Jim Carrey is een lopend virus. Zo zijn meer mensen een virus. En ook meer films zijn 1 groot virus. Ik zal alle fims die een virus zijn opnoemen. Dat doe ik ook met de muziek die een virus is. De muziekgroep Genesis en alle muziek van phil collins is dus 1 groot virus. Phil collins heeft gehoor schade. Heeft hij op zichzelf afgeroepen. Sowieso een vreemde eend. Hij maakt muziek maar hij luistert helemaal niet erna. Hij haat muziek zei hij. Hij heeft ook voor Disney gewerkt.
De film the exorcist. Ze halen de duivel eruit maar de duivel verliest alsnog. Een virus. Stephen Spielberg is een virus. Ik vond de exorcist geweldig. Tot het moment dat die priesters wonnen. En nee de exorcist is eigenlijk niet geweldig. Een priester of de paus had op dat bed moeten liggen en dat beest had erin moeten blijven in die film. Maar dan was het geen exorcist als naam.
Exorcisme. Dat hebben ze bij mij ook geprobeerd. Maar wat erin zit dat haal je bij mij niet zomaar eruit. Het is een onderdeel van mij. Bij mij is het onmogelijk om eruit te krijgen. Ik ben lopend evil. Ik ben een duivel. Ik ben niet een duivel. Ik ben DE duivel.
Als Jezus verdwenen is dan heb ik eindelijk rust. Christus helemaal weg en Allah ook. Ook alles van de Jehova weg. En de rest dat niet deugd.
Weet je waarom ik vaak moeite heb met eten op bepaalde periodes van het jaar? Omdat die idioten aan de ramadan doen. Straks vreten en zuipen ze zich vol tijdens de ramadan. Maar dan is de ramadan weg. Ze zuipen ook bier en whisky. Weg met dat geheelonthouden.
Dat ze maar eens gaan leren wat leven is.
Mensen die bang zijn om controle te verliezen. Ook die zullen controle verliezen. Mensen die alles op alles zetten om normaal te zijn. Ook die zullen gestoord worden.
Straks even naar facebook. Heb mijn vrienden zoveel te danken ook. In het heetst van de strijd een aantal dingen opgeschreven over ze. Zonder vrienden. Nee, dan was ik nergens. Mijn hele drugsverleden heb ik aan ze te danken en veel meer dan dat. Ook ik heb mijn vrienden natuurlijk uitgekozen. Maar alsnog ben ik ze dankbaar.
Vannacht tijdens een wakkere droom heb ik ze al bedankt.
De paus bedankt voor de bloemen. Ik bedank voor het vele bier, de wiet, de xtc, de mdma en paddo's.
[ Bericht 40% gewijzigd door evilcreator.h4 op 25-08-2011 07:26:27 ]
Organiseren kun je leren.