Dit klopt in zijn geheel. Het zijn verhalen, ik moet zeggen dat er natuurlijk wel een vorm van waarheid in schuilt, de tien geboden zijn acceptabel en streven een goed doel na, voor een groot gedeelte.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:14 schreef hunter.h4 het volgende:
Het systeem is van nature schoon. De mensen zetten er rotzooi in.
De bijbel en koran zijn rotzooi erin gezet door mensen.
Denk je logisch na dan weet je zelf dat je niet mag doden en stelen. Zijn geboden niet voor nodig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit klopt in zijn geheel. Het zijn verhalen, ik moet zeggen dat er natuurlijk wel een vorm van waarheid in schuilt, de tien geboden zijn acceptabel en streven een goed doel na, voor een groot gedeelte.
Overigens ben ik niet gelovig, ik heb enkel de boeken gelezen.
Dat klopt als een bus. Toch is het goed geschreven, dat mag en kan je toegeven.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:17 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Denk je logisch na dan weet je zelf dat je niet mag doden en stelen. Zijn geboden niet voor nodig.
Rage againt the machine. System shit en blame it on the islam. Ze zijn pro islam.
Wat is er dan aan de hand met een Islamiet die een formulier niet begrijpt dat een 5 jarige nog kan begrijpen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat klopt als een bus. Toch is het goed geschreven, dat mag en kan je toegeven.
Pro-Islam? Dat kan natuurlijk, het Oude Testament is ook opgenomen in de Koran, dus zijn veel Christenen, Joden en mensen van andere geloven "Pro-Islam", echter hoeft dat geen verkeerd ding te zijn, in de Islam staan ook veel mooie verhalen in welke kunnen inspireren, net als de Bijbel.
Een taalbarriere, dat zouden wij ook hebben als wij naar een land zouden verhuizen waar een andere taal wordt gesproken, op zich kan ik het mij indenken en probeer ik daar gewoon een neutrale gedachte over te houden. Niets kwaads in de zin, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:21 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Wat is er dan aan de hand met een Islamiet die een formulier niet begrijpt dat een 5 jarige nog kan begrijpen?
Zo iemand woont hier wel al jaren. Ga ik ergens wonen dan ga ik me aanpassen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een taalbarriere, dat zouden wij ook hebben als wij naar een land zouden verhuizen waar een andere taal wordt gesproken, op zich kan ik het mij indenken en probeer ik daar gewoon een neutrale gedachte over te houden. Niets kwaads in de zin, als je begrijpt wat ik bedoel.
Ah, dat is dan een ander verhaal, ze zou een cursus moeten volgen bij een instelling. Een instelling doet meer mensen goed!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:25 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Zo iemand woont hier wel al jaren. Ga ik ergens wonen dan ga ik me aanpassen.
Mijn broer heeft mijn hond Indy genoemd. Reageert hij niet op. Indy is bagger als naam. Indiana Jones is bagger.
Ik snap die film van Indiana jones niet met de heilige graal. Ze zoeken de goedkoopste beker uit en er staan bekers van goud. Hout is niet alles. Heilig wilt zeggen je kiest het goedkoopste? En Harrison Ford met bakken vol geld op zijn rekening.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, dat is dan een ander verhaal, ze zou een cursus moeten volgen bij een instelling. Een instelling doet meer mensen goed!
De Indiana Jones van vroeger was leuk, de "nieuwe" is helemaal niets vergeleken met de oude films, dat is een zeker feit.
Vaak genoeg ook nog eens vanuit een dorp, waar ze nog niet eens riolering hebben, ineens in een grote stad. Met neonlichten, etc.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:22 schreef LompeHork het volgende:
Een taalbarriere, dat zouden wij ook hebben als wij naar een land zouden verhuizen waar een andere taal wordt gesproken, op zich kan ik het mij indenken en probeer ik daar gewoon een neutrale gedachte over te houden. Niets kwaads in de zin, als je begrijpt wat ik bedoel.
Dat is de "mystiek" achter de houten graal, schijnt het.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:28 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Ik snap die film van Indiana jones niet met de heilige graal. Ze zoeken de goedkoopste beker uit en er staan bekers van goud. Hout is niet alles.
Maar die man. Misschien woont hij al 20 jaar in Nederland. En nog steeds geen Nederland. Asociaal.
Het zou niet alleen hem helpen een cursus. Hij zou heel Nederland helpen ermee. Maar ze helpen niet graag.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is de "mystiek" achter de houten graal, schijnt het.
Dat ben ik met je eens, hij zou een goede cursus moeten volgen, het zou hem helpen in de maatschappij.
"The Dude" doet inderdaad geen pogingen, als het pogingen zijn, zijn het slechte pogingen. Doch een vermakelijke film. Ik herinner mij dat ik er ook wel eens doorheen sliep, dat is wel een idee, slapen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:31 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Het zou niet alleen hem helpen een cursus. Hij zou heel Nederland helpen ermee. Maar ze helpen niet graag.
Nihilisten.
Nihilisten weet ik dan niet. Hij deed tenminste nog moeite. Een nihilist doet totaal geen moeite. Zoals in the big lebowski.
Ik waardeer die Islamiet omdat hij tenminste nog een poging waagt. Je hebt mensen die wagen totaal geen poging. En daar gaat de film the big lebowki over.
Zo klopt ie helemaalquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:31 schreef hunter.h4 het volgende:
Ik waardeer die man omdat hij tenminste nog een poging waagt. Je hebt mensen die wagen totaal geen poging. En daar gaat de film the big lebowki over.
Hij is man ja.quote:
Precies, probeer het positieve te zien in mensen, niet meteen het negatieve.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:35 schreef hunter.h4 het volgende:
Super zaterdag. 2 rijtjes.
Hoeveel goed? Meer dan 0. Die Islamiet deed moeite. Ik moet niet te hard afstraffen. Nergens voor nodig. Sowieso a relaxt.
Afkraken waar nodig is.
Het positieve inzien is het beste. Ik kan gaan zeggen van. Hij begrijpt er geen drol van. Hij doet moeite om het te begrijpen en dat is stap 1.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, probeer het positieve te zien in mensen, niet meteen het negatieve.
Exact, niet iedereen is negatief, anders zouden we ook niet reageren op dit topic. En zouden we er absoluut geen tijd in steken. En niet alleen wij zijn zo, er zijn heel veel mensen die op die manier tegen anderen aan kijken, je moet je alleen open stellen op een, wellicht, vreemde manier!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, probeer het positieve te zien in mensen, niet meteen het negatieve.
Ik probeer het te begrijpen en positief te antwoorden. Je hoeft mensen niet neer te halen. En dan blijft het ook geen monoloog, dan heb je interactie.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Exact, niet iedereen is negatief, anders zouden we ook niet reageren op dit topic. En zouden we er absoluut geen tijd in steken. En niet alleen wij zijn zo, er zijn heel veel mensen die op die manier tegen anderen aan kijken, je moet je alleen open stellen op een, wellicht, vreemde manier!
Het gaat om het formulier, niet om de man achter de kassa, kijk naar het probleem, niet naar de mensen die zich achter het probleem verhullen of het probleem niet zien!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:40 schreef hunter.h4 het volgende:
Was ik echt een juist mens dan had ik hem dat formulier uitgelegd. De man achter de kassa was niet goed in uitleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |