Druk maken inderdaad. Ik maak me te druk. Ik maak mezelf overspannenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zie ook de rest van mijn bericht, het zal niet het enige zijn als je goed naar jezelf kijkt.
Accountancyquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:13 schreef Jahr00n het volgende:
wat heb je voor opleiding of wwat voor werk doe je momenteel?
Het kan een uitlaatklep voor je zijn, maar het is geen oplossing. Kijk naar de positieve dingen die je hebt, en iedereen heeft ze, ook jij!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:12 schreef hunter.h4 het volgende:
Ik ga ook het online zijn doseren
En dan maak je verstandig gebruik van internet.
World of Warcraft
Dat moet je sowieso niet doen, dat vertraagt jezelf. Probeer te ontspannen en als je dat niet lukt is een bezoek aan een huisarts een erg goed idee, ik heb het zelf ook gedaan en dat werkte echt fantastisch.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:13 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Druk maken inderdaad. Ik maak me te druk. Ik maak mezelf overspannen
Wil je het hefboom effect in de economie weten?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:13 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, omdat ik het gewoon totaal niet geloof
Het is zo. Ik ben mezelf constant onder druk aan het zetten. Als het aan mij ligt ben ik vandaag klaar met al het werk. Maar dat hoeft niet. Haastige spoed is zelden goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het kan een uitlaatklep voor je zijn, maar het is geen oplossing. Kijk naar de positieve dingen die je hebt, en iedereen heeft ze, ook jij!
[..]
Dat moet je sowieso niet doen, dat vertraagt jezelf. Probeer te ontspannen en als je dat niet lukt is een bezoek aan een huisarts een erg goed idee, ik heb het zelf ook gedaan en dat werkte echt fantastisch.
Arts. Ik heb het niet op artsen. Ze hebben me bijna vermoord.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:17 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Nee.
TS je ziet hier vaak sarcastische opmerkingen voorbij komen, ook van mij, maar wij bedoelen het allemaal goed! Luister naar tips! Ga naar een arts of wat!
Correct, dat doen veel mensen, het is niet goed maar je hebt het idee dat het niet anders kan. Of het nou om jezelf, of anderen, tevreden te stellen. En toch is hulp zoeken een goed idee, er zijn veel goede oplossingen voor dit soort problemen. En ik denk dat het tijd is dat je ook dat eens onder ogen ziet, op een positieve manier.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:16 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Het is zo. Ik ben mezelf constant onder druk aan het zetten. Als het aan mij ligt ben ik vandaag klaar met al het werk. Maar dat hoeft niet. Haastige spoed is zelden goed.
Mijn problemen los ik zelf opquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Correct, dat doen veel mensen, het is niet goed maar je hebt het idee dat het niet anders kan. Of het nou om jezelf, of anderen, tevreden te stellen. En toch is hulp zoeken een goed idee, er zijn veel goede oplossingen voor dit soort problemen. En ik denk dat het tijd is dat je ook dat eens onder ogen ziet, op een positieve manier.
Paul de Leeuw is een idioot, die weet niet waar hij over praat, daarin ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:28 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Mijn problemen los ik zelf op
Nee echt waar. Ik heb genoeg inzicht om mijn problemen op te lossen. Advies van anderen. Heb ik dat nodig? Ze halen het uit de boeken
De leeuw hij praat niet maar lult, hij scheeuwt niet maar brult
Paul de Leeuw
Paul de Leeuw lult inderdaad uit zijn nek
Niet iedereen is een egoist, wat lompehork zegt: er zijn vast mensen die je kunnen en willen helpen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:30 schreef hunter.h4 het volgende:
Ik kraak af daar waar nodig is
Kraken.
En ik ga het rustiger aandoen. De druk van de ketel halen is ook een taak van ons. Niet alleen van mij.
Als ik schrijf dan schrijf ik over ons en wij. Niet meer ik en je. Ikke ikke ikke is het altijd. En de rest kan stikke. En de rest stikt ook als het altijd ik is. EgoMoves like jagger. My ego is big and I don't care. Jagger heeft een ego.
Ik haat egoisme.
Ik zoek dan hulp buiten mondriaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet iedereen is een egoist, wat lompehork zegt: er zijn vast mensen die je kunnen en willen helpen.
Dat kan ik mij zeker voorstellen, als de manier van behandelen tegenstaat is het voor jou ook zeker geen optie om daar aan te kloppen voor hulp. Vooral als ik je verhaal zo lees over het bloedprikken, dat is onacceptabel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:37 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Ik zoek dan hulp buiten mondriaan.
Een instelling die professioneel is. Mondriaan is amateuren werk.
Wil ik hulp dan wil ik professionele hulp. Amateuren kan ik niet meer hebben.
Mondriaan Zorggroep in Heerlen barst van de amateuren. Ik zet daar geen voet meer binnen.
Er is meer te vinden. Ik dacht altijd ik ben afhankelijk van Mondriaan. Ze komen zo over. Ze doen net alsof ze de baas zijn over jou. Ze zeggen bijt meer van je af. Bijt je van je af dan zeggen ze weer. Je bijt teveel van je af.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat kan ik mij zeker voorstellen, als de manier van behandelen tegenstaat is het voor jou ook zeker geen optie om daar aan te kloppen voor hulp. Vooral als ik je verhaal zo lees over het bloedprikken, dat is onacceptabel.
Ik weet niet exact in welke regio je zit, maar er zijn genoeg organisaties die je kunnen helpen, het VVGi in Limburg is zeker aan te bevelen en ik weet dat ze mensen met veel respect behandelen, wellicht is dat een optie?
Dat is wel heel tegenstrijdig, wat ze aankaarten. Je bent absoluut niet afhankelijk van 1 enkele instantie, er zijn altijd genoeg alternatieven te vinden en ik denk dat dit zelfs een hele mooie is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:44 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Er is meer te vinden. Ik dacht altijd ik ben afhankelijk van Mondriaan. Ze komen zo over. Ze doen net alsof ze de baas zijn over jou. Ze zeggen bijt meer van je af. Bijt je van je af dan zeggen ze weer. Je bijt teveel van je af.
Mondriaan sowieso. Waardeloos. Hokjes.
Mondriaan denkt in hokjes. Daarom heet het mondriaan.
Psychiatrie mondriaan heeft niet voor niets mondriaan gekozen. Ze denken in hokjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |