Internet werkt bij mij ook nog gewoon, ik denk omdat dit ook gewoon via Wifi gaat.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:47 schreef fruitellafantastic het volgende:
Raar.. Mijn apps kunnen geen verbinding maken, maar gewoon op internet met m'n BB kan wel..
Weet iemand hier btw of Wordfeud er ook voor BB is? En dan bedoel ik geen alternatief, gewoon de 'echte' Wordfeud..
Kreeg net een email binnen dus begint langzaam aan weer terug te komenquote:
Net zoals Skype er (nog) niet is voor BB.. Begin steeds meer spijt te krijgen van die telefoon.. Achteraf liever een Iphone of Android gehad..quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:24 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
En nee, wordfeud voor de bb is er (nog) niet
Skype is er wel, alleen niet in NL, ik weet niet of dat met BlackBerry te maken heeft of met bijvoorbeeld Vodafonequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:24 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
Net zoals Skype er (nog) niet is voor BB.. Begin steeds meer spijt te krijgen van die telefoon.. Achteraf liever een Iphone of Android gehad..
Ik heb KPN. En ligt aan BB volgens mij. Mijn vrienden hebben dat wel op hun telefoon namelijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Skype is er wel, alleen niet in NL, ik weet niet of dat met BlackBerry te maken heeft of met bijvoorbeeld Vodafone
Al meerdere keren gereboot. Ook valt het op dat na die update m'n batterij veel minder lang mee lijkt te gaan.quote:
Hier deed hij het hele ochtend goedquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:04 schreef JaapLiekefan het volgende:
Hij begint het langzaamaan weer te doen..
Ditquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:23 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Hier deed hij het hele ochtend goed
en nu doet hij weer helemaal niets
Stel je niet aan. Bellen en smsen werkt gewoon, gebruik dat gewoon als de nood echt zo hoog is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:06 schreef miss-jones25 het volgende:
Was het maar december dan mag ik nieuwe tel uitzoeken en dat gaat geen bb worden
baalde toch al van bb maar nu helemaal.
Dat ik al de balen van de bb had komt niet door die storingquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:10 schreef Gauner het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Bellen en smsen werkt gewoon, gebruik dat gewoon als de nood echt zo hoog is.
Als je toestel zomaar uitvalt is het dan niet iets om 'm op te sturen en te repareren?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:36 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Dat ik al de balen van de bb had komt niet door die storing
maar omdat ik gewoon baal van het toestel die zo traag is als mn oma
en uit het niets uitvalt en weer aangaat.
Vreemd he dat ik dan de balen er van krijg en andere tel wil![]()
Ik merk net dat mijn mails weer niet doorkomen, dus als ik het goed begrijp is er weer een storing?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:44 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Baal er overigens wel van dat de BIS er weer uit ligt, ik las net dat men denkt dat een server in Engeland het probleem is.
Jup, er is weer een storing.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik merk net dat mijn mails weer niet doorkomen, dus als ik het goed begrijp is er weer een storing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |