Die graph postte je vorige maand ook al een keer, ben je inmiddels al miljonair?quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:20 schreef tradetheday het volgende:
[..]
Ik had het al eens gepost maar als verweer tegen jouw enigzins denigrerende post. Met welgeteld 200 euro en 13 handelsdagen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan je wel behoorlijk wat pakken hagelslag van kopen of niet?
Netjes, hoe heb je dat gedaan? Gewoon handig aan en verkopen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:20 schreef tradetheday het volgende:
[..]
Ik had het al eens gepost maar als verweer tegen jouw enigzins denigrerende post. Met welgeteld 200 euro en 13 handelsdagen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb veel waardering voor resultaat; dat is immers de reden dat ik zelf beleg en minder geinteresseerd ben in theoretische vergezichten over hoe het volgens de theorie boekjes zou moeten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:20 schreef tradetheday het volgende:
En de transactiekosten?quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:20 schreef tradetheday het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit, en vraag me af wat je dan ongeveer doet? met dit soort resultaten heb je geen baan meer nodigquote:
Zo moeten we allemaal wel eens erbij hebben gezeten:)quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:46 schreef SeLang het volgende:
Dit is de beste daytrading instructie video die ik ooit heb gezien. Serieus.
Er valt heel veel te leren van die video als je het even analyseert. Bijvoorbeeld:quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:12 schreef Blandigan het volgende:
[..]
Zo moeten we allemaal wel eens erbij hebben gezeten:)
Beste les die ik ooit gehad heb en gelukkig met bedragen die me niet in 1 keer van tafel veegden.
Daarna weet je je grenzen als het goed is.
Doet me denken aan deze meneer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:46 schreef SeLang het volgende:
Dit is de beste daytrading instructie video die ik ooit heb gezien. Serieus.
Ik begrijp hier geen hol. De laatste keer dat ik een kaartspelletje speelde was op de kleuterschoolquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Doet me denken aan deze meneer.
Click a mouse, lose a house!
Om een of andere reden dacht ik dat jij ook wel een geniaal pokeraar zou zijn, gezien je kennisquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:11 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik begrijp hier geen hol. De laatste keer dat ik een kaartspelletje speelde was op de kleuterschool
nederlanders zijn van oudsher mensen die sparen, beleggen en handelen.(de oudere generatie dus)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:19 schreef Ypmaha het volgende:
Aan de hoeveelheid topics te zien zijn er toch wat meer mensen die beleggen dan ik zelf had gedacht. Of lijkt dat maar zo?
De meeste particuliere "beleggers" zijn ook helemaal geen beleggers maar momentum traders.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:39 schreef muhahaha het volgende:
Mijn zwager werd vorig jaar aangeraden om vooral in te stappen, de markt was in de lift dus waarom niet. Inmiddels een rendement van -50% en die heeft zoiets van, ik laat het maar staan
Waar is hij dan ingestapt? In een valstrik ofzo? Waarmee maak je in godsnaam een rendement van -50% in een jaar?!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:39 schreef muhahaha het volgende:
aangeraden om vooral in te stappen [...] Inmiddels een rendement van -50%
*deng*deng*deng Arcelormittal.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:45 schreef WinningMood het volgende:
[..]
Waar is hij dan ingestapt? In een valstrik ofzo? Waarmee maak je in godsnaam een rendement van -50% in een jaar?!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |