Objection, counsel is leading the witness.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:30 schreef staticdata het volgende:
Ik ga ook aan alles een evil draai geven.
De zon schijnt vandaag goed, hij wordt warmer, de hel is ook warm.
Fiexed.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:32 schreef evilcreator.h4 het volgende:
Het is ook zo. Wil je vooruitgang. Dan moeten we samen werken. Apple houdt vooruitgang tegen.
quote:Wil je vooruitgang. Dan moeten we samen werken
Oh, dit lijkt me wel cool. Krijg je dan met je user-id en je wachtwoord van FOK! toegang? Dat is gemakkelijk te realiseren bij de ingang.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:28 schreef evilcreator.h4 het volgende:
Heb ik straks kapitalen dan ga ik een festival organiseren. Het grootste festival ter wereld. " The devil's playground". Metallica, Rammstein, Rolling stones, Muse". Alle Fokkers gratis naar binnen. Allemaal VIP behandeling.
Guns N' roses niet vergeten. Maar dan wel in originele formatie.
Festival duurt 6 maanden. Of 6 weken. Of 6 dagen. In ieder geval wil ik alle top acts hebben. Het festival duurt zo lang totdat alle top acts geweest zijn. Het schema moet worden over nagedacht. Het moet goed in elkaar zitten wie opent en wie sluit en wat daartussen gebeurt moet ook kloppen. De indeling van het terrein moet kloppen.
Het festival heeft hotels en geen camping. 6 sterren hotels.
Een camping is niet aan bij besteed. Ik wil baden in luxe in een hotel. 1 keer camping gedaan. 1 grote ellende.
Dat moet mogelijk zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Oh, dit lijkt me wel cool. Krijg je dan met je user-id en je wachtwoord van FOK! toegang? Dat is gemakkelijk te realiseren bij de ingang.
Klusje voor Dr Evilquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:39 schreef evilcreator.h4 het volgende:
Meer producten die met de bosjes over de toonbalk gaan terwijl het bagger is.
De bediening van de ipod ook. Het is niet functioneel.
666 is het nummer van de mensen? Of van het systeem?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:44 schreef Harajuku. het volgende:
Je weet toch wel dat 666 niet het nummer van de duivel is? Dat was een foutje.
Jij gooit ermee naar Donald Duck?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:48 schreef evilcreator.h4 het volgende:
Ik snap dat niet. Hoe komen ze erbij om een toetsenbord zo te maken. Het is zo kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |