Jij gooit ermee naar Donald Duck?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:48 schreef evilcreator.h4 het volgende:
Ik snap dat niet. Hoe komen ze erbij om een toetsenbord zo te maken. Het is zo kapot.
Vannacht een eend gevangen in mijn dromen. Ik vang een eend. En vervolgens open ik de kooi weer? Klopt ook niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:49 schreef Sosha het volgende:
[..]
Jij gooit ermee naar Donald Duck?
quote:
Die van mij houdt het nu al 4 jaar vol.quote:
Ik gebruik die 9300 nu dus al 4 jaar. Weinig klachten over!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:51 schreef evilcreator.h4 het volgende:
Mijn vorige acer deed het beter, een aspire 9300 Nu een aspire 5750. Ze hebben iets met het toetsenbord gedaan. Ze moeten een toetsenbord niet te breekbaar maken.
Ik zeg niet dat ik een expert ben, maar het stoort me dat mensen een oordeel klaar hebben liggen terwijl ze zo'n oordeel niet eerst reflecteren op hunzelf.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik een expert ben, maar het stoort me dat mensen een oordeel klaar hebben liggen terwijl ze zo'n oordeel niet eerst reflecteren op hunzelf.
Maar kerel, ook dat is toch geen correct Nederlands manquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik een expert ben, maar het stoort me dat mensen een oordeel klaar hebben liggen terwijl ze zo'n oordeel niet eerst reflecteren op hunzelf.
En toen???quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:55 schreef evilcreator.h4 het volgende:
Sony is ok ole ole
Ik zei eens. So NY.
So new york.
Dat idee had ik alquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:58 schreef evilcreator.h4 het volgende:
De bliksem. Flitsen. Ik word getroffen door de bliksem. Vaker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |