SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Omdat peer.
Aan je spelling te zien is je leven echt heel saai.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:24 schreef speedking het volgende:
zonder school hea... was leven ecth heel saai.
Gniffel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aan je spelling te zien is je leven echt heel saai.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aan je spelling te zien is je leven echt heel saai.
Popjequote:
Hey KaaBeequote:
uhm, nein. sorryquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:22 schreef 92Merel het volgende:
Wil iemand hier toevallig nog een vuilniszak vol oude modetijdschriften ?
Jammer zeg, dan gaan ze naar de vuilnisbak.quote:
Ja, heb besloten hier af en toe ook nog maar even te komen kijkenquote:
was jij zo'n slechte leerling?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jammer zeg, dan gaan ze naar de vuilnisbak.
Ik was trouwens echt een geniaal kind vroeger, mijn rapport uit 1 vwo, mijn laagste cijfer is een 7Verder alleen maar achten en negens.
[..]
Ja, heb besloten hier af en toe ook nog maar even te komen kijken
Nee hoor, ik deed gewoon niks. Maar wel met alleen maar voldoendes mn examens afgerond natuurlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was jij zo'n slechte leerling?
wanneer begint je nieuwe opleiding? wanneer kunnen we met captain merel gaan vliegen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik deed gewoon niks. Maar wel met alleen maar voldoendes mn examens afgerond natuurlijk.
Is wel leuk toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:36 schreef 92Merel het volgende:
Oude werkstukken wel of niet bewaren?
November en over 2 jaar ben ik klaarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wanneer begint je nieuwe opleiding? wanneer kunnen we met captain merel gaan vliegen?
Jaa, maar zit mn kamer een beetje uit te mesten, omdat mijn nieuwe bed erin moet passen (eindelijk geen 1persoons bed meer!) en over een paar maanden moet ik naar de kamer van mijn broertje verhuizen, die ongeveer 2x3.5 is. Mijn kamer nu is veeeeeel groter.quote:
Niet bewaren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:36 schreef 92Merel het volgende:
Oude werkstukken wel of niet bewaren?
waarom ga je naar een kleiner kamertje dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
November en over 2 jaar ben ik klaar![]()
[..]
Jaa, maar zit mn kamer een beetje uit te mesten, omdat mijn nieuwe bed erin moet passen (eindelijk geen 1persoons bed meer!) en over een paar maanden moet ik naar de kamer van mijn broertje verhuizen, die ongeveer 2x3.5 is. Mijn kamer nu is veeeeeel groter.
Ik twijfel nog steeds..quote:
Nou, ik ga voor mijn opleiding op kamers en heb nu thuis de grootste kamer, en dat vinden mn ouders dan niet eerlijk, omdat ik er bijna nooit ben dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom ga je naar een kleiner kamertje dan?
logisch, dat welquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds..
[..]
Nou, ik ga voor mijn opleiding op kamers en heb nu thuis de grootste kamer, en dat vinden mn ouders dan niet eerlijk, omdat ik er bijna nooit ben dan.
Zit wat in..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
logisch, dat wel
werkstukken waar je niks meer aan hebt gewoon wegwerpen. daar kijk je toch nooit meer naar
Al ben ik zelf wel iemand die dan alles weggooitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds..
[..]
Nou, ik ga voor mijn opleiding op kamers en heb nu thuis de grootste kamer, en dat vinden mn ouders dan niet eerlijk, omdat ik er bijna nooit ben dan.
Sprekendquote:
tegenwoordig in mijn eigen huisje bewaar ik best veel, want ik heb veel te veel ruimte voor mij alleen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Al ben ik zelf wel iemand die dan alles weggooit![]()
Maar wellicht dat ik ook iets zal bewaren
pic zonder kleurplaat ernaast ter vergelijking..?quote:
Ik heb geen foto's meer van toen, wel deze, zal ongeveer een jaar later zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pic zonder kleurplaat ernaast ter vergelijking..?
Ik heb dat een beetje van mijn moeder denk ik, van: zal ik dit nu wel weggooien? Maar dan komt mijn eigen gevoel weer naar boven en dan gooi ik gewoon alles wegquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:50 schreef HappyBob het volgende:
Ik bewaar alleen foto's. Verder hecht ik erg weinig waarde aan spullen.
die lijkt al meer op de merel van nuquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's meer van toen, wel deze, zal ongeveer een jaar later zijn
[ afbeelding ]
ik heb dingen met sentimentele waarde die ik niet weg wil gooien.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb dat een beetje van mijn moeder denk ik, van: zal ik dit nu wel weggooien? Maar dan komt mijn eigen gevoel weer naar boven en dan gooi ik gewoon alles weg![]()
Weet ik nietquote:
Ik ben via Amsterdam Zuid gegaan en daarna teruggegaan naar Hilversumquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:58 schreef dralion13 het volgende:
Wat ben ik blij dat ik via Amersfoort ben gegaan ipv via Utrecht
Freezequote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:28 schreef FreezePop het volgende:
Hilversum west one up spgahetti in tha houseeeeee
Ik zou eerst gedeeltelijk over zijn, oftewel dat ik alleen enkele vakken uit het derde jaar mocht doen en nu mag ik alle lessen volgen.quote:
Ohh okequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou eerst gedeeltelijk over zijn, oftewel dat ik alleen enkele vakken uit het derde jaar mocht doen en nu mag ik alle lessen volgen.
quote:
middagquote:
Ja ik kwam zeg maar net twee punten te kort voor het derde jaarquote:
ja, buiten is toch niks te doen met dit weekquote:
restecpquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:41 schreef Flippiee het volgende:
Ik werk vanaf volgende week fulltime32 uur, terwijl ik daarnaast 3 dagen volop school heb, heb ik goed geregeld
every day i'm schoffelingquote:
fucking vetquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
zij was ook in fryslan
[..]
Dankje
alleen int weekendquote:
30 euroquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:47 schreef FreezePop het volgende:
[..]
woop woop cocktails met du chicks jamjam 20 euro all in vissenkom hoezee
he manquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wut, er staat gwn Geachte heer KB. Wtf.
heh, verdomme.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik doordeweeks. Lopen we elkaar net mis
boys voor 30 euro niet duur.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
30 euromaar je vergat du boys nog en de zon, dan had je ongeveer mn hele vakantie beschreven
tuinder is mbo 1. mbo 4 is de eckte hovenier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heh, verdomme.
trouwens geen tuinder, maar hovenier. wereld van verschil..
sunrisesletje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik kreeg ze goedkoper, voor een tequila sunrise
niet eant die van flips is gwn niks en die van mij bestaat echt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Freezen je UI lijkt op die van Flipss.
Sambuca en hotshot ga ik over mijn nek van de smaak, dus nee sorryquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:52 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Sunrise ruilen voor sambuca? Sletjes dat we zijn
Dat van mij is van een beroemde tekenaar waarvan ik zijn naam nu kwijt ben dus nou dat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
niet eant die van flips is gwn niks en die van mij bestaat echt.
Die van mij heet David Sylvianquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat van mij is van een beroemde tekenaar waarvan ik zijn naam nu kwijt ben dus nou dat.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:54 schreef Flippiee het volgende:
Nu de rest van de middag afvragen hoe die man heette
Ok droge witte wijn dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sambuca en hotshot ga ik over mijn nek van de smaak, dus nee sorry
Was irritant wel, zusjelief kan niet tegen tequila dus al die fishbowls waren zonder cocktails met tequila erin
Mijnes heette ook iets met een squote:
quote:
quote:
Wijn nemen in griekenland 13.gif, dan ben je echt snel dronkenquote:
oh die met een s ja die ken ik wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijnes heette ook iets met een s
[..]
[..]
[..]
Wijn nemen in griekenland 13.gif, dan ben je echt snel dronken_!
Geweldig, geweldigquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:57 schreef FreezePop het volgende:
[..]
oh die met een s ja die ken ik wel.
gwn een b niet een s.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geweldig, geweldig
dit is hem
http://nl.wikipedia.org/wiki/Banksy
In Jan Steen ook maar dat was niet du tekenaar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zat wel een s in
[..]
Ben ik geheel met je eens.
Kloptquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
In Jan Steen ook maar dat was niet du tekenaar.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt![]()
Was Jan Steen geen striptekenaar
Beroemde schilderquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt![]()
Was Jan Steen geen striptekenaar
Ik ruim mijn kamer op als een soort OCDer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:02 schreef 92Merel het volgende:
Heeft iemand hier toevallig zin om mee te helpen met mijn kamer leeghalen en in kratten stoppen?
Ik wil niet
tuurlik, maar je woont een beetje ver weg en ik zit nog op mn werk..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:02 schreef 92Merel het volgende:
Heeft iemand hier toevallig zin om mee te helpen met mijn kamer leeghalen en in kratten stoppen?
Ik wil niet
Zou ik ook zeggen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
o
in de war met Willy van der Steen, kan gebeuren.
Mijn kamer wordt helemaal verschoven zodat mn nieuwe bed erin past, maar bureau is te zwaar om vol te gaan verschuiven, dus moet daarom leeg, net als de rest.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:03 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ruim mijn kamer op als een soort OCDer.
Toch wel lief hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuurlik, maar je woont een beetje ver weg en ik zit nog op mn werk..
Ik ben youtube aan het afzoeken naar nummers die ik op vakantie gehoord hebquote:
Ik heb 2 weken geleden alle oude hitzones gedownloadquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben youtube aan het afzoeken naar nummers die ik op vakantie gehoord heblukt me nog niet aardig. Soms is het vrij kut dat ik nooit de moeite neem om eens wat meer artiesten te zoeken die geen top 40 hits maken.
Slimme zet welquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken geleden alle oude hitzones gedownload![]()
En de top 2000, omdat ik ook nog goede muziek wilde
Zo meteen, eerst mijn maag vullenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:11 schreef Patje1987 het volgende:
Luister deze, fijne plaat me dunkt!
http://soundcloud.com/enigmadubz/enigma-dubz-you-make-me-feel
Oke okequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:11 schreef Patje1987 het volgende:
Luister deze, fijne plaat me dunkt!
http://soundcloud.com/enigmadubz/enigma-dubz-you-make-me-feel
Ja toch? Al heb ik nu wel belachelijk veel muziek, 1866 verschillende artiestenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Slimme zet wel
[..]
Zo meteen, eerst mijn maag vullen
Erg bizar inderdaad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:14 schreef 92Merel het volgende:
'Meisje (11) zwanger van conciërge school'
ziek
sick fuckquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:14 schreef 92Merel het volgende:
'Meisje (11) zwanger van conciërge school'
ziek
Bij wat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:23 schreef gianni61 het volgende:
ik stop volgens bij UDOWU.
vanmorgen wast gezellig, nu niet meer
Users Die Overal Worden Uitgekotst.quote:
Ah oke, je voelde je daarbij horen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Users Die Overal Worden Uitgekotst.
nieuwe sc
hier de laatste tijd af en toe wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah oke, je voelde je daarbij horen?
Ik ga maar weer eens. Daag
het bestaat toch pas een paar dagen?quote:
Jaartje geleden denk ik, iets langer ik weet het niet meer.quote:
Geen idee.quote:
noesssquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:52 schreef Patje1987 het volgende:
Patje verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Ha grapje toch xDquote:
ben je trouwens al terug uit de zandbak?quote:
neequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je trouwens al terug uit de zandbak?
jij bent echt heul lang op vakantie/strafkampquote:
SVquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
Weer onderweg naar huis met de trein.
Hebben gewoon het laatste uur geskipt
Klopt. Vijf weken ;oquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij bent echt heul lang op vakantie/strafkamp
Jeetje, school is net een week begonnen, belhamels!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
Weer onderweg naar huis met de trein.
Hebben gewoon het laatste uur geskipt
ach, eerste week is nooit zo spannendquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klopt. Vijf weken ;o
[..]
Jeetje, school is net een week begonnen, belhamels!
Op het HBO mag het gewoon.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:32 schreef gianni61 het volgende:
middelbare school spijbelde ik nooit. hbo is daar veel beter geschikt voor
Als die tweede lekker is he, mag ik dan het receptquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:35 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb 2 cakes gebakken
Chocolade en als uitprobeersel chocoladekaneel
Recept is hetzelfde, alleen heb ik bij eentje wat kaneel erbij gegooidquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als die tweede lekker is he, mag ik dan het recept
Ik ga nu boodschappen doen om cupcakes te bakken
ja, dankje, nou heb ik weer hongerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Recept is hetzelfde, alleen heb ik bij eentje wat kaneel erbij gegooid![]()
200 g suiker, boter, chocola
4 eieren
2 el bloem
suiker + boter mengen, chocola smelten en erbij doen, daarna eieren en bloem erbij.
Oven op 180 graden en 30 min in de oven. De binnenkant hoort nog nat te zijn.
Heyquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:57 schreef Creeg het volgende:
Oooooh eindelijk thuis..
nu even flink liggen en relaxen
Hallo ^^quote:
Nu heb ik zin in lasagne met zalm. Ik heb de normale lasagne.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
Spaghetti met zalm, ik ga het zo eten
Ook lekkerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in lasagne met zalm. Ik heb de normale lasagne.
En een mooie surfwedstrijd tijdens het eten om te compenseren voor de zalmquote:
Groetjes terugquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Beach wil jullie de groetjes doen.
Volgende week zondag treed Rinus hier ook op in Hilversumquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ze komen volgende week naar de kermis hier ofzo las ik net.
Ik wil Beach ook heel graag de groetjes doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Beach wil jullie de groetjes doen.
Ik dacht vaak dat ik hier verkeerd zat. Leek klaagbak wel. Daarom ben ik een beetje verrast door deze reactie.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik dacht vaak dat ik hier verkeerd zat. Leek klaagbak wel. Daarom ben ik een beetje verrast door deze reactie.
Mjah weenie komt wel gewoon.quote:
Slapen dood de tijd wel ja. Wat heb je eigenlijk naast slapen en fokken verder gedaan daar?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ja sorry af en toe frustraties gehad, maar het ging toch wel snel. Vaak de dagen slapend doorgebracht.
Komt goed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mjah weenie komt wel gewoon.
Mooi zo.quote:
Precies.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mooi zo.
Met mij ook wel. Beetje moe enzo, maar gewoon veel slapen alles, komt goed.
Ja, familie bezocht hier en daar, familie hier op bezoek gehad. Bij mn nichtje hiernaast vaak rondgehangen, tv gekekenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Slapen dood de tijd wel ja. Wat heb je eigenlijk naast slapen en fokken verder gedaan daar?
Whut?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mjah weenie komt wel gewoon.
Goed plan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Precies.
Ik ga het ook niet laat maken vandaag.
Foto's gemaakt die wij straks op facebook kunnen bekijken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, familie bezocht hier en daar, familie hier op bezoek gehad. Bij mn nichtje hiernaast vaak rondgehangen, tv gekeken, gewinkeld (stuk of vijf keer), naar soort van pretparken geweest.
quote:
Klonk even alsof er iets mis wasquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niks aan de hand hoor, is hartstikke aan tussen Jan en mij.
Zo tof.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niks aan de hand hoor, is hartstikke aan tussen Jan en mij.
Niet zoveel als de vorige keer, maar veel foto's wel. Zelfs van de operatie van m'n oma. Zijn ook filmpjes van voor de liefhebbers.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Foto's gemaakt die wij straks op facebook kunnen bekijken?
Hehe awwwquote:[..]
[..]
Klonk even alsof er iets mis wasMaakte mij even ongerust.
De operatie sla ik even over, maar de rest wil ik wel zien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet zoveel als de vorige keer, maar veel foto's wel. Zelfs van de operatie van m'n oma. Zijn ook filmpjes van voor de liefhebbers.![]()
Ik heb een supermooie foto van mn oom gemaakt die in de dadelboom dadels aan het plukken is. Prachtige lichtval alles.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De operatie sla ik even over, maar de rest wil ik wel zien.
Popjenn.quote:
Moet morgen werken nog en dan heb ik maar één dagje weekendquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:34 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ho SV, heb je lekker weekend?
Awwwquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Moet morgen werken nog en dan heb ik maar één dagje weekend
Nicequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:36 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Awww![]()
Ik moet morgen ook nog werken, en dan heb ik 3 weken vrij![]()
Je hebt in ieder geval iets nuttigs gedaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:40 schreef Daaps het volgende:
Om de vraag in de TT te beantwoorden:mijn vakantie zit er na vandaag op ja.
Maar ik moest in de vakantie 2 vakken bijspijkeren en dat heb ik dus de afgelopen week gedaan. Dus ik zit al in t ritme
Ik dacht, dat vinden jullie vast leuk om te horen.![]()
Nog maar genieten van t weekend dan.
Groetjens.
Zeker weten ja..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:44 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval iets nuttigs gedaan![]()
maar wel balen dat de vakantie af is.
Niet vrijwillig gewerkt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:49 schreef Daaps het volgende:
[..]
Zeker weten ja..maar ik heb voor de rest niet echt wát aan mn vakantie gehad.. alleen gewerkt (niet vrijwillig overigens
)
Ik had liever geFOK!t.
Ja, mn baas vroeg aan het begin van de vakantie: 'jij wil vast ook wel een paar dagen werken in je vakantie hè?'quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:51 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Niet vrijwillig gewerkt?![]()
maar vast wel een leuk saldo nu op je rekening
En fokken kan je altijd nog
Ah hij vroeg om een vinger maar pakt meteen je hele hand, lekkere baasquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:57 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ja, mn baas vroeg aan het begin van de vakantie: 'jij wil vast ook wel een paar dagen werken in je vakantie hè?'
Dus ik: 'Af en toe, graag zelfs.'
Toen moest ik vervolgens 5 weken op rij 45 uur per week werken.![]()
Maarja, nu heb ik wel geld om van dit weekend een memorabele te maken.![]()
Dankjewelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:09 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Slaap lekker, werkze morgen en geniet van je 1 dag vrij
Weltruste, en je krijgt de groeten terug, en de vraag wanneer je langskomtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Slaap lekker Popje groetjes aan Koelkast.![]()
HA ik pas om half 7quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:24 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ik probeer te slapen ja.
Morgen weer om half 6 uit bed..
Oh, sorry.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:24 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ik probeer te slapen ja.
Morgen weer om half 6 uit bed..
Sharr en Appel omdat ook prachtig van binnen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:25 schreef Kermit. het volgende:
Jullie kunnen nog stemmen
Poll: Wie is de lekkerste chick van FOK!
• Dromenvangertje
• VulpesVulpes
• Maraca
• Marokkaansekip
• Coban
• Speedbel
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Fixedquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 03:55 schreef FreezePop het volgende:
[..]
klink, Sharr en Appel omdat ook prachtig van binnen.
Ook lekkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
omnom ik kip tandori, maar zin in spaghetti nu door jou
3 maanden? wat langquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De drie maanden zitten er hier op
Ik had ook 3 wekenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:25 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
3 maanden? wat lang
ik mag blij zijn met 3 weken
Ik had voor het eerst in ik denk 7 jaar 4 weken vakantiequote:
Dat is best langquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik had voor het eerst in ik denk 7 jaar 4 weken vakantie![]()
Ja examens - nieuwe studie. Wel gewerkt enzo hoor, dus eigenlijk maar 2 weken vakantie lollerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:25 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
3 maanden? wat lang
ik mag blij zijn met 3 weken
Geluid van links naar rechts enzo..goede tijden voor de muziek waren dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |