Internet werkt bij mij ook nog gewoon, ik denk omdat dit ook gewoon via Wifi gaat.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:47 schreef fruitellafantastic het volgende:
Raar.. Mijn apps kunnen geen verbinding maken, maar gewoon op internet met m'n BB kan wel..
Weet iemand hier btw of Wordfeud er ook voor BB is? En dan bedoel ik geen alternatief, gewoon de 'echte' Wordfeud..
Kreeg net een email binnen dus begint langzaam aan weer terug te komenquote:
Net zoals Skype er (nog) niet is voor BB.. Begin steeds meer spijt te krijgen van die telefoon.. Achteraf liever een Iphone of Android gehad..quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:24 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
En nee, wordfeud voor de bb is er (nog) niet
Skype is er wel, alleen niet in NL, ik weet niet of dat met BlackBerry te maken heeft of met bijvoorbeeld Vodafonequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:24 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
Net zoals Skype er (nog) niet is voor BB.. Begin steeds meer spijt te krijgen van die telefoon.. Achteraf liever een Iphone of Android gehad..
Ik heb KPN. En ligt aan BB volgens mij. Mijn vrienden hebben dat wel op hun telefoon namelijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Skype is er wel, alleen niet in NL, ik weet niet of dat met BlackBerry te maken heeft of met bijvoorbeeld Vodafone
Al meerdere keren gereboot. Ook valt het op dat na die update m'n batterij veel minder lang mee lijkt te gaan.quote:
Hier deed hij het hele ochtend goedquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:04 schreef JaapLiekefan het volgende:
Hij begint het langzaamaan weer te doen..
Ditquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:23 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Hier deed hij het hele ochtend goed
en nu doet hij weer helemaal niets
Stel je niet aan. Bellen en smsen werkt gewoon, gebruik dat gewoon als de nood echt zo hoog is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:06 schreef miss-jones25 het volgende:
Was het maar december dan mag ik nieuwe tel uitzoeken en dat gaat geen bb worden
baalde toch al van bb maar nu helemaal.
Dat ik al de balen van de bb had komt niet door die storingquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:10 schreef Gauner het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Bellen en smsen werkt gewoon, gebruik dat gewoon als de nood echt zo hoog is.
Als je toestel zomaar uitvalt is het dan niet iets om 'm op te sturen en te repareren?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:36 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Dat ik al de balen van de bb had komt niet door die storing
maar omdat ik gewoon baal van het toestel die zo traag is als mn oma
en uit het niets uitvalt en weer aangaat.
Vreemd he dat ik dan de balen er van krijg en andere tel wil![]()
Ik merk net dat mijn mails weer niet doorkomen, dus als ik het goed begrijp is er weer een storing?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:44 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Baal er overigens wel van dat de BIS er weer uit ligt, ik las net dat men denkt dat een server in Engeland het probleem is.
Jup, er is weer een storing.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik merk net dat mijn mails weer niet doorkomen, dus als ik het goed begrijp is er weer een storing?
twitter:wikileaks twitterde op dinsdag 11-10-2011 om 20:31:29Has Blackberry been disabled by intelligence to stop Occupy Wall St spreading to EU, MENA. Recall statements post London riots about BBM. reageer retweet
twitter:BlackBerry twitterde op dinsdag 11-10-2011 om 22:35:16Message delays were caused by a core switch failure in RIM's infrastructure. Now being resolved. Sorry for inconvenience. reageer retweet
Alsof je boven de 1GB uitkomt in de maandquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:40 schreef fruitellafantastic het volgende:
Weet iemand hoe het zit met dat 'surf & mail met Blackberry' abonnement? Ik heb nu dus onbeperkt internet op mijn BB, wat ik heel fijn vind. Maar ik weet nu al dat mijn volgende telefoon geen BB gaat zijn. Kan ik het tegen die tijd gewoon overzetten naar een 'normaal' onbeperkt internet abonnement? Of ben ik dan gedoemd het te doen met zo'n '1gb' abonnement, omdat onbeperkt blijkbaar nergens meer te verkrijgen is..?
Er zijn mensen zonder andere hobby'squote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:37 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Alsof je boven de 1GB uitkomt in de maand
Ik ben blij dat er via WIFI iig nog iets aan contact met de buitenwereld mogelijk isquote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:57 schreef Miam het volgende:
Wow, dit wordt wel erg frustrerend! duurt lang hoor
Ja, en dat bij een miljoenenbedrijf als blackberry ..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:41 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er via WIFI iig nog iets aan contact met de buitenwereld mogelijk isMaar inderdaad vervelend langdradig zo'n storing.
Ben bang dat zoiets best wel weer eens een hack actie ofzo kan zijn, vage figuren blijf je hebben op de wereld.
Wat wil je gecompenseerd hebben. De kosten van de BB Service zijn 5/10 per maand. Voor 3 hele dagen is dat 50 cent tot 1 euro. Niet heel spannend, techniek is nu eenmaal zeldzaam zonder fouten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:45 schreef Miam het volgende:
[..]
Ja, en dat bij een miljoenenbedrijf als blackberry ..
Ik vraag me af hoe ze dit gaan compenseren.
Vind ook dat er maar weinig informatie naar buiten komt
Hack zat ik ook aan te denken ja .. we moeten maar afwachten hoe het gaat verlopen.
emotionele schade, we worden uitgelachen door die Steve Jobs adeptsquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:18 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Wat wil je gecompenseerd hebben. De kosten van de BB Service zijn 5/10 per maand. Voor 3 hele dagen is dat 50 cent tot 1 euro. Niet heel spannend, techniek is nu eenmaal zeldzaam zonder fouten.
Ik zeg toch ook niet dat het weinig is en dat ik er boven uitkom? Ik vraag alleen of iemand weet of dit mogelijk is, aangezien mijn volgende telefoon geen BB gaat zijn. Hoe zit dat met 'surf & mail met Blackberry'?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:37 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Alsof je boven de 1GB uitkomt in de maand
Met die 3 kom je nooit in de buurt, probleem zit vooral in "streaming-media" dus het kijken van video en luisteren van radio via internet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:26 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het weinig is en dat ik er boven uitkom? Ik vraag alleen of iemand weet of dit mogelijk is, aangezien mijn volgende telefoon geen BB gaat zijn. Hoe zit dat met 'surf & mail met Blackberry'?
Ik weet trouwens niet eens echt wat 1GB inhoudt. Wat kun je er mee? Want ik ben op mijn telefoon toch wel elke dag met Facebook/Twitter/WhatsApp enz. bezig..
Ok, thanksquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:28 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Met die 3 kom je nooit in de buurt, probleem zit vooral in "streaming-media" dus het kijken van video en luisteren van radio via internet.
T-Mobile biedt bundels van 1GB met daarna een verlaagde snelheid, maar geen kosten.
Vodafone biedt bundels tot 2GB standaard aan, of extra 100mb voor 2.50
KPN heeft ook extra uitbreidings MB's of verdubbelaars.
Voor basis gebruik en met een eigen wifi netwerk thuis kom je wrs met 500mb al een heel eind.
Bij verlenging kan zoiets gewoon omgezet worden naar een "normaal" abonnement. Tussentijds kan zoiets wel eens lastiger te regelen zijn, dus dat zal je echt bij de provider moeten checken. Vaak sluit je een BB abonnement af voor de contractsduur, dus voor 1 of 2 jaar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:32 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
Ok, thanks
Maar hoe zit het dan met het internet abonnement van Blackberry (surf & mail met Blackberry) als ik een andere telefoon krijg? Stel ik neem over een tijdje een HTC of Iphone.. Wordt dat Blackberry abonnement dan gewoon omgezet naar een 'normaal' abonnement of kan dat niet meer nu?
Toen mijn vorige BB stuk ging en ik een android nam heb ik naar vodafone gebeld en toen hebben ze gewoon mijn BB abbo eraf gehaald. Terwijl mijn contract nog 1.5 jaar liep.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:41 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Bij verlenging kan zoiets gewoon omgezet worden naar een "normaal" abonnement. Tussentijds kan zoiets wel eens lastiger te regelen zijn, dus dat zal je echt bij de provider moeten checken. Vaak sluit je een BB abonnement af voor de contractsduur, dus voor 1 of 2 jaar.
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:06 schreef fruitellafantastic het volgende:
Mijn batterij gaat er echt als een tierelier doorheen terwijl ik vrijwel niks doe.. Heeft dat ook met die storing te maken?
Komt waarschijnlijk omdat je telefoon contant verbinding met internet probeert te maken. Mijn batterij was gister ook opeens super snel leeg. Vandaag roamen uitgezet en nergens meer last van. Zet roamen wel weer aan als de storing voorbij is.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:06 schreef fruitellafantastic het volgende:
Mijn batterij gaat er echt als een tierelier doorheen terwijl ik vrijwel niks doe.. Heeft dat ook met die storing te maken?
Dat heb ik ook. Normaal kan ik zo'n 2 a 3 dagen met een volle accu. Nu heb ik hem de hele nacht op de lader gehad en zit hij al weer op zo'n 40 procent.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:06 schreef fruitellafantastic het volgende:
Hier ook, krijg wel mailtjes binnen maar thats it.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:17 schreef dreamzk het volgende:
Kbegin weer emails binnen te krijgen, progress
Probeer het met een pincet. Zo deed ik dat ookquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg mijn simkaart niet uit mijn Torch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |