abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106400732
Ik probeer een gratis app te vinden voor mijn BB Curve om mijn dataverbruik eens inzichtelijk te krijgen. Alleen probleem is dat het meeste wat ik vind op i-net allemaal voor Android of iphone is. Weet iemand hier toevallig hoe ik inzichtelijk krijg mijn dataverbruik?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_106400920
quote:
13s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:22 schreef theKiD het volgende:
Ik probeer een gratis app te vinden voor mijn BB Curve om mijn dataverbruik eens inzichtelijk te krijgen. Alleen probleem is dat het meeste wat ik vind op i-net allemaal voor Android of iphone is. Weet iemand hier toevallig hoe ik inzichtelijk krijg mijn dataverbruik?
Even gegoogled:

- Data Alerter
- http://www.ehnert.net/MiniMoni/
- http://mda.e-office.com/
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:09:11 #278
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_106402625
quote:
99s.gif Op woensdag 28 december 2011 22:03 schreef ivar92 het volgende:
toch niet zo simpel dus? :D

heb hier ook het whatsapp probleem met de berichtengeschiedenis. best wel vervelend, na een batterypull alle gesprekken kwijt..
Soms gewoon nog een keer een pull doen. Ik heb dat op een Bold 9700 en 9780 ook weleens.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 01:35:45 #279
222284 ivar92
heet dus geen henk!
pi_106469154
had helaas geen nut :( tis niet dat het een ramp is, maar om de 2 dagen een battery pull, is nie heel prettig, gezien ik whattsap best veel gebruik :)
't is pas sport as dr benzine in mot! http://www.youtube.com/watch?v=qsRncRwKvWY
pi_106479866
Ik heb er misschien overheen gelezen maar klopt het dat de nieuwe Blackberry Torch 9860 in de praktijk tegenvalt ivg met andere BB's? Of speelt er iets anders dat ik zo weinig erover hoor in het dagelijks leven. :?
pi_106506666
Ik zoek een wekker-applicatie waarmee ik de muzieknummers op mijn ipod kan shufflen.. met de ingebouwde wekker kan ik maar 1 nummer kiezen. Ik wil elke dag een andere horen :P Iemand tips?
pi_106516121
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:51 schreef julian6 het volgende:
Ik zoek een wekker-applicatie waarmee ik de muzieknummers op mijn ipod kan shufflen.. met de ingebouwde wekker kan ik maar 1 nummer kiezen. Ik wil elke dag een andere horen :P Iemand tips?
Elke dag een nieuw nummer selecteren? :9
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_106518779
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 02:48 schreef theKiD het volgende:

[..]

Elke dag een nieuw nummer selecteren? :9
juist.. als ik elke dag door hetzelfde nummer wordt gewekt vind ik dat nummer niet meer goed :')
pi_106788680
Hm kan mijn eigen post niet editen? Weird...

Kwam dit tegen:

If you're on a BlackBerry Enterprise Server (BES) you should check in with an IT representative before attempting to upgrade your smartphone's handheld software, because some IT policies can block or partially block a new OS install. Meer hier:

http://crackberry.com/bla(...)-operating-system-os

Tja, dat is dus denk ik mijn probleem. Is hier een workaround voor?
pi_107037451
Mijn bold 9700 is 2 weken geleden gevallen...
Het is scherm is aan een kant iets omhoog gekomen en een paar keer per dag valt hij gewoon uit, en als hij dan opnieuw opgestart is zit die te zeuren dat de batterij leeg is :').
En als ik dan weer de batterij eruit haal en weer erin doe is die weer zo goed als vol :')

Iemand van jullie ervaring hiermee?
Ik ben bang dat een reparatie nogal duur gaat worden.
pi_107061120
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 10:52 schreef julian6 het volgende:

[..]

juist.. als ik elke dag door hetzelfde nummer wordt gewekt vind ik dat nummer niet meer goed :')
Ken het gevoel :')

quote:
8s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 18:35 schreef Max-Westerman het volgende:
Mijn bold 9700 is 2 weken geleden gevallen...
Het is scherm is aan een kant iets omhoog gekomen en een paar keer per dag valt hij gewoon uit, en als hij dan opnieuw opgestart is zit die te zeuren dat de batterij leeg is :').
En als ik dan weer de batterij eruit haal en weer erin doe is die weer zo goed als vol :')

Iemand van jullie ervaring hiermee?
Ik ben bang dat een reparatie nogal duur gaat worden.
Had dat gezeik met mijn batterij bij mn vorige blackberry ook. Als hij halverwege was liep hij vast en moest je battery pull doen, start je hem opnieuw op is batterij volledig leeg. Bij nieuwe begin ik dat gezeur ook al te krijgen, als hij op een kwart batterij is oid en je gaat ermee internetten dan is in 1x de batterij helemaal leeg. Doe je hem opnieuw aan is ie iets voller (gele batterij). Oplossing volgens mij is een nieuwe batterij :'(
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_107061276
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 11:09 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Ken het gevoel :')

[..]

Had dat gezeik met mijn batterij bij mn vorige blackberry ook. Als hij halverwege was liep hij vast en moest je battery pull doen, start je hem opnieuw op is batterij volledig leeg. Bij nieuwe begin ik dat gezeur ook al te krijgen, als hij op een kwart batterij is oid en je gaat ermee internetten dan is in 1x de batterij helemaal leeg. Doe je hem opnieuw aan is ie iets voller (gele batterij). Oplossing volgens mij is een nieuwe batterij :'(
Maar ik betwijfel of het 100% aan de batterij ligt.
Omdat de blackberry zelf 2 weken geleden een harde klap heeft gekregen en sindsdien ook niet meer 100% werkt.
Hij valt meestal ook uit als ik op de volumeknop duw :(.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 21 januari 2012 @ 11:27:48 #288
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_107061409
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 14:21 schreef Tha_Duck het volgende:

Klopt, maar het is het enige sterke punt wat ik kan bedenken :D
encrypted communicatie, naadloze intergratie met exchange, mail verkeer valt buiten de datakosten, remote beheer vanaf de server (tot voor kort de enige smartphone waarbij dat kon), pushen van policies, etc.
pi_107072353
Ik heb net een update gedaan naar nieuwste versie WhatsApp.. maar nu kan ik niet meer in de berichten scrollen.. iemand enig idee hoe dit kan?
pi_107137424
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 18:23 schreef Maryn. het volgende:
Ik heb net een update gedaan naar nieuwste versie WhatsApp.. maar nu kan ik niet meer in de berichten scrollen.. iemand enig idee hoe dit kan?
Oplossing is om de blackberry te updaten!
Nieuwe WA ziet er wel goed uit btw!
  maandag 23 januari 2012 @ 21:23:06 #291
222284 ivar92
heet dus geen henk!
pi_107155312
nieuwe whatsapp? voor welke blackberry? 8520 is die niet beschikbaar?

ohw, kreeg alleen geen melding dat er een update was, is dus gelukt :)

[ Bericht 56% gewijzigd door ivar92 op 23-01-2012 21:33:23 ]
't is pas sport as dr benzine in mot! http://www.youtube.com/watch?v=qsRncRwKvWY
  woensdag 25 januari 2012 @ 19:30:13 #292
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_107228550
Gaan er mensen naar de BlackBerry DevCon (developers conference) in de RAI? Interessante beurs met als lokkertje een 'gratis' playbook. Voor studenten is er een speciaal actietarief. Niet geheel oninteressant dus.

http://www.blackberrydevcon.com/europe
Goed van jou.
  woensdag 25 januari 2012 @ 22:18:03 #293
222284 ivar92
heet dus geen henk!
pi_107236979
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:12 schreef Maryn. het volgende:

[..]

Oplossing is om de blackberry te updaten!
Nieuwe WA ziet er wel goed uit btw!
Ik zie geen verachil met de nieuwe?:p
  zaterdag 28 januari 2012 @ 14:37:29 #294
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_107328178
Hoi :)
Ik wil graag een BlackBerry prepaid kopen, alleen ik vraag me af of ik dan wel kan WhatsAppen als ik in het bereik van een WiFi-netwerk ben. Ik heb dus geen internetabonnement of zoiets dergelijke. T-Mobile, KPN zeggen dat het wel kan, alleen in de Media Markt zeggen ze van niet. Dus mijn vraag is: kan je WhatsAppen als je geen internetabonnement of zo hebt maar wel WiFi?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 29 januari 2012 @ 15:32:36 #295
222284 ivar92
heet dus geen henk!
pi_107364088
alleen als je de SIM-kaart eruit haalt, dus in principe niet... je hebt gewoon een BIS-abbonement nodig vziw ;)
pi_107368542
is er een app zoals de FaceBook app om muziek van SoundCloud af te spelen?
pi_107368742
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:37 schreef Faux. het volgende:
Hoi :)
Ik wil graag een BlackBerry prepaid kopen, alleen ik vraag me af of ik dan wel kan WhatsAppen als ik in het bereik van een WiFi-netwerk ben. Ik heb dus geen internetabonnement of zoiets dergelijke. T-Mobile, KPN zeggen dat het wel kan, alleen in de Media Markt zeggen ze van niet. Dus mijn vraag is: kan je WhatsAppen als je geen internetabonnement of zo hebt maar wel WiFi?
hoewel het sommige mensen wrl lukt zonder heb je in principe eeb volledig bis abonnement nodig
  zondag 29 januari 2012 @ 19:07:40 #298
222284 ivar92
heet dus geen henk!
pi_107370977
inderdaad, tijdens die storing kon ik met simkaart ook niet met wifi werken, deed ik de simkaart eruit, kon ik wel op wifi, en met een andere simkaart geloof ik ook ;)
pi_107396575
Zijn er hier bold 9780 gebruikers welke mij kunnen vertellen of het frontje kunstof voor het scherm heeft en derhalve, als een bb bold een kras in het scherm heeft deze te verwijderen is door het frontje te vervangen? covers kosten niets op ebay. maar als het scherm geen cover voor het beeld heeft heb je dr weinig aan natuurlijk
pi_107422863
Misschien kan iemand mij hier helpen..

Ik heb sinds 2 weken geen BIS meer. Apps als Twitter en Facebook werken wel, Ping en Whatsapp bijvoorbeeld niet. SMS'en en bellen gaat ook gewoon. Het Blackberry-tekentje is verdwenen, maar hij toont nog wel gewoon 3G. In een andere telefoon werkt alles wel gewoon, dus het heeft puur met mijn telly te maken(BB Bold 9700).

Ik ben naar de Vodafone winkel geweest, maar daar konden ze het probleem niet ontdekken. Heb de telefoon gedowngrade naar de laatste 6.0 van Vodafone NL, maar dat heeft ook niet geholpen. Voordat ik de telefoon opstuur voor wekenlange reparatie is het misschien slim om andere, met meer verstand van het (on)bekende probleem, het probleem voor te leggen..

Ik dacht dat het misschien aan een app kon liggen die signaal blokkeerde, maar ik zou niet weten welke app dat zou moeten zijn. Heeft misschien iemand anders een oplossing?

* Via WIFI werkt alles wel naar behoren..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')