Priscil is thuis.. Gewoon school he?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:31 schreef trui het volgende:
hmm, what happened to de 'zet nooit op internet wanneer je op vakantie gaat' regel?
hoe dan ook: een goede reis en heel veel plezier alvast voor iedereen die nog een vakantie voor de boeg heeft!
Leuk zeg!!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:19 schreef trui het volgende:
kaasboer heeft ze!bedankt voor 't meedenken! ze komen op dit soort bootjes nl. (30 stuks gevouwen, pff!)
ik had destijds een heel klein blauw plekje op mijn gezicht, maar kennelijk was er van binnen iets goed geraakt want uiteindelijk was de helft van mijn gezicht echt donkerblauw en helemaal opgezet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:43 schreef ferrari_rood het volgende:
memmel van harte
Ondanks de nestosyl toch in een elkaar geslagen look
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dit speelde ook al toen ze nog samen waren, toen zou er een gesprek plaatsvinden met Twan. Maar omdat ze toen uit elkaar gingen, is dat er nooit van gekomen... Twan wil dus echt echt niet. Ik vind het fijn voor m'n ex en zijn kinderen dat ze weer bij elkaar zijn, maar hij moet ook oor hebben voor Twans gevoelens. Voor mijn gevoel wordt daar nu overheen gewalst. Of in ieder geval geen rekening mee gehouden.
Wat Twan betreft, gaat hij 1x per jaar naar z'n vader (en gezin) maar dat is wat mij betreft zeker geen optie. Twan zal ook moeten bijstellen. Maar dat is één van de onderwerpen vanavond.
Pff die kapperkwestie.. lastig. M'n ex ging ook vaak met Twan naar de kapper, net als ik het lang wilde groeien. Ik heb er eigenlijk nooit wat van gezegd..
Make love, not war ☮
Wat is er gebeurd dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:43 schreef ferrari_rood het volgende:
memmel van harte
Ondanks de nestosyl toch in een elkaar geslagen look
Blokker had zelfs leuke, met stippen enzo Ikea heeft een handige met grote wielen, dat leek mij lekkerder lopen. En niet zo duur als Family member.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:45 schreef Brighteyes het volgende:
Waar koop ik trouwens zo'n ouwewijven boodschappen karretje op wielen?
Blokker ofzo?
dan trek je toch een mooie jurk en hoge hakken erbij aanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik twijfel al maanden over zo'n karretje. met mijn gammele gewrichten kan ik niet lekker tillen eigenlijk, maar vanwege egodingen als: loop je niet ontiegelijk voor lul? stel ik het steeds uit. Oppervlakkig hè?![]()
Nee? Nooit geweten? Ik heb niet zo'n karretje maar de wandelwagen voortduwen vindt mijn bekken ook al geen goed idee dus zo'n karretje ook vast niet dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:50 schreef amaranta het volgende:
Wisten jullie trouwens dat je zo'n boodschappenkarretje voor je uit moet duwen (al ware het een buggy) in plaats van je achter je aan trekken?
Goed idee!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:33 schreef lily het volgende:
[..]
dan trek je toch een mooie jurk en hoge hakken erbij aan
Ah! zo'n karretje vraagt om een diepte investering in mijn geval.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:33 schreef lily het volgende:
[..]
dan trek je toch een mooie jurk en hoge hakken erbij aan
Nou ja zo'n zware (meestal wel als hij vol zit met bananen enzo) kar trekken is ook niet echt goed voor je rug ofzo... of zoiets...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:44 schreef Saffier het volgende:
[..]
Nee? Nooit geweten? Ik heb niet zo'n karretje maar de wandelwagen voortduwen vindt mijn bekken ook al geen goed idee dus zo'n karretje ook vast niet dan.
[..]
Goed idee!
ik was even op vakantie ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:12 schreef trui het volgende:
wb amaranta! (of vergis ik me enwas je niet een tijdje weg?) hoe staat ´t met de verkoop...?
ik heb te dikke benen voor de meeste jurken. erg jammer, want ik vind ze ook heel leuk. ik doe daarom soms maar net of ´t niet zo is maar ja...
Mja, ik wilde eik gewoon weten wat jullie dachten. We gaan sowieso aangifte doen. Dus dan komen we vanzelf wel achter waar we precies aangifte over doenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:12 schreef Brighteyes het volgende:
Niet lullig bedoeld, of als dooddoener, maar stel je vraag eens in WGR, daar zitten echt heel veel mensen met juridische kennis.
Wel knap lullig btw.
Ik weet het nog goed. Mijn 12de verjaardag. Mijn moeder en mijn broer hadden stiekem slingers opgehangen voor mij. Ik kwam beneden was zo overweldigd dat ik tegen de kast aan liep en mn kleine teen brakquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
ha, dát moet ik ook nog doen. Maar mijn bijna 12 jarige zoon () zit nog wel op tot 22.00. Tijd genoeg nog dus.
![]()
Gefeliciteerd met de verjaardag van je ook alweer grote zoon!snel gaat het hè?
Vrouwen hebben, heb ik gemerkt, toch wel een enorme dikke vinger in de pap als het gaat om huizen kopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:23 schreef Sonnetje85 het volgende:
Jeetje zoons van bijna 8 en 12dat duurt hier gelukkig nog heeeeeeeeeel lang (ik vond 1 al heel wat
)
Alvast gefeliciteerd trouwens
Saffier weltrusten!
En jeetje wat een gedoe zo'n huis verkopen zegEn wat een zeikwijven allemaal
Ben blij dat ik hier voorlopig nog niet weg hoef
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vrouwen hebben, heb ik gemerkt, toch wel een enorme dikke vinger in de pap als het gaat om huizen kopen.
Daarom was ik ook zo blij dat die knakker (hij was maar alleen) 2 keer kwam kijken. Geen enkele vrouw die hem iets uit zn hoofd kon praten. (al heeft hij toen ook een soort van vrouw meegenomen, een 'vriend' met verstand van zaken)
Ja dat is ook heel mooi. Hier lagen nou eenmaal overal andere vloeren boven en wij hebben dat zo gelaten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Toen wij dit huis gingen kijken zagen we alleen wat we ermee konden en wat er dus uitgesloopt ging worden
Ik zou me niet druk kunnen maken om verschillende vloeren boven, want dat kan er toch uit?!
Al zou ze hier dr lol op kunnen, wij hebben overal dezelfde vloer, zelfs op de trap
Ook dat natuurlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, tenzij je aan de top van je hypotheek zit en je dus geen geld hebt om alle vloeren te vervangen overal. Maar dan zou ik daar nog niet over klagen. Ze zijn vast nog maar pas aan het zoeken
Ja maar dat is toch ook prima. Hier hebben we t toen gedaan, omdat er beneden een parketvloer inzat en in de keuken was een andere vloer. We gingen de keuken doen, dus moest de vloer ook gedaan worden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja dat is ook heel mooi. Hier lagen nou eenmaal overal andere vloeren boven en wij hebben dat zo gelaten.
Toen we er op zolder een kamer bij hebben gebouwd is daar dus ook een andere vloer ingekomen.
Maar het is inderdaad niet zo dat de vloer vast in het beton is gegoten. Dus het is maar gewoon een smoesje ofzo.
Rood tapijt? WIj hadden hoogpolig roze met een witte streep.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch ook prima. Hier hebben we t toen gedaan, omdat er beneden een parketvloer inzat en in de keuken was een andere vloer. We gingen de keuken doen, dus moest de vloer ook gedaan worden.
Boven hebben we van 2 kamers 1 kamer gemaakt en in, wat nu de werkkamer is, lag tapijt. De trap zat *ril* rood tapijt *ril*, dus vandaar dat we toen alles gedaan hebben. Waren t vloeren geweest die we nog hadden kunnen gebruiken c.q. mooi hadden gevonden was t ook anders geweest denk ik
Jep, hier ook, en niet een trap, maar twee trappen plus een overloop.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
Aj kan altijd erger dus, al vond ik dat rode ook best lelijken een hel om het van de trap te krijgen..En t zat ook nog op die zijkanten...
die wil ik ook wel, en dan wil ik de boobies erbijquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:34 schreef Incantrix het volgende:
Oh, jurken! Ik heb er sinds kort één en ik vind het zo fijn! Hetzelfde stofje als mijn badpak (een aantal van u welbekend):
[ afbeelding ]
Nu wil ik meer van zulks, maar rockabilly is zo'n dure stijl
Mja ik heb net iets meer dan 2 ruggen. Zo hoog opgetaped hoeft niet. Maar zo van. Oh, die heeft tieten, wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:41 schreef Incantrix het volgende:
Zo hoog opgetaped? Mnèhmet de goede BH zien de mijne er ook best prima uit in die jurk
Goed!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:51 schreef amaranta het volgende:
Be, hoe is het afgelopen met die drie jurkjes die je bij de h&m had besteld?
Ik heb wel eens meer van winkeltjes gehoord waar ze dit soort dingen verkopen, maar meestal is het heel duur spul. Deze heb ik van MP afgehaald voor 30, de nieuwprijs is iets van 70 of 80 euro.. Too much for me, dusquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:49 schreef miss_sly het volgende:
Trix, ik heb zulke jurkjes gezien in Maastricht bij Giensch! Zitten ook in Utrecht, heel leuk winkeltje is datWeet niet wat ze daar kosten, heb niet naar de maat gekeken.
Ik ga per 1 oktober juist full-time werken (nieuwe functie)quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:14 schreef Memmel het volgende:
Het was mijn laatste dagje, ik ben external relations/ comms advisor af. Fulltime moeder it is!
We hebben de rollen omgedraaid.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
Lily, fulltime? Lijkt me best zwaar met 3 kinderen.
Dankje. Ik was toen onder invloed van Bacardi met up. Erg lekker trouwens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:27 schreef lily het volgende:
Wat een leuke foto van jou, Diaan! Jurkje is ook leuk
Ow dan snap ik het helemaal. Mooi en goed verdeeld op deze manier dan. Dat zou bij ons ook zo kunnen gebeuren, die switch. Maar voorlopig niet... moet eerst meer duidelijkheid krijgen over mijn werk enz. En helaas kan Peace bij zijn huidige werkgever niet part-time werken.. anders zou ik wat meer uren gaan werken en hij wat minder.quote:en goed dat je er met je ex in ieder geval uit bent..
[..]
We hebben de rollen omgedraaid.
Ik had altijd al een betere functie en krijg per 1 oktober weer een betere. Zou dom zijn dat ik dan parttime ga werken en mijn echtgenoot fulltime (voor veel minder geld).
Mijn man is nu langdurig ziek en dus thuis. Hij zal op zijn huidige werk zeker niet meer terugkeren. Mocht hij weer aan de slag gaan dan gaat hij een parttime baan zoeken. Hij is nu dus huisman
Ik vind buitenshuis werken sowieso veel leuker dan hij dus waarom niet heh
Wij hebben ook een bruiloft vandaag...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:07 schreef Vicky het volgende:
![]()
mijn telefoon is terug
![]()
en wat een weer zeg.. het hoosde toen ik van Ambers school kwam..
Vrienden van ons trouwen vandaag..
Dat kon bij zijn huidige werkgever ook niet, inderdaad. Anders hadden het wel eerder gedaan..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
En helaas kan Peace bij zijn huidige werkgever niet part-time werken.. anders zou ik wat meer uren gaan werken en hij wat minder.
Jammer is dat hè? Dat sommige bedrijven daar zo moeilijk over doen... echt niet meer van deze tijd vind ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:45 schreef lily het volgende:
[..]
Dat kon bij zijn huidige werkgever ook niet, inderdaad. Anders hadden het wel eerder gedaan..
Tijdens het hardlopen gestruikeld en gevallen en ik loop nu nog als een bejaarde.quote:
Ja, voorlopig blijft het hier (in Arnhem) en in Enschede nog wel droog, maar ik vertrek pas als de school uit is (kwart over 3). Nou ja, we zullen wel zien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
Grijs, ik dacht net op de buienradar gezien te hebben dat het in Enschede nog wel even droog blijft.
dat doe ik ook wel es hoor, of zelfs een broek, zodat ´t jurkje meer als tuniek geldt. maar leggings maken het niet altijd beter, is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en Trui... ik las nog over dikke benen en jurkjes, daarom draag ik altijd een legging onder een jurkje...Ik vind jurkjes gewoon te leuk.
Nou, de camping die wij uitgekozen hebben is een gewone gezelligequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waar in Frankrijk willen jullie heen Be?
En thank god for internet denk ik dat je dit te weten bent gekomen voordat je op de camping aan kwam![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:10 schreef debuurvrouw het volgende:
En niet vergeten dat het bij Franse Naturisten zeer gebruikelijk is om wijdbeens te zonnen!
En de meeste hun vakantie zit er ook wel opquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, de camping die wij uitgekozen hebben is een gewone gezelligefamiliecamping, en we gwan wrsch nog wel gewoon daarheen, maar zoals hier oa te lezen is http://www.capdagdeinfo.nl/swingers.php trekt dat gebied ook wel veel mensen aan die houden van zien en gezien worden en als ik me daar als hollandsch walvisje heel ongemakklijk ga voelen tussen de supergebruinde bodybuilders lijven dan verkassen we wel hoor.
Ik denk dat Twitter, Facebook en wordfeud de "boosdoeners" zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:17 schreef amaranta het volgende:
Zo, meer dan 24 uur niet gepost in dit topic. We hebben een leven!!!![]()
Hahaha, dat zou zomaar eens kunnen ja.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat Twitter, Facebook en wordfeud de "boosdoeners" zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat moest ik ff kwijt."I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
Waarom morgen pas?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:01 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
![]()
Breek ik net echt mijn kies op twee plekken. Voor is er een stuk af en achter een heel stuk. En ik kan morgen pas de tandarts bereiken.
gewoon bellen voor overleg anders?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:44 schreef livelink het volgende:
Ja, maar het doet nu geen pijn, dus het is ook nog geen spoedgeval lijkt me.
Ik hoop niet dat ik daar vannacht heel anders over denk natuurlijk
ja superquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh bah livelink
Ik zou trouwens ook gewoon tot morgen wachten hoor..ben ook niet zo`n held
Mignonne hoe was vandaag?
Kun je ergens 'apps' kopen? Dan moet je even in je appmarketstoreding kijken en zoeken op wordfeud.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:50 schreef Saffier het volgende:
Klinkt als een goede eerste dag Mignonne
wel bout van je parkeerkosten zeg
Livelink wat balen van je kies![]()
TF hoe is het met jou?
Dat wordfeud, is dat ook te spelen op een Nokia97?
Iphone gestolen bij een middagje Spelekids. Mijn laatste herinnering is dat ik hem in mijn tas stopte, die bovenop de tafel stond bij mijn groepje vrienden. Mocht hij ergens uit mijn broek gevallen zijn, dan is er niemand zo goed geweest om hem bij de balie in te leveren.quote:
ja bij mn liefquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:51 schreef _Bar_ het volgende:
Kun je die declareren Mignonne?wat een hoog bedrag....
Je itunes account in ieder geval het wachtwoord wijzigen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:32 schreef k_i_m het volgende:
Ja, is al geblokkeerd. Nu nog even gaan bedenken wat ik verder nog zou kunnen doen om het toestel onbruikbaar te laten maken.
oh, is dat alleen voor Iphones?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijnes heeft een soort beveiliging dat als er een andere sim inkomt het toestel een smsje stuurt met het nummer!en dat SMS-je stuurt ie dan naar mij en mijn hus. Goed ding.
Maar daar koop je geen kont voor, ontzettend klote zeg! er zat iemand met zijn hand in je tasHuuuu! euh, denk...
Ik heb een samsung.... ik zal het eeens uitzoeken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:39 schreef debuurvrouw het volgende:
nein, want de Samsung van mijn zoon heeft het, en ik heb BB. Geen idee of het ook kan bij I-phone
Nog recht op OV?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja bij mn lief
het is zijn schuld dat ik te laat washij zette de wekker nog eventjes op snooze omdat ik zo lekker lag te slapen
toen was ik te laat
met de auto bleef de schade beperkt tot 5 minuutjes te laat.
@FR ik studeer voltijd, maar in principe is het plan om op de fiets en met de trein en dan weer met de fiets te gaan (2 fietsen dus, elke keer je fiets mee de trein in is ook duur) dus deze kosten zijn gelukkig een uitzondering.
nope, anders had ik wel gewoon met t OV van deur tot deur gegaan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:42 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Nog recht op OV?
En studeren en fietsen ik krijg een flashback ik had 3 stationsfietsen op een gegeven moment
1 in ons huis/1 op het station/1 op het station in mijn oude woonplaats ivm bijbaan
Klinkt goed! Behalve die parkeerkosten danquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:39 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja super
grote collegezaal met de hele opleiding aanwezig, alle sjaarzen moesten gaan staan en kregen luid applaus als welkom en dat we trots op onszelf mochten zijn want we hadden het toch maar mooi gered. die 60 die over zouden blijven van de 390 aanmeldingen, dat waren wij
ik werd er een beetje emo van![]()
verder weinig echt boeiends, alles intro he, zo werkt je webmail en dit is je rooster, dat werk.
maar ik heb wel een poster gemaakt![]()
en aardige klasgenootjes!
en 15 euro parkeerkostenboutziekenhuis...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoe is het met je kies Livelink? en met je hoofd?
Jeeeeeeeeeeeetje, niet eens een foto bijgevoegd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Genitale wratten aan haar hangende spatlappen natuurlijk
Beiden gaan goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoe is het met je kies Livelink? en met je hoofd?
Tuurlijk ga ik niet in Nederland op vakantie. Duh.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:23 schreef livelink het volgende:
Tja, dat is kut. Moet je ook maar niet in Nederland op vakantie gaan natuurlijk
Ow ik dacht dat jullie naar Fréjus gingen. Nou dan gaan we naar hetzelfde waarschijnlijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:57 schreef Ticootje het volgende:
Nog zuidelijker?? Wij zitten echt al het meest zuidelijk in Frankrijk denk ik.
Nee hoor, bij de Spaanse grens is nog iets zuidelijkerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:59 schreef Ticootje het volgende:
Ja frejus. Is toch heel erg zuidelijk.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:55 schreef phluphy het volgende:
Kim, wat vreselijk k*t. Oh ik zou ook echt zó balen!
Wat zullen we de pikkedief eens allemaal gaan toewensen? Ik begin met een pijnlijke, druipende, irritant jeukende syfilis !Aan zijn eikel en aan zijn plofkop!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:13 schreef simmu het volgende:
hier in bordeaux is het best tof hoor
lieve inbreker: mocht je dit lezen en besluiten in te breken; succes met de kinderen en mijn schoonmoeder
Dank! Komen jullie op de terugweg nog langs Parijs, dat jullie het nog een keer kunnen proberen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:35 schreef simmu het volgende:
jup! s heeft morgenochtend gelijk al zijn presentatie, daarna is het allemaal een beetje vrijig
het suffe was; we wilden graag de catacomben zien in parijs, die had ik vorige keer gemist. maar we kwamen aanlopen en er stond me daar toch een rij! bijna de rotonde rond. dus we hebben dat maar geskipt.
ik heb geen smileys en ben niet bijgelezen, maar looks like dat een knuf wek op zijn plaats is!
nah, we hebben dan 2 uur om van gare montparnasse naar gare du nord te komen, ex vertragingen. dus dat wordt hem niet. we moeten dus gewoon nog maar een keertje gaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dank! Komen jullie op de terugweg nog langs Parijs, dat jullie het nog een keer kunnen proberen?
Waarom wil de vervanger dat niet?quote:Op donderdag 1 september 2011 10:47 schreef Sorbootje het volgende:
Pff wat een gedoe Vicky! Al nieuws?
Mijn huisarts is op vakantie en de vervanger wil mijn spriaaltje er niet uithalen. Gevolg: met een beetje pech ongesteld op vakantie en het hele draagmoedergebeuren minimaal een week vertraagd. Natuurlijk stelt een week niet zoveel voor, maar als je ergens al heel lang op wacht is een week best veel.
*mopper*
maar goed, weblogje over draagmoederschap bijgewerkt. En nu maar hopen dat mijn eigen huisarts volgende week wél tijd heeft om dat ding eruit te jassen. Anders doe ik het zelf wel
ik ben gewoon niet zo oplettend.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:09 schreef Sorbootje het volgende:
De vervanger is er alleen voor spoedgevallen. Nou ik vind dit verdorie een spoedgeval.
En ik pm de link wel even. Jullie hebben gewoon niet op zitten letten
bestaat dat nog?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:45 schreef p_iglet het volgende:
Ons nieuwe huis heef vlakbij een speeltuin met echte speeltuinbankjes. Met kletsende moeders met kannen limonade die op het bankje alvast de aardappels schillen.
Ja, precies. Hoewel ik het zorgwekkender vind, dat ze waarschijnlijk haar broer van nog geen 2 met zich meesleept.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:37 schreef livelink het volgende:
Klinkt goed, Simmu. Een lekkere verwenvakantie zo.
Ondernemend type, die Eva. Wel lekker de speeltuin zo voor de deur. Dan komt het moment sneller dat je haar ook alleen kan laten gaan. Maar een knip is tot die tijd geen overbodige luxe inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |