Wat is er leuk aan rond huppelen? Ik haat rond huppelen. Karkamel van de smurfen haat alleen maar smurfen. Ik haat karmamel en de smurfen maar daarnaast haat ik veel meer. Een volle coupe haat ik ook. Ik haat sowieso een trein station. Je kunt niet van ze op aan. Ze zijn laks. En daarbij schiet het niet op in de trein. Ze stoppen bij ieder station.
En nee ik ben niet dronken. Ik ben op dreef als een paard in galop. Ik ga de hele nacht door. Slapen is voor watjes.
Mensen die de franse taal prachtig vinden haat ik ook. Nederlands is de enige taal die ik prachtig vind. Alle andere talen zijn waardeloos. Als het aan mij ligt spreekt de hele wereld Nederlands.
Laten we eens makkelijk doen. 1 wereld en 1 taal. En dat is Nederlands.
Waarom moeilijk doen met 100 talen als je aan 1 taal genoeg hebt? Een universele taal is nodig en ligt het aan mij dan wordt dat Nederlands. En wat aan mij ligt gebeurt. Mijn wil is wet.
Kan dan overdreven klinken. Kan zo zijn. Maar ik overdrijf soms graag. Houdt de stemming erin.
Ik verlaag dan vanzelf weer. Maar grenzen opzoeken is ook een hobby van mij.
Ik zet de druk graag op de ketel. En dan ga je soms extreem schrijven

Mijn wil is wet...kan overdreven klinken. Het is niet eens wet. Ik schrijf en blijf. Nee ik schrijf en verdwijn.
Schrijven is niet blijven, schrijven is verdwijnen

Ik niet vijand van het land zoals in Enemy of the state. Ik ben vijand van het systeem

Ik ben dan ook de kat nu. Het systeem is de muis en ik ben de kat

De rollen zijn omgedraaid eindelijk. Ik ben altijd de muis geweest en het systeem de kat. Nu ben ik de kat.
En deze kater gaat op jacht. Dus de naam hunter blijf ik houden.

Het systeem en de maker, die weten straks geen kant meer op te gaan.
Hierna is het " Laten we het systeem opjagen". Dat is het volgende topic. Vernietigen is als laatste aan de beurt

Laten we het systeem leeg zuigen kun je nog aanmaken ook

Je hoeft dan niet bang te zijn dat het allemaal stopt. Je blijft "leven". Misschien als hologram.
Het stopt dus wel allemaal. Maar dan krijg je iets nieuws in de plaats.
Voetbal gaat dan straks gewoon verder ook

Maar voetbal wordt dan een uitdagende sport.
Het is ook niet kill them all zoals metallica. Het is transformeren. Je gaat van mens naar hologram. Maar ben je als mens een hologram. Dan kun je vanzelf zeggen mijn oude lichaam is kapot, dood en totaal naar de klote. Je ziet dan niet je lichaam dood liggen. De verandering gaat stap voor stap. Ik schrijf door en ieder mens veranderd in een hologram. Het is dan wij schrijven door en veranderen onszelf in een hologram.
Heb er zin in. De reden van editten van deze post en geen nieuwe post dat is 01:44. 2 keer de 4. En ik heb iets met de 4.
Straks met voetbal en tennis als hologrammen een hologram zijn. De bal is dan anders als de hologram die sport. Straks heet je dus ook geen mens meer maar hologram.
Ook bier en whisky en eten kun je dan proeven. Het eten is dan anders. Je voelt het vocht en je voelt het vocht zelfs beter en mooier.
Als het erop aankomt. Boeken van Stephen King zijn verspilling van de tijd vaak. Heb 1 verhaal het meeste van geleerd en dat is "alles is eventueel". Waarbij die jongen met bepaalde handelingen dingen voor elkaar kon krijgen. De rest van de verhalen....ik heb er weinig aan gehad.
De shining niets aan gehad en IT nog minder. Als ik lees dan wil ik wijzer worden. Je hebt er gewoon niets en dan ook niets aan. Geldt ook voor donald duck en veel meer literatuur.
Lezen puur en alleen om bezig te zijn. Kun je net zo goed sokken breien.
Moet dan toegeven. IT vond ik mijn vorige bestaan leuk. Heb kunnen lachen erom. Nu vind ik er niets meer aan.
Of het dan vernietigen moet worden nog als TT. Transformeren is ook beter. Het hoeft niet vernietigd te worden als je het transformeert naar een hologram. De planeten haal je straks vanzelf eruit allemaal. Mocht dat nodig zijn.
[ Bericht 32% gewijzigd door hunter.h4 op 25-08-2011 02:25:56 ]