Ik ben een mens, een human being. Mijn geloofsovertuiging is echter de Islam.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:54 schreef hunter.h4 het volgende:
Waarom noem je jezelf Moslim? Waarom niet gewoon mens?
Waarom heb je de islam nodig?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben een mens, een human being. Mijn geloofsovertuiging is echter de Islam.
Dat houdt ie dan wel al 10 jaar vol ...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Verder denk ik dat jij gewoon een troll bent van Fok! Want zulke dingen zie je op Fok! niet en al helemaal niet dat Yvonne het allemaal maar goedkeurt.
Omdat het bij mijn cultuur hoort, ik ben ermee opgegroeid en ik vind het een mooi geloof. En JA IK BEN TEGEN DE EXTREMISTEN. Maar die heb je overal.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:56 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Waarom heb je de islam nodig?
Ik ben geen extremist. Weet je wie de grootste extremisten ooit zijn?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat het bij mijn cultuur hoort, ik ben ermee opgegroeid en ik vind het een mooi geloof. En JA IK BEN TEGEN DE EXTREMISTEN. Maar die heb je overal.
Hij is al sinds gisternacht bezig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:00 schreef Michielos het volgende:
is dit nunog steeds bezig.
HEt is nu 22:00.. weet je de deal nog? ENter sandman en slapen maar!
Rode Khmer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:59 schreef hunter.h4 het volgende:
Ik ben geen extremist. Weet je wie de grootste extremisten ooit zijn?
Neo Nazi's.
Je PostsPerMinute rate gaat anders wel omlaag ...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:02 schreef hunter.h4 het volgende:
Weet je wat het met mij is? Ik raak niet snel uitgeput. Ik ben nu compleet ontspannen maar niet uitgeput.
Een luchtje zit aan hugo boss. Een vieze luchtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hier zit echt een luchtje aan, maarja.
Nou maar hopen dat je wint. Aardig van je om iets aan je buren te gevenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:04 schreef hunter.h4 het volgende:
Ik koop de hypotheek van de buren vrij. Omdat ik tijdens het gevecht over ze geschreven heb.
Donald Duck. Vecht altijd met Bolderbast. Zijn buurman. Hij haat bolderbast staat op zijn twitter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |