Dan zie je het witte Wifi symbooltje bovenaan staan. Als je BIS ook over wifi gaat zie je het BIS logo naast je wifi logo staan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:08 schreef Ghostbuster het volgende:
hoe kan je zien dat je op wifi zit ?
Heb een TR gedaanquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:27 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Komt omdat de topicreeks niet zo hard gaat...
2/3dagen is al enorm lang. 1 dag is niet heel vreemd. Als je wilt bijhouden hoe je accu het volhoudt kun je een battery watch app installeren.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:57 schreef Tyler-Girl het volgende:
Mag ik hier eventjes binnenvallen....
Ik heb mijn blackberry curve 8900 nu later als een jaar....maar sinds kort doet de batterij raar. Hij is ineens heel snel leeg, vorige week hield hij het nog maar 2/3 dagen vol. Ik heb toen een battery pull gedaan en het leek wat te helpen, maar nu is hij ineens weer leeg. Terwijl hij gisteren (en volgens mij vanmorgen nog) nog helemaal vol was, aan het batterijtje op het scherm te zien (heb niet bij status gekeken). Ik heb er ook niets geks mee gedaan de afgelopen tijd...
Waar kan dit aan liggen? Of moet ik er vanuit gaan dat hij dood aant gaan is en dat hij aan vervaning toe is?
Bedankt
Bij Vodafone mis ik de D ook, gok een storing op de BB serversquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:09 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb T-Mobile en volgens mij is er iets mis met de data verbinding op mn 8900 (tenzij het niet aan de telefoon ligt). Ik kreeg een mail die ik had verstuurd terug. Vanmorgen werkte ping nog, maar nu krijg ik niet eens meer een 'd' van delivered, en na reboot wil whatsapp niet verbinden want:
snchr. fout: local connection timed out afer ~ 60000 (wacht aub blablabla).
Meer mensen met issues?
Ik denk 't wel, aangezien ik ook geen mailtjes meer ontvang of sowieso een internetverbinding tot stand kan brengen met m'n telefoon.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:21 schreef von_Preussen het volgende:
Leuk, merk momenteel dat ik allerlei belangrijke mailtjes mis omdat ze niet meer worden doorgeschoven vanaf m'n mailadres.
Neem aan dat dit ook het gevolg is van de hierboven genoemde storing?
Daar had ik gisteren ook last van. Ik moest eerst whatsapp helemaal verwijderen en daarna de nieuwste versie installeren voor ik het weer aan de praat kreeg. Volgens mij heeft dat niets te maken met de storing van blackberry, want die was gisteren nog niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Na een software update vandaag blijft whatsapp op 'bijwerken' staan en verstuurd hij geen pings meer. Toeval? I think not
Ik vond het al zo rustig vandaagquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:39 schreef Sandersson het volgende:
Goed bezig Bb. Heel de dag geen mails kunnen versturen, waar ik dacht dat ik gewoon verbinding had haha. Staan nu allemaal rode kruisjes voor. Kan ik nu lekker opnieuw gaan sturen. Nice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |