Bureacratie?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het gaat om het formulier, niet om de man achter de kassa, kijk naar het probleem, niet naar de mensen die zich achter het probleem verhullen of het probleem niet zien!
Neen, humaniteit. De man achter de kassa is niet op de hoogte van het formulier, het is niet zijn schuld. Ik zou het formulier waarschijnlijk ook niet begrijpen als ik het nooit eerder had gezien, doch blijf ik positiefquote:
Gozer, je weet er blijkbaar zoals ik lees geen fuck van.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:17 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Denk je logisch na dan weet je zelf dat je niet mag doden en stelen. Zijn geboden niet voor nodig.
Rage againt the machine. System shit en blame it on the islam. Ze zijn pro islam.
Rage against the machine is dus pro islam. Ze zijn voorstander.
Vandaag toen ik lotto ging inleveren. 1 islamiet die een simpel formulier niet begreep. Islamieten begrijpen het systeem niet. Daarom die aanslag op 911.
Islamieten zijn? Lui?
Ze zijn te lui om moeite te doen om te begrijpen.
Lees zijn posts erna.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gozer, je weet er blijkbaar zoals ik lees geen fuck van.
Triest weer om zulke uitspraken te doen.
Jij leest selectief.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom moet ik alles lezen terwijl ik uit 1 post van je al kan concluderen dat je er geen fuck vanaf weet man. Komop zeg.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:46 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Jij leest selectief.
Neem eens de moeite om ALLES te lezen.
Je selecteer constant 1 bericht eruit. En je selecteert constant mijn slechte berichten eruit.
WAKKER WORDEN
Ben je lui ofzo?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom moet ik alles lezen terwijl ik uit 1 post van je al kan concluderen dat je er geen fuck vanaf weet man. Komop zeg.
Ik zal het wel even beargumenteren, moment.
Leg 'm dan uit hoe het wel is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lees mijn laatste post nog even! En ook de post over het selectief antwoorden, besef dat men dat hier altijd zal doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:48 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Ben je lui ofzo?
Wat is jou probleem?
Mag je zelf uitleggen.
Ben je blind?
Er is iemand die heet Danny Blind in Nederland. Deze Danny is niet blind.
Om deze opmerking moest ik lachen, hoewel het niet bedoelt was.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:49 schreef hunter.h4 het volgende:
Je zou maar blind heten met je achternaam
Ten eerste zijn de moslims in Nederland bijna juist niet pro-Islam. Ik ben zelf Moslim en je zou is moeten weten hoeveel mensen juist helemaal niet veel geloven, bijna niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:17 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Denk je logisch na dan weet je zelf dat je niet mag doden en stelen. Zijn geboden niet voor nodig.
Rage againt the machine. System shit en blame it on the islam. Ze zijn pro islam.
Rage against the machine is dus pro islam. Ze zijn voorstander.
Vandaag toen ik lotto ging inleveren. 1 islamiet die een simpel formulier niet begreep. Islamieten begrijpen het systeem niet. Daarom die aanslag op 911.
Islamieten zijn? Lui?
Ze zijn te lui om moeite te doen om te begrijpen.
Waarschijnlijk, echter was mijn uitleg in dezelfde strekking, dus maakt het in feite niets uit, behalve het oogpunt van de strekkingquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:53 schreef hunter.h4 het volgende:
Je bent moslim. Dat is het hele eieren eten
Nu begrijp ik het
Ik begrijp jou al 20 topics lang niet, dus dan zijn we het in ieder geval met elkaar eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:54 schreef hunter.h4 het volgende:
Ik begrijp je wel. Maar ook helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |