Dat mensen dat nog steeds denken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof je met een abo geen ban kunt krijgen.
Wat voor afbeeldingen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:50 schreef hunter.h4 het volgende:
Ik heb afbeeldinge op mijn computer staan en nog meer. Ook sites bezocht die niet kloppen.
Nou acdc en nog meer.quote:
Als het echt is heb ik met TS te doen, als hij de boel in de maling loopt te nemen doet hij het uitmuntend.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:52 schreef Karina het volgende:
Ik ben er nog niet uit of dit nou echt is of dat hij gewoon de hele boel gigantisch in de maling zit te nemen.
Ik ben niet van TRU en ik vermoed dat het al gezien is door iemand van daar.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:53 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Kun jij niets zeggen als mod? ik bedoel, waarom is zijn topic nog open? Vindt het prima hoor, daar niet van
Precies dat ja, daarom twijfel ik ook. Als het echt is, dan heeft hij hulp nodig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als het echt is heb ik met TS te doen, als hij de boel in de maling loopt te nemen doet hij het uitmuntend.
Ik denk dat TS niet op een forum hoort, maar in een Loenatik-achtig iets. Maar maak jij hem dat wijs?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies dat ja, daarom twijfel ik ook. Als het echt is, dan heeft hij hulp nodig.
Het gaat niet om het aantal volgers. Het gaat om de informatie die je zelf binnen krijgt. Jezus wilde veel volgers. Ik heet niet Jezus.quote:
Het gaat er om hoe jij met die informatie omgaat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:57 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het aantal volgers. Het gaat om de informatie die je zelf binnen krijgt. Jezus wilde veel volgers. Ik heet niet Jezus.
Het is niet allemaal logisch, in jouw beleving wellicht wel, maar in de beleving van het merendeel van de mensen (dus niet de massa, zoals je het zou benoemen) is het niet logisch. Wellicht is het een optie om hier in het leven buiten internet met iemand over te gaan praten, het zal je goed doen en opluchten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:57 schreef hunter.h4 het volgende:
Snappen?
Het is logisch allemaal. Er valt niets te snappen.
Klopt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:58 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Het gaat er om hoe jij met die informatie omgaat.
Je hoofd zit veel te vol met allerlei dingen. Je moet met iemand gaan praten en niet alles maar hier neerplempen, dat helpt je niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:57 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het aantal volgers. Het gaat om de informatie die je zelf binnen krijgt. Jezus wilde veel volgers. Ik heet niet Jezus.
Er zit een proces inquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hoofd zit veel te vol met allerlei dingen. Je moet met iemand gaan praten en niet alles maar hier neerplempen, dat helpt je niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |