jij blijquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Morgen kans op tornado's in het oosten.
ikke nie, was alleen net te laatquote:
was de traktaties die Britt morgen gaat uitdelen aan het dichtplakkenquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ikke nie, was alleen net te laat
ben heul niet bang meer. Begin al een grote meid te wordenquote:
Heb je me nog gezien woensdagavond?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ben heul niet bang meer. Begin al een grote meid te worden
in dat andere topic? help me even mijn geheugen opfrissen. Als iets langer dan 5 minuten geleden is, is het gewist van de harde schijfquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heb je me nog gezien woensdagavond?
Nee joh ik bedoel in Den Boschquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:48 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
in dat andere topic? help me even mijn geheugen opfrissen. Als iets langer dan 5 minuten geleden is, is het gewist van de harde schijf![]()
quote:
W2 jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
was je bij Willem II geweest, of naar de kermis?
en....was het een mooi concert??quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:53 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
en....was het een mooi concert??
dan heb je dus een fijne avond gehadquote:
Enige minpuntje was dat ik van de W2 naar cs moest sprinten in 4 minutenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:59 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dan heb je dus een fijne avond gehad. Altijd fijn als mensen bij ons komen om te genieten
da's toch niet zo verquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Enige minpuntje was dat ik van de W2 naar cs moest sprinten in 4 minuten
Moest wel sprinten anders was ik gestrandquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
da's toch niet zo ver(als je het rustig aan kunt doen, sprinten zou ik ook niet trekken
![]()
)
Geen nachtbussenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moest wel sprinten anders was ik gestrand
dat zal toch wel gelukt zijn?? Zo'n jonge man moet dat halen...als hij erg hard kan lopenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Enige minpuntje was dat ik van de W2 naar cs moest sprinten in 4 minuten
dan had hij maar 1 halte meegehoevenquote:
oh, dacht dat Mouse bedoelde of je met de nachtbus naar het station konquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:10 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
oh, dacht dat Mouse bedoelde of je met de nachtbus naar het station kon
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gert![]()
alles goed?
edit: ik was hier toevallig al![]()
Hoi Mary.quote:
Eerste seizoen heb ik wel gevolgd hoor, maar mag ik bekennen dat ik geen flauw idee meer heb waar ik was, of wie de winnaar wasquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoi Mary.![]()
En waar was jij tijdens de BB1-finale? Of is dat helemaal langs je heen gegaan? (want jij hebt een USA-achtergrond staat me bij, maar ik geef onmiddelijk toe dat ik niet van de hoed en de rand weet)
quote:
moeten we dat weten dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eerste seizoen heb ik wel gevolgd hoor, maar mag ik bekennen dat ik geen flauw idee meer heb waar ik was, of wie de winnaar was![]()
Is ook het enige seizoen dat ik heb kunnen volgen. Daarna o.a. USA en heel veel andere buitenlanden gewerkt
Lees je de belangrijke posts van Gert nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
moeten we dat weten dan?
volgens mij zat ik thuis op de bank in mijn vorige huis, te kijken![]()
Klinkt zeer ellendigquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lees je de belangrijke posts van Gert niet![]()
TV-programma zoekt Big Brother-fans van het eerste uur
Zit nu zelf naar het topic te kijken en Bart en Sabinequote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lees je de belangrijke posts van Gert niet![]()
TV-programma zoekt Big Brother-fans van het eerste uur
Soms is dat maar goed ook toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zit nu zelf naar het topic te kijken en Bart en Sabine![]()
Kan je nagaan hoe snel RLS-en bij mij in het geheugen wegzakken
en Ruudje (effe knuffeluh)quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zit nu zelf naar het topic te kijken en Bart en Sabine![]()
Kan je nagaan hoe snel RLS-en bij mij in het geheugen wegzakken
Toch wel grappig om die oude beelden terug te zien. Was toen een hele hype. Als iemand níet keek, kon je wel raden wat voor programma's die wel keekquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Soms is dat maar goed ook toch?
Heb het ook gekeken ja, daarna kwamen meer van die show en was ik het helemaal zat. Die zang/dans/ en alle nieuwe onzin heb ik nog nooit gezien.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toch wel grappig om die oude beelden terug te zien. Was toen een hele hype. Als iemand níet keek, kon je wel raden wat voor programma's die wel keek
Maar weet je nog wel waar en met wie je de finale keek?quote:
ja, hoor, ik zat thuis voor de TV, in m'n eentje, mijn husband is vrachtwagenchauffeur en die reed toen nog op 't buitenland, dus was ik vaak alleen thuis 's avonds, toen ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar weet je nog wel waar en met wie je de finale keek?
Die eerste is me aardig bijgebleven. Ook omdat het toen zo'n enorme hype in Nederland was.
Die daarna heb ik ook bijna allemaal gevolgd, maar dat is toch een beetje vervaagd.
ik keek de finale met mijn man, thuis op de bankquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar weet je nog wel waar en met wie je de finale keek?
Die eerste is me aardig bijgebleven. Ook omdat het toen zo'n enorme hype in Nederland was.
Die daarna heb ik ook bijna allemaal gevolgd, maar dat is toch een beetje vervaagd.
ik was voor Bart, omdat ie er zo leuk uit zagquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik keek de finale met mijn man, thuis op de bankIk was voor Bart, hij voor Ruud
destijds was ik daar ook gevoelig voor jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik was voor Bart, omdat ie er zo leuk uit zag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |