Alstu: http://tinyurl.com/3o8z9lgquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:48 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Ik moest doorzoeken met google om er achter te komen wat dat is, weet het nu nog steeds niet
Allen diegene die raar praten, waarom ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb jij iets tegen Belgen?
Alleen die dingen eruit pikken die eventueel tégen TS kunnen werken en die opnoemen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:48 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Ik moest doorzoeken met google om er achter te komen wat dat is, weet het nu nog steeds niet
Dat dusquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:52 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Alstu: http://tinyurl.com/3o8z9lg
En als dat ook niet lukt: http://en.wikipedia.org/wiki/Cherry_picking_%28fallacy%29
ok, thx. Maar dat is hier niet het geval toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen die dingen eruit pikken die eventueel tégen TS kunnen werken en die opnoemen.
Dat is het nu juist.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:57 schreef hunter.h4 het volgende:
Het is ook niet je of ik. Het is wij. Schwarzenegger. "There is no I in team". I is ik.
Naar mijn mening is elke gelovige ontoerekeningsvatbaar. 't zou stil worden danquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:57 schreef Sjapoela het volgende:
Toch blijf ik het raar vinden waarom dit topic wel, en de mijne niet. Geen hints naar dit topic, zelfde idee, maar waar ligt de grens? Een TS die MISSCHIEN ontoerekeningsvatbaar is of wat?
Goeie, op de man aanvallen, heb geen betere gehoordquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:00 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Naar mijn mening is elke gelovige ontoerekeningsvatbaar. 't zou stil worden dan
Gast, waar de fuck heb je het overquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:02 schreef hunter.h4 het volgende:
Ik denk altijd. Het gaat om rekenen. Geleerd op accoutancy. Rekenen schiet niet op.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:04 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Gast, waar de fuck heb je het over
Het zinloze van wiskunde.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:04 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Gast, waar de fuck heb je het over
Als je LEEST zie je dat ik je op de door jou aangeleverde 'argumenten' in dit topic aanval.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:01 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Goeie, op de man aanvallen, heb geen betere gehoord
Ik gaf het later toe dat het geen discriminatie is. Maar er moet toch wel een reden zijn om het topic te sluiten? Hij loopt zo ontzettend hard te trollen, het gaat mij niet alleen om het geloof. Gewoon dit topic. En zolang die nog open is, tjaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:04 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Als je LEEST zie je dat ik je op de door jou aangeleverde 'argumenten' in dit topic aanval.
Topic werd terecht gesloten naar mijn mening.
En nu ga ik ECHT proberen me niet meer met dit topic te bemoeien (wordt een faal, voel ik nu al)
Dat gevoel heb ik ook, als ik ijl kan ik ook zo raar denken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:08 schreef Michielos het volgende:
Iets zegt mij dat die gast geen troll is, maar gewoon echt een megalabiel figuur met wanen en psychoses.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |