Laat me raden, op dat geweldige facebook waar je tegenwoordig regelmatig geen melding krijgt van berichtjes e.d.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb je weken geleden een bericht gestuurd. Geen antwoord, niks.
Het ligt aan jouquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Laat me raden, op dat geweldige facebook waar je tegenwoordig regelmatig geen melding krijgt van berichtjes e.d.
Zorgen dat tante Truus niet vooraan rijdt dan!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:20 schreef rival het volgende:
[..]
je rijdt in een treintje. maar als jouw treintje goed en braaf rijdt heb je kans dat je best hard over het circuit gaat
Straks brengt ie er alleen de koffie rond....quote:
Alsof dat serieus is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Straks brengt ie er alleen de koffie rond....
Reacties hier bewijzen maar weer hoe oppervlakkig mensen zijn
Tof, mooi circuitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit weekeinde? Nee dan zitten we in de paddock van Spa
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Laat me raden, op dat geweldige facebook waar je tegenwoordig regelmatig geen melding krijgt van berichtjes e.d.
Luister naar het woord van godt!quote:
Een lekker ding dat me drinken komt brengen...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
reactie bewijst maar weer hoe dom je bentquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja alsof mijn reactie oh zo serieus was....quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
reactie bewijst maar weer hoe dom je bent
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
reactie bewijst maar weer hoe dom je bent
Battle of the mongolenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja alsof mijn reactie oh zo serieus was....
Bewijst maar weer hoe dom JIJ bent... he?
Sorry! Maar wat was er nou dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Luister naar het woord van godt!
Luister je ook Kink FM? haha inderdaad een k*t reclame.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:33 schreef HeatWave het volgende:
Hey, debiel van die sowieso debiele organisatie moed.nl, soderandtiefus eens op met je tering reclame!
2 min lang x moet, y moet, z moet, dit moet, dat moet etc etc etc.
"niets moet maar moed"Echt de taalnazi's draaien zich om in hun graf
.
quote:
Jij herkent een grapje nog niet als het naakt voor je danst met een theemuts op?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, daar zijn al tig berichtjes na gekomen en dan moet ik gaan zoeken.quote:
Jij ook niet blijkbaar.....quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij herkent een grapje nog niet als het naakt voor je danst met een theemuts op?.
ik denk het niet, maar ken canada dan ook alleen van tv.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mooiste samen met monaco. Ik denk Canada op 3
Inderdaad. Hup, opschieten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, daar zijn al tig berichtjes na gekomen en dan moet ik gaan zoeken.
Hij is zelf een complete grap. Het is net zijn leven.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij herkent een grapje nog niet als het naakt voor je danst met een theemuts op?.
Jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:35 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Luister je ook Kink FM? haha inderdaad een k*t reclame.
Waar heb jij het over?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:33 schreef HeatWave het volgende:
Hey, debiel van die sowieso debiele organisatie moed.nl, soderandtiefus eens op met je tering reclame!
2 min lang x moet, y moet, z moet, dit moet, dat moet etc etc etc.
"niets moet maar moed"Echt de taalnazi's draaien zich om in hun graf
.
So True..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja.
net zo irritant als "ik ben robin skilde en ga hardlopen, met mij Opaaaaaaaaaaaa"kutkind
.
De eerste zin is vrij lang, ik weet het, gewoon rus-tig le-zen en je komt er wel uitquote:
Over domme reclames in Nederland..... je mist er niks aan....quote:
Met zijn oude kop!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:39 schreef CherryLips het volgende:
Godsamme gaat Ridge nou alweer trouwen met Brooke?
Godsamme, bestaat dat nog steeds....quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:39 schreef CherryLips het volgende:
Ah, je hebt m gestuurd vlak voor ik naar Berlijn ging zie ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Inderdaad. Hup, opschieten.
Maar werken wel op je zenuwen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Over domme reclames in Nederland..... je mist er niks aan....
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:39 schreef CherryLips het volgende:
Oftewel, kijk minder TV, luister minder radio..... heb je er ook geen last van...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:40 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Maar werken wel op je zenuwen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah, je hebt m gestuurd vlak voor ik naar Berlijn ging zie ik.
Dat feestje is inmiddels uitverkocht.
ik weet waar dit over gaatquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:39 schreef CherryLips het volgende:
Oh. Gelukkig hebben we die hier nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Over domme reclames in Nederland..... je mist er niks aan....
Zo'n geweldig feestje was het toch niet en ik heb toch de fut niet om te feesten nu.quote:
We organiseren anders zelf wel een feestje, op de bank.quote:
Ach, ze zullen nooit het bedroevende niveau van Nederlandse reclames halen denk ik.... dat is praktisch onmogelijk volgens mijquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh. Gelukkig hebben we die hier niet
Volgens mij zijn daar zelfs de scriptschrijvers het overzicht van wie het met wie gedaan heeft en wie half broer en zus zijn een beetje kwijt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:39 schreef CherryLips het volgende:
Oh nee, dat snap ik dan wel weer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo'n geweldig feestje was het toch niet en ik heb toch de fut niet om te feesten nu.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee, dat snap ik dan wel weer.Het zij je vergeven meisje.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
We organiseren anders zelf wel een feestje, op de bank.
Zo makkelijk ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, we hebben veel Britse reclames hier. Die zijn nou niet echt geweldig te noemen. De Maltese reclames versta ik toch nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, ze zullen nooit het bedroevende niveau van Nederlandse reclames halen denk ik.... dat is praktisch onmogelijk volgens mij
Ja, zo lief ben ik nou.quote:
Jij hebt PB niet meer nodig over een paar wekenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:43 schreef Kluts het volgende:
Ik heb gewoon zere vingers van het Guitar Hero spelen gister.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij hebt PB niet meer nodig over een paar weken.
Ik zei zere vingers, geen lenige.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij hebt PB niet meer nodig over een paar weken.
Dus de rest hier mag weer gewoon niet lief tegen elkaar zijn?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij is zelf een complete grap. Het is net zijn leven.
Dan zou je het toch zo langzamerhand moeten gaan herkennen.
Dat komt dan vanzelf he?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zei zere vingers, geen lenige.
Sja, maar op dit moment zijn 2 vingertoppen nogal gevoelloos, dus als dat blijft, wordt dat niks natuurlijk.quote:
'Welcome, to another edition of Thunderdome!'quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus de rest hier mag weer gewoon niet lief tegen elkaar zijn?
Dat komt wel goed (no pun intendedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sja, maar op dit moment zijn 2 vingertoppen nogal gevoelloos, dus als dat blijft, wordt dat niks natuurlijk.
Ik wil een celebrity deathmatch!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
'Welcome, to another edition of Thunderdome!'
Die hebben we hier toch heul niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil een celebrity deathmatch!![]()
Je maakt het er niet beter opquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja sorry, tv stond nog aan na ATWT
Je boft dat ik nog een beetje after glow heb, je krijgt het voordeel van de twijfel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja sorry, tv stond nog aan na ATWT
Jawel!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die hebben we hier toch heul niet.
quote:
Moet ik nu echt Doe Maar instarten?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:55 schreef CherryLips het volgende:
Dan komt zo zeker ook nog the young and the restless
Doris Dayquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet ik nu echt Doe Maar instarten?
Jij toch?quote:
Waarom ging ik het proberen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe kom je er op?
De beste man heeft aan Harvard gestudeerd.
quote:
Heul niet!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie willen me gewoon verrot schoppen.
Dat kan jij als Balkanbitch toch makkelijk hebben en lachend weerstaan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie willen me gewoon verrot schoppen.
Zo zou ik t ook zeggen jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:43 schreef Kluts het volgende:
Ik heb gewoon zere vingers van het Guitar Hero spelen gister.
Oh ja, dat is dan ook weer zo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan jij als Balkanbitch toch makkelijk hebben en lachend weerstaan?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:09 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, bij Balkanbitches denk ik eerder aan van die dikke dames met snor......
quote:
Dus je mist alleen de snor nog?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb wel zitten bunkeren in Egypte.
Ja, laten we het daar op houden.quote:
Doen ze daar aan bunkeren? Niet pyramide-en?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb wel zitten bunkeren in Egypte.
Ik wel iig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doen ze daar aan bunkeren? Niet pyramide-en?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een streepje daar beneden
Nou, sorryquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
CL
godsamme last van mn strot
quote:
Dat is toch kwarktaart?quote:
Oh ja. Ik zal ze even gaan mailenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:27 schreef Cue_ het volgende:
Vanmiddag mijn date met de schoonmaker
Donequote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik help vandaag zoveel mensen herinneren aan zaken
Ik haaaaaaaat.......quote:
Ik had even zin om te bromsmurfen, maar door Murphy spring ik zo in de auto naar midden frankrijk om onderdelen te halen.. Ben ik vannacht weer thuis ergensquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik haaaaaaaat.......
Wat haat ik eigenlijk? Het is zo zonde vand e positieve energie om dingen te haten. Maar er moet toch wel iets zijn wat ik haat?
Had ik al gezegd dat ik dit weekend naar Belgie ga?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik had even zin om te bromsmurfen, maar door Murphy spring ik zo in de auto naar midden frankrijk om onderdelen te halen.. Ben ik vannacht weer thuis ergensRoekeloze roadtrips!
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik had even zin om te bromsmurfen, maar door Murphy spring ik zo in de auto naar midden frankrijk om onderdelen te halen.. Ben ik vannacht weer thuis ergensRoekeloze roadtrips!
Constant die uitkeringtrekkers hier, ga werkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:46 schreef missbehavin het volgende:
Pff, ik heb mezelf er nog niet eens toe aan kunnen zetten me aan te kleden, wat erg.
same herequote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:46 schreef missbehavin het volgende:
Pff, ik heb mezelf er nog niet eens toe aan kunnen zetten me aan te kleden, wat erg.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Constant die uitkeringtrekkers hier, ga werken.
Ligt eraan wat voor werkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan moet ik me aankleden.
Je hoeft niet aangekleed te zijn om te werken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan moet ik me aankleden.
quote:
Oh ja, dat is wel een goede reden om van mijn luie reet af te komen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:57 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat lekker van het mooie weer genieten..... succes allen!
Me = Motivatorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel een goede reden om van mijn luie reet af te komen.Ik ga het doen!
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:00 schreef CherryLips het volgende:
uh, wel een wasmachine maar geen wasmiddelGoed voorbereid weer.
Dat klinkt wel weer als een pareltje.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:00 schreef missbehavin het volgende:
Iemand is boos op me in het 'ik neuk andermans vent en ben nu zwanger' topic.
Ik heb alleen nog een halve fles met spul voor zwarte kleren en een beetje voor fijne wasquote:
Dat klinkt weer als een geweldig topic, even kijkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:00 schreef missbehavin het volgende:
Zullen we jou eens snol noemen dan he? Nou nou nou?!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:00 schreef missbehavin het volgende:
Linkje!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:00 schreef missbehavin het volgende:
Oh gewoon gaan dus met die wasmachine!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog een halve fles met spul voor zwarte kleren en een beetje voor fijne was
Daar heb ik toch veel te weinig seks voor!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zullen we jou eens snol noemen dan he? Nou nou nou?!.
Neuken?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar heb ik toch veel te weinig seks voor!
Ik dacht dat je het nooit zou vragen. En nee, ik ben niet aan de antibiotica.quote:
Dat had ik laatst ook, helemaal voorbereid om voor de eerste keer mijn wasmachine te gaan gebruiken, maar dus ook het wasmiddel vergeten te halen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Bijsluiters lezenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen. En nee, ik ben niet aan de antibiotica.
Leuk topic weer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
zwanger van bezette minnaar..
Beterquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen. En nee, ik ben niet aan de antibiotica.
quote:
Raaaaawwwrrquote:
Ik zit te lang op FOK!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij deze twijfel ik nog. Maar idd, ik ben ook achterdochtiger dan vroeger.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit te lang op FOK!
Ik geloof die topics niet meer.
* HeatWave gromt diep en laagquote:
Ja maar jij bent godt.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
* HeatWave gromt diep en laag.
Thanks.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Anders ga je even met je Lego spelen...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Laat die kutkluts lekker wegblijven etterwijf
Dudequote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:46 schreef Ghostbuster het volgende:
klinkt als een echte actie voor mijquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Kutkluts? Dat klinkt als een werkwoord: Kutklutsen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Of juist een kut die nog wat werk vereist!quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of juist een kut die nog wat werk vereist!
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:46 schreef Ghostbuster het volgende:
kost dat?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:51 schreef HeatWave het volgende:
Oh, vergeten. Kreeg een paar weken een defecte iPhone 3GS mee van het werk, waterschade. Wou het glas gebruiken voor een vriend van me.
Sluit ik hem gisteren voor de lol weer een keer aan (eerst deed ie niets meer) ding gaat opeens aan, en na een restore issie weer 100%!.
MI van gangbangende klutsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kutkluts? Dat klinkt als een werkwoord: Kutklutsen.
Ik kutkluts
Jij kutklutst
Hij kutklutst
Wij kutkluts
Jullie kutkluts
Zij kutkluts
Of is het: Hij klutst kut?
Shamelips corrections R us?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:53 schreef Ang3l het volgende:
"Ik heb me nou toch een leuke nieuwe vriendin! Ja, ze heeft nog wel een beetje een kluskut, maar niets wat een weekje werk niet kan verhelpen."
Zoiets.
Eh ja. Ze is minstens zo lief en schattig als ik!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
wtf wat, nee het is een lekker vriendelijk ding joh
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:54 schreef HeatWave het volgende:
ja, ik weet dat dat woord niet klopt.
Wie de fuck ben jij, newb.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:46 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:55 schreef Ang3l het volgende:
Oeh! Wisten jullie dat..... ik al 3 maanden niet meer Single ben!
Tijd voor mijn vertrek
Headbangen doe ik wel, mag dat ook?quote:
quote:
Deze. En ik heb het dan ook over een singlesnewb. Maar je hebt iets tegen me?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Eerst uit welk SC topic kom jij?, en nu ben ik een newb
Oh, da's beterquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:51 schreef HeatWave het volgende:
Oh, vergeten. Kreeg een paar weken een defecte iPhone 3GS mee van het werk, waterschade. Wou het glas gebruiken voor een vriend van me.
Sluit ik hem gisteren voor de lol weer een keer aan (eerst deed ie niets meer) ding gaat opeens aan, en na een restore issie weer 100%!.
Nee hoor zit me vanalles dwars maar jij niet ofzo, en Fok is een forum he', daar post nog wel is iemandquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Deze. En ik heb het dan ook over een singlesnewb. Maar je hebt iets tegen me?
Dat is bijzonder, want ik heb jou hier echt nog nooit gezien. Vertel eens wat je dwarszit knul.
Omdat je je geroepen blijkt te voelen om je niet al te sympathieke mening over mij te ventileren, ben ik erg benieuwd waar je dat dan op baseert.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee hoor zit me vanalles dwars maar jij niet ofzo, en Fok is een forum he', daar post nog wel is iemand
Ik heb geen zin om je post op te gaan zoeken, maar je verwelkoming was niet bijster vriendelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat je je geroepen blijkt te voelen om je niet al te sympathieke mening over mij te ventileren, ben ik erg benieuwd waar je dat dan op baseert.
Maar je bent natuurlijk weer zo'n internetheld.
En eentje die nog slecht spelt ook, vveet je zeker dat je daar je energie aan gaat verspillen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat je je geroepen blijkt te voelen om je niet al te sympathieke mening over mij te ventileren, ben ik erg benieuwd waar je dat dan op baseert.
Maar je bent natuurlijk weer zo'n internetheld.
Ze dachten dat je nog jong wasquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:00 schreef missbehavin het volgende:
Nou zeg, hebben ze 'm dicht gegooid. Kan ik me wel eindelijk eens gaan aankleden, oude snol die ik ben...
Oh god, heb ik je gekwetst?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om je post op te gaan zoeken, maar je verwelkoming was niet bijster vriendelijk.
Welke?>quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:01 schreef missbehavin het volgende:
Maar kluts, heb je mijn link wel gezien?
Ach ja, die fout is dan ook begrijpelijk.quote:
quote:
en hoe kwam jij het topic dan binnen? dat is een belangrijk detailquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om je post op te gaan zoeken, maar je verwelkoming was niet bijster vriendelijk.
Maar natuurlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach ja, die fout is dan ook begrijpelijk.
Argumenten voor vvat?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja als je geen argument kan vinden beginnen we over spelling
Maar kluts is wel weer een goede graadmeter om te zien of hij het hier zou redden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:02 schreef Godtje het volgende:
Hebben we eindelijk een nieuwe zijn jullie hem weer aan het weg pesten.
Hij heeft gewoon wat jeugdig enthousiasme wat hij niet correct weet te uiten door zijn eigen onzekerheid.
Ik weet niet of hem gelijk zo affikken de beste remedie is om deze verloren ziel op deze manier op te vangen
Mens, je hebt geen idee wat voor chaos het in mijn hoofd is op dit moment dus ik vergeet alles.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg ik begin er nu onderhand iets achter te zoeken hoor!
http://www.imdb.com/list/gPiRpj6cul0/
Ik heb 'm maar bewaard, for future reference.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mens, je hebt geen idee wat voor chaos het in mijn hoofd is op dit moment dus ik vergeet alles.
Maar wel cool!
Ach ik werd ook meteen afgebrand om mijn spellingscapaciteiten en andere dingen, maar uiteindelijk vallen ze best mee hierquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wij zijn lief!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ik werd ook meteen afgebrand om mijn spellingscapaciteiten en andere dingen, maar uiteindelijk vallen ze best mee hier
Nee hoor, heb alleen heel veel intresse voor hoge gebouwen opeensquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh god, heb ik je gekwetst?
Daar zal je het wel naar gemaakt hebben dan.
wat een makkelijk excuus zeg! trappen je vrienden daarin als je bv een verjaardag vergeet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mens, je hebt geen idee wat voor chaos het in mijn hoofd is op dit moment dus ik vergeet alles.
Ik ook. Hij is op vakantie tot 11 September!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik begin die hetero van jou steeds minder leuk te vinden.
Vliegend zeker?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Hij is op vakantie tot 11 September!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Correctie: Sommige vallen best mee,ik heb net ergens gelezen dat jij een harteloos kreng bent.quote:
oh lekker chickies neuken in 1 of ander zonnig land?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Hij is op vakantie tot 11 September!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Since when?quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
oh lekker chickies neuken in 1 of ander zonnig land?
De afgelopen drie maanden heeft hij met een knuppel leren werken.quote:
Kapotquote:
Kruk?quote:
Deze schijnt ook goed te zijn, geen zombies, wel horror.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb 'm maar bewaard, for future reference.
Haha, wel goed opgelost zoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kapot. De s ook. Morgen naar de laptopvvinkel.
stomquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kruk?
Die is niet helemaal goed joh. Zoals ik gisteren ook al zei.
Geilt op slotjes en het kleurtje.
Kookt en strijkt ze?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Deze schijnt ook goed te zijn, geen zombies, wel horror.
Ik moet vvat... Ik kan het zelf ook niet fixen, dus dan maar even zo. De s staat onder de ctrl+vquote:
Het gaat om je laptop? Heb je de toetsen al eens losgehaald?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet vvat... Ik kan het zelf ook niet fixen, dus dan maar even zo. De s staat onder de ctrl+v.
Nee met de ootoo gelukkigquote:
Die trut loog natuurlijk!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Correctie: Sommige vallen best mee,ik heb net ergens gelezen dat jij een harteloos kreng bent.
Altijd al, ms zat je te vaak met je hoofd in het kruis van een hetero om het op te merken?quote:
Dat is me afgeraden. Dus nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het gaat om je laptop? Heb je de toetsen al eens losgehaald?
.............................................................quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat ie niet weer bekeerd is
Klinkt goed!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mijn hersenen werken idd niet meer optimaal als een eikel tegen m'n huig aanstoot neequote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Altijd al, ms zat je te vaak met je hoofd in het kruis van een hetero om het op te merken?
Door wie, het bedrijf wat jou laat betalen voor het repareren van je laptop?quote:
whehequote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
De afgelopen drie maanden heeft hij met een knuppel leren werken.![]()
Pilotenopleiding was duur dus dan maar een blonde homo.
Arme Angel. Medeplichtig
Ich hab's nicht gewusst!!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
De afgelopen drie maanden heeft hij met een knuppel leren werken.![]()
Pilotenopleiding was duur dus dan maar een blonde homo.
Arme Angel. Medeplichtig
Nee, door mijn buurman en oom.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Door wie, het bedrijf wat jou laat betalen voor het repareren van je laptop?
Ik ga met halloween naar 1 of ander dik vert zombie feest in Amsterdamquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga met halloween naar 1 of ander dik vert zombie feest in Amsterdam
Oh, dan heb je zo'n toetsenbord wat ik ook heb ws, dan kan dat ook niet makkelijk.quote:
Ik durf het ook gevvoon niet aan, zal je zien dat ik 'm helemaal kapot maak of zoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, dan heb je zo'n toetsenbord wat ik ook heb ws, dan kan dat ook niet makkelijk.
Dat is altijd zo, dan gaan ze kijken of er uiterlijkheden zijn waar ze je op aan kunnen vallen ofzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:26 schreef missbehavin het volgende:
Ik dacht, ik check het even en ja hoor, meteen allemaal lui uit dat reltopic in mijn fobo..
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is altijd zo, dan gaan ze kijken of er uiterlijkheden zijn waar ze je op aan kunnen vallen ofzo.
Altijd een teleurstelling bij mensen als wij natuurlijk.
Verrassendquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:26 schreef missbehavin het volgende:
Ik dacht, ik check het even en ja hoor, meteen allemaal lui uit dat reltopic in mijn fobo..
Ik doe dat zelf dus nooit hequote:
Ik kijk ook bijna nooit in Fobo's.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik doe dat zelf dus nooit he
Ik ook niet, en heb in die van mezelf ook niks staanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk ook bijna nooit in Fobo's.
Iets met de serie The Walking Deadquote:
Daar zijn we allemaal blij om schat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet, en heb in die van mezelf ook niks staan
Wat?! Al die foto's voor NIETS?!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk ook bijna nooit in Fobo's.
Nee daar mis je niks aan. Enkeltje prullenbak.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:22 schreef Ripley het volgende:
Wie is die Crutch joh? Mis ik er iets aan?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iets met de serie The Walking Dead
Daarom, ik doe het ook voor jullie natuurlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar zijn we allemaal blij om schat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een nare opmerking zegquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar zijn we allemaal blij om schat.
Nou idd, hoe durft ze, in Singles, op FOK!, een nare opmerking, dat zie je anders nooit hierquote:
Omgquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee daar mis je niks aan. Enkeltje prullenbak.
Historie? Als viersieren lastig is dinges reeks. Wat trollende rot users. Kruk als internetheld zelf een brief geschreven of hij daar zal gaan modden.
Re en Daniel kwam het wel goed uit want dan hoeven ze die kut reeks niet meer te modden.
Hij voelde zich al belangrijk! Want hij was degene die andere kon vertellen hoe je moet versieren![]()
Typisch gevalletje in het land van blinde....
Zo geschiedde. Iemand is hem alleen vergeten te vertellen dat hij zijn knopjes in de grote mensenwereld beter niet kan gebruiken.
Ach royco weet dat ik dat niet zo naar bedoel.quote:
Je moet mijn armen en benen eens zien, helemaal bekrastquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach royco weet dat ik dat niet zo naar bedoel.
Nou... een beetje zeggen dat je wodka stuurt en dan niks sturen en doen of de postbode het gestolen heeft... Niet lief.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat terwijl ik altijd zo vriendelijk ben tegen haar
Lot wut? Echt?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou... een beetje zeggen dat je wodka stuurt en dan niks sturen en doen of de postbode het gestolen heeft... Niet lief.
Jij bent ook al zo onaardig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou idd, hoe durft ze, in Singles, op FOK!, een nare opmerking, dat zie je anders nooit hier.
dat kan je wel zeggen/denken, maar misschien gaat die jongen wel kapot van binnenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach royco weet dat ik dat niet zo naar bedoel.
Dat heeft ie echt gestolen, het volgende pakketje is toch wel aangekomen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou... een beetje zeggen dat je wodka stuurt en dan niks sturen en doen of de postbode het gestolen heeft... Niet lief.
Nice guys finish last.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Jij bent ook al zo onaardig.
had je al verteld hoeveel gig?
LOL!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Slechts een paarquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
LOL!
die postbode van jou ziet wat voorbij komen in een maand
Ja dat is waarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heeft ie echt gestolen, het volgende pakketje is toch wel aangekomen.
Hij is iig tot inkeer gekomen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb ik zoveel tekst over dat figuur getikt?![]()
Ikw ord echt ernstig onderbetaald hier
Tik een klachtenbriefquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb ik zoveel tekst over dat figuur getikt?![]()
Ikw ord echt ernstig onderbetaald hier
Toch niet. Wat een kneus zeg. Heeft thuis zeker niets te vertellen.quote:
Ja best wel. Hij is ook krasvrij, echt vrijwel nieuwstaatquote:
Neuh, kijk nog wel even wat ik ermee doe.quote:
Als je het stiekem niet leuk zou vinden, dan had je me al lang genegeerd.. royco de Sade..quote:
dat bedoel ik niet eens mutsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, want ik bestel mijn wodka online..
Wat zal ik er van zeggen, ik heb een brede rug. En zelfspot is me ook niet vreemd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je het stiekem niet leuk zou vinden, dan had je me al lang genegeerd.. royco de Sade..
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
dat bedoel ik niet eens muts
dat er 'vreemde' pakketjes jouw kant op gaan
ik snap het. je kan er natuurlijk misschien een blondje blij mee maken hequote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, kijk nog wel even wat ik ermee doe.
En van de schade niks meer te zien? Beterquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja best wel. Hij is ook krasvrij, echt vrijwel nieuwstaat.
Zoietsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
ik snap het. je kan er natuurlijk misschien een blondje blij mee maken he
Waarom nu weer een blondje?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
ik snap het. je kan er natuurlijk misschien een blondje blij mee maken he
Nee, hij doet het gewoon prima weer. Ik stond er ook van te kijkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
En van de schade niks meer te zien? Beter.
Inderdaad. Blondjes.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom nu weer een blondje?
Snolquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:54 schreef HeatWave het volgende:
Blondjes, Brunettes, roodharigen, zwartharigen, whatever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |