Ik denk dat neuken en een gezin stichten wel eens één van de verrassende oorzaken kunnen zijn. Maar pin mij hier niet op vast.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:51 schreef Xingu het volgende:
Na wat geneuzel op het net kwam ik dit bericht tegen.
Steeds vaker blijken mannen in Nederland hun heil in het buitenland te zoeken wat vrouwen betreft, ondanks de vele culturen en etniciteiten in Nederland. zelfs de allochtone vrouwen doen tegenwoordig niet meer onder kwa levenstyle en houding ten opzichte van de autotchtone nederlandse vrouwen. Eenmaal opgegroeid of lang in Nederland neemt men de gewoonten over. waar ligt de oorzaak?
http://www.adversus.nl/relatie/gemengdeparen.html
datquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:05 schreef oink_oink het volgende:
90% van de Nederlandse vouwen is niet interessant, ze zijn lelijk als de nacht, zuipen, roken, zijn lui, onhygiënisch, ondankbaar, ze zeuren graag en zijn meer gepreoccupeerd met zichzelf dan dat ze oog hebben voor de behoeftes van de man.
Daarentegen zijn Nederlandse mannen zeer geliefd bij buitenlandse vrouwen omdat ze hun partner als gelijkwaardig beschouwen. Oostblok en Aziatische mannen zijn absoluut bagger.
Amen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:05 schreef oink_oink het volgende:
90% van de Nederlandse vouwen is niet interessant, ze zijn lelijk als de nacht, zuipen, roken, zijn lui, onhygiënisch, ondankbaar, ze zeuren graag en zijn meer gepreoccupeerd met zichzelf dan dat ze oog hebben voor de behoeftes van de man.
Daarentegen zijn Nederlandse mannen zeer geliefd bij buitenlandse vrouwen omdat ze hun partner als gelijkwaardig beschouwen. Oostblok en Aziatische mannen zijn absoluut bagger.
Hmmm, klinkt wel geil. Ik denk dat ik me ook maar een leuke Thai uitzoek. Nederlandersquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:50 schreef Kabolter het volgende:
Het pakketje er omheen is voor veel mannen natuurlijk ook heel erg aantrekkelijk. Vooral als ze daarvoor al moeite hadden om een vrouw te vinden. Als zo'n vrouw hier naartoe komt dan heeft zij natuurlijk helemaal niks.
Geen vriendengroep, geen familie in de buurt, taal niet machtig, geen werk, etc.
Oftewel, die vrouw is vanaf het begin af aan helemaal afhankelijk van jou.
Dit verschijnsel zie je overal, er is niks typisch Nederlands aan. Daarnaast zijn er mannen die voor iemand uit dezelfde cultuur, maar 1000den kilometers verderop een vrouw laten overkomen. Mede door het eerder genoemde punt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hmmm, klinkt wel geil. Ik denk dat ik me ook maar een leuke Thai uitzoek. Nederlanders.
'de Nederlandse vrouw'...hoe triestquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:49 schreef Seven. het volgende:
Oh, en oink_oink is zwakkeling die de Nederlandse vrouw niet eens aankan.
Absoluut waar; ik vind het ook maar een vreemde uitspraak.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:19 schreef oink_oink het volgende:
'aankan' ? zie jij een liefdesrelatie dan als een soort gevecht ?Ik wil idd geen vrouw die ik 'aan moet kunnen', ik wil (en heb) er een om van te houden en plezier mee te hebben, en een prettige verstandhouding.
Grappig toch dat het wel meestal mannen zijn die in Nederland niet kunnen scorenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:05 schreef oink_oink het volgende:
Het moet zo zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Grappig toch dat het wel meestal mannen zijn die in Nederland niet kunnen scoren
Wat ik mij altijd dan afvraag: is de omgeving het niet die een grote rol speelt?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:09 schreef Premium_Quality het volgende:
Elke keer wanneer ik in het buitenland ben, merk ik dat vrouwen opener zijn, vrolijker, niet zo bitchy zijn en vaak mooier gekleed. Ik bedoel dan bijna elk ander Europees land. Ik houd ook wel van een wat exotisch uiterlijk. Maargoed, een langeafstandsrelatie is ook niet alles.
Dit lijkt mij ook ja. Maar ik begrijp aan de andere kant ook wel dat het prettiger is om te stellen dat het aan vrijwel alle Nederlandse vrouwen ligt. Waar buitenlandse vrouwen minder eisen stellen omdat ze hun kans schoon zien met een welvarende blanke man lijkt het zowaar net of je een in alle opzichten aantrekkelijke man bent.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Grappig toch dat het wel meestal mannen zijn die in Nederland niet kunnen scoren
Eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:30 schreef Taurus het volgende:
Wat een treurigheid in dit topic. Ik vind Nederlandse mannen heerlijk en mijn ervaring is dat dat voortdurend wederzijds is. Je zou ook naar je eigen persoon kunnen kijken in plaats van je Nederlanderschap: misschien ligt het wel aan je eigen instelling?
En zo is het!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:05 schreef oink_oink het volgende:
Alsof die bevestiging niet iets is die voorkomt uit een ander subjectief oordeel. Op zoek naar de bevestiging. Zo zal mode in jouw ogen misschien geen mode zijn als jij het niet leuk vindt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:35 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Eens.
Leuke vrouwen genoeg. Al vind ik wel dat ze vaak geen enkel modebesef hebben vergeleken met veel vrouwen in omringende landen. Vooral wat uitgaan betreft.
Is dat vreemd in een samenleving waarin er vrij veel regeltjes zijn waar de gemiddelde vrouw uit Nederland zich verheven voelt boven mannen en ze op een slinkse wijze uitspeelt!!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Howel je jouw argumenten makkelijk kan omdraaien vind ik dat het deels klopt wat je zegt. Vooral mannen die een prostituee ophalen uit een Aziatisch land. Het is een makkelijke manier om je eigen falen te verbergen. Er zijn natuurlijk een hoop leuke vrouwen in Nederland.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dit lijkt mij ook ja. Maar ik begrijp aan de andere kant ook wel dat het prettiger is om te stellen dat het aan vrijwel alle Nederlandse vrouwen ligt. Waar buitenlandse vrouwen minder eisen stellen omdat ze hun kans schoon zien met een welvarende blanke man lijkt het zowaar net of je een in alle opzichten aantrekkelijke man bent.
oink_oink durft een relatie met een Nederlandse vrouw niet aan omdat hij anders binnen no time onder de duim zit, lijkt me helder toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Absoluut waar; ik vind het ook maar een vreemde uitspraak.
En daarom mijn reactie over 'Nederlandersquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wil Nederlandse vrouwen niet ophemelen en ik ben ook de laatste die roept dat Nederlandse vrouwen beter zijn dan buitenlandse vrouwen. Ik vind dat uberhaupt een onzinnige stelling, elk volk heeft leuke vrouwen en minder leuke vrouwen, maar dat terzijde. Er zijn natuurlijk wel bepaalde karaktereigenschappen een volk eigen, ook door de omstandigheden in dat land of in dit geval de bevordering of het karakter van emancipatie, bijvoorbeeld. Maar daarnaar gekeken herken ik niet wat jij zegt, ik vind Nederlanders in het algemeen juist bijzonder open en ook vrouwen. Spaanse vrouwen, Italiaanse vrouwen, Franse vrouwen en trouwens ook gewoon Aziatische vrouwen op straat althans kunnen net zo'n chagrijnige grimas op hun gezicht hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:56 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Howel je jouw argumenten makkelijk kan omdraaien vind ik dat het deels klopt wat je zegt. Vooral mannen die een prostituee ophalen uit een Aziatisch land. Het is een makkelijke manier om je eigen falen te verbergen. Er zijn natuurlijk een hoop leuke vrouwen in Nederland.
Maar toch merk ik dat ook in rijke Europese landen vrouwen over het algemeen opener zijn. In Nederland kijkt een vrouw vaak zoen in Spanje bijvoorbeeld zo
. Ik hoor ook van mensen uit het buitenland die hierheen komen die vinden dat Nederlanders weinig open zijn. Dus misschien ligt het niet aan de vrouwen, maar aan beide. Alleen vrouwen hebben er niet zoveel last van want die hoeven nooit iemand aan te spreken. (Alhoewel, buitenlandse vrouwen zie ik nog wel eens een man aanspreken. Nederlandse vrouwen doen dat nooit.)
Daar het je het weer: "eisen". In een normale relatie hoef je niets te eisen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
En daarom mijn reactie over 'Nederlanders'. Want het zijn allemaal onzekere kereltjes die niet kunnen voldoen aan een vrouw die vanuit haar eigen positie iets kan eisen.
Correctie: jij hoeft niets te eisen. En dat is voor jou normaal.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:21 schreef Flurry het volgende:
[..]
Daar het je het weer: "eisen". In een normale relatie hoef je niets te eisen.
Wat dacht je van eisen dat iemand werkt, dat iemand zich verzorgt omdat hij/zij anders stinkt en zo. Al die ventjes hierboven kunnen aan zelfs de basis eisen blijkbaar niet voldoen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:21 schreef Flurry het volgende:
[..]
Juist.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:20 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik wil Nederlandse vrouwen niet ophemelen en ik ben ook de laatste die roept dat Nederlandse vrouwen beter zijn dan buitenlandse vrouwen. Ik vind dat uberhaupt een onzinnige stelling, elk volk heeft leuke vrouwen en minder leuke vrouwen, maar dat terzijde.
Iedereen heeft toch eisen? Val jij op een vrouw met een baard, één oog, een bochel, vetrollen, hangtieten en een stem die klinkt als tienduizend pakjes shag?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:21 schreef Flurry het volgende:
[..]
Waarom kan het niet zo zijn dat jij niet goed genoeg voor jezelf op komt? Dat je te vaak afgewezen bent waardoor je jezelf te min bent gaan voelen in plaats van de vrouw die zich te verheven voelt?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:53 schreef Xingu het volgende:
[..]
Is dat vreemd in een samenleving waarin er vrij veel regeltjes zijn waar de gemiddelde vrouw uit Nederland zich verheven voelt boven mannen en ze op een slinkse wijze uitspeelt!!
Wat bedoel je met 'veel mannen uit het buitenland', bedoel je niet juist 'veel Nederlandse mannen'? Dat spreek ik tegen. Het kan een ontwikkeling zijn die zich meer voordoet, maar het zijn er natuurlijk niet 'veel'. Jouw houding is echt ontzettend negatief met je opsomming nare eigenschappen en je schatting op hoeveelheid dames waarvan jij denkt dat ze die eigenschappen hebben.quote:Naast dat verdienen ze inderdaad goede rechten, het enige probleem is dat dat in de praktijk niet blijkt te werken, En nee het is niet altijd de schuld van de vrouw maar over het algemeen genomen kunnen ze meer maken door de machtspositie die ze wordt aangeleerd in de loop der jeugd. Veel mannen uit het buitenland kijken wel uit om naast een vakantie liefde er een blijvende vaste relatie aan over te willen houden. mede door de feministische, verwaande, arrogante en brutale mentaliteit van de vele dames hier in NL.
Mwah, ik ken weinig (lees: geen) mensen (lees: mannen) die een vrouw in een mooi jurkje, hakjes, haartjes gedaan niet prevereren boven een vrouw met spijkerbroek en afgetrapte all-stars.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:38 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Alsof die bevestiging niet iets is die voorkomt uit een ander subjectief oordeel. Op zoek naar de bevestiging. Zo zal mode in jouw ogen misschien geen mode zijn als jij het niet leuk vindt.
Dat is niet helemaal waar, veel mannen vinden juist een spijkerbroek en een t-shirt lekker naturel. Maar veel mannen die daarover zeuren zijn helaas zelf niet bepaald de meest modieuze en verzorgde mannen, maar wel zeiken op vrouwenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:31 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Mwah, ik ken weinig (lees: geen) mensen (lees: mannen) die een vrouw in een mooi jurkje, hakjes, haartjes gedaan niet prevereren boven een vrouw met spijkerbroek en afgetrapte all-stars.
Bij gelijk uiterlijk uiteraard.
Ik doelde specifiek op uitgaan, dat had ik er even bij moeten zetten. Casual is normaal gesproken prima, dat kan erg nice zijn imo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, veel mannen vinden juist een spijkerbroek en een t-shirt lekker naturel. Maar veel mannen die daarover zeuren zijn helaas zelf niet bepaald de meest modieuze en verzorgde mannen, maar wel zeiken op vrouwen
Dus je zou ook nooit met een Nederlandse trouwen in gemeenschap van goederen ? Dan ben je helemaal ellendig klef tot elkaar veroordeeld.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:28 schreef jogy het volgende:
Ik zou iig nooit een oostblokker/Aziaat uit hun eigen land hierheen trekken juist omdat ze dan helemaal afhankelijk is van jou.
Liefde is zeker grenzeloos; daar valt niet over te twisten. De discussie gaat nu meer over het feit dat mensen moedwillig een vrouw deze kant ophalen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Tja nu wordt er wel geroepen dat zou ik nooit doen etc etc maar je weet maar nooit, je kan zomaar verliefd worden.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:48 schreef Seven. het volgende:
Gelukkig zijn Nederlandse mannen net zo kut als de vrouwen. Nederlanders zijn over het algemeen gewoon een kutvolkje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |