quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:24 schreef Plastic_zak het volgende:
MarokkaanseKip is zo schoon dat ik ook zonder hoesje durf
hahahahaquote:
Als we in jouw poesje gaan! Moet het hoesje omhoog gaan staan!quote:
je slaat wartaal uitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:55 schreef Ikbenserieus het volgende:
Als je ''Willy'' niet aankleedt, kom je niet in mijn spleet.
Jij weet niet dat kinderen van 10 neuken?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:11 schreef Furber het volgende:
Zo'n vreselijke reclame! Ik vind het ook raar dat ie gewoon overdag tussen de kinderprogramma's door wordt uitgezonden..
Dat is tegenwoordig de doelgroep.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:11 schreef Furber het volgende:
Zo'n vreselijke reclame! Ik vind het ook raar dat ie gewoon overdag tussen de kinderprogramma's door wordt uitgezonden..
Poëzie ditquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:13 schreef Zandman030 het volgende:
Voordat de penis in het kutje verdwijnt, is het beter dat men eerst langs de Kruitvat rijdt.
Nee dat is te vies bahquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Moet verdwijnt dan niet glijdt zijn?
Het is poeier!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:22 schreef CyberJesus het volgende:
Ik ga niet zonder poeder in je moeder
heb jij een kutquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:52 schreef CarltonBanks het volgende:
'zonder beschermend hutje glij jij niet in mijn kutje'
Oehhhhquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:16 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Zonder condoompje, sloop ik je toompje.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:16 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Zonder condoompje, sloop ik je toompje.
My thoughts exactly.quote:
Sst, niet hardop zeggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:00 schreef FreakyStyley het volgende:
Dus eigenlijk wil je dan zeggen: Jouw poesje is zo vies, ik ga er zonder hoesje niet in hoor!
Oke, sorry. ssstquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |