jij blijquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Morgen kans op tornado's in het oosten.
ikke nie, was alleen net te laatquote:
was de traktaties die Britt morgen gaat uitdelen aan het dichtplakkenquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ikke nie, was alleen net te laat
ben heul niet bang meer. Begin al een grote meid te wordenquote:
Heb je me nog gezien woensdagavond?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ben heul niet bang meer. Begin al een grote meid te worden
in dat andere topic? help me even mijn geheugen opfrissen. Als iets langer dan 5 minuten geleden is, is het gewist van de harde schijfquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heb je me nog gezien woensdagavond?
Nee joh ik bedoel in Den Boschquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:48 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
in dat andere topic? help me even mijn geheugen opfrissen. Als iets langer dan 5 minuten geleden is, is het gewist van de harde schijf![]()
quote:
W2 jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
was je bij Willem II geweest, of naar de kermis?
en....was het een mooi concert??quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:53 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
en....was het een mooi concert??
dan heb je dus een fijne avond gehadquote:
Enige minpuntje was dat ik van de W2 naar cs moest sprinten in 4 minutenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:59 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dan heb je dus een fijne avond gehad. Altijd fijn als mensen bij ons komen om te genieten
da's toch niet zo verquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Enige minpuntje was dat ik van de W2 naar cs moest sprinten in 4 minuten
Moest wel sprinten anders was ik gestrandquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
da's toch niet zo ver(als je het rustig aan kunt doen, sprinten zou ik ook niet trekken
![]()
)
Geen nachtbussenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moest wel sprinten anders was ik gestrand
dat zal toch wel gelukt zijn?? Zo'n jonge man moet dat halen...als hij erg hard kan lopenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Enige minpuntje was dat ik van de W2 naar cs moest sprinten in 4 minuten
dan had hij maar 1 halte meegehoevenquote:
oh, dacht dat Mouse bedoelde of je met de nachtbus naar het station konquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |