Wat is er mis dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:45 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, sam is weer aan het kutten.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik nog niet, hoor. Dat hangt er vanaf of jij vanavond luistert.
Dankje poepje kusjekroelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik klik Plork aan en hij speelt Maria van Blondie afquote:
Er dansen alleen vrouwen om mijn paal.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:45 schreef Insomnium het volgende:
[..]
IK KRIJG EEN GEWELDIG LUMINEUS IDEE !
Als jij zon paal hebt.
Kan ik erom heen dansen als een volleerd paaldanseres als ik genoeg gedronken heb
LEZEN !quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Er dansen alleen vrouwen om mijn paal.
Of nou ja op het moment alleen mijn rechter.
JE BEGRIJPT WAT IK BEDOEL.
Wat stom..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:45 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, sam is weer aan het kutten.
Hihi de rijdende rechter danst om heloef zijn piemelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Er dansen alleen vrouwen om mijn paal.
Of nou ja op het moment alleen mijn rechter.
JE BEGRIJPT WAT IK BEDOEL.
Nou dat dat moet je niet zeggenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hihi heloef krijgt een stijfje van Jofununukunun
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hihi de rijdende rechter danst om heloef zijn piemel
Hmm file corrupt? zeker weten een MP3? Anders even zsm opnieuw downloaden/rippenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:48 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Dat doet ie alleen bij 1 file, de rest doet het gewoon.
Ik snap er niks van, heb 'm er net opnieuw ingezet, zo even proberen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm file corrupt? zeker weten een MP3? Anders even zsm opnieuw downloaden/rippen
Ssssssst Frankie en ik willen het prive houden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hihi de rijdende rechter danst om heloef zijn piemel
In de Log staat evt. een foutmelding als hij een specifieke MP3 niet heeft kunnen afspelen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap er niks van, heb 'm er net opnieuw ingezet, zo even proberen.
Ja en over mij.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:51 schreef Samzz het volgende:
Doe over mij ook eens een gedicht maken!
Als Samzz populair gaat doen met Insomniac's gedichten wil ik er ook 1!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:51 schreef Samzz het volgende:
Hij doet 't gewoon nu, ik heb geen idee wat er was, maar hij doet 'tquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:52 schreef STING het volgende:
[..]
In de Log staat evt. een foutmelding als hij een specifieke MP3 niet heeft kunnen afspelen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:51 schreef Samzz het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als Samzz populair gaat doen met Insomniac's gedichten wil ik er ook 1!
Heb je de mp3 soms heel toevallig van map verwisseld nadat je hem geladen had?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij doet 't gewoon nu, ik heb geen idee wat er was, maar hij doet 't.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:54 schreef PriemGirl het volgende:
Insom, ik zou een boek beginnen![]()
"Gedichten voor Fokkers en fuckers"
Wait whut?
Bingo Players - Cry (Just a Little)quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:54 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben even benieuwd wat jullie echte kneiters van dansvloer/festival/parteh nummers vinden.
Ik fuck niet!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:54 schreef PriemGirl het volgende:
Insom, ik zou een boek beginnen![]()
"Gedichten voor Fokkers en fuckers"
Wait whut?
Ik heb de originele file een andere naam gegeven in de map. En dit niet in sam doorgevoerd, misschien dat het dat is?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je de mp3 soms heel toevallig van map verwisseld nadat je hem geladen had?
Dat is het zeker, je moet m dan even opnieuw aangeven in SAM ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de originele file een andere naam gegeven in de map. En dit niet in sam doorgevoerd, misschien dat het dat is?
Die van David Guetta en Kip Curry. Day 'n Nite ofzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:54 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben even benieuwd wat jullie echte kneiters van dansvloer/festival/parteh nummers vinden.
eh?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die van David Guetta en Kip Curry.
Wordt nu achter de schermen over gepraatquote:
Rob, wat denk jij. Breaks 'n lounge. Eboman, Chemical Brothers, Wildchild, dat soort dingetjes.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wordt nu achter de schermen over gepraat
Ik zeg doen. ToT, WT neemt het van je overquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Rob, wat denk jij. Breaks 'n lounge. Eboman, Chemical Brothers, Wildchild, dat soort dingetjes.
The Knife (uiteraard Rex the dog enzo).
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zeg doen. ToT, WT neemt het van je over
Volgens mij heb ik genoeg tijd over om te falen!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Na dit nummer? Of heb je meer tijd nodig, WT?
LOL Dus na dit nummer, of zal ik nog eentje draaien?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik genoeg tijd over om te falen!
Nee, geef maar direct een Go!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
LOL Dus na dit nummer, of zal ik nog eentje draaien?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, geef maar direct een Go!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |