Wat is dit dan weer voor een cliché..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
..en rust. Gun jezelf wat rust
Ik kan t hele liedjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:17 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
nothing else matters, alleen het begin kan ik ook! Trots op mezelf
Cool!! Of moet ik zeggen. Metal!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik kan t hele liedjeEn de solo van Am i Evil enz haha
Ga er maar vanuit dat die knul al lang in dat soort trajecten vertoeft.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer voor een cliché..Als je hem echt wilt helpen regel je een afspraak bij de psycho.
ik speel best veel metal op gitaar, ook Pantera e.d. Maar mijn basis ligt in klassiek gitaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:18 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Cool!! Of moet ik zeggen. Metal!!!
Weet jij hoe ik iemand van blokkeer kan halen?
Dat is niet aan mij.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer voor een cliché..Als je hem echt wilt helpen regel je een afspraak bij de psycho.
Of hij moet aan die meds komen via een dealerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat die knul al lang in dat soort trajecten vertoefd.
Gitaar wil ik ook gaan spelen. Geen keyboard voor mij. Ook geen drum.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik speel best veel metal op gitaar, ook Pantera e.d. Maar mijn basis ligt in klassiek gitaar.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is niet aan mij.
Kan best een cliché zijn, ik denk dat TS best een paar uur slaap kan gebruiken.
Verklaar u nader a.u.b.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:19 schreef hunter.h4 het volgende:
Het klopt dan ook een beetje. Een psychiater is zelf een psycho.
Heb Jackson Kelly ke-2. :Lijkt beetje op Explorer die James Hetfield heeft, alleen Jackson model met Floyd Rose. Speelt als vanzelfquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:19 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Gitaar wil ik ook gaan spelen. Geen keyboard voor mij. Ook geen drum.
En dan ga je slapen? Deal?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:20 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Ik blijf op tot 22:00 en dan zet ik in bed enter sandman op.
Ik zou graag willen slapen op commando.quote:
Nee, eerst enter sandman luisteren om 22:00. Daarna lekker maffenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:21 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Ik zou graag willen slapen op commando.
Begin met je ogen dicht de toenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:21 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Ik zou graag willen slapen op commando.
.
Kun jij dat ook?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:22 schreef hunter.h4 het volgende:
Ogen dicht ja. Op youtube staat een filmpje over een jongen die niet met zijn ogen knippert. Doen ze net of het geweldig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |