Aldus Wikipedia.quote:Er zijn op de plas grote snoeken en brasem te vangen, en zijn de andere vissoorten zoals karper en grote voorn ook goed vertegenwoordigd
De FOK!kers die komen:quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Vissen is baas, gewoon de sfeer, bier enzo.
Muggennet is wel handig trouwens
Slaap lekker.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
oh. ok.
nu kan ik vredig een middagdutje doen.
Je wilt ons dood hebben ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:40 schreef utopie het volgende:
ik ga echt stuk als er gewoon een plaatselijke wolkbreuk/windhoos boven dat meertje komt,
en alles met zich mee sleurt
Nee dankje, is niet goed voor mijn reputatiequote:
Echte autisten blijven thuisquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:44 schreef utopie het volgende:
[..]
Nee dankje, is niet goed voor mijn reputatie70% dat komt zijn allemaal autisten
behalve smegmanus mag ik wel, en een paar die op de ''misschien'' luist staan
Of mag je niet van Dora?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:44 schreef utopie het volgende:
[..]
Wie weet heb ik wel anders te doen op die dagquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Echte autisten blijven thuis [ afbeelding ]
Ik woon niet meer in huis, dus die heeft geen zeggenschap meer over mijquote:
Ik bel wel evenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:46 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik woon niet meer in huis, dus die heeft geen zeggenschap meer over mij\
wil je me nu aanraken?
Oh, je gaat het zo spelen. Zet me maar op de 'misschien' lijst, dan kan ik er nog even over goed over denken in ieder geval.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat zou het lijstje wel helemaal compleet maken enzo. ditdat
hebben we het hier over mij?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:44 schreef utopie het volgende:
[..]
Je kent me.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:50 schreef TWP het volgende:
[..]
Oh, je gaat het zo spelen. Zet me maar op de 'misschien' lijst, dan kan ik er nog even over goed over denken in ieder geval.
FOK!meet_orgy_interracial_teens_fuck_creampie_bukakke.rarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:51 schreef utopie het volgende:
Er word na de tijd wel een rar gemaakt heh?
Kan wel bij mijn collectie die ik al hebquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
FOK!meet_orgy_interracial_teens_fuck_creampie_bukakke.rar [ afbeelding ]
Ikquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:53 schreef TWP het volgende:
Zijn er mensen uit Den Haag/Delft/Rotterdam die gaan? Met anderen reizen zou de drempel al een stuk lager maken.
Er komen superveel mensen uit die richting. Sowieso verzamelt iedereen van z-h, n-h en brabant zich op Utrecht CS die ochtend. En dan gaan ze met z'n allen naar Zwolle CS, waar de rest van de mensen die met het OV gaan ook verzamelen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:53 schreef TWP het volgende:
Zijn er mensen uit Den Haag/Delft/Rotterdam die gaan? Met anderen reizen zou de drempel al een stuk lager maken.
Dat scheelt al! Zou ook wel vreemd zijn als er niemand daar vandaan zou komenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er komen superveel mensen uit die richting. Sowieso verzamelt iedereen van z-h en n-h zich op Utrecht CS die ochtend. En dan gaan ze met z'n allen naar Zwolle CS, waar de rest van de mensen die met het OV gaan ook verzamelen.
Er komen meer mensen daar vandaan dan uit het noorden/provincie overijsselquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:55 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat scheelt al! Zou ook wel vreemd zijn als er niemand daar vandaan zou komen
Dat hij waarschijnlijk wel komt als hij met mij mee kan rijden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:49 schreef utopie het volgende:
[..]
Wat heeft SSB nog meer laten weten behalve ''misschien'' ? Hij is zeker te druk met klussen ?
ik zeg akkoordquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:57 schreef Patje1987 het volgende:
Ook dient er voldoende bier voor onderweg aanwezig te zijn.
Cultuur is een linksche hobby.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:43 schreef Monopoly het volgende:
Sirtaki dansen, dat is al een tijdje geleden.
Overigens geen slecht idee. Dat zal de treinreizigers goed doen, een beetje cultuur op de zaterdag!
dronken.quote:
En Maria Kanellisquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:51 schreef Gridlok het volgende:
Enige goeden uit Griekenland is souvlaki.
Als ik kan ga ik ook vanuit Rotterdam.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:53 schreef TWP het volgende:
Uiteraard. Nuchter op een meet zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dronken.
Als in aard van de kaart.
maar het is ook anders te gebruiken:
ik kan het niet meer aard
Iets is ''aard''. (Kan positief/negatief zijn, ligt aan de context)
Leuk een eigen taaltje maken met vrienden
Ik woon dan precies achter het stationquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als ik kan ga ik ook vanuit Rotterdam.
Je herkent elkaar snel genoeg. En een gedeelte heeft ook foto's van hem/haar in het fobo of ergens op het forum geplaatst.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:55 schreef Rodawa het volgende:
Oh nog iets, hoe herkent iedereen elkaar, of heeft iedereen hier elkaars foto's al gezien? Ik ga toch niet de hele dag met een naambordje met 'Rodawa' erop lopen.
Autisten herken je uit duizenden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:55 schreef Rodawa het volgende:
Oh nog iets, hoe herkent iedereen elkaar, of heeft iedereen hier elkaars foto's al gezien? Ik ga toch niet de hele dag met een naambordje met 'Rodawa' erop lopen.
Ergens afspreken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:55 schreef Rodawa het volgende:
Oh jawel hoor.quote:
Dan vallen we juist niet op, gezien dat we op een naakstrandje overnachten waarschijnlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:02 schreef Rodawa het volgende:
We kunnen ook gewoon allemaal naakt gaan natuurlijk. Valt ook wel op denk ik.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan vallen we juist niet op, gezien dat we op een naakstrandje overnachten waarschijnlijk
Dan kunnen we beter allemaal wolvenshirts aandoen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:02 schreef Rodawa het volgende:
We kunnen ook gewoon allemaal naakt gaan natuurlijk. Valt ook wel op denk ik.
Ik ga niet aan iedereen vragen; Vis een optie?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:18 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Dan kunnen we beter allemaal wolvenshirts aandoen.
Sowieso herken je een autist vrij snel lijkt me, als je vraagt 'Vis een optie?' en hij geeft geen antwoord of loopt snel weg weet je dat het een FOK! autist is.
Hallo ga je nog deblokkeren of watquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ga niet aan iedereen vragen; Vis een optie?
Zodra ik mijn trein uitstap ga ik op het station op zoek naar een groepje mensen en voeg ik mij daarbij
Krijg een ziekte.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:35 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hallo ga je nog deblokkeren of wat
Ik heb verhalen over jou(w) gehoord. Oh en je hebt de beste naam ooit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:36 schreef Gridlok het volgende:
Haha dat word een leuke meet met DV en Nectar.
Ik garandeer je dat ik dat nooit gedaan heb, en ik was dronken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb verhalen over jou(w) gehoord. Oh en je hebt de beste naam ooit.
McCrack?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik garandeer je dat ik dat nooit gedaan heb, en ik was dronken.
Hihi, Dromenvangertje en de Hells Angels. Zou zo op een Suske en Wiske kunnen staan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ga niet aan iedereen vragen; Vis een optie?
Zodra ik mijn trein uitstap ga ik op het station op zoek naar een groepje mensen en voeg ik mij daarbij
Ye daar heb ik een keer mee afgesproken in Den Haagquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mccrack?sorry dat ik het opbreng, en ik zal niemand vertellen van iets ofzo. Wou alleen weten of het waar was
?
Dan hebben Patje en Bella gelogen. Gruwelijke tekening trouwens in Wander's huisquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik garandeer je dat ik dat nooit gedaan heb, en ik was dronken.
In de McDonalds.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ye daar heb ik een keer mee afgesproken in Den Haag
Ik vind je nonchalante houding wel leuk. Alsof er niks is gebeurd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha waarom vind iedereen dat raar?
Sensatiezoekersquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vind je nonchalante houding wel leuk. Alsof er niks is gebeurd.
Tot op de meet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:43 schreef Nectar het volgende:
[..]
Houd je smoel dicht, krijg zelf een ziekte, domme doos.
Jij komt nooit buiten ofwel?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jullie 2.
McDonalds, spannend plekje hoor.
Beetje socializen ditdatquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:46 schreef Gridlok het volgende:
Vind wel fijn dat je zoveel interesse in me toont hoor.
Lekker hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Beetje socializen ditdat
Haha ja ik moet er nog veel meer neer zetten op die muur.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan hebben Patje en Bella gelogen. Gruwelijke tekening trouwens in Wander's huis
Beter gaan jullie naar Zwolle.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:53 schreef Gridlok het volgende:
Zei al tegen Patje, fuck it we gaan met de Merc naar Deventer ipv Zwolle.
Huis van Verderf > Camping.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Beter gaan jullie naar Zwolle.
Lekker BBQ'en met de buurtjesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:53 schreef Gridlok het volgende:
Zei al tegen Patje, fuck it we gaan met de Merc naar Deventer ipv Zwolle.
Nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kan je daarachter bij dat naaktstrandje een beetje makkelijk komen met de auto ?
Is het dan nog steeds, nemen we bella mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
FOK!meet > huis van verderf
PP ga jij ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gelukkig komen er nog genoeg andere bazen.
sarcasme?:(quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Van de lijst gehaald. Wel jammer hoor.
nee ik heb bedacht dat t iets te ver reizen isquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:13 schreef Plastic_zak het volgende:
Heb je een andere afspraak dan ? Je kunt die dan toch gewoon afzeggen?
Waar kom je vandaan dan ? Ik moet zelf ook 2 uur reizenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:16 schreef speedking het volgende:
[..]
nee ik heb bedacht dat t iets te ver reizen is
Ik eet alleen biefstuk rauw, telt dat ook?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:15 schreef Nectar het volgende:
[..]
vb. als je kip eet van de grond of rauw
Amsterdam, en ben nog niet zolang op FOK! ken echt maar paar FOK!kersquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan dan ? Ik moet zelf ook 2 uur reizen
Productiever om alleen de honing op te eten ipv de hele bij.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik eet geen honing meer, ik kauw op bijen.
Jammer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:21 schreef speedking het volgende:
[..]
Amsterdam, en ben nog niet zolang op FOK! ken echt maar paar FOK!kers
Gewoon negeren, ga ik ook doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:23 schreef Nectar het volgende:
Wie heeft eigenlijk bepaald dat het in Zwolle moet zijn.
En trouwens met die DV wordt het wrsch stom
Danny sommeerde ons, hij wou erbij zijn!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:23 schreef Nectar het volgende:
Amsterdam is nog geen 1,5u met de trein...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:21 schreef speedking het volgende:
[..]
Amsterdam, en ben nog niet zolang op FOK! ken echt maar paar FOK!kers
Zwolle is baasquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:23 schreef Nectar het volgende:
Waarom niet, ik kachel ook het halve land door voor een biertje met een paar bazen zo op z'n tijd...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:23 schreef Nectar het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ga vragen of Rico & Sticks mee gaan vissen.
Ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:28 schreef Gridlok het volgende:
Blijven er mensen ook echt kamperen?
Ik ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:29 schreef Driepink het volgende:
Ik blijf daar tot een uur of 8 denk ik?
Hoe je er ook gekomen bent?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:34 schreef Oerbeer het volgende:
Twijfel, twijfel.
Hoe ik daar kom is appeltje eitje, maar HOE kom ik terug?
Ik woon wel in Haarlem, vandaar.
En hoe sleep ik een krat bier mee?
Dat kratje bier kan je ook in Zwolle kopenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:34 schreef Oerbeer het volgende:
Twijfel, twijfel.
Hoelaat begint het dan allemaal?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe je er ook gekomen bent?
Met de hand.
Dat was ik wel van plan jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat kratje bier kan je ook in Zwolle kopen
Ik woon ook in Haarlem negert!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:34 schreef Oerbeer het volgende:
Twijfel, twijfel.
Rond half 3 zijn de meeste fokkers er wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:36 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hoelaat begint het dan allemaal?
[..]
Dat was ik wel van plan ja
Rond de klok van 14u geloof ik...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:36 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hoelaat begint het dan allemaal?
[..]
Dat was ik wel van plan ja
9292ov.nlquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:38 schreef GZ1000 het volgende:
Tot hoe laat rijden die bussen daaro dan?
Om 22:48 gaat de laatste trein ri. huis voor mij..
Borsten in de openbaarheid meestal ook wel!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:09 schreef Gridlok het volgende:
Gewoon lief kijken, doet hij het wel
>> Implyingquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Borsten in de openbaarheid meestal ook wel!
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oja vervoer naar het station terug zou wel handig zijn
JJH?
Als je op dezelfde tijd samen met mij en ratelslangetje terug naar het station gaat kanje wel met JJH mee. ( als we hem lief aankijkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:14 schreef GZ1000 het volgende:
Ik loop wel terug, bussen gaan maar tot 19.32?
Lopen naar station? Malle.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:14 schreef Patje1987 het volgende:
Ik loop gewoon als een baws, ik gun JJH pils.
Lekker lopen tog xdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Lopen naar station? Malle.
Hoe laat is dat ongev.?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je op dezelfde tijd samen met mij en ratelslangetje terug naar het station gaat kanje wel met JJH mee. ( als we hem lief aankijken)
Ik ben pro ik heb zoveel gelopen tijdens mijn vakantie dat ik blaren had, en die heb ik gewoon kapot gelopenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doe maar gezond. ditdat
Ik heb een gruwelijke rothekel aan lopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben pro ik heb zoveel gelopen tijdens mijn vakantie dat ik blaren had, en die heb ik gewoon kapot gelopen
Ik draag je wel, je weegt toch nietsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb een gruwelijke rothekel aan lopen.
Als JJH niet kan/wil neem ik mijn fiets mee
Wat een heer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik draag je wel, je weegt toch niets
Grapjas. Ik ben zwaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik draag je wel, je weegt toch niets
Niet te vroeg, niet te laat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat zij, jij en ik naar huis willen.
Hoefeel dan doe tan in dm xdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Grapjas. Ik ben zwaar.
Nee echt, ik ben zwaar.
Deze man heeft het begrepen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:24 schreef Gridlok het volgende:
Lopen met MP3 op is beste wat er is.
Nja ik moet voor 22.48 op het station zijn. Dus ergens tussen 19.32 en 22.30 lijkt me.quote:
Fietsen is dan leuker.quote:
Ik kan kiezen welke trein ik dan neem;quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:28 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Nja ik moet voor 22.48 op het station zijn. Dus ergens tussen 19.32 en 22.30 lijkt me.
Dit vind ik nog niet eens zon bizar idee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:32 schreef Monopoly het volgende:
Als iedereen om een bepaalde tijd terug wil, bel dan een taxi.
Het is met een taxi naar station ongeveer 10 euro als ik mij niet vergis.
Als je met z'n 5'en in een taxi zit kost het je maar 2,- dan. En misschien krijg je korting als JJH wat kan fixen ofzo...... BAM klaar.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:32 schreef Monopoly het volgende:
Als je met z'n 5'en in een taxi zit kost het je maar 2,- dan. En misschien krijg je korting als JJH wat kan fixen ofzo...... BAM klaar.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:32 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dit vind ik nog niet eens zon bizar idee.
Zeer goed planquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:32 schreef Monopoly het volgende:
Je ziet er echt uit als een mongoloïde persoon, maar je bent BRILJANT!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:32 schreef Monopoly het volgende:
Ik probeer tegenwoordig ook iets minder te kwijlen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je ziet er echt uit als een mongoloïde persoon, maar je bent BRILJANT!
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je ziet er echt uit als een mongoloïde persoon, maar je bent BRILJANT!
Komen dan.quote:
Kans is heel klein dat dat gaat lukkenquote:
Dat gaat me meestal beter af dan lopenquote:
Met FOK!kers erbij is het geen kutstad hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:39 schreef Drs_Pauper het volgende:
Wie wil er nu naar zo een kutstad als Zwolle?
Oke?quote:
6 uur gaat de eerste trein pas, dus ik blijf wel tot erg laat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:57 schreef Daaps het volgende:
Wacht... Gaan jullie om 8 uur al weg?!
We gingen toch lekker stappen tot minstens 4 uur? Dan ben ik mooi om 6 uur thuis!
Wie wil? Anders sleep ik mn matties mee...
*laden doetquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://tinychat.com/kusjekroel
ff nieuwen. op andere kon je niet broadcasten.
Pepertjes pijpenquote:
Monopoly wil vast wel stappenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:00 schreef Daaps het volgende:
Wie gaat er nou mee Zwolle stappen?.. ik ben pas rond 7 uur bij die plas, ik eet een frietje/patatje op t station en dan kom ik jullie kant op met vers bier (grolsch)... Ik ga rond 3/4 uur weg uit zwolle, dan kan ik om 6 uur op bed liggen voor paps en mams het merken.
ik wil wel een beetje een beetje een goede wing man hebben btw.
Wie wil m'n wingman zijn?? En m'n reserve wingman?!
Ik ga ook meequote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:00 schreef Daaps het volgende:
Wie gaat er nou mee Zwolle stappen?.. ik ben pas rond 7 uur bij die plas, ik eet een frietje/patatje op t station en dan kom ik jullie kant op met vers bier (grolsch)... Ik ga rond 3/4 uur weg uit zwolle, dan kan ik om 6 uur op bed liggen voor paps en mams het merken.
ik wil wel een beetje een beetje een goede wing man hebben btw.
Wie wil m'n wingman zijn?? En m'n reserve wingman?!
Kent hij het wing man principe?...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Monopoly wil vast wel stappen
Zijn paar idioten ja.quote:
Patje! Ga jij nog de stad in na de meet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik trakteer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:11 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben 24![]()
En ik ga niet mee stappen, want ik ben dan net verhuisd en ik heb daar dan helemaal geen geld voor
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:13 schreef Daaps het volgende:
[..]
Patje! Ga jij nog de stad in na de meet?Kijk welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Is prima neem maar mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:21 schreef Daaps het volgende:
Okok. Mag ik non-fok! matties meenemen? Want ik ga niet voor 3 uurtjes een treinkaartje van +- 50¤ kopen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:21 schreef Daaps het volgende:
Okok. Mag ik non-fok! matties meenemen? Want ik ga niet voor 3 uurtjes een treinkaartje van +- 50¤ kopen.
quote:
Misschien kunnen we samen reizen dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:11 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben 24![]()
En ik ga niet mee stappen, want ik ben dan net verhuisd en ik heb daar dan helemaal geen geld voor
Zou leuk zijn als ze als FOKusers de meet weer verlatenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:21 schreef Daaps het volgende:
Soms laat ik ze wel eens een pareltje lezen, en dan lachen ze zich ook kapot. Dus wie weet!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze als FOKusers de meet weer verlaten
Hoe kan dat nou vervelend zijn?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:44 schreef Daaps het volgende:
[..]
Soms laat ik ze wel eens een pareltje lezen, en dan lachen ze zich ook kapot. Dus wie weet!
T is alleen wel minder als er in mijn normaal sociaal levend constant over FOK! Wordt gepraat en mn vrinden tong80 grapjes overnemen.
Niet iedereen op Fok is autist. De meesten wel, dat is waar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:33 schreef AbXorb het volgende:
Jullie kunnen mij waarschijnlijk herkennen aan het shirt met het vriendschaps-algoritme erop.Lekker toepasseloos voor een zolderkamer-autisten-meet.
Echt, DOE DAT NIET!!!quote:
In Utrecht hadden we toch ook geen slaapplek nodigquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 06:05 schreef Monopoly het volgende:
Ik zie het ook wel. Ik heb mezelf voorgenomen om het rustig aan te doen met drank.
Ik kan op de meet wel wat biertjes drinken, in de kroeg zijn ze immers 2,- per glas. En op de meet voor de hele dag 11,- ofzo als je het even uitrekent.
Maar goed, ik zie het welWe zien het wel allemaal
![]()
Eventueel eens kijken of we een collectieve slaap plek kunnen fixen o.i.d
Ik was ook sarcastisch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Niet iedereen op Fok is autist. De meesten wel, dat is waar.
Stuur maar door naar mijquote:
Dit dus, ik was om 10 uur 's ochtends pas thuisquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 07:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Utrecht hadden we toch ook geen slaapplek nodig
Haha alleen dat ene wijf was een beetje zuur die wilde niet meer meequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:34 schreef Monopoly het volgende:
In Utrecht was ik nog hardcore rauw man. Pissen op de treinrails, nordic walken met bejaarden en samen met Patje 1987 Amsterdamse vrouwen versieren.
Wij waren wel iets vroeger thuis. Ez had in de trein en bus liggen slapen die was weer wakker bij thuiskomst. Ik was echt gebroken en op toenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit dus, ik was om 10 uur 's ochtends pas thuis
De Utrecht meet was wel baasquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:34 schreef Monopoly het volgende:
In Utrecht was ik nog hardcore rauw man. Pissen op de treinrails, nordic walken met bejaarden en samen met Patje 1987 Amsterdamse vrouwen versieren.
Dat betekent dat er dan niet mobiel geFOK!t kan worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:46 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Met telefoon komen,doen alsof je filmt,als die mensjes wegrennen.
Ja hier ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:54 schreef Monopoly het volgende:
En we moeten kijken of we iets van een legertent kunnen huren/lenen ofzoiets. Dat scheelt iedereen sjouwwerk met kleine tentjes. Kan iedereen daarin pitten
Verdomme ik ga zorgen dat ik ook kan komen!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:54 schreef Monopoly het volgende:
En we moeten kijken of we iets van een legertent kunnen huren/lenen ofzoiets. Dat scheelt iedereen sjouwwerk met kleine tentjes. Kan iedereen daarin pitten
Ik rijdt sowieso mee terug naar R'dam met jou als dat kan. Ik heb training om 12.00quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Eerste trein terug gaat om 6:49![]()
Misschien toch maar met de auto gaan en nuchter blijven
Ik rijdtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik rijdt sowieso mee terug naar R'dam met jou als dat kan. Ik heb training om 12.00
Daarom is het ook een legertent. Die camoufleert zichzelf.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:23 schreef Snuf. het volgende:
Maar we mochten toch niet kamperen daar? Want een leger tent verberg je niet zomaar even
Mijn ervaring is dat het op een meet altijd geniaal weer is ook al is het al weken baggerweerquote:
Eens. Het was deze zomer heel erg kutweer, ik ben op 2 meets geweest deze zomer en beide keer was het lekker warm en zonnigquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het op een meet altijd geniaal weer is ook al is het al weken baggerweer
Weet niet of ik dit leuk moet vinden of..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:39 schreef turkiye_1 het volgende:
hey gulmez komt ook, waarschijnlijk ga ik met hem mee zie jullie dan!!
Hide your wallet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Weet niet of ik dit leuk moet vinden of..
Ik ga er straks heen, Sparta gaat er voetballenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:04 schreef Ezechielk het volgende:
Ik verneem zojuist dat Zwolle aan het wegspoelen is
Waterpolo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ga er straks heen, Sparta gaat er voetballen
Die kan wel op de trekhaakquote:
Tot je hem ziet, en je portefeuille weg is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat valt in het geheel alles mee hoor.
Ik wilde die andere van jouw quoten, over de regen enzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tot je hem ziet, en je portefeuille weg is.
Ja jij!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wilde die andere van jouw quoten, over de regen enzo.
En mijn portemonnee zal ik dan maar thuislaten.
Oh.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wilde die andere van jouw quoten, over de regen enzo.
En mijn portemonnee zal ik dan maar thuislaten.
FOK!kers herken je zo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:05 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Hoe herkent iedereen elkaar,gaan we allemaal iets bepaalds dragen?
Als je een luidruchtige groep autisten met bier ziet heb je de FOK!kers gevondenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:05 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Hoe herkent iedereen elkaar,gaan we allemaal iets bepaalds dragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |