quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
grot champignons, klinkt ook al zo .... dinges
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:00 schreef Dekatria het volgende:
Topchef #63: Met kinderlokkers en grotchampignons!
Ja, daar heb je ook wel gelijk in, maar het valt me bij die Petra gewoon heel erg op. Bij andere kandidaten zie je ze steeds keurig met een lepel en zij staat om de 2 minuten weer met haar vingers in die panquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:53 schreef SiGNe het volgende:
Koks gaan vrij vaak met hun vingers door een gerecht heen, daarom wassen ze hun handen ook zo vaak..
Ze moeten wel want je krijgt op die manier meer gevoel bij wat ze maken, je voelt de temperatuur, je voelt de dikte, je voelt de structuur en vervolgens doe je dat nog een tweede keer maar dan met je mond en proef je het gerecht ook.
Als het een warm gerecht is is er trouwens ook niks aan de hand, boven 65 graden is het steriel.
En je kan het wel allemaal heel officieel doen met twee lepels (met 1 lepel haal je het uit de pan, schepte het op de 2e lepen en dan proef je, zo komt het gerecht nooit in contact met de kok)
maar da's ook zo'n gedoe als je dat om de 5 minuten moet doen.
En niet te vergeten DE smerige doekquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:31 schreef Tim86 het volgende:
Pff, die Petra proeft ook steeds door gewoon met haar hand/vinger die pan in te gaan..heb bij haar ook het gevoel dat er een hele shag-walm om haar heen hangt
Ooit in een keuken geweest?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:31 schreef Tim86 het volgende:
Pff, die Petra proeft ook steeds door gewoon met haar hand/vinger die pan in te gaan..heb bij haar ook het gevoel dat er een hele shag-walm om haar heen hangt
Ja, en daar doen mensen het netjes met een lepel.quote:
De smerige houten planken die ze deze serie gebruiken, terwijl ze in een professionele keuken koken? Waarom niet de gebruikelijke gekleurde gescheiden planken?quote:
Sponsoring door Zwilling volgens mij, uiteindelijk draait het natuurlijk gewoon om producten verkopenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
De smerige houten planken die ze deze serie gebruiken, terwijl ze in een professionele keuken koken? Waarom niet de gebruikelijke gekleurde gescheiden planken?
En inderdaad die theedoek van haar, waarmee ze eerst het zweet van haar voorhoofd afveegd om vervolgens de randen van een bord mee schoon te maken.
Had gehoopt dat ze naar Aubergine zouden gaan vandaag. Heb daar een paar maanden geleden gegeten en dat was echt top!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:35 schreef fratsman het volgende:
Leuk programma! Net zat mijn oude buurjongen bij dat brandweerteam, en de 2 heren die meeproeven zijn van de 2 beste restaurants hier in Venlo.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:13 schreef Cateye2011 het volgende:
Hoi, ik kan toch lekker kijken, nog 45 minuten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |