Even gegoogled:quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:22 schreef theKiD het volgende:
Ik probeer een gratis app te vinden voor mijn BB Curve om mijn dataverbruik eens inzichtelijk te krijgen. Alleen probleem is dat het meeste wat ik vind op i-net allemaal voor Android of iphone is. Weet iemand hier toevallig hoe ik inzichtelijk krijg mijn dataverbruik?
Soms gewoon nog een keer een pull doen. Ik heb dat op een Bold 9700 en 9780 ook weleens.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:03 schreef ivar92 het volgende:
toch niet zo simpel dus?
heb hier ook het whatsapp probleem met de berichtengeschiedenis. best wel vervelend, na een batterypull alle gesprekken kwijt..
Elke dag een nieuw nummer selecteren?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:51 schreef julian6 het volgende:
Ik zoek een wekker-applicatie waarmee ik de muzieknummers op mijn ipod kan shufflen.. met de ingebouwde wekker kan ik maar 1 nummer kiezen. Ik wil elke dag een andere horenIemand tips?
juist.. als ik elke dag door hetzelfde nummer wordt gewekt vind ik dat nummer niet meer goedquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Elke dag een nieuw nummer selecteren?
Ken het gevoelquote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:52 schreef julian6 het volgende:
[..]
juist.. als ik elke dag door hetzelfde nummer wordt gewekt vind ik dat nummer niet meer goed
Had dat gezeik met mijn batterij bij mn vorige blackberry ook. Als hij halverwege was liep hij vast en moest je battery pull doen, start je hem opnieuw op is batterij volledig leeg. Bij nieuwe begin ik dat gezeur ook al te krijgen, als hij op een kwart batterij is oid en je gaat ermee internetten dan is in 1x de batterij helemaal leeg. Doe je hem opnieuw aan is ie iets voller (gele batterij). Oplossing volgens mij is een nieuwe batterijquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:35 schreef Max-Westerman het volgende:
Mijn bold 9700 is 2 weken geleden gevallen...
Het is scherm is aan een kant iets omhoog gekomen en een paar keer per dag valt hij gewoon uit, en als hij dan opnieuw opgestart is zit die te zeuren dat de batterij leeg is.
En als ik dan weer de batterij eruit haal en weer erin doe is die weer zo goed als vol
Iemand van jullie ervaring hiermee?
Ik ben bang dat een reparatie nogal duur gaat worden.
Maar ik betwijfel of het 100% aan de batterij ligt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:09 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ken het gevoel
[..]
Had dat gezeik met mijn batterij bij mn vorige blackberry ook. Als hij halverwege was liep hij vast en moest je battery pull doen, start je hem opnieuw op is batterij volledig leeg. Bij nieuwe begin ik dat gezeur ook al te krijgen, als hij op een kwart batterij is oid en je gaat ermee internetten dan is in 1x de batterij helemaal leeg. Doe je hem opnieuw aan is ie iets voller (gele batterij). Oplossing volgens mij is een nieuwe batterij
encrypted communicatie, naadloze intergratie met exchange, mail verkeer valt buiten de datakosten, remote beheer vanaf de server (tot voor kort de enige smartphone waarbij dat kon), pushen van policies, etc.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:21 schreef Tha_Duck het volgende:
Klopt, maar het is het enige sterke punt wat ik kan bedenken
Oplossing is om de blackberry te updaten!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:23 schreef Maryn. het volgende:
Ik heb net een update gedaan naar nieuwste versie WhatsApp.. maar nu kan ik niet meer in de berichten scrollen.. iemand enig idee hoe dit kan?
Ik zie geen verachil met de nieuwe?:pquote:Op maandag 23 januari 2012 14:12 schreef Maryn. het volgende:
[..]
Oplossing is om de blackberry te updaten!
Nieuwe WA ziet er wel goed uit btw!
hoewel het sommige mensen wrl lukt zonder heb je in principe eeb volledig bis abonnement nodigquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:37 schreef Faux. het volgende:
Hoi
Ik wil graag een BlackBerry prepaid kopen, alleen ik vraag me af of ik dan wel kan WhatsAppen als ik in het bereik van een WiFi-netwerk ben. Ik heb dus geen internetabonnement of zoiets dergelijke. T-Mobile, KPN zeggen dat het wel kan, alleen in de Media Markt zeggen ze van niet. Dus mijn vraag is: kan je WhatsAppen als je geen internetabonnement of zo hebt maar wel WiFi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |