abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101187862
Het systeem is van nature schoon. De mensen zetten er rotzooi in.

De bijbel en koran zijn rotzooi erin gezet door mensen.
pi_101187933
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:14 schreef hunter.h4 het volgende:
Het systeem is van nature schoon. De mensen zetten er rotzooi in.

De bijbel en koran zijn rotzooi erin gezet door mensen.
Dit klopt in zijn geheel. Het zijn verhalen, ik moet zeggen dat er natuurlijk wel een vorm van waarheid in schuilt, de tien geboden zijn acceptabel en streven een goed doel na, voor een groot gedeelte.

Overigens ben ik niet gelovig, ik heb enkel de boeken gelezen.
pi_101187999
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:16 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Dit klopt in zijn geheel. Het zijn verhalen, ik moet zeggen dat er natuurlijk wel een vorm van waarheid in schuilt, de tien geboden zijn acceptabel en streven een goed doel na, voor een groot gedeelte.

Overigens ben ik niet gelovig, ik heb enkel de boeken gelezen.
Denk je logisch na dan weet je zelf dat je niet mag doden en stelen. Zijn geboden niet voor nodig.

Rage againt the machine. System shit en blame it on the islam. Ze zijn pro islam.

Rage against the machine is dus pro islam. Ze zijn voorstander.

Vandaag toen ik lotto ging inleveren. 1 islamiet die een simpel formulier niet begreep. Islamieten begrijpen het systeem niet. Daarom die aanslag op 911.

Islamieten zijn? Lui?

Ze zijn te lui om moeite te doen om te begrijpen.
pi_101188092
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:17 schreef hunter.h4 het volgende:

[..]

Denk je logisch na dan weet je zelf dat je niet mag doden en stelen. Zijn geboden niet voor nodig.

Rage againt the machine. System shit en blame it on the islam. Ze zijn pro islam.
Dat klopt als een bus. Toch is het goed geschreven, dat mag en kan je toegeven.

Pro-Islam? Dat kan natuurlijk, het Oude Testament is ook opgenomen in de Koran, dus zijn veel Christenen, Joden en mensen van andere geloven "Pro-Islam", echter hoeft dat geen verkeerd ding te zijn, in de Islam staan ook veel mooie verhalen in welke kunnen inspireren, net als de Bijbel.
pi_101188166
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:19 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Dat klopt als een bus. Toch is het goed geschreven, dat mag en kan je toegeven.

Pro-Islam? Dat kan natuurlijk, het Oude Testament is ook opgenomen in de Koran, dus zijn veel Christenen, Joden en mensen van andere geloven "Pro-Islam", echter hoeft dat geen verkeerd ding te zijn, in de Islam staan ook veel mooie verhalen in welke kunnen inspireren, net als de Bijbel.
Wat is er dan aan de hand met een Islamiet die een formulier niet begrijpt dat een 5 jarige nog kan begrijpen?

Hij stond daar met een simpel formulier. En hij begreep er niets van. De eigenaar van de boekenzaak probeert het uit te leggen en nog steeds komt hij er geen wijs uit. Die eigenaar breekt het zweet uit en mij ook.

En nu win ik geen lotto :{

Volgende week beter.
pi_101188226
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:21 schreef hunter.h4 het volgende:

[..]

Wat is er dan aan de hand met een Islamiet die een formulier niet begrijpt dat een 5 jarige nog kan begrijpen?
Een taalbarriere, dat zouden wij ook hebben als wij naar een land zouden verhuizen waar een andere taal wordt gesproken, op zich kan ik het mij indenken en probeer ik daar gewoon een neutrale gedachte over te houden. Niets kwaads in de zin, als je begrijpt wat ik bedoel. :)
pi_101188371
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:22 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Een taalbarriere, dat zouden wij ook hebben als wij naar een land zouden verhuizen waar een andere taal wordt gesproken, op zich kan ik het mij indenken en probeer ik daar gewoon een neutrale gedachte over te houden. Niets kwaads in de zin, als je begrijpt wat ik bedoel. :)
Zo iemand woont hier wel al jaren. Ga ik ergens wonen dan ga ik me aanpassen.

Mijn broer heeft mijn hond Indy genoemd. Reageert hij niet op. Indy is bagger als naam. Indiana Jones is bagger.

Onze hond. Ik woon nog in een leuk gezin die aan het speuren is de hele tijd. Straks op mezelf. Nu samen met familie jagen.

Maar het is onze hond. En Indy luisterd niet naar Indy. Indy wilt een andere naam. En die zoek ik straks uit.

Ik zoe ook niet reageren op Indy. Indy is niet gek. Indy is wel gek. Indiana Jones is gek.

Op dit moment heeft mijn hond nog geen naam. Die zoek ik uit. Onze hond.
pi_101188418
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:25 schreef hunter.h4 het volgende:

[..]

Zo iemand woont hier wel al jaren. Ga ik ergens wonen dan ga ik me aanpassen.

Mijn broer heeft mijn hond Indy genoemd. Reageert hij niet op. Indy is bagger als naam. Indiana Jones is bagger.
Ah, dat is dan een ander verhaal, ze zou een cursus moeten volgen bij een instelling. Een instelling doet meer mensen goed!

De Indiana Jones van vroeger was leuk, de "nieuwe" is helemaal niets vergeleken met de oude films, dat is een zeker feit.

Ik zou ook niet op Indy reageren, overigens.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2011 21:27:42 ]
pi_101188457
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:27 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ah, dat is dan een ander verhaal, ze zou een cursus moeten volgen bij een instelling. Een instelling doet meer mensen goed!

De Indiana Jones van vroeger was leuk, de "nieuwe" is helemaal niets vergeleken met de oude films, dat is een zeker feit.
Ik snap die film van Indiana jones niet met de heilige graal. Ze zoeken de goedkoopste beker uit en er staan bekers van goud. Hout is niet alles. Heilig wilt zeggen je kiest het goedkoopste? En Harrison Ford met bakken vol geld op zijn rekening.

Maar die man. Misschien woont hij al 20 jaar in Nederland. En nog steeds geen Nederlands. Asociaal. Ze vertragen.

Ik koop lotto op een bepaald tijdstip dus. De computer geeft me getallen op basis van het tijdstip. Is er een islamiet die niet eens tot 10 kan tellen heb ik 0 goed.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 21:29:09 #110
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_101188508
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:22 schreef LompeHork het volgende:
Vaak genoeg ook nog eens vanuit een dorp, waar ze nog niet eens riolering hebben, ineens in een grote stad. Met neonlichten, etc.

& dat je niet "anti" bent, en dus niet b.v. "de Islam" overal de schuld van geeft, maakt je nog niet "pro".
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_101188548
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:28 schreef hunter.h4 het volgende:

[..]

Ik snap die film van Indiana jones niet met de heilige graal. Ze zoeken de goedkoopste beker uit en er staan bekers van goud. Hout is niet alles.

Maar die man. Misschien woont hij al 20 jaar in Nederland. En nog steeds geen Nederland. Asociaal.
Dat is de "mystiek" achter de houten graal, schijnt het.

Dat ben ik met je eens, hij zou een goede cursus moeten volgen, het zou hem helpen in de maatschappij.
pi_101188625
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:30 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Dat is de "mystiek" achter de houten graal, schijnt het.

Dat ben ik met je eens, hij zou een goede cursus moeten volgen, het zou hem helpen in de maatschappij.
Het zou niet alleen hem helpen een cursus. Hij zou heel Nederland helpen ermee. Maar ze helpen niet graag.

Nihilisten.

Nihilisten weet ik dan niet. Hij deed tenminste nog moeite. Een nihilist doet totaal geen moeite. Zoals in the big lebowski.

Ik waardeer die Islamiet omdat hij tenminste nog een poging waagt. Je hebt mensen die wagen totaal geen poging. En daar gaat de film the big lebowki over.
pi_101188830
Super zaterdag. 2 rijtjes.

Hoeveel goed? Meer dan 0. Die Islamiet deed moeite. Ik moet niet te hard afstraffen. Nergens voor nodig. Sowieso a relaxt.

Afkraken waar nodig is.
pi_101188833
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:31 schreef hunter.h4 het volgende:

[..]

Het zou niet alleen hem helpen een cursus. Hij zou heel Nederland helpen ermee. Maar ze helpen niet graag.

Nihilisten.

Nihilisten weet ik dan niet. Hij deed tenminste nog moeite. Een nihilist doet totaal geen moeite. Zoals in the big lebowski.

Ik waardeer die Islamiet omdat hij tenminste nog een poging waagt. Je hebt mensen die wagen totaal geen poging. En daar gaat de film the big lebowki over.
"The Dude" doet inderdaad geen pogingen, als het pogingen zijn, zijn het slechte pogingen. Doch een vermakelijke film. Ik herinner mij dat ik er ook wel eens doorheen sliep, dat is wel een idee, slapen.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 21:35:42 #115
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_101188835
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:31 schreef hunter.h4 het volgende:
Ik waardeer die man omdat hij tenminste nog een poging waagt. Je hebt mensen die wagen totaal geen poging. En daar gaat de film the big lebowki over.
Zo klopt ie helemaal ;)
pi_101188871
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:35 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Zo klopt ie helemaal ;)
Hij is man ja.

Ik moet afleren in hokjes te denken.

Ik ben gewoon aan het vechten ook. Ik vecht al vanaf 1977
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 21:36:55 #117
9859 crew  Karina
Woman
pi_101188898
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:35 schreef hunter.h4 het volgende:
Super zaterdag. 2 rijtjes.

Hoeveel goed? Meer dan 0. Die Islamiet deed moeite. Ik moet niet te hard afstraffen. Nergens voor nodig. Sowieso a relaxt.

Afkraken waar nodig is.
Precies, probeer het positieve te zien in mensen, niet meteen het negatieve.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 25 augustus 2011 @ 21:37:04 #118
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_101188903
Mens ;)
pi_101188938
quote:
99s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:36 schreef Karina het volgende:

[..]

Het positieve inzien is het beste. Ik kan gaan zeggen van. Hij begrijpt er geen drol van. Hij doet moeite om het te begrijpen en dat is stap 1.
pi_101188954
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:37 schreef R0N1N het volgende:
Mens ;)
Mens _O_
pi_101188995
quote:
99s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:36 schreef Karina het volgende:

[..]

Exact, niet iedereen is negatief, anders zouden we ook niet reageren op dit topic. En zouden we er absoluut geen tijd in steken. En niet alleen wij zijn zo, er zijn heel veel mensen die op die manier tegen anderen aan kijken, je moet je alleen open stellen op een, wellicht, vreemde manier!
pi_101189047
Was ik echt een juist mens dan had ik hem dat formulier uitgelegd. De man achter de kassa was niet goed in uitleggen.
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 21:40:34 #123
9859 crew  Karina
Woman
pi_101189071
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:38 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Exact, niet iedereen is negatief, anders zouden we ook niet reageren op dit topic. En zouden we er absoluut geen tijd in steken. En niet alleen wij zijn zo, er zijn heel veel mensen die op die manier tegen anderen aan kijken, je moet je alleen open stellen op een, wellicht, vreemde manier!
Ik probeer het te begrijpen en positief te antwoorden. Je hoeft mensen niet neer te halen. En dan blijft het ook geen monoloog, dan heb je interactie.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_101189096
Dan sta ik daar te kijken hoe de man achter de kassa niet kan uitleggen en die andere niet begrijpt. Neem ik initatief dan leg ik het uit. Dan sta je te koekeloeren ook. Kun je beter samen werken.
pi_101189115
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:40 schreef hunter.h4 het volgende:
Was ik echt een juist mens dan had ik hem dat formulier uitgelegd. De man achter de kassa was niet goed in uitleggen.
Het gaat om het formulier, niet om de man achter de kassa, kijk naar het probleem, niet naar de mensen die zich achter het probleem verhullen of het probleem niet zien!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')