telefoniste in de auto van mijn baas gaan zitten om daar belangrijke klanten en andere vestigingen te bellen wat er loos was bij onsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zoiets zou ik zo graag in mijn auto willen he!
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
bedoel je deze?of echt die
. Dan maak jij je borst maar nat, heeft hij zichzelf wat beloofd
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |