Dat mensen dat nog steeds denken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof je met een abo geen ban kunt krijgen.
Wat voor afbeeldingen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:50 schreef hunter.h4 het volgende:
Ik heb afbeeldinge op mijn computer staan en nog meer. Ook sites bezocht die niet kloppen.
Nou acdc en nog meer.quote:
Als het echt is heb ik met TS te doen, als hij de boel in de maling loopt te nemen doet hij het uitmuntend.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:52 schreef Karina het volgende:
Ik ben er nog niet uit of dit nou echt is of dat hij gewoon de hele boel gigantisch in de maling zit te nemen.
Ik ben niet van TRU en ik vermoed dat het al gezien is door iemand van daar.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:53 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Kun jij niets zeggen als mod? ik bedoel, waarom is zijn topic nog open? Vindt het prima hoor, daar niet van
Precies dat ja, daarom twijfel ik ook. Als het echt is, dan heeft hij hulp nodig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als het echt is heb ik met TS te doen, als hij de boel in de maling loopt te nemen doet hij het uitmuntend.
Ik denk dat TS niet op een forum hoort, maar in een Loenatik-achtig iets. Maar maak jij hem dat wijs?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies dat ja, daarom twijfel ik ook. Als het echt is, dan heeft hij hulp nodig.
Het gaat niet om het aantal volgers. Het gaat om de informatie die je zelf binnen krijgt. Jezus wilde veel volgers. Ik heet niet Jezus.quote:
Het gaat er om hoe jij met die informatie omgaat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:57 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het aantal volgers. Het gaat om de informatie die je zelf binnen krijgt. Jezus wilde veel volgers. Ik heet niet Jezus.
Het is niet allemaal logisch, in jouw beleving wellicht wel, maar in de beleving van het merendeel van de mensen (dus niet de massa, zoals je het zou benoemen) is het niet logisch. Wellicht is het een optie om hier in het leven buiten internet met iemand over te gaan praten, het zal je goed doen en opluchten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:57 schreef hunter.h4 het volgende:
Snappen?
Het is logisch allemaal. Er valt niets te snappen.
Klopt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:58 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Het gaat er om hoe jij met die informatie omgaat.
Je hoofd zit veel te vol met allerlei dingen. Je moet met iemand gaan praten en niet alles maar hier neerplempen, dat helpt je niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:57 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het aantal volgers. Het gaat om de informatie die je zelf binnen krijgt. Jezus wilde veel volgers. Ik heet niet Jezus.
Er zit een proces inquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hoofd zit veel te vol met allerlei dingen. Je moet met iemand gaan praten en niet alles maar hier neerplempen, dat helpt je niet.
Jezus praatte niet met mensen. Die drong zijn visie op.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:00 schreef Captain_Ghost het volgende:
Jezus kon goed met informatie bewerken. daarin kan je ook heelveel van leren.
Jezus ging dan met andere mensen praten.
Dat kan je ook doen
Dan is alles er weer uit? Alle informatie die in je hoofd zit? Dan word je weer rustig?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:00 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Er zit een proces in
En straks is het een juist proces.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Danny een vraagje, gewoon nieuwsgierigheid, doe jij aan zelfverminking oid?
Nooit gekrast. Wel mezelf met vuisten tegen het hoofd geslagen omdat ik gek werd hier.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Danny een vraagje, gewoon nieuwsgierigheid, doe jij aan zelfverminking oid?
Hij sprak wel degelijk met mensen, ook staat het in het grote sprookjesboek. Ik denk dat niemand het hier slecht met je voor heeft, praten met andere mensen, buiten internet, zal je bevallen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:00 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Jezus praatte niet met mensen. Die drong zijn visie op.
Laptop even dichtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan is alles er weer uit? Alle informatie die in je hoofd zit? Dan word je weer rustig?
Ga ik de straat op dan ga ik niet roepen. IK BEN DE ZOON VAN GOD.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij sprak wel degelijk met mensen, ook staat het in het grote sprookjesboek. Ik denk dat niemand het hier slecht met je voor heeft, praten met andere mensen, buiten internet, zal je bevallen.
Ik hoop echt het laatste.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:52 schreef Karina het volgende:
Ik ben er nog niet uit of dit nou echt is of dat hij gewoon de hele boel gigantisch in de maling zit te nemen.
Het zou een stunt zijn, maar het zou je niet helpenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:02 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Ga ik de straat op dan ga ik niet roepen. IK BEN DE ZOON VAN GOD.
Dat is de cultuur die op FOK! heerst, ik denk niet dat je je daar echt druk om moet maken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:08 schreef hunter.h4 het volgende:
Wat is het met mensen die 1 ding eruit pakken en je daar op afkraken?
Waar aan, als ik vragen mag? Het internet zal niet het enige zijn, neem ik aan.quote:
Druk maken inderdaad. Ik maak me te druk. Ik maak mezelf overspannenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zie ook de rest van mijn bericht, het zal niet het enige zijn als je goed naar jezelf kijkt.
Accountancyquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:13 schreef Jahr00n het volgende:
wat heb je voor opleiding of wwat voor werk doe je momenteel?
Het kan een uitlaatklep voor je zijn, maar het is geen oplossing. Kijk naar de positieve dingen die je hebt, en iedereen heeft ze, ook jij!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:12 schreef hunter.h4 het volgende:
Ik ga ook het online zijn doseren
En dan maak je verstandig gebruik van internet.
World of Warcraft
Dat moet je sowieso niet doen, dat vertraagt jezelf. Probeer te ontspannen en als je dat niet lukt is een bezoek aan een huisarts een erg goed idee, ik heb het zelf ook gedaan en dat werkte echt fantastisch.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:13 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Druk maken inderdaad. Ik maak me te druk. Ik maak mezelf overspannen
Wil je het hefboom effect in de economie weten?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:13 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, omdat ik het gewoon totaal niet geloof
Het is zo. Ik ben mezelf constant onder druk aan het zetten. Als het aan mij ligt ben ik vandaag klaar met al het werk. Maar dat hoeft niet. Haastige spoed is zelden goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het kan een uitlaatklep voor je zijn, maar het is geen oplossing. Kijk naar de positieve dingen die je hebt, en iedereen heeft ze, ook jij!
[..]
Dat moet je sowieso niet doen, dat vertraagt jezelf. Probeer te ontspannen en als je dat niet lukt is een bezoek aan een huisarts een erg goed idee, ik heb het zelf ook gedaan en dat werkte echt fantastisch.
Arts. Ik heb het niet op artsen. Ze hebben me bijna vermoord.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:17 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Nee.
TS je ziet hier vaak sarcastische opmerkingen voorbij komen, ook van mij, maar wij bedoelen het allemaal goed! Luister naar tips! Ga naar een arts of wat!
Correct, dat doen veel mensen, het is niet goed maar je hebt het idee dat het niet anders kan. Of het nou om jezelf, of anderen, tevreden te stellen. En toch is hulp zoeken een goed idee, er zijn veel goede oplossingen voor dit soort problemen. En ik denk dat het tijd is dat je ook dat eens onder ogen ziet, op een positieve manier.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:16 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Het is zo. Ik ben mezelf constant onder druk aan het zetten. Als het aan mij ligt ben ik vandaag klaar met al het werk. Maar dat hoeft niet. Haastige spoed is zelden goed.
Mijn problemen los ik zelf opquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Correct, dat doen veel mensen, het is niet goed maar je hebt het idee dat het niet anders kan. Of het nou om jezelf, of anderen, tevreden te stellen. En toch is hulp zoeken een goed idee, er zijn veel goede oplossingen voor dit soort problemen. En ik denk dat het tijd is dat je ook dat eens onder ogen ziet, op een positieve manier.
Paul de Leeuw is een idioot, die weet niet waar hij over praat, daarin ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:28 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Mijn problemen los ik zelf op
Nee echt waar. Ik heb genoeg inzicht om mijn problemen op te lossen. Advies van anderen. Heb ik dat nodig? Ze halen het uit de boeken
De leeuw hij praat niet maar lult, hij scheeuwt niet maar brult
Paul de Leeuw
Paul de Leeuw lult inderdaad uit zijn nek
Niet iedereen is een egoist, wat lompehork zegt: er zijn vast mensen die je kunnen en willen helpen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:30 schreef hunter.h4 het volgende:
Ik kraak af daar waar nodig is
Kraken.
En ik ga het rustiger aandoen. De druk van de ketel halen is ook een taak van ons. Niet alleen van mij.
Als ik schrijf dan schrijf ik over ons en wij. Niet meer ik en je. Ikke ikke ikke is het altijd. En de rest kan stikke. En de rest stikt ook als het altijd ik is. EgoMoves like jagger. My ego is big and I don't care. Jagger heeft een ego.
Ik haat egoisme.
Ik zoek dan hulp buiten mondriaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet iedereen is een egoist, wat lompehork zegt: er zijn vast mensen die je kunnen en willen helpen.
Dat kan ik mij zeker voorstellen, als de manier van behandelen tegenstaat is het voor jou ook zeker geen optie om daar aan te kloppen voor hulp. Vooral als ik je verhaal zo lees over het bloedprikken, dat is onacceptabel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:37 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Ik zoek dan hulp buiten mondriaan.
Een instelling die professioneel is. Mondriaan is amateuren werk.
Wil ik hulp dan wil ik professionele hulp. Amateuren kan ik niet meer hebben.
Mondriaan Zorggroep in Heerlen barst van de amateuren. Ik zet daar geen voet meer binnen.
Er is meer te vinden. Ik dacht altijd ik ben afhankelijk van Mondriaan. Ze komen zo over. Ze doen net alsof ze de baas zijn over jou. Ze zeggen bijt meer van je af. Bijt je van je af dan zeggen ze weer. Je bijt teveel van je af.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat kan ik mij zeker voorstellen, als de manier van behandelen tegenstaat is het voor jou ook zeker geen optie om daar aan te kloppen voor hulp. Vooral als ik je verhaal zo lees over het bloedprikken, dat is onacceptabel.
Ik weet niet exact in welke regio je zit, maar er zijn genoeg organisaties die je kunnen helpen, het VVGi in Limburg is zeker aan te bevelen en ik weet dat ze mensen met veel respect behandelen, wellicht is dat een optie?
Dat is wel heel tegenstrijdig, wat ze aankaarten. Je bent absoluut niet afhankelijk van 1 enkele instantie, er zijn altijd genoeg alternatieven te vinden en ik denk dat dit zelfs een hele mooie is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:44 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Er is meer te vinden. Ik dacht altijd ik ben afhankelijk van Mondriaan. Ze komen zo over. Ze doen net alsof ze de baas zijn over jou. Ze zeggen bijt meer van je af. Bijt je van je af dan zeggen ze weer. Je bijt teveel van je af.
Mondriaan sowieso. Waardeloos. Hokjes.
Mondriaan denkt in hokjes. Daarom heet het mondriaan.
Psychiatrie mondriaan heeft niet voor niets mondriaan gekozen. Ze denken in hokjes
Ik hou niet van hokjes denken. Ik bedoel. Orde is belangrijk. Maar hokjes denken is waardeloos.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is wel heel tegenstrijdig, wat ze aankaarten. Je bent absoluut niet afhankelijk van 1 enkele instantie, er zijn altijd genoeg alternatieven te vinden en ik denk dat dit zelfs een hele mooie is.
Je kunt in ieder geval een poging wagen, het is een vriendelijke organisatie en ik denk dat ze je ook met respect zullen behandelen, in tegenstelling tot wat je hebt meegemaakt. Geef het in ieder geval een kans!
Het bloed prikken sloeg allesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:48 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Ik hou niet van hokjes denken. Ik bedoel. Orde is belangrijk. Maar hokjes denken is waardeloos.
Hokjes ook. Dan ga ik naar mondriaan en zie ik daar hokjes aan de gevel.
Bij het alternatief dat ik je gaf doen ze dat gelukkig niet, er is uiteraard wel orde, maar het is geen Mondriaan!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:48 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Ik hou niet van hokjes denken. Ik bedoel. Orde is belangrijk. Maar hokjes denken is waardeloos.
Hokjes ook. Dan ga ik naar mondriaan en zie ik daar hokjes aan de gevel.
Ach ja,quote:
Zal ik gaan opzoeken. Paragnost?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bij het alternatief dat ik je gaf doen ze dat gelukkig niet, er is uiteraard wel orde, maar het is geen Mondriaan!
Geen paragnost, maar ze zijn erg voor open behandelingen, ook gewoon in eigen omgeving. Dat lijkt mij toch zeer positief in dit geval, je kunt daar in ieder geval een kijkje nemen, het is in ieder geval zeer sociaal ingesteld.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:52 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Zal ik gaan opzoeken. Paragnost?
Meteen doen, je moet niet oververmoeid raken. Slaap lekker.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:53 schreef hunter.h4 het volgende:
Laptop dicht. Geen 24/7 meer. Rust momenten.
De aap en de mens verschillen niet zoveel van elkaar. De aap had gewoon een mooie glimlach en ogen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:51 schreef hunter.h4 het volgende:
Aids is gekomen omdat een mens seks had met een aap heb ik eens gelezen. Ik heb dus echt gelezen. We zitten met aids opgescheept omdat 1 mens seks had met 1 aap.
Rust wat langer dan, niet 5 minuten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:53 schreef hunter.h4 het volgende:
Laptop dicht. Geen 24/7 meer. Rust momenten.
Rust inlassen is ook een procesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Rust wat langer dan, niet 5 minuten.
Daar heb je gelijk in, al die mensen met hun walmen om zich heen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:02 schreef hunter.h4 het volgende:
Spoel je je met water af. Dan stink je ook niet meer.
Hugo Boss is anderen lastig vallen met je lucht.
Om ziek van te worden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, al die mensen met hun walmen om zich heen.
Dit klopt in zijn geheel. Het zijn verhalen, ik moet zeggen dat er natuurlijk wel een vorm van waarheid in schuilt, de tien geboden zijn acceptabel en streven een goed doel na, voor een groot gedeelte.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:14 schreef hunter.h4 het volgende:
Het systeem is van nature schoon. De mensen zetten er rotzooi in.
De bijbel en koran zijn rotzooi erin gezet door mensen.
Denk je logisch na dan weet je zelf dat je niet mag doden en stelen. Zijn geboden niet voor nodig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit klopt in zijn geheel. Het zijn verhalen, ik moet zeggen dat er natuurlijk wel een vorm van waarheid in schuilt, de tien geboden zijn acceptabel en streven een goed doel na, voor een groot gedeelte.
Overigens ben ik niet gelovig, ik heb enkel de boeken gelezen.
Dat klopt als een bus. Toch is het goed geschreven, dat mag en kan je toegeven.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:17 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Denk je logisch na dan weet je zelf dat je niet mag doden en stelen. Zijn geboden niet voor nodig.
Rage againt the machine. System shit en blame it on the islam. Ze zijn pro islam.
Wat is er dan aan de hand met een Islamiet die een formulier niet begrijpt dat een 5 jarige nog kan begrijpen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat klopt als een bus. Toch is het goed geschreven, dat mag en kan je toegeven.
Pro-Islam? Dat kan natuurlijk, het Oude Testament is ook opgenomen in de Koran, dus zijn veel Christenen, Joden en mensen van andere geloven "Pro-Islam", echter hoeft dat geen verkeerd ding te zijn, in de Islam staan ook veel mooie verhalen in welke kunnen inspireren, net als de Bijbel.
Een taalbarriere, dat zouden wij ook hebben als wij naar een land zouden verhuizen waar een andere taal wordt gesproken, op zich kan ik het mij indenken en probeer ik daar gewoon een neutrale gedachte over te houden. Niets kwaads in de zin, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:21 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Wat is er dan aan de hand met een Islamiet die een formulier niet begrijpt dat een 5 jarige nog kan begrijpen?
Zo iemand woont hier wel al jaren. Ga ik ergens wonen dan ga ik me aanpassen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een taalbarriere, dat zouden wij ook hebben als wij naar een land zouden verhuizen waar een andere taal wordt gesproken, op zich kan ik het mij indenken en probeer ik daar gewoon een neutrale gedachte over te houden. Niets kwaads in de zin, als je begrijpt wat ik bedoel.
Ah, dat is dan een ander verhaal, ze zou een cursus moeten volgen bij een instelling. Een instelling doet meer mensen goed!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:25 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Zo iemand woont hier wel al jaren. Ga ik ergens wonen dan ga ik me aanpassen.
Mijn broer heeft mijn hond Indy genoemd. Reageert hij niet op. Indy is bagger als naam. Indiana Jones is bagger.
Ik snap die film van Indiana jones niet met de heilige graal. Ze zoeken de goedkoopste beker uit en er staan bekers van goud. Hout is niet alles. Heilig wilt zeggen je kiest het goedkoopste? En Harrison Ford met bakken vol geld op zijn rekening.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, dat is dan een ander verhaal, ze zou een cursus moeten volgen bij een instelling. Een instelling doet meer mensen goed!
De Indiana Jones van vroeger was leuk, de "nieuwe" is helemaal niets vergeleken met de oude films, dat is een zeker feit.
Vaak genoeg ook nog eens vanuit een dorp, waar ze nog niet eens riolering hebben, ineens in een grote stad. Met neonlichten, etc.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:22 schreef LompeHork het volgende:
Een taalbarriere, dat zouden wij ook hebben als wij naar een land zouden verhuizen waar een andere taal wordt gesproken, op zich kan ik het mij indenken en probeer ik daar gewoon een neutrale gedachte over te houden. Niets kwaads in de zin, als je begrijpt wat ik bedoel.
Dat is de "mystiek" achter de houten graal, schijnt het.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:28 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Ik snap die film van Indiana jones niet met de heilige graal. Ze zoeken de goedkoopste beker uit en er staan bekers van goud. Hout is niet alles.
Maar die man. Misschien woont hij al 20 jaar in Nederland. En nog steeds geen Nederland. Asociaal.
Het zou niet alleen hem helpen een cursus. Hij zou heel Nederland helpen ermee. Maar ze helpen niet graag.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is de "mystiek" achter de houten graal, schijnt het.
Dat ben ik met je eens, hij zou een goede cursus moeten volgen, het zou hem helpen in de maatschappij.
"The Dude" doet inderdaad geen pogingen, als het pogingen zijn, zijn het slechte pogingen. Doch een vermakelijke film. Ik herinner mij dat ik er ook wel eens doorheen sliep, dat is wel een idee, slapen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:31 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Het zou niet alleen hem helpen een cursus. Hij zou heel Nederland helpen ermee. Maar ze helpen niet graag.
Nihilisten.
Nihilisten weet ik dan niet. Hij deed tenminste nog moeite. Een nihilist doet totaal geen moeite. Zoals in the big lebowski.
Ik waardeer die Islamiet omdat hij tenminste nog een poging waagt. Je hebt mensen die wagen totaal geen poging. En daar gaat de film the big lebowki over.
Zo klopt ie helemaalquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:31 schreef hunter.h4 het volgende:
Ik waardeer die man omdat hij tenminste nog een poging waagt. Je hebt mensen die wagen totaal geen poging. En daar gaat de film the big lebowki over.
Hij is man ja.quote:
Precies, probeer het positieve te zien in mensen, niet meteen het negatieve.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:35 schreef hunter.h4 het volgende:
Super zaterdag. 2 rijtjes.
Hoeveel goed? Meer dan 0. Die Islamiet deed moeite. Ik moet niet te hard afstraffen. Nergens voor nodig. Sowieso a relaxt.
Afkraken waar nodig is.
Het positieve inzien is het beste. Ik kan gaan zeggen van. Hij begrijpt er geen drol van. Hij doet moeite om het te begrijpen en dat is stap 1.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, probeer het positieve te zien in mensen, niet meteen het negatieve.
Exact, niet iedereen is negatief, anders zouden we ook niet reageren op dit topic. En zouden we er absoluut geen tijd in steken. En niet alleen wij zijn zo, er zijn heel veel mensen die op die manier tegen anderen aan kijken, je moet je alleen open stellen op een, wellicht, vreemde manier!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, probeer het positieve te zien in mensen, niet meteen het negatieve.
Ik probeer het te begrijpen en positief te antwoorden. Je hoeft mensen niet neer te halen. En dan blijft het ook geen monoloog, dan heb je interactie.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Exact, niet iedereen is negatief, anders zouden we ook niet reageren op dit topic. En zouden we er absoluut geen tijd in steken. En niet alleen wij zijn zo, er zijn heel veel mensen die op die manier tegen anderen aan kijken, je moet je alleen open stellen op een, wellicht, vreemde manier!
Het gaat om het formulier, niet om de man achter de kassa, kijk naar het probleem, niet naar de mensen die zich achter het probleem verhullen of het probleem niet zien!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:40 schreef hunter.h4 het volgende:
Was ik echt een juist mens dan had ik hem dat formulier uitgelegd. De man achter de kassa was niet goed in uitleggen.
Bureacratie?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het gaat om het formulier, niet om de man achter de kassa, kijk naar het probleem, niet naar de mensen die zich achter het probleem verhullen of het probleem niet zien!
Neen, humaniteit. De man achter de kassa is niet op de hoogte van het formulier, het is niet zijn schuld. Ik zou het formulier waarschijnlijk ook niet begrijpen als ik het nooit eerder had gezien, doch blijf ik positiefquote:
Gozer, je weet er blijkbaar zoals ik lees geen fuck van.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:17 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Denk je logisch na dan weet je zelf dat je niet mag doden en stelen. Zijn geboden niet voor nodig.
Rage againt the machine. System shit en blame it on the islam. Ze zijn pro islam.
Rage against the machine is dus pro islam. Ze zijn voorstander.
Vandaag toen ik lotto ging inleveren. 1 islamiet die een simpel formulier niet begreep. Islamieten begrijpen het systeem niet. Daarom die aanslag op 911.
Islamieten zijn? Lui?
Ze zijn te lui om moeite te doen om te begrijpen.
Lees zijn posts erna.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gozer, je weet er blijkbaar zoals ik lees geen fuck van.
Triest weer om zulke uitspraken te doen.
Jij leest selectief.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom moet ik alles lezen terwijl ik uit 1 post van je al kan concluderen dat je er geen fuck vanaf weet man. Komop zeg.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:46 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Jij leest selectief.
Neem eens de moeite om ALLES te lezen.
Je selecteer constant 1 bericht eruit. En je selecteert constant mijn slechte berichten eruit.
WAKKER WORDEN
Ben je lui ofzo?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom moet ik alles lezen terwijl ik uit 1 post van je al kan concluderen dat je er geen fuck vanaf weet man. Komop zeg.
Ik zal het wel even beargumenteren, moment.
Leg 'm dan uit hoe het wel is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lees mijn laatste post nog even! En ook de post over het selectief antwoorden, besef dat men dat hier altijd zal doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:48 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Ben je lui ofzo?
Wat is jou probleem?
Mag je zelf uitleggen.
Ben je blind?
Er is iemand die heet Danny Blind in Nederland. Deze Danny is niet blind.
Om deze opmerking moest ik lachen, hoewel het niet bedoelt was.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:49 schreef hunter.h4 het volgende:
Je zou maar blind heten met je achternaam
Ten eerste zijn de moslims in Nederland bijna juist niet pro-Islam. Ik ben zelf Moslim en je zou is moeten weten hoeveel mensen juist helemaal niet veel geloven, bijna niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:17 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Rage against the machine is dus pro islam. Ze zijn voorstander.
Vandaag toen ik lotto ging inleveren. 1 islamiet die een simpel formulier niet begreep. Islamieten begrijpen het systeem niet. Daarom die aanslag op 911.
Islamieten zijn? Lui?
Ze zijn te lui om moeite te doen om te begrijpen.
Waarschijnlijk, echter was mijn uitleg in dezelfde strekking, dus maakt het in feite niets uit, behalve het oogpunt van de strekkingquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:53 schreef hunter.h4 het volgende:
Je bent moslim. Dat is het hele eieren eten
Nu begrijp ik het
Ik begrijp jou al 20 topics lang niet, dus dan zijn we het in ieder geval met elkaar eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:54 schreef hunter.h4 het volgende:
Ik begrijp je wel. Maar ook helemaal niet.
Ik ben een mens, een human being. Mijn geloofsovertuiging is echter de Islam.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:54 schreef hunter.h4 het volgende:
Waarom noem je jezelf Moslim? Waarom niet gewoon mens?
Waarom heb je de islam nodig?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben een mens, een human being. Mijn geloofsovertuiging is echter de Islam.
Dat houdt ie dan wel al 10 jaar vol ...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Verder denk ik dat jij gewoon een troll bent van Fok! Want zulke dingen zie je op Fok! niet en al helemaal niet dat Yvonne het allemaal maar goedkeurt.
Omdat het bij mijn cultuur hoort, ik ben ermee opgegroeid en ik vind het een mooi geloof. En JA IK BEN TEGEN DE EXTREMISTEN. Maar die heb je overal.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:56 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Waarom heb je de islam nodig?
Ik ben geen extremist. Weet je wie de grootste extremisten ooit zijn?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat het bij mijn cultuur hoort, ik ben ermee opgegroeid en ik vind het een mooi geloof. En JA IK BEN TEGEN DE EXTREMISTEN. Maar die heb je overal.
Hij is al sinds gisternacht bezig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:00 schreef Michielos het volgende:
is dit nunog steeds bezig.
HEt is nu 22:00.. weet je de deal nog? ENter sandman en slapen maar!
Rode Khmer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:59 schreef hunter.h4 het volgende:
Ik ben geen extremist. Weet je wie de grootste extremisten ooit zijn?
Neo Nazi's.
Je PostsPerMinute rate gaat anders wel omlaag ...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:02 schreef hunter.h4 het volgende:
Weet je wat het met mij is? Ik raak niet snel uitgeput. Ik ben nu compleet ontspannen maar niet uitgeput.
Een luchtje zit aan hugo boss. Een vieze luchtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hier zit echt een luchtje aan, maarja.
Nou maar hopen dat je wint. Aardig van je om iets aan je buren te gevenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:04 schreef hunter.h4 het volgende:
Ik koop de hypotheek van de buren vrij. Omdat ik tijdens het gevecht over ze geschreven heb.
Donald Duck. Vecht altijd met Bolderbast. Zijn buurman. Hij haat bolderbast staat op zijn twitter.
Ik ben niet gierig. Gierigheidquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat je wint. Aardig van je om iets aan je buren te geven
fatsoenlijk, netheidquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:07 schreef hunter.h4 het volgende:
Mijn opa dus echt altijd als ik op bezoek was. Zijn stropdas. Hij had altijd een stropdas om
Waarom?
Wat is de gedachte achter een stropdas?
Heeft niets met fatsoen te maken. Er zit een gedachte achter.quote:
Zit niets achter, is gewoon ouderwets, dat deden ze vroeger.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:09 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Heeft niets met fatsoen te maken. Er zit een gedachte achter.
Onzekerheid?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Zit niets achter, is gewoon ouderwets, dat deden ze vroeger.
rtl7 genoeg mannen zonder stropdas. Maar ook jokers.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Zit niets achter, is gewoon ouderwets, dat deden ze vroeger.
Welke films kijk je?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:28 schreef hunter.h4 het volgende:
Sowieso wil ik geen vijanden. Maar een uitzendburo en videotheek? Films doe je downloaden met nieuwsgroepen.
A beautiful mind spreekt me het meest aanquote:
Verbaast me nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:30 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
A beautiful mind spreekt me het meest aan
Die psychose wat hij heeft. En hoe hij bezig is met duiven en alles.
Nobel prijs wil ik ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Verbaast me nietMooie film inderdaad.
Echt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:52 schreef Karina het volgende:
Ja, helemaal mee eens. Ze geven zo graag pillen, etiketje erbij, en zit je eenmaal in dat hokje is het moeilijk eruit te komen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:12 schreef hunter.h4 het volgende:
Een junk blijft toevoegen en toevoegen.
Dat doen ook psychiaters met patienten. De patient wordt junk gemaakt. En de psychiater blijft constant met een soort van naald spuiten.
Gebruik je medicatie dan ben je junk. Ik leg uit hoe dat werkt met pillen. Hoe je lichaam erop reageert.
Een rustoord is de beste oplossing.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:20 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ja, helemaal mee eens. Ze geven zo graag pillen, etiketje erbij, en zit je eenmaal in dat hokje is het moeilijk eruit te komen.
Terwijl het ook anders kan.
Don'tquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:20 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ja, helemaal mee eens. Ze geven zo graag pillen, etiketje erbij, en zit je eenmaal in dat hokje is het moeilijk eruit te komen.
Terwijl het ook anders kan.
Het vraagteken?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:22 schreef Nikmans het volgende:
Hunter omarmt het vraagteken en begeeft zich krampachtig, doch verstandig, in de diepere lagen der onzekerheidsgolven
Vandaar dient het omarmd te worden, je voor altijd begevend in de afgesloten wereld van je id/ego/superego en al het grijze wat ertussenin ligt... als het ware. De dag dat je stopt met zoeken is de dag dat je jezelf verraadtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:24 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Het vraagteken?
Het vraagteken zal altijd aanwezig zijn. Is het vraagteken weg dan stopt ons bestaan.
Afvragen is niet erg. Maar het gaat om vooruitgang. Het vraagteken zorgt voor vooruitgang.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar wat is ons bestaan of wat houd dat in? Is ons bestaan niet nutteloos op zich als we alleen leven om ons af te vragen?
Doodschieten. Hoe krijg je zo'n zieke gedachte in je kop als je aan het vraagteken denkt?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Niet altijd als ik me afvraag wat er gebeurd als ik iemand doodschiet zal geen bevordering brengen!
Paarden denken ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:26 schreef Argo het volgende:
[..]
De dieren hebben geen vraag tekens en leven toch..Het vraag teken bestaat niet het is een symbool in ons taalspel als dat taalspel dood gaat gaat het vraag teken ook dood niet zijn betekenis maar wel het teken en alles wat in ons taalspel zit.
Dan ben je een smerige crimineel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:27 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Maar niet met ons taalspel. Dus niet ons vraag teken!
Jawel wat als ik iemand doodschiet? Wat als ik nu ga inbreken en iemand met een hamer toe takel.
Heb je een wapen op zak dan ben je een loser.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Neen want ik denk het alleen ik doe het nog niet. En je zei dat het vraagteken voor verbetering zorgt, dus als ik zoiets denk met het vraagteken is dat ook een verbetering? Of niet dan?
Vergankelijkheid... ik ben altijd van komen en gaan terwijl ik wil blijven, maar ik lees je niet. Wat is jouw IQ? De ijking/conditionering houdt bij deze in: ruimdenkendheid. Hokjes voor helderheid steun ik op, maar het vraagteken is maatschappelijk en dat systeem ken ik niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:26 schreef hunter.h4 het volgende:
Het is mooi om te weten dat het bestaan niet stopt. Het vraagteken stopt nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |