abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101184872
Ik ga ook het online zijn doseren :)

En dan maak je verstandig gebruik van internet.

World of Warcraft :{
pi_101184892
wat heb je voor opleiding of wwat voor werk doe je momenteel?
pi_101184901
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:12 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Zie ook de rest van mijn bericht, het zal niet het enige zijn als je goed naar jezelf kijkt.
Druk maken inderdaad. Ik maak me te druk. Ik maak mezelf overspannen :{
pi_101184914
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:13 schreef Jahr00n het volgende:
wat heb je voor opleiding of wwat voor werk doe je momenteel?
Accountancy :{

Mijn huidige functie is analyseren. Daarna oplossen. En dan gaan we ontwerpen en lanceren.
pi_101184990
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:12 schreef hunter.h4 het volgende:
Ik ga ook het online zijn doseren :)

En dan maak je verstandig gebruik van internet.

World of Warcraft :{
Het kan een uitlaatklep voor je zijn, maar het is geen oplossing. Kijk naar de positieve dingen die je hebt, en iedereen heeft ze, ook jij!
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:13 schreef hunter.h4 het volgende:

[..]

Druk maken inderdaad. Ik maak me te druk. Ik maak mezelf overspannen :{
Dat moet je sowieso niet doen, dat vertraagt jezelf. Probeer te ontspannen en als je dat niet lukt is een bezoek aan een huisarts een erg goed idee, ik heb het zelf ook gedaan en dat werkte echt fantastisch.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2011 20:14:45 ]
pi_101185016
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:13 schreef Sjapoela het volgende:

[..]

Ik geloof het niet, omdat ik het gewoon totaal niet geloof
Wil je het hefboom effect in de economie weten?
pi_101185034
Dan zoek je dat op wikipedia op :D
pi_101185058
Ik ga geen uitleg geven. Je zoekt het maar online op.
pi_101185098
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:14 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Het kan een uitlaatklep voor je zijn, maar het is geen oplossing. Kijk naar de positieve dingen die je hebt, en iedereen heeft ze, ook jij!

[..]

Dat moet je sowieso niet doen, dat vertraagt jezelf. Probeer te ontspannen en als je dat niet lukt is een bezoek aan een huisarts een erg goed idee, ik heb het zelf ook gedaan en dat werkte echt fantastisch.
Het is zo. Ik ben mezelf constant onder druk aan het zetten. Als het aan mij ligt ben ik vandaag klaar met al het werk. Maar dat hoeft niet. Haastige spoed is zelden goed.
pi_101185126
Oke, ik ben weg. Ik snap er echt geen hol meer van.
Who motivates the motivator?
pi_101185150
Hefboom effect in de economie. Zoek op online en je snapt het.
pi_101185183
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:17 schreef Sjapoela het volgende:

[..]

Nee.

TS je ziet hier vaak sarcastische opmerkingen voorbij komen, ook van mij, maar wij bedoelen het allemaal goed! Luister naar tips! Ga naar een arts of wat!
Arts. Ik heb het niet op artsen. Ze hebben me bijna vermoord.
pi_101185230
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:16 schreef hunter.h4 het volgende:

[..]

Het is zo. Ik ben mezelf constant onder druk aan het zetten. Als het aan mij ligt ben ik vandaag klaar met al het werk. Maar dat hoeft niet. Haastige spoed is zelden goed.
Correct, dat doen veel mensen, het is niet goed maar je hebt het idee dat het niet anders kan. Of het nou om jezelf, of anderen, tevreden te stellen. En toch is hulp zoeken een goed idee, er zijn veel goede oplossingen voor dit soort problemen. En ik denk dat het tijd is dat je ook dat eens onder ogen ziet, op een positieve manier.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 20:28:18 #64
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_101185673
rust in de tent
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_101185678
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:19 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Correct, dat doen veel mensen, het is niet goed maar je hebt het idee dat het niet anders kan. Of het nou om jezelf, of anderen, tevreden te stellen. En toch is hulp zoeken een goed idee, er zijn veel goede oplossingen voor dit soort problemen. En ik denk dat het tijd is dat je ook dat eens onder ogen ziet, op een positieve manier.
Mijn problemen los ik zelf op :)

Nee echt waar. Ik heb genoeg inzicht om mijn problemen op te lossen. Advies van anderen. Heb ik dat nodig? Ze halen het uit de boeken :{

De leeuw hij praat niet maar lult, hij scheeuwt niet maar brult :{

Paul de Leeuw :{

Paul de Leeuw lult inderdaad uit zijn nek :{
pi_101185776
Ik kraak af daar waar nodig is :)

Kraken.

En ik ga het rustiger aandoen. De druk van de ketel halen is ook een taak van ons. Niet alleen van mij.

Als ik schrijf dan schrijf ik over ons en wij. Niet meer ik en je. Ikke ikke ikke is het altijd. En de rest kan stikke. En de rest stikt ook als het altijd ik is. Ego :{ Moves like jagger. My ego is big and I don't care. Jagger heeft een ego.

Ik haat egoisme.
pi_101186002
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:28 schreef hunter.h4 het volgende:

[..]

Mijn problemen los ik zelf op :)

Nee echt waar. Ik heb genoeg inzicht om mijn problemen op te lossen. Advies van anderen. Heb ik dat nodig? Ze halen het uit de boeken :{

De leeuw hij praat niet maar lult, hij scheeuwt niet maar brult :{

Paul de Leeuw :{

Paul de Leeuw lult inderdaad uit zijn nek :{
Paul de Leeuw is een idioot, die weet niet waar hij over praat, daarin ben ik het met je eens.

Toch denk ik dat er problemen zijn die je bewust denk zelf te kunnen oplossen, maar zich onbewust nog voort laten slepen, zonder dat je het merkt.

Ik ben er van overtuigd dat er veel mensen zijn die je kunnen helpen en je sterker kunnen maken voor hetgeen waar je nu tegenop ziet.
pi_101186059
Egoisme is het meest verschrikkelijke dat er is.

Paul de Leeuw kan een inschattingsfout zijn. Ik analyseer soms vrijuit. Paul de Leeuw heb ik altijd om kunnen lachen. Soms analyseer ik fout. Kan gebeuren. Hoort bij het proces. Als ik fouten maak tijdens analyseren dan is dat leren. Ik leer van fouten ook. Ik ben niet op mijn achterhoofd gevallen.

Ik denk aan schreeuwen en brullen en denk aan rust. En dan schrijf ik iets op dat niet juist is.

Hoort erbij.
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 20:36:37 #69
9859 crew  Karina
Woman
pi_101186102
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:30 schreef hunter.h4 het volgende:
Ik kraak af daar waar nodig is :)

Kraken.

En ik ga het rustiger aandoen. De druk van de ketel halen is ook een taak van ons. Niet alleen van mij.

Als ik schrijf dan schrijf ik over ons en wij. Niet meer ik en je. Ikke ikke ikke is het altijd. En de rest kan stikke. En de rest stikt ook als het altijd ik is. Ego :{ Moves like jagger. My ego is big and I don't care. Jagger heeft een ego.

Ik haat egoisme.
Niet iedereen is een egoist, wat lompehork zegt: er zijn vast mensen die je kunnen en willen helpen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_101186130
quote:
99s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:36 schreef Karina het volgende:

[..]

Niet iedereen is een egoist, wat lompehork zegt: er zijn vast mensen die je kunnen en willen helpen.
Ik zoek dan hulp buiten mondriaan.

Een instelling die professioneel is. Mondriaan is amateuren werk.

Wil ik hulp dan wil ik professionele hulp. Amateuren kan ik niet meer hebben.

Mondriaan Zorggroep in Heerlen barst van de amateuren. Ik zet daar geen voet meer binnen.
pi_101186257
Dan ga je dus bloedprikken bij Mondriaan. Het bloed ligt op de vloer. Een duitse trut die geen nederlands spreekt moet je prikken. Begint ze lachend met buisjes bloed in de lucht te gooien?

Ze prikt mijn bloed. Ze begint dom te lachen. En gaat met die buisjes gooien?

Je gaat voor een hartfilmpje. Je zegt tegen die trut. Hoe lang duurt het nog. Begint ze daar als een gek rond te rennen.

Kennedylaan.

Heerlen ben ik geboren. Heer vind ik niet prettig. Spreek me met je aan. Heer laat je maar achterwege.
pi_101186367
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:37 schreef hunter.h4 het volgende:

[..]

Ik zoek dan hulp buiten mondriaan.

Een instelling die professioneel is. Mondriaan is amateuren werk.

Wil ik hulp dan wil ik professionele hulp. Amateuren kan ik niet meer hebben.

Mondriaan Zorggroep in Heerlen barst van de amateuren. Ik zet daar geen voet meer binnen.
Dat kan ik mij zeker voorstellen, als de manier van behandelen tegenstaat is het voor jou ook zeker geen optie om daar aan te kloppen voor hulp. Vooral als ik je verhaal zo lees over het bloedprikken, dat is onacceptabel.

Ik weet niet exact in welke regio je zit, maar er zijn genoeg organisaties die je kunnen helpen, het VVGi in Limburg is zeker aan te bevelen en ik weet dat ze mensen met veel respect behandelen, wellicht is dat een optie? :)
pi_101186414
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:42 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Dat kan ik mij zeker voorstellen, als de manier van behandelen tegenstaat is het voor jou ook zeker geen optie om daar aan te kloppen voor hulp. Vooral als ik je verhaal zo lees over het bloedprikken, dat is onacceptabel.

Ik weet niet exact in welke regio je zit, maar er zijn genoeg organisaties die je kunnen helpen, het VVGi in Limburg is zeker aan te bevelen en ik weet dat ze mensen met veel respect behandelen, wellicht is dat een optie? :)
Er is meer te vinden. Ik dacht altijd ik ben afhankelijk van Mondriaan. Ze komen zo over. Ze doen net alsof ze de baas zijn over jou. Ze zeggen bijt meer van je af. Bijt je van je af dan zeggen ze weer. Je bijt teveel van je af.

Mondriaan sowieso. Waardeloos. Hokjes.

Mondriaan denkt in hokjes. Daarom heet het mondriaan.

Psychiatrie mondriaan heeft niet voor niets mondriaan gekozen. Ze denken in hokjes :{
pi_101186540
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:44 schreef hunter.h4 het volgende:

[..]

Er is meer te vinden. Ik dacht altijd ik ben afhankelijk van Mondriaan. Ze komen zo over. Ze doen net alsof ze de baas zijn over jou. Ze zeggen bijt meer van je af. Bijt je van je af dan zeggen ze weer. Je bijt teveel van je af.

Mondriaan sowieso. Waardeloos. Hokjes.

Mondriaan denkt in hokjes. Daarom heet het mondriaan.

Psychiatrie mondriaan heeft niet voor niets mondriaan gekozen. Ze denken in hokjes :{
Dat is wel heel tegenstrijdig, wat ze aankaarten. Je bent absoluut niet afhankelijk van 1 enkele instantie, er zijn altijd genoeg alternatieven te vinden en ik denk dat dit zelfs een hele mooie is.

Je kunt in ieder geval een poging wagen, het is een vriendelijke organisatie en ik denk dat ze je ook met respect zullen behandelen, in tegenstelling tot wat je hebt meegemaakt. Geef het in ieder geval een kans!
pi_101186551
Degeen die vol met een mes in de mondriaan heeft gestoken is een held.

En beatrix die laat het herstellen :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')