symbiose? is wat anders als een parasietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:12 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
crosspost
ps leef nog eenx?
Hunter was anders goed te paffen..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:29 schreef hunter.h4 het volgende:
Nieuw bericht anders wordt de vorige te langHier verder met schrijven even. Het is mixen en mixen nu. Neem me niet kwalijk maar ik schrijf door. Als je wilt meeschrijven ga je gang. Negeer mijn berichten gewoon en schrijf mee en mix mee. Mixen niet alleen met drank maar ook met het systeem
Humanity wordt hologramity.
Zal even een nieuwe naam aanmaken hier. Even nieuw mailadres en dan iets maken met transformer en dan een cijfer erbij.
Op naar een nieuwe naam
Deze nog even houden ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:41 schreef Maron het volgende:
[..]
Hunter was anders goed te paffen..
Hunter met filter dus..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:43 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Deze nog even houden ook
Het hoeft niet allemaal te perfect. Het systeem wilt perfectie in mij en ik heb geen perfectie te doen. Kan beter hunter houden zodat het systeem niet wint
Bedankt voor de tip
Slaap lekkerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:51 schreef Maron het volgende:
[..]
Hunter met filter dus..![]()
truste Hunter.h4 ik ga pitten..
Lekker!quote:
Soms lees ik wel eens lappen tekst. Maar inderdaad liever kort en krachtigquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:58 schreef Bastard het volgende:
Nee.. ik kan er ook niks mee helaas. Ik ben een gemiddelde internet gebruiker, alles moet verpakt zijn in korte teksten anders verlies al snel mijn aandacht en klik ik verder
Dan weet ik geloof ik al welke dat word!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:50 schreef MissVanity het volgende:
Het is bijna weekend trouwensIk ga een heeeeel groot Buddha schilderij halen
![]()
En nog wat andere kleine schilderijtjes bij de Xenos halen.
En dan is mijn nieuwe huisje weer wat gezelliger
Nee die is het niet. Het is een tweeluik. Ik maak wel even een foto als ie hangtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan weet ik geloof ik al welke dat word!
Is de achtergrond zwart en de kop van goud? Vierkant paneel?
Heb er ook mee in mijn handen gestaan.. zo gaaf! Maar heb iets anders moois aan de muur hangen nu.
Ja gelijk heb je, zou zonde wezen om het te beschadigen op de fiets.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:10 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee die is het niet. Het is een tweeluik. Ik maak wel even een foto als ie hangt
We willen het schilderij al maanden halen. Maar het is zo lastig meenemen op de fiets
Dus even misbruik maken van papa en mama met auto
Dat klinkt ook heel mooi jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja gelijk heb je, zou zonde wezen om het te beschadigen op de fiets.
Gaaf hoor hee!
Zag laatst ook een drieluik met orchideeen.. ja vond ik ook wel wat hebben!
Ik vind hem live beter nog van haar, hier is ze ook zo goedquote:
Beatrix heeft teveel macht? Gast, lees je in voordat je domme dingen roept.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:09 schreef hunter.h4 het volgende:
Nee hij heeft gelijk. Beatrix heeft teveel macht, en moslims zijn overlast. Overlast. Ze zijn geen overlast meer als ze geen moslim meer zijn. Zolang een moslim een moslim is. Dan is het overlast. Geldt ook voor christenen.
Geloof is overlast.
Verkeerde topic?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Beatrix heeft teveel macht? Gast, lees je in voordat je domme dingen roept.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:57 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, laten we ons even warm dansen met dit miezerige weer
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:40 schreef Spouwerranger het volgende:
Beatrix heeft teveel macht? Gast, lees je in voordat je domme dingen roept.
Heel warm dansenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:57 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, laten we ons even warm dansen met dit miezerige weer
Hij is niet geband vlgs mij... had danny gisteren al moeten sluiten was hij ook gaan slapen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:17 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Geef het goede voorbeeld eens.
![]()
En dat de topic reeks dicht is, wil niet zeggen dat je het dan maar hier moet komen spuien.
Hunter ? Nee. Die is waarschijnlijk op z'n toetsenbord in slaap gevallenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:26 schreef Bastard het volgende:
Hij is niet geband vlgs mij... had danny gisteren al moeten sluiten was hij ook gaan slapen.
Is hij er mee geholpen als je z'n enige uitlaatklep dichtgooid ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:01 schreef Loppe het volgende:
Wel vreemd dat geen enkele mod het Danny voordeed.
Vind ik ook. Heel goed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:04 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Is hij er mee geholpen als je z'n enige uitlaatklep dichtgooid ?
ik vind eerlijk gezegd dat ze het prima hebben aangepakt.
Jaaa want het word weer weekend he. Zijn we vrij.. dan krijg je kutweer.quote:
same differencequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jaaa want het word weer weekend he. Zijn we vrij.. dan krijg je kutweer.
Ik bedoel rotweer.
Yep, it's official ... je hebt véél te lang in het helicopter topic gehangen. Klap van de wiek gehad enzo ... arme jongen.quote:
Deel 7 was vanmorgen wel lachen eigenlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:54 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Yep, it's official ... je hebt véél te lang in het helicopter topic gehangen. Klap van de wiek gehad enzo ... arme jongen.![]()
Ik had natuurlijk al wel een idee over mijn doelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:32 schreef Bastard het volgende:
Nou klinkt goed inderdaad.. of intressant in ieder geval.
Je hebt er wel baat bij begrijp ik?
Op zoek naar de zielenmissie.. volgens mij kun je daar een mensenleven mee vullen, dus in een dag is dat vrij vlot
Ik heb wel een idee wat mijn missie is inderdaad, maar dat is meer door goed te analyseren wat er gebeurt in je leven, waarom dat het gebeurde wat het uiteindelijk gebracht heeft.
En dan nog tast je in het duister. Dus in dat opzicht lijkt het me intressant om je boek eens door te nemen, misschien manieren die ik niet ken ontdekken
Nee joh, dan ben ik verplicht om de meet erna ook weer te komen en weet nog niet zeker of ik op deze wel kom.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:10 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk al wel een idee over mijn doelHad het alleen nog niet echt durven uitspreken.
Ik zal het boek meenemen naar de meet. Kan je het lenen. En dan bij de volgende meet weer terugggevenStaan wel leuke dingen in
Was ook maar een grapje hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee joh, dan ben ik verplicht om de meet erna ook weer te komen en weet nog niet zeker of ik op deze wel kom.
Deze hele week wel eigenlijk he?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:03 schreef R0N1N het volgende:
't is wel weer extreem stil/rustig hier![]()
Meeuwachtig. Toch vind ik dat het andere filmpje te wazig is om met zekerheid te zeggen dat het een vogel isquote:
Droevig stel danquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:23 schreef MissVanity het volgende:
Ik ga trouwens 'uit' vanavond. Dat is echt lang geleden.
Waarschijnlijk wordt het een beetje op een terras zitten met een trui aan onder een parasol.
Dansen vinden we allemaal niks
100% is een tikkie lastig, maar verder ben ik er vrij zeker vanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:22 schreef MissVanity het volgende:
Meeuwachtig. Toch vind ik dat het andere filmpje te wazig is om met zekerheid te zeggen dat het een vogel is
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:23 schreef MissVanity het volgende:
Ik ga trouwens 'uit' vanavond. Dat is echt lang geleden.
Waarschijnlijk wordt het een beetje op een terras zitten met een trui aan onder een parasol.
Dansen vinden we allemaal niks
Nu eerst nog even naar de pijnbank. (Fysio)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:25 schreef Bastard het volgende:
Droevig stel dan
Gaat bakken regen vallen geloof ik.. oh nee je woonde ook ergens in het westen he? Nou groningen en het oosten in ieder geval wel.
Maar ja.. als ze waarschuwen komt er toch niks
Weekend
Ik denk ook dat het een vogel is. Mijn punt was ook meer dat he niet 100% is en dat ieders mening gerespecteerd moet worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:31 schreef R0N1N het volgende:
[..]
100% is een tikkie lastig, maar verder ben ik er vrij zeker van
[..]
jullie gaan "uit". Als in: Het licht.
[..]
Nu eerst nog even naar de pijnbank. (Fysio)
Zolang die mening onderbouwt wordt wel, zomaar wat roepen kan iedereenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:34 schreef MissVanity het volgende:
Ik denk ook dat het een vogel is. Mijn punt was ook meer dat he niet 100% is en dat ieders mening gerespecteerd moet worden.
Is wel de bedoeling ja, maar merk er nog niet echt veel van.quote:Fysio is minderMaar wel noodzakelijk. En het maakt je alleen maar beter toch?
Dat is wel balen ja. Dan moet je er maar gewoon vertrouwen is hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:38 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Zolang die mening onderbouwt wordt wel, zomaar wat roepen kan iedereen
[..]
Is wel de bedoeling ja, maar merk er nog niet echt veel van.
Wat een ellende toch zeg, die nasleep die je hebtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:38 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Zolang die mening onderbouwt wordt wel, zomaar wat roepen kan iedereen
[..]
Is wel de bedoeling ja, maar merk er nog niet echt veel van.
Dat liedje luister ik nu ook. Heb ik ook echt behoefte aan op t moment.quote:
Oei, klinkt boosquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat liedje luister ik nu ook. Heb ik ook echt behoefte aan op t moment.En dit:
Yeah baby yeah!!quote:
Ik zeg vanavond nog tegen een maat van me.. ik heb alle goeie platen gehoord behalve Poltergeist op Decibelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:37 schreef StateOfMind het volgende:
En om toch een beetje in TRU sferen te blijven:
En nog meer oude spoken:
deel 2/5 was nergens te vinden
Wtf?quote:
Het is een kostbare ervaring jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:50 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een ellende toch zeg, die nasleep die je hebt![]()
Buiten de materiele schade, die ook aanzienlijk is.
Neuh, dat wist ik gelijk al.quote:Vind het echt klote voor je en had gehoopt dat je toch wat geld van de verzekering zou krijgen, maar ja, je kunt net zo min olie uit een steen persen als geld van een verzekering krijgen, de polis is altijd nét een beetje anders dan je gedacht had
omfg....... Is er herstel mogelijk??quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:58 schreef R0N1N het volgende:
Yep. 3 maanden terug met de motor uit de bocht gevlogen bovenop de Col du Grand Ballon. Daarbij met m'n rechterschouder vol op m'n stuur geklapt en verbrijzeld.
Dat moet nog gaan blijken de komende maanden. Het is ook niet gezet of zo. Opereren ging niet omdat ze geen houvast hadden voor een schroef o.i.d. M'n arm zit nu dus een tikkie scheef aan de kop vast. Best kans dat het niet 100% herstelt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:04 schreef Michielos het volgende:
omfg....... Is er herstel mogelijk??
Toppie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:53 schreef MissVanity het volgende:
Goedemorgen! Het is weer maandag. De vervelendste dag van de week
Het schilderij hangt!En het staat super
quote:Het lijkt de
apocalyps
verdorie wel
2011 is wereldwijd het jaar van de weerrecords. Elke maand
zijn er dagen die heter, kouder of natter zijn dan ooit. Is het
de klimaatsverandering of zijn er andere krachten aan het werk?
Maar het heeft niks van doen met de opwarming van de aarde/geen zonnevlek te zien/elenin is een hoax.. nee is doodnormaal allemaalquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:38 schreef R0N1N het volgende:
![]()
Bang en in paniek van een spinnetje![]()
Mietje.
Iemand nog de Pers gelezen ?
Stukje Perspectief over het weer:
[..]
Doomsday weather.
Ja zo gauw het schemer word komen ze in actie en ze zijn verdomde snel, k schrik me ook altijd t leplazerus.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:35 schreef Lavenderr het volgende:
Het engste vind ik nog als je lekker op de bank tv zit te kijken en je ziet uit je linker ooghoek ineens zo'n monster aan komen rennen,x100
quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:40 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Ja zo gauw het schemer word komen ze in actie en ze zijn verdomde snel, k schrik me ook altijd t leplazerus.
Toen ik nog alleen woonde zat er eens zo'n joekel op de muur , ik durfde m niet te pakken was bang dat hij op me zou springen heb een schoen naar m gegooid van veilige afstand, en k heb er vroeger al 1 op mn blote been gehad, had korte broek aan en tilde de wasmachine ff naar binnen (stond onder afdak buiten) en voel gekriebel aan mn kuit , bahhhhh echt ook zon grote dikke heb 10 minuten staan trillen heb m dr af gemept en vloog ie ook nog onder de koelkast dus in huis
Deze was best groot hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:02 schreef mousy31 het volgende:
Een zilvervisje, die zijn heel klein, moordenaar durf je wel
quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:19 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Deze was best groot hoorZo groot als de helft van mijn pink!
BahHij wilde zo tussen mijn tenen door!
Hahaha ja als hij het kon doen deed hij het vast!quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:25 schreef R0N1N het volgende:
Ben ff naar het toilet ...
[ afbeelding ]
Dat zijn mooie plekjes Mousyquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:14 schreef mousy31 het volgende:
Ik ben net maar ff een fietstochtje gaan maken in mn omgeving k wou dr ff uit.
[ afbeelding ]
Kylotsbos/heide
[ afbeelding ]
mooie luchten
[ afbeelding ]
heide in bloei
[ afbeelding ]
klimboom
[ afbeelding ]
mooi toch?
[ afbeelding ]
aardappelbovist en andere paddo's
[ afbeelding ]
stammetje met paddo's
[ afbeelding ]
Veenbrug ( vroeger lag er hier een echte deze is nagemaakt. aanbeide kanten liggen kikkerpoelen
[ afbeelding ]
Veenbrug
[ afbeelding ]
kikkerpoel
[ afbeelding ]
schelpenpad dat erna toe loopt
[ afbeelding ]
dreigende luchten
[ afbeelding ]
de wieke
Ik heb maar een paar sputtertjes gehad en nog ff heerlijk in t zonnetje op t bankje gezeten bij de klimboom.
De dag voor mn broer zn dood hebben we daar nog samen gezeten en de kinderen waren in die boom aan het klimmen.
Heb een speeltuintje voor de deur, met schommel, dus dat is handigquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:13 schreef mousy31 het volgende:
Ik vind schommelen ook heerlijk, ging vroeger vaak met mn zoon naar de speeltuin en daar had je zo'n mand als schommel dan gingen we er samen inliggen en maar schommelen.
Drenthe is echt heel mooi, ik verbaas me soms zelfs nog hoe mooi. ik heb zo genoten op mn kleine tochtje vandaag en de heide zo mooi in bloei.
Ja en nee. De vakantie zelf was geweldig, maar de reis erheen en weer terug viel niet mee. Ten eerste omdat 8 uur economy class toch wel een erg lange zit is en ten tweede omdat de weglopers voor de hurricane mijn vlucht overboekt hebben waardoor ik pas een dag later kon vertrekken.quote:
quote:Peter: “Het is een beginselverklaring. Het verlangen naar een groots en meeslepend leven komt tot uitdrukking op al onze platen, maar natuurlijk beseffen we ook dat iedereen uiteindelijk doodgaat. Waarom zou je dat dan niet tot beginsel verheffen, dat je ondanks de zekerheid van een slechte afloop er toch iets moois van probeert te maken. Dat je jezelf beschouwt als verliezer, maar wel als de mooiste. De tekst gaat ook over het zoeken naar iets wat er niet is. Aan het eind weet je wel wat er verloren is gegaan. De vorm van dit nummer is episch, het begint fluisterzacht en zwelt in zeven minuten aan tot iets groots. Dat maakt het tot een ideale opener.”
Prachtig hee!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:08 schreef MissVanity het volgende:
[ afbeelding ]
Huiskamer muur eindelijk versierd!
Ja, je hebt van die dagen dat je beter in bed had kunnen blijvenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:58 schreef mousy31 het volgende:
Dank je wel voor de complimenten over de foto's
Wb Vogel zo te horen had je een fantastische vakantie.
Wat een mooi schilderij Miss echt heel mooi. En wat een pracht van een spin....je weet he? 1 in huis is 2 in huis vrouwtje en mannetje.....succes hihihi
Ik ben vandaag ben met mn verkeerde been uit bed gestapt vanmorgen en ben wat grumpy , tja als je ook ziet hoe t allemaal ging vanmorgen.
Honden wouden niet mee naar beneden toen k wakker was moest dus tig keer roepen....toen stond k in de keuken met mn blote voet in iets wat heel erg plakte (kon t dus opruimen) toen wou k koffie zetten voor man lief is de koffiebus leeg, k pak het pak beet om de bus te vullen, vliegt er een wolk koffie me tegemoed ( er zat nog wat in t bovenste gedeelte van t pak wat dubbel gevouwen was) dus kon k dat gaan opruimen. Gewoon echt alles ging fout.
Ga straks ff tukje doen denk k zo.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:27 schreef Bastard het volgende:
Prachtig hee!
Mist misschien nog een spotje licht want ziet er uit als een donkere hoek maar dit is mooi strak!
Tjonge, wat een traject nog zeg. Sterkte ermeequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:21 schreef R0N1N het volgende:
Hi Mousy,
Ja ik weet 't. Kan nog wel 1,5 jaar duren voor ik weer iets boven mijn hoofd kan tillen met rechts. Als. Kan er weinig aan veranderen, dus zal er gedwee doorheen moeten.
Doe netjes m'n oefeningen en 2x per week naar de fysio.
Daar ga ik nu dus maar weer eens naartoe
Je hebt een merk geloof ik " homemade " en die is lekkerrrrrquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:51 schreef MissVanity het volgende:
GoedemiddagIk ga vanavond pannenkoeken bakken
Zeurpietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
En toch vind ik pannekoek, zonder die extra n, beter staan. Je bakt die dingen toch niet in meerdere pannen?
Die ken ik niet. Ik heb Honig geloof ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:30 schreef Summers het volgende:
[..]
Je hebt een merk geloof ik " homemade " en die is lekkerrrrr
Dat is toch ook de bedoeling van taal ? Ideen e.d. overbrengen. Communicatie.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:13 schreef Bastard het volgende:
pannekoeken mag nog steeds toch?
En anders fuck it, als ze maar weten wat ik bedoel zeg ik altijd. Wat jij mousy?
Helemaal correct en tevens juist!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:47 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat is toch ook de bedoeling van taal ? Ideen e.d. overbrengen. Communicatie.
Perfecte spelling laten we wel aan de taalnazi's & het Nationaal Dictee
Oh dan was het zeker een ander landquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Warm weer en veel schoenen gekocht
Italiëquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dan was het zeker een ander land
Leuk schilderijtje voor Halloween @Miss Vanity..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:06 schreef MissVanity het volgende:
[ afbeelding ]Ik was zoooo bang toen ik dit achter me zag zitten.
Ik heb hem gevangen met een glas en hem bij de buren in de tuin gezet
Hahaquote:Op donderdag 1 september 2011 01:57 schreef Maron het volgende:
[..]
Leuk schilderijtje voor Halloween @Miss Vanity..![]()
(Ik persoonlijk zou toch voor die supermooie tweeluik van Boedda gaan, maar ja...)
Dat kan harder!!quote:Op donderdag 1 september 2011 09:50 schreef Lavenderr het volgende:
Morning !! Het betere weer komt er aan!!
quote:
Drietigquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:38 schreef R0N1N het volgende:
[..]
![]()
Ken je dat niet raden dan ?
Als je blauw bent, ben je ... (nee, geen agent)
Dan ben je zo lam als een balletje van de drankquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:46 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Drietig?
(Drietig is een woord in mijn wereld
)
Hahaquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan ben je zo lam als een balletje van de drank
Dr Phil zou zeggen: "Al maak je een pannekoek nog zo plat, er zitten altijd twee kanten aan".quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:13 schreef Bastard het volgende:
pannekoeken mag nog steeds toch?
En anders fuck it, als ze maar weten wat ik bedoel zeg ik altijd. Wat jij mousy?
haha ja die heb ik afgelopen week ook gezienquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dr Phil zou zeggen: "Al maak je een pannekoek nog zo plat, er zitten altijd twee kanten aan".
Ja jij bent echt supervervelendquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:23 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben nog nooit geband en best een vervelende user.
Ja echt he? Vlgs mij hebben ze haar allang op de korrel hoor.. denk toch zeker een note of 30 inmiddels.. deze maand!quote:
ONZ staat toch vol met bagger, mogen ze je niet voor notenquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:55 schreef MissVanity het volgende:
30 is lichtelijk overdrevenIk heb wel notes trouwens
Ik bagger soms op ONZ
Een offer moet je brengen, niet vragen. Dus: je biedt je aan ? PV of PCP is je vast graag van dienst als 'bash partner'quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:17 schreef Bastard het volgende:
Officieel vrijdagmiddag in TRU, het is alweer een tijd geleden dat iemand geband is.. wie offert zich op vandaag?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:02 schreef MissVanity het volgende:
Moet je abo afsluiten of 4.95 ofzo betalen om ze te kunnen zien.
http://www.fok.nl/shop/
PcP is wel ok geloof ikquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:04 schreef R0N1N het volgende:
Goh, ben ik nog steeds het grootste lieverdje hier
[..]
Een offer moet je brengen, niet vragen. Dus: je biedt je aan ? PV of PCP is je vast graag van dienst als 'bash partner'
quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:05 schreef Bastard het volgende:
[..]ik heb er geloof ik 4 bijgekregen ofzo sinds ik weer op zwart sta
![]()
Ben me eigenlijk van geen kwaad bewust... hier word vuil spel gespeeld.. dat is het!
Nee weet niet van wie en waarom.. jij toch ook nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:06 schreef MissVanity het volgende:
[..]Weet je van wie en waarom?? Stom zeg dat jij notes krijgt. Je gedraagt je altijd.
Ik weet zeker wel van wie. En waarom had ik net al gezegdquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee weet niet van wie en waarom.. jij toch ook niet
Ik ben een gevallen engel, mijn powers zijn verloren gegaan
Ach ze doen maar hoor.
Ja jij welquote:
Het is geen automatisme hoor.. althans niet voor iedere mod.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:10 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik weet zeker wel van wie. En waarom had ik net al gezegd
Ik vind het nog steeds vreemd dat smegmanus me niet genote heeft voor de voorvallen in fokvriendjes sc...
Ik heb aboquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is geen automatisme hoor.. althans niet voor iedere mod.
Heb je werkelijk betaald om je 2 notes te weten te komen??
quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:14 schreef Michielos het volgende:
ik heb er 51 , nog niet veel eigenlijk
Nee, dat is peanutsquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:14 schreef Michielos het volgende:
Over "heel" september 2011.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:14 schreef Michielos het volgende:
Christusquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:19 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik heb aboDus ik heb 50 euro betaald om 2 notes te kunnen zien en om geen reclame te hoeven zien
Jaquote:
Wat? Hoe komen ze er bij he!quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:14 schreef Michielos het volgende:
quote:
Vergeleken bij bepaalde lang gebande verbleekt dit compleet jaquote:
Die hadden 200 notes eerder wel op vakantie gestuurd kunnen wordenquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:22 schreef R0N1N het volgende:
[..]
[..]
Vergeleken bij bepaalde lang gebande verbleekt dit compleet ja
Mwe na zoveel tijd is het wel eens leuk om je juweeltjes nog eens na te lezen en om te lachenquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:22 schreef mousy31 het volgende:
Ik ben hier een jaar of 6 en heb nog nooit wat betaald die reclame zie ik niet eens , daar kijk k overheen, het is nl overal zo op t net. Dus die zie ik al niet meer.
Ik ga echt niet betalen om notes te mogen zien., vind t echt heel raar dat , betalen om te mogen zien of je gebanned word
Maar...je hebt Fok! gesteund, en dat is natuurlijk wel wat waard he?quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:22 schreef MissVanity het volgende:
[..]
JaIk had na 5 minuten al spijt van die 50 euro
Had ik best mooie schoenen van kunnen kopen.
Daar houden we het maar opquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar...je hebt Fok! gesteund, en dat is natuurlijk wel wat waard he?
Heb hem al op MP3 in de autoquote:
quote:Nederland gevaarlijkste land in Europa
Nederland heeft van alle landen in de Europese Unie de grootste kans getroffen te worden door een natuurramp.
http://www.nu.nl/binnenla(...)-land-in-europa.html
At your servicequote:
Mja, vond het een vreemd verhaal eigenlijk. Bij natuurrampen denk ik aan:quote:thx voor de geruststelloing Miss
Ja, vooral omdat de op een na laatste note van jezelf wasquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:05 schreef Bastard het volgende:
[..]ik heb er geloof ik 4 bijgekregen ofzo sinds ik weer op zwart sta
![]()
Ben me eigenlijk van geen kwaad bewust... hier word vuil spel gespeeld.. dat is het!
Geen probleem, ik zit hoog genoeg. Rubberboot kopen iemand?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:04 schreef MissVanity het volgende:
Nederland staat in de lijst op plaats 69. Gezien de lage ligging hoort Nederland weliswaar bij de vijftien gevaarlijkste landen ter wereld, maar doordat Nederland goed in staat is zich tegen overstromingen te wapenen, valt de uiteindelijke positie een stuk lager uit, zeggen de onderzoekers.
"I was herequote:Op vrijdag 2 september 2011 15:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat de op een na laatste note van jezelf was
quote:
Ik moest lachenquote:Beast looks more like Grover on steroids
Ik ken alleen de tekenfilmserie. Films heb ik nog nooit gezienquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:00 schreef summer2bird het volgende:
Voor de mensen die x-men kennen:
Ik kwam net deze uitspraak tegen:
[..]
Ik moest lachen
Want je hebt moeite met Engels en ondertitels?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik ken alleen de tekenfilmserie. Films heb ik nog nooit gezien
Yup!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Want je hebt moeite met Engels en ondertitels?Of de aandachtsspanne van een kat?
Zonde, de films zijn geweldig!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik ken alleen de tekenfilmserie. Films heb ik nog nooit gezien
Wie speelde jij ook alweer in de x-men? Was dat die Duitser?quote:
Dat je het niet stiekem omdraait he, mijn katten lusten ook rijst namelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ga wat te eten maken en daarna mijn katten voeren. Ik neem rijst met bapao en mijn katten krijgen kattenbrokken.
Ikquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wie speelde jij ook alweer in de x-men? Was dat die Duitser?
Ik weet het, ik ben in een goeie bui![]()
I know, mss toch maar eens doen. Heb alleen echt zelden tijd en als ik tijd heb, denk ik er niet aanquote:
Ik ben Gambit want ik ben goed met kaartenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik![]()
Ik ben motherfucking wolverinehence the sigar.
Een van mijn katten lebbert aan lollies en houdt van jam (krijgt ie niet), een andere is gek op frieten en spaghetti, een andere speelt graag met de deegbolletjes van de broodjes bapao.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat je het niet stiekem omdraait he, mijn katten lusten ook rijst namelijk.
Check Batman ook meteenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
I know, mss toch maar eens doen. Heb alleen echt zelden tijd en als ik tijd heb, denk ik er niet aan
Ja die heb je niet bij tekenfilms.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Want je hebt moeite met Engels en ondertitels?Of de aandachtsspanne van een kat?
Hou je wel je aandacht erbij ? Voor je het weet begin je te spinnen na het eten, en hebben je katten na een uur weer hongerquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ga wat te eten maken en daarna mijn katten voeren. Ik neem rijst met bapao en mijn katten krijgen kattenbrokken.
Wolverine rulezquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:10 schreef Michielos het volgende:
I know, mss toch maar eens doen. Heb alleen echt zelden tijd en als ik tijd heb, denk ik er niet aan
Die met die bril, geen idee, maar dat is een kneus idd.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:13 schreef summer2bird het volgende:
Ik vond (heb alleen de films gezien) Jean en Storm zo debiel eruitzien.
Ik vond Wolverine tof en Mysique helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |