Ik hou niet van hokjes denken. Ik bedoel. Orde is belangrijk. Maar hokjes denken is waardeloos.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is wel heel tegenstrijdig, wat ze aankaarten. Je bent absoluut niet afhankelijk van 1 enkele instantie, er zijn altijd genoeg alternatieven te vinden en ik denk dat dit zelfs een hele mooie is.
Je kunt in ieder geval een poging wagen, het is een vriendelijke organisatie en ik denk dat ze je ook met respect zullen behandelen, in tegenstelling tot wat je hebt meegemaakt. Geef het in ieder geval een kans!
Het bloed prikken sloeg allesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:48 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Ik hou niet van hokjes denken. Ik bedoel. Orde is belangrijk. Maar hokjes denken is waardeloos.
Hokjes ook. Dan ga ik naar mondriaan en zie ik daar hokjes aan de gevel.
Bij het alternatief dat ik je gaf doen ze dat gelukkig niet, er is uiteraard wel orde, maar het is geen Mondriaan!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:48 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Ik hou niet van hokjes denken. Ik bedoel. Orde is belangrijk. Maar hokjes denken is waardeloos.
Hokjes ook. Dan ga ik naar mondriaan en zie ik daar hokjes aan de gevel.
Ach ja,quote:
Zal ik gaan opzoeken. Paragnost?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bij het alternatief dat ik je gaf doen ze dat gelukkig niet, er is uiteraard wel orde, maar het is geen Mondriaan!
Geen paragnost, maar ze zijn erg voor open behandelingen, ook gewoon in eigen omgeving. Dat lijkt mij toch zeer positief in dit geval, je kunt daar in ieder geval een kijkje nemen, het is in ieder geval zeer sociaal ingesteld.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:52 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Zal ik gaan opzoeken. Paragnost?
Meteen doen, je moet niet oververmoeid raken. Slaap lekker.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:53 schreef hunter.h4 het volgende:
Laptop dicht. Geen 24/7 meer. Rust momenten.
De aap en de mens verschillen niet zoveel van elkaar. De aap had gewoon een mooie glimlach en ogen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:51 schreef hunter.h4 het volgende:
Aids is gekomen omdat een mens seks had met een aap heb ik eens gelezen. Ik heb dus echt gelezen. We zitten met aids opgescheept omdat 1 mens seks had met 1 aap.
Rust wat langer dan, niet 5 minuten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:53 schreef hunter.h4 het volgende:
Laptop dicht. Geen 24/7 meer. Rust momenten.
Rust inlassen is ook een procesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Rust wat langer dan, niet 5 minuten.
Daar heb je gelijk in, al die mensen met hun walmen om zich heen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:02 schreef hunter.h4 het volgende:
Spoel je je met water af. Dan stink je ook niet meer.
Hugo Boss is anderen lastig vallen met je lucht.
Om ziek van te worden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, al die mensen met hun walmen om zich heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |