Daarom slapend cakes maken in de nacht.quote:
Mja, herkansing hèquote:
Mooi hèquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:19 schreef The_Dean het volgende:
Komen dikke buien aan, lucht word al helemaal donker
jeetje, het lijkt alsof de duivel daar uit aan het klimmen is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:24 schreef Isdatzo het volgende:
Leuk, dat barbecueën.
[ afbeelding ]
Uiteindelijk was 'ie roodgloeiend en zakte hij door z'n pootjes. RIP.
Ging best goedquote:
Wat heeft ie gedaan dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:42 schreef Bravebart het volgende:
Broertje heeft z'n bachelorstage dinges verneukt, ohohoh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:42 schreef Bravebart het volgende:
Broertje heeft z'n bachelorstage dinges verneukt, ohohoh
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:47 schreef jna het volgende:
[..]
Wat heeft ie gedaan dan?Daar ligt het aan denk ik jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, eerst had hij een of ander onderzoek waarbij hij gebruik maakte van een zelf gemaakt programma die hij naar middelbare scholen stuurde, maar dat deed hij een week voor het einde van het schooljaar, dus bijna niemand had eraan meegedaanDus faal. Toen vervangende opdracht gekregen en die heeft hij nu dus verneukt omdat hij niet goed met de verbeterpunten die z'n begeleider aandroeg om was gegaan
Empirisch klopte het allemaal niet ofzo.. Die gast echt
Zo jammer, nu kan hij nog niet met z'n master beginnen over een week
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Heb je de app al?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:10 schreef Bravebart het volgende:
HAHAHAHAHAAHHAHAHA, TIK EM FLAUW OUWE!
Nee?quote:
RIP aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:12 schreef jna het volgende:
Lijk aangespoeld in Vlissingen
Oh nee, Luccie
quote:In het Philipsstadion in Eindhoven hebben studenten van de Technische Universiteit Eindhoven vrijdag het wereldrecord simultaan 'planken' gevestigd. Maar liefst 1256 deelnemers lagen twee minuten lang stokstijf in het stadion.
Ja precies dat jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:29 schreef jna het volgende:
Maarja, Eindhoven, wat had je verwacht...
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:29 schreef jna het volgende:
Maarja, Eindhoven, wat had je verwacht...
Gelukkig ben ik al lang weg op de TU/e maar anders idd ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja precies dat jaAls het de TUD was geweest, had ik me uitgeschreven voor komend collegejaar
Waarom zou ik die neger zoeken? 't Is niet alsof we er bij ajax iets aan hebben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:32 schreef jna het volgende:
[..]
Jij lag er zeker ook tussen?
je lens aan het zoeken
Nee, wij hebben Sulejmaniquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom zou ik die neger zoeken? 't Is niet alsof we er bij ajax iets aan hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:32 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)g_in_5_seconden.html
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:34 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, wij hebben SulejmaniNog 25 minuten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik dacht dat je voedsel bedoelde.quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:12 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik dacht dat je voedsel bedoelde.
Je kwijlde.. net als als Dean.quote:
Ja, man.quote:
Ja, heel even en dan regent het weer en donder en droog en regen en dat dan constantquote:
Dat hadden we vanmorgen, maar het is nu al een tijdje droog en zonnig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, heel even en dan regent het weer en donder en droog en regen en dat dan constantJe kan er geen fuck mee.
Geweldige baan jaquote:
Mja, ik hoop dat het nog beter wordt, anders moet ik straks in de regen naar Tim Knol gaan kijken, dat is nóg erger dan als het lekker weer isquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hadden we vanmorgen, maar het is nu al een tijdje droog en zonnig.
Vooral die positieve cambers hè, die zijn een partij oppassen geblazen!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:53 schreef Isdatzo het volgende:
Circuit des Ecuyers is trouwens wel nog een paar tandjes gaver dan Spa.
Kijk dan:
[ afbeelding ]
Eerste keer de baan op denk je 'What the neuk'. Zo veel bochten, de ene met positieve camber, andere negatieve camber, knijpend, blind, heuvel op, heuvel af, etc.
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zijn zijn Zeeuwse roots.
Ja, maar dan loop ik de hele dag met natte voeten, dat is kudtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:38 schreef Isdatzo het volgende:
Oh maar dan maakt 't toch niet uit dat ze niet waterdicht zijn. Die van mij hebben ook gebroken zolen, /caaaaaaaaare.
Is slecht voor m'n nieren! Zegt moedersquote:
Vooral voor de lever hoorquote:
Ik kan goed zeiken, telt dat ook?quote:
Ik ook. Met linker curve, met rechter curve, hard, zacht, gespleten straal, etc etc.quote:
Kan je nagaan hoe moeilijk het is voor een vrouw.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ook. Met linker curve, met rechter curve, hard, zacht, gespleten straal, etc etc.
quote:
Ohhh, ik wist niet dat je zo'n fetisj had.quote:
Zullen we naar een spa gaan?quote:
OOOOOOOOOOOOOOOH!quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:41 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ohhh, ik wist niet dat je zo'n fetisj had.[ afbeelding ]
Dat is niets i.v.t. Eau Rougequote:Op zondag 28 augustus 2011 12:42 schreef Isdatzo het volgende:
Spa? Fuck Spa. Hier hebben we 't FlightForum.
Paar plaatjes van gister:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk die strepen dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Etc etc etc.
Maar geen Eau Rouge.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:42 schreef Isdatzo het volgende:
Spa? Fuck Spa. Hier hebben we 't FlightForum.
Paar plaatjes van gister:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk die strepen dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Etc etc etc.
Mijn Nederlands wordt steeds beter ja.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOH!
Je schrijft 'fetisj' goed. Trouwen
.
Wanneer kan je?quote:
Nu je Fries nogquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
Mijn Nederlands wordt steeds beter ja.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is niets i.v.t. Eau Rouge
Is veel duurder, gedoe met aanhangers etc.. maar wel heel gaaf jaquote:
Dat wordt ook al beter. Net zo langzaam als mijn Nederlands.quote:
Daarom moet Spa altijd op de F1 kalender blijven.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
Is veel duurder, gedoe met aanhangers etc.. maar wel heel gaaf ja. Heb er 3 keer gereden nu
.
Kan je even langskomen ofzo?quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vanmiddag. Ga ik nog wat streepjes erbij zetten.
Zeker. Ooit een paar rondes over Spa ge-rost met 8 man in een T3... dan word Eau Rouge wel erg spannend en bijzonderquote:
F1quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom moet Spa altijd op de F1 kalender blijven.
Jezelf beter vinden dan de koningsklasse van de autosportquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
F1![]()
Die laten veel te veel restrubber achter. Beetje rubber op de baan is prima maar zodra je een beetje van de ideale lijn (van HUN ideale lijn, dat is niet 't zelfde als MIJN ideale lijn) afkomt liggen me er toch een partij flappen rubber en troep
.
RUIMEN ZE HET ZELF OOK FF OP?
Waar lees jij datquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jezelf beter vinden dan de koningsklasse van de autosport
quote:Ga jij lekker spelen op je FlightForum met de andere kindertjes en bemoei je niet met wat de grote mensen doen.
Friesland? Daar zijn veel wegen waar je hard kan rijden en er is nauwelijks politie hier in het noorden.quote:
True dat.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:54 schreef Lithia het volgende:
[..]
Friesland? Daar zijn veel wegen waar je hard kan rijden en er is nauwelijks politie hier in het noorden.
quote:
Bochten zat. Google Maps maar eens wat bij Dokkum [en noordelijker] of rond Grou. Verder zal ik eens wat beter opletten volgende keer, ik denk anders over bochten dan de gemiddelde motorrijder. Ben/was gek op bochten met mijn oude Golf [quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:56 schreef Isdatzo het volgende:
Pff, na zo'n stuk snelweg kan ik m'n band weggooien (wordt 'ie vierkant van). Hebben ze daar wel een beetje leuke bochtjes?
Meh.quote:
Moet je bij Pirelli zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
F1![]()
Die laten veel te veel restrubber achter. Beetje rubber op de baan is prima maar zodra je een beetje van de ideale lijn (van HUN ideale lijn, dat is niet 't zelfde als MIJN ideale lijn) afkomt liggen me er toch een partij flappen rubber en troep
.
RUIMEN ZE HET ZELF OOK FF OP?
Misschien hebben ze in Spa wel een spa. Ga ik rondjes rijden, ga jij lekker chillen.quote:
Ik rijd zelf ook (meestal) op pirelli's.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet je bij Pirelli zijn.
Dat zijn vooral bochten waarbij je echt héél snel moet gaan voordat ze leuk zijn, heb ik 't ideequote:Op zondag 28 augustus 2011 13:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bochten zat. Google Maps maar eens wat bij Dokkum [en noordelijker] of rond Grou. Verder zal ik eens wat beter opletten volgende keer, ik denk anders over bochten dan de gemiddelde motorrijder. Ben/was gek op bochten met mijn oude Golf [],maar nu let ik er veel minder op.
Cola, what elsequote:
Usain ja. Valse start maken en gediskwalificeerd worden terwijl je rustig een seconde later kan starten en alsnog met gemak wintquote:
Sukkelquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:59 schreef jna het volgende:
[..]
Usain ja. Valse start maken en gediskwalificeerd worden terwijl je rustig een seconde later kan starten en alsnog met gemak wint
Het blijft de meesterquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van plek 24 helemaal naar vijf
Oh jonge!quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:04 schreef Isdatzo het volgende:
Dat was een duur ritje.
[ afbeelding ]![]()
:R
Onderdeel van je hobby, niet zeuren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:04 schreef Isdatzo het volgende:
Dat was een duur ritje.
[ afbeelding ]![]()
:R
Of zoals mijn chef het noemt: Contributie.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Onderdeel van je hobby, niet zeuren.
Dat ze 'm voor rechts inhalen geven, prima.. dat gebeurde niet heel netjesquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Onderdeel van je hobby, niet zeuren.
Klinkt alsof het volledig terecht was.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat ze 'm voor rechts inhalen geven, prima.. dat gebeurde niet heel netjes.
Maar die snelheid slaat nergens op daar. Alhoewel ik daar ook wel een beetje mee gemazzeld heb dat 'ie net onder de 50 zit, maar dan nog.
Nee, je had fatsoenlijk moeten rijden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:10 schreef Isdatzo het volgende:
Natuurlijk is 't m'n eigen schuld. Ik had hem moeten zien.
Je moet bekeuringen uitschrijven naar de aard van de regels en niet naar de letter van de regels.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Klinkt alsof het volledig terecht was.
Ik reed fatsoenlijk, alleen die snelheid daar slaat nergens op.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, je had fatsoenlijk moeten rijden.
Ja, als het jou zo uitkomtquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je moet bekeuringen uitschrijven naar de aard van de regels en niet naar de letter van de regels.
En buiten Utrechtquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:13 schreef Puala het volgende:
In Utrecht te hard rijden is ook niet aan te raden
* Puala werkt tegenwoordig in Utrecht en heeft ervaring
Ja natuurlijk als 't mij zo uitkomt. Maar serieus, ga er maar eens kijken..quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, als het jou zo uitkomtZeur niet man, je bent gewoon een coureur op weg en je weet het.
Geen idee. Ik rijd snelwegen en probeer zo snel mogelijk weer thuis te komen en dat kostte me laatst geldquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En buiten Utrecht? Heb je daar een beetje leuke stuurwegen? Zal wel vaak neerkomen op dijkjes pakken denk ik. Da's ook opletten voor struikrovers
.
Zolang jij (meer dan) 48 te hard rijdt op de openbare weg heb ik geen medelijden met je hoor, wat je argument ook isquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:17 schreef Isdatzo het volgende:
Ja natuurlijk als 't mij zo uitkomt. Maar serieus, ga er maar eens kijken..
Vooral 's avonds kan dat prima.quote:
Dat heb ik ook richting Leeuwarden, laatste 2 kilomter is van 100 naar 70... heb daar volgens mij 2 keer 70 gereden, toen ik een flitser zag staan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:41 schreef Isdatzo het volgende:
Valt wel mee, zeker daar. Die max. snelheid slaat echt alles.. enkelbaans, geen tegenliggers, geen kruisingen, overzichtelijk, geen bebouwing in de buurt.
Iedereen maakt fouten, en daarom mag jij ook geen 150 in de bebouwde komquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:59 schreef Isdatzo het volgende:
Die kerel begon weer over z'n "oh zo bijzondere rijopleiding"... wat deed hij met de vorige VROS-wagen?
Oja, dit dus:
[ afbeelding ]Ja we zien het
. Goed bezig joh.
Oftewel Arsenal is niet meer dan een middelmatige ploeg geworden. Arsenal, het Feyenoord van Engelandquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zonde voor Arsenal, maar als je je beste middenvelders verkoopt.
Wat heeft 't een met het ander te maken?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Iedereen maakt fouten, en daarom mag jij ook geen 150 in de bebouwde kom
Had Udinese nu een extra doelpunt gemaaktquote:
Dat had niks uitgemaakt want dan zat Ajax nog steeds in pot3quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Had Udinese nu een extra doelpunt gemaakt
Compleet niets. Stiekem hoop ik dat deze 'discussie' eens een keer ophoudt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat heeft 't een met het ander te maken?
Huh, kunnen jouw huisdieren praten?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:31 schreef Isdatzo het volgende:
Ik voerde 'm ook al met m'n meisje. Het begint nu wel wat te vervelen ja.
Niet alles dat in een kooi in de kelder zit is een huisdier.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh, kunnen jouw huisdieren praten?
Ik loop niet achter, jij vertelt gewoon niks.quote:
Pics of het is een zeehondquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daar heb ik die discussie ook wel eens mee gevoerd.
quote:
quote:
Ja, natuurlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:37 schreef Isdatzo het volgende:
En die pics ga ik zeker op Fok zetten ehh.
http://messages.fok.nl/compose.php?to=Lithiaquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:38 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb geen lenzen in, dat icoontje is te klein ik zie 'm niet.
trustequote:Op zondag 28 augustus 2011 21:43 schreef Lithia het volgende:
Ik zie het morgen wel verschijnen.
Ik ga slapen.
Doe maar FB link dan!quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:37 schreef Isdatzo het volgende:
En die pics ga ik zeker op Fok zetten ehh.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:13 schreef Bravebart het volgende:
Ok, dan krijg je ook geen foto van mijn vriendin
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:15 schreef jna het volgende:
Volgens mij is zn vriendin stiekem gewoon z'n brommer.
Oók. Oók.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:15 schreef jna het volgende:
Volgens mij is zn vriendin stiekem gewoon z'n brommer.
quote:
Moest je dat nou zeggen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:19 schreef jna het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat je met de uitlaat doet
Ik heb een dubbele pijpquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:19 schreef jna het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat je met de uitlaat doet
Het bericht bevat spelfouten, dus per definitie niet te vertrouwen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
'Ajax zal niet overwinteren in Champions League'
Ik ben bekend op FOK!
Van de motor of de rijder?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb een dubbele pijp. Als de ene te warm wordt kan ik naar de ander switchen.
Kijk dan wat een lekker kontje:
[ afbeelding ]
't Hele bericht is waardeloos geschreven. Het begint al met de eerste zinquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het bericht bevat spelfouten, dus per definitie niet te vertrouwen.
Ja wa denk'te.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van de motor of de rijder?
Inderdaad, wat doet dat zijn daar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Hele bericht is waardeloos geschreven. Het begint al met de eerste zin. Zijn denken
.
van je chick, maar die zie ik daar niet...quote:
Wees blij, is de kans dat zij zich naar de klote rijdt tenminste kleinerquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:52 schreef Isdatzo het volgende:
Ik krijg haar alleen niet zo ver om met lessen te beginnen.. flauw hè.
Komt vanzelf wel.
Wat let je?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:12 schreef Isdatzo het volgende:
Dan kan je maar beter gewoon stoppen met leven.
Da's het veiligst, dan kan je ook niet sterven.
quote:
redtube.com?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:09 schreef Isdatzo het volgende:
Nice, m'n actie van gister staat op film.
Zien.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:09 schreef Isdatzo het volgende:
Nice, m'n actie van gister staat op film.
Oh, die ken ik niet.quote:
Je stapt dan niet gelijk van je brommer, trekt je bovenkleding uit en gaat balend rond lopen schelden?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:24 schreef Isdatzo het volgende:
Sowieso was dat rechts inhalen geen rechts inhalen, dus daar ga ik sowieso bezwaar tegen aantekenen. En de keer dat ze een maat van me gepakt hadden had hij niet de juiste certificaten om die apparatuur te mogen bedienen. Dus even alles opvragen en uitzoeken.
Fapze!quote:
Nee, 't ging net keihard regenen dus ik vond 't wel prima om ff binnen te zitten. Mag verdomme ook wel voor dat geld jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je stapt dan niet gelijk van je brommer, trekt je bovenkleding uit en gaat balend rond lopen schelden?
Even quoten dit.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |