Dus je wilt hiermee ook zeggen dat het heeeeeeeeeeeeeeeel verstandig is als je gewoon bij Snow Leopard blijft?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nou ik zou maar niet te hard lachen. Met Lion is het niet meer mogelijk om zelf een 802.1x verbinding in te stellen, bijvoorbeeld voor Eduroam van de universiteiten. De enige manier is een .mobileconfig-bestand laden. Leuk en aardig, maar hoe kom je aan dat bestand zonder werkende wifi-verbinding? Juist
Zou dat probleem vooral even bij Apple meldenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nou ik zou maar niet te hard lachen. Met Lion is het niet meer mogelijk om zelf een 802.1x verbinding in te stellen, bijvoorbeeld voor Eduroam van de universiteiten. De enige manier is een .mobileconfig-bestand laden. Leuk en aardig, maar hoe kom je aan dat bestand zonder werkende wifi-verbinding? Juist
Net zo'n geval?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:56 schreef Pino112 het volgende:
Whehe, iedereen hier op school loopt te kutten met de draadloze netwerkverbinding icm Windows..
Jaquote:
Eduroam werkt hier op Lion, zonder moeilijke shit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dit heb ik dus ook met mijn 13" Pro sinds de update naar Lionquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:45 schreef Marurk het volgende:
Als ik mijn MBA dichtklap en daarna opnieuw opendoe, dan heeft ie anders ook wel even de tijd nodig om de WiFi weer te vinden.
Dus moet ik steeds de WiFi handmatig disablen en dan weer enablen want dat gaat veel sneller.
Heb ik trouwens (MacBook Pro 15, Mid 2010) ook, duurt nu meestal nog wel 20 seconden voordat ik op internet zit. Had ik voordat ik Lion had nog geen last van. Safari loopt trouwens nog wel regelmatig vast, gisteren nog. Krijg nog steeds de strandbal en moet m'n MacBook geforceerd uitzettenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:45 schreef Marurk het volgende:
Als ik mijn MBA dichtklap en daarna opnieuw opendoe, dan heeft ie anders ook wel even de tijd nodig om de WiFi weer te vinden.
Dus moet ik steeds de WiFi handmatig disablen en dan weer enablen want dat gaat veel sneller.
Snow Leopard bedoel je neem ik aan? Heb je een Mac gekocht met Lion erop of een met Snow Leopard er op?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:44 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb ook continu problemen met Lion, vaak krijg ik gewoon een helemaal wit scherm en dan duurt het minimaal een paar minuten voordat ik verder kan?
Hoe kom ik terug bij Leopard?
Ja snow leopard, gekocht vorig jaar met snow leopard erop. Kan ik gewoon de cd erin proppen en opnieuw installeren?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:46 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Snow Leopard bedoel je neem ik aan? Heb je een Mac gekocht met Lion erop of een met Snow Leopard er op?
Ja dat kan gewoon.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja snow leopard, gekocht vorig jaar met snow leopard erop. Kan ik gewoon de cd erin proppen en opnieuw installeren?
Heb je een update gedaan? Je kan ook proberen een clean install te doen. Ik herken zelf geen van jouw problemen, dus het lijkt me niet dat het aan Lion ligt maar aan een foutgegaan updateproces ofzo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:44 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb ook continu problemen met Lion, vaak krijg ik gewoon een helemaal wit scherm en dan duurt het minimaal een paar minuten voordat ik verder kan?
Hoe kom ik terug bij Leopard?
Weghalen bij alle nummer tegelijk en opnieuw toevoegen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:22 schreef problematiQue het volgende:
Ik heb iets met iTunes waardoor bij één bepaald album de album art zwart blijft. Zie screenshot:
[ afbeelding ]
Meh, ik heb het ook soms bij het afsluiten. Dan blijft hij op een wit scherm hangen en moet ik hem hardwarematig uitzetten...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:19 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Heb je een update gedaan? Je kan ook proberen een clean install te doen. Ik herken zelf geen van jouw problemen, dus het lijkt me niet dat het aan Lion ligt maar aan een foutgegaan updateproces ofzo.
Al geprobeerd, geen verandering.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Weghalen bij alle nummer tegelijk en opnieuw toevoegen?
Nee, naar mijn weten niet..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:43 schreef DutchErrorist het volgende:
Als je met windows op een nieuw netwerk gaat krijg je een pop-up met wat voor netwerk het is. Prive, werk of openbaar. Als je hem op openbaar zet ziet niemand in het netwerk je computer. Is dit ook mogelijk op een mac?
Welke wifi(modem)router heb je? Misschien moet je hem daar even uit verwijderen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:45 schreef Marurk het volgende:
System Preferences → Security & Privacy → Firewall → Advanced → Enable Stealth modequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:43 schreef DutchErrorist het volgende:
Als je met windows op een nieuw netwerk gaat krijg je een pop-up met wat voor netwerk het is. Prive, werk of openbaar. Als je hem op openbaar zet ziet niemand in het netwerk je computer. Is dit ook mogelijk op een mac?
Kan je het niet gewoon per netwerk instellen? Als ik op school met WiFi verbind, zet m'n laptop automatisch alle gedeelde mappen uit. Als ik thuis ben stelt 'ie de door mij geselecteerde mappen gewoon open.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:09 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
System Preferences → Security & Privacy → Firewall → Advanced → Enable Stealth mode
Dit is hoe het moet in Snow Leopard. Geen idee of dat ook werkt in Lion.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Waar stel je swapfile locatie in?
Een fout serveradres. Het moet zijn cal.me.comquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:27 schreef NJ het volgende:
Ik heb trouwens een probleem met het syncen naar MobileMe. M'n mail en contacten werken prima, maar ik krijg m'n agenda niet aan iCal gesynchroniseerd.
Als ik hem probeer te koppelen gaat hij zoeken naar m'n MobileMe en krijg ik na een tijdje te zien 'server met veilige communicatie niet beschikbaar'. Als ik op 'ga door' klik doet hij het uiteindelijk ook niet.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Oeh, weer unix commandos kloppen, das een tijd geleden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit is hoe het moet in Snow Leopard. Geen idee of dat ook werkt in Lion.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |