abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 augustus 2011 @ 13:51:09 #1
280073 Xingu
stingy and incredibly toxic
pi_101169500
Na wat geneuzel op het net kwam ik dit bericht tegen.

Steeds vaker blijken mannen in Nederland hun heil in het buitenland te zoeken wat vrouwen betreft, ondanks de vele culturen en etniciteiten in Nederland. zelfs de allochtone vrouwen doen tegenwoordig niet meer onder kwa levenstyle en houding ten opzichte van de autotchtone nederlandse vrouwen. Eenmaal opgegroeid of lang in Nederland neemt men de gewoonten over. waar ligt de oorzaak?

http://www.adversus.nl/relatie/gemengdeparen.html
Like an assassin
pi_101169565
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 13:51 schreef Xingu het volgende:
Na wat geneuzel op het net kwam ik dit bericht tegen.

Steeds vaker blijken mannen in Nederland hun heil in het buitenland te zoeken wat vrouwen betreft, ondanks de vele culturen en etniciteiten in Nederland. zelfs de allochtone vrouwen doen tegenwoordig niet meer onder kwa levenstyle en houding ten opzichte van de autotchtone nederlandse vrouwen. Eenmaal opgegroeid of lang in Nederland neemt men de gewoonten over. waar ligt de oorzaak?

http://www.adversus.nl/relatie/gemengdeparen.html
Ik denk dat neuken en een gezin stichten wel eens één van de verrassende oorzaken kunnen zijn. Maar pin mij hier niet op vast.

En internet is lief voor deze liefde.
pi_101169938
90% van de Nederlandse vouwen is niet interessant, ze zijn lelijk als de nacht, zuipen, roken, zijn lui, onhygiënisch, ondankbaar, ze zeuren graag en zijn meer gepreoccupeerd met zichzelf dan dat ze oog hebben voor de behoeftes van de man.

Daarentegen zijn Nederlandse mannen zeer geliefd bij buitenlandse vrouwen omdat ze hun partner als gelijkwaardig beschouwen. Oostblok en Aziatische mannen zijn absoluut bagger.
'The new Gmail skin is the epitome of modern design failure.'
  donderdag 25 augustus 2011 @ 14:11:49 #4
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_101170135
Check... en je hoeft niet eens ver buiten de deur te zoeken. De Franse en Duitse vrouwen die ik ken zijn al een stuk relaxter dan die zeikende en veeleisende (maar in hun hart gruwelijk onzekere) Nederlandse vrouwen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Flurry op 25-08-2011 14:39:00 (typo) ]
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_101170393
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:05 schreef oink_oink het volgende:
90% van de Nederlandse vouwen is niet interessant, ze zijn lelijk als de nacht, zuipen, roken, zijn lui, onhygiënisch, ondankbaar, ze zeuren graag en zijn meer gepreoccupeerd met zichzelf dan dat ze oog hebben voor de behoeftes van de man.

Daarentegen zijn Nederlandse mannen zeer geliefd bij buitenlandse vrouwen omdat ze hun partner als gelijkwaardig beschouwen. Oostblok en Aziatische mannen zijn absoluut bagger.
dat
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_101171031
quote:

Amen.
pi_101171186
Gelukkig zijn Nederlandse mannen net zo kut als de vrouwen. Nederlanders zijn over het algemeen gewoon een kutvolkje.
Resistance is futile.
pi_101171232
Oh, en oink_oink is zwakkeling die de Nederlandse vrouw niet eens aankan. :D
Resistance is futile.
pi_101171283
Het pakketje er omheen is voor veel mannen natuurlijk ook heel erg aantrekkelijk. Vooral als ze daarvoor al moeite hadden om een vrouw te vinden. Als zo'n vrouw hier naartoe komt dan heeft zij natuurlijk helemaal niks.

Geen vriendengroep, geen familie in de buurt, taal niet machtig, geen werk, etc.
Oftewel, die vrouw is vanaf het begin af aan helemaal afhankelijk van jou.
pi_101171361
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:50 schreef Kabolter het volgende:
Het pakketje er omheen is voor veel mannen natuurlijk ook heel erg aantrekkelijk. Vooral als ze daarvoor al moeite hadden om een vrouw te vinden. Als zo'n vrouw hier naartoe komt dan heeft zij natuurlijk helemaal niks.

Geen vriendengroep, geen familie in de buurt, taal niet machtig, geen werk, etc.
Oftewel, die vrouw is vanaf het begin af aan helemaal afhankelijk van jou.
Hmmm, klinkt wel geil. Ik denk dat ik me ook maar een leuke Thai uitzoek. Nederlanders :') .
Resistance is futile.
pi_101171430
Seven en haar frustraties :)

Lief.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 14:59:03 #12
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101171568
Volgens mij ligt het ook vooral aan je eigen innerlijk en uiterlijk als je een vrouw uit het buitenland moet halen :')
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_101172049
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:52 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hmmm, klinkt wel geil. Ik denk dat ik me ook maar een leuke Thai uitzoek. Nederlanders :') .
Dit verschijnsel zie je overal, er is niks typisch Nederlands aan. Daarnaast zijn er mannen die voor iemand uit dezelfde cultuur, maar 1000den kilometers verderop een vrouw laten overkomen. Mede door het eerder genoemde punt.

Het is niks voor mij, alleen al constant afvragen of ze ook voor je had gekozen als het je buurmeisje was lijkt mij irritant. Maar ik kan mij wel voorstellen dat mannen, wereldwijd, dit (aan het einde) maar eens proberen.

De eerder genoemde zelfverzekerdheid kan natuurlijk ook komen door een minder goede ontwikkeling. Dit zie je in Nederland ook. Mensen die wat dommer zijn denken het altijd zo goed te weten. Maar ja, als je door de opleidingen ook weet hoe de andere kant eruit ziet, en welke opties er nog meer zijn dan kan je niet altijd direct een zelfverzekerd antwoord geven. En als je weet dat je amper school hebt gedaan en dat je in je eigen cultuur niet snel aan de bak komt, dan is het leven natuurlijk ook een stuk 'eenvoudiger' en 'zekerder'.

Zelfs bij de eerder genoemde relaxte Françaises is cultuur waarschijnlijk de oorzaak. Geloof is hier mede debet aan. Dat een geloofsovertuiging minder is geworden in de loop van de tijd wil niet zeggen dat de wortels ook weggespoeld zijn. Hoe dit voor Duitse vrouwen opgaat weet ik niet.
pi_101172071
Ik heb qua uiterlijke voorkeur liever een buitenlandse vrouw dan één uit Nederland, maar goed, dat is een kwestie van smaak m.b.t. uiterlijk.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 15:13:34 #15
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_101172097
Volgens mij maakt het geen ruk uit waar een vrouw(of man) vandaan komt. Je moet gewoon iemand vinden waar je het goed mee kan vinden. Ik vind sowieso dat mensen veel teveel van een relatie verwachten. Het moet natuurlijk wel van twee kanten komen. Als je niet in staat bent om een relatie met "de Nederlandse vrouw" te onderhouden, dan ligt dat meer aan jou dan aan "de Nederlandse vrouw". Miljoenen mannen onderhouden nl. relaties met "de Nederlandse vrouw". Dit geldt natuurlijk ook omgekeerd. Maar goed, dit is slechts een mening... Mijn vrouw heeft trouwens een buitenlandse man.
Siesta & Fiesta!
pi_101172298
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:49 schreef Seven. het volgende:
Oh, en oink_oink is zwakkeling die de Nederlandse vrouw niet eens aankan. :D
'de Nederlandse vrouw'...hoe triest :')

'aankan' ? zie jij een liefdesrelatie dan als een soort gevecht ? :') Ik wil idd geen vrouw die ik 'aan moet kunnen', ik wil (en heb) er een om van te houden en plezier mee te hebben, en een prettige verstandhouding.

De Nederlandse vrouw [Mammalis Nederlandiae] in haar natuurlijke habitat

[ Bericht 5% gewijzigd door oink_oink op 25-08-2011 15:36:02 ]
  donderdag 25 augustus 2011 @ 15:25:00 #17
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_101172521
Je kan natuurlijk ook overdrijven.... Waar komt jouw vrouw vandaan?
Siesta & Fiesta!
pi_101173000
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:19 schreef oink_oink het volgende:
'aankan' ? zie jij een liefdesrelatie dan als een soort gevecht ? :') Ik wil idd geen vrouw die ik 'aan moet kunnen', ik wil (en heb) er een om van te houden en plezier mee te hebben, en een prettige verstandhouding.
Absoluut waar; ik vind het ook maar een vreemde uitspraak.
pi_101173031
quote:

Grappig toch dat het wel meestal mannen zijn die in Nederland niet kunnen scoren :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_101173286
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:39 schreef Ripley het volgende:

[..]

Grappig toch dat het wel meestal mannen zijn die in Nederland niet kunnen scoren :)
Het moet zo zijn :)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 16:09:23 #21
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_101174106
Elke keer wanneer ik in het buitenland ben, merk ik dat vrouwen opener zijn, vrolijker, niet zo bitchy zijn en vaak mooier gekleed. Ik bedoel dan bijna elk ander Europees land. Ik houd ook wel van een wat exotisch uiterlijk. Maargoed, een langeafstandsrelatie is ook niet alles.
pi_101174293
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:09 schreef Premium_Quality het volgende:
Elke keer wanneer ik in het buitenland ben, merk ik dat vrouwen opener zijn, vrolijker, niet zo bitchy zijn en vaak mooier gekleed. Ik bedoel dan bijna elk ander Europees land. Ik houd ook wel van een wat exotisch uiterlijk. Maargoed, een langeafstandsrelatie is ook niet alles.
Wat ik mij altijd dan afvraag: is de omgeving het niet die een grote rol speelt?
Kan mij voorstellen dat vrouwen ook veel vrolijker, minder bitchy en mooier gekleed gaan als het bijvoorbeeld mooi weer is en je op een vakantiebestemming bent.

Als het één dag mooi weer in Nederland is dan heeft ook iedereen een dikke glimlach en groet elkaar spontaan.
pi_101174795
Wat een treurigheid in dit topic. Ik vind Nederlandse mannen heerlijk en mijn ervaring is dat dat voortdurend wederzijds is. Je zou ook naar je eigen persoon kunnen kijken in plaats van je Nederlanderschap: misschien ligt het wel aan je eigen instelling?
pi_101174885
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:39 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dit lijkt mij ook ja. Maar ik begrijp aan de andere kant ook wel dat het prettiger is om te stellen dat het aan vrijwel alle Nederlandse vrouwen ligt. Waar buitenlandse vrouwen minder eisen stellen omdat ze hun kans schoon zien met een welvarende blanke man lijkt het zowaar net of je een in alle opzichten aantrekkelijke man bent.

:')
pi_101175000
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:30 schreef Taurus het volgende:
Wat een treurigheid in dit topic. Ik vind Nederlandse mannen heerlijk en mijn ervaring is dat dat voortdurend wederzijds is. Je zou ook naar je eigen persoon kunnen kijken in plaats van je Nederlanderschap: misschien ligt het wel aan je eigen instelling?
Eens.
Leuke vrouwen genoeg. Al vind ik wel dat ze vaak geen enkel modebesef hebben vergeleken met veel vrouwen in omringende landen. Vooral wat uitgaan betreft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')