Ik denk dat neuken en een gezin stichten wel eens één van de verrassende oorzaken kunnen zijn. Maar pin mij hier niet op vast.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:51 schreef Xingu het volgende:
Na wat geneuzel op het net kwam ik dit bericht tegen.
Steeds vaker blijken mannen in Nederland hun heil in het buitenland te zoeken wat vrouwen betreft, ondanks de vele culturen en etniciteiten in Nederland. zelfs de allochtone vrouwen doen tegenwoordig niet meer onder kwa levenstyle en houding ten opzichte van de autotchtone nederlandse vrouwen. Eenmaal opgegroeid of lang in Nederland neemt men de gewoonten over. waar ligt de oorzaak?
http://www.adversus.nl/relatie/gemengdeparen.html
datquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:05 schreef oink_oink het volgende:
90% van de Nederlandse vouwen is niet interessant, ze zijn lelijk als de nacht, zuipen, roken, zijn lui, onhygiënisch, ondankbaar, ze zeuren graag en zijn meer gepreoccupeerd met zichzelf dan dat ze oog hebben voor de behoeftes van de man.
Daarentegen zijn Nederlandse mannen zeer geliefd bij buitenlandse vrouwen omdat ze hun partner als gelijkwaardig beschouwen. Oostblok en Aziatische mannen zijn absoluut bagger.
Amen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:05 schreef oink_oink het volgende:
90% van de Nederlandse vouwen is niet interessant, ze zijn lelijk als de nacht, zuipen, roken, zijn lui, onhygiënisch, ondankbaar, ze zeuren graag en zijn meer gepreoccupeerd met zichzelf dan dat ze oog hebben voor de behoeftes van de man.
Daarentegen zijn Nederlandse mannen zeer geliefd bij buitenlandse vrouwen omdat ze hun partner als gelijkwaardig beschouwen. Oostblok en Aziatische mannen zijn absoluut bagger.
Hmmm, klinkt wel geil. Ik denk dat ik me ook maar een leuke Thai uitzoek. Nederlandersquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:50 schreef Kabolter het volgende:
Het pakketje er omheen is voor veel mannen natuurlijk ook heel erg aantrekkelijk. Vooral als ze daarvoor al moeite hadden om een vrouw te vinden. Als zo'n vrouw hier naartoe komt dan heeft zij natuurlijk helemaal niks.
Geen vriendengroep, geen familie in de buurt, taal niet machtig, geen werk, etc.
Oftewel, die vrouw is vanaf het begin af aan helemaal afhankelijk van jou.
Dit verschijnsel zie je overal, er is niks typisch Nederlands aan. Daarnaast zijn er mannen die voor iemand uit dezelfde cultuur, maar 1000den kilometers verderop een vrouw laten overkomen. Mede door het eerder genoemde punt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hmmm, klinkt wel geil. Ik denk dat ik me ook maar een leuke Thai uitzoek. Nederlanders.
'de Nederlandse vrouw'...hoe triestquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:49 schreef Seven. het volgende:
Oh, en oink_oink is zwakkeling die de Nederlandse vrouw niet eens aankan.
Absoluut waar; ik vind het ook maar een vreemde uitspraak.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:19 schreef oink_oink het volgende:
'aankan' ? zie jij een liefdesrelatie dan als een soort gevecht ?Ik wil idd geen vrouw die ik 'aan moet kunnen', ik wil (en heb) er een om van te houden en plezier mee te hebben, en een prettige verstandhouding.
Grappig toch dat het wel meestal mannen zijn die in Nederland niet kunnen scorenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:05 schreef oink_oink het volgende:
Het moet zo zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Grappig toch dat het wel meestal mannen zijn die in Nederland niet kunnen scoren
Wat ik mij altijd dan afvraag: is de omgeving het niet die een grote rol speelt?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:09 schreef Premium_Quality het volgende:
Elke keer wanneer ik in het buitenland ben, merk ik dat vrouwen opener zijn, vrolijker, niet zo bitchy zijn en vaak mooier gekleed. Ik bedoel dan bijna elk ander Europees land. Ik houd ook wel van een wat exotisch uiterlijk. Maargoed, een langeafstandsrelatie is ook niet alles.
Dit lijkt mij ook ja. Maar ik begrijp aan de andere kant ook wel dat het prettiger is om te stellen dat het aan vrijwel alle Nederlandse vrouwen ligt. Waar buitenlandse vrouwen minder eisen stellen omdat ze hun kans schoon zien met een welvarende blanke man lijkt het zowaar net of je een in alle opzichten aantrekkelijke man bent.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Grappig toch dat het wel meestal mannen zijn die in Nederland niet kunnen scoren
Eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:30 schreef Taurus het volgende:
Wat een treurigheid in dit topic. Ik vind Nederlandse mannen heerlijk en mijn ervaring is dat dat voortdurend wederzijds is. Je zou ook naar je eigen persoon kunnen kijken in plaats van je Nederlanderschap: misschien ligt het wel aan je eigen instelling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |