Bingo Players - Cry (Just a Little)quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:54 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben even benieuwd wat jullie echte kneiters van dansvloer/festival/parteh nummers vinden.
Ik fuck niet!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:54 schreef PriemGirl het volgende:
Insom, ik zou een boek beginnen![]()
"Gedichten voor Fokkers en fuckers"
Wait whut?
Ik heb de originele file een andere naam gegeven in de map. En dit niet in sam doorgevoerd, misschien dat het dat is?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je de mp3 soms heel toevallig van map verwisseld nadat je hem geladen had?
Dat is het zeker, je moet m dan even opnieuw aangeven in SAM ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de originele file een andere naam gegeven in de map. En dit niet in sam doorgevoerd, misschien dat het dat is?
Die van David Guetta en Kip Curry. Day 'n Nite ofzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:54 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben even benieuwd wat jullie echte kneiters van dansvloer/festival/parteh nummers vinden.
eh?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die van David Guetta en Kip Curry.
Wordt nu achter de schermen over gepraatquote:
Rob, wat denk jij. Breaks 'n lounge. Eboman, Chemical Brothers, Wildchild, dat soort dingetjes.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wordt nu achter de schermen over gepraat
Ik zeg doen. ToT, WT neemt het van je overquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Rob, wat denk jij. Breaks 'n lounge. Eboman, Chemical Brothers, Wildchild, dat soort dingetjes.
The Knife (uiteraard Rex the dog enzo).
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zeg doen. ToT, WT neemt het van je over
Volgens mij heb ik genoeg tijd over om te falen!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Na dit nummer? Of heb je meer tijd nodig, WT?
LOL Dus na dit nummer, of zal ik nog eentje draaien?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik genoeg tijd over om te falen!
Nee, geef maar direct een Go!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
LOL Dus na dit nummer, of zal ik nog eentje draaien?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, geef maar direct een Go!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |