SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Omdat peer.
Aan je spelling te zien is je leven echt heel saai.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:24 schreef speedking het volgende:
zonder school hea... was leven ecth heel saai.
Gniffel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aan je spelling te zien is je leven echt heel saai.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aan je spelling te zien is je leven echt heel saai.
Popjequote:
Hey KaaBeequote:
uhm, nein. sorryquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:22 schreef 92Merel het volgende:
Wil iemand hier toevallig nog een vuilniszak vol oude modetijdschriften ?
Jammer zeg, dan gaan ze naar de vuilnisbak.quote:
Ja, heb besloten hier af en toe ook nog maar even te komen kijkenquote:
was jij zo'n slechte leerling?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jammer zeg, dan gaan ze naar de vuilnisbak.
Ik was trouwens echt een geniaal kind vroeger, mijn rapport uit 1 vwo, mijn laagste cijfer is een 7Verder alleen maar achten en negens.
[..]
Ja, heb besloten hier af en toe ook nog maar even te komen kijken
Nee hoor, ik deed gewoon niks. Maar wel met alleen maar voldoendes mn examens afgerond natuurlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was jij zo'n slechte leerling?
wanneer begint je nieuwe opleiding? wanneer kunnen we met captain merel gaan vliegen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik deed gewoon niks. Maar wel met alleen maar voldoendes mn examens afgerond natuurlijk.
Is wel leuk toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:36 schreef 92Merel het volgende:
Oude werkstukken wel of niet bewaren?
November en over 2 jaar ben ik klaarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wanneer begint je nieuwe opleiding? wanneer kunnen we met captain merel gaan vliegen?
Jaa, maar zit mn kamer een beetje uit te mesten, omdat mijn nieuwe bed erin moet passen (eindelijk geen 1persoons bed meer!) en over een paar maanden moet ik naar de kamer van mijn broertje verhuizen, die ongeveer 2x3.5 is. Mijn kamer nu is veeeeeel groter.quote:
Niet bewaren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:36 schreef 92Merel het volgende:
Oude werkstukken wel of niet bewaren?
waarom ga je naar een kleiner kamertje dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
November en over 2 jaar ben ik klaar![]()
[..]
Jaa, maar zit mn kamer een beetje uit te mesten, omdat mijn nieuwe bed erin moet passen (eindelijk geen 1persoons bed meer!) en over een paar maanden moet ik naar de kamer van mijn broertje verhuizen, die ongeveer 2x3.5 is. Mijn kamer nu is veeeeeel groter.
Ik twijfel nog steeds..quote:
Nou, ik ga voor mijn opleiding op kamers en heb nu thuis de grootste kamer, en dat vinden mn ouders dan niet eerlijk, omdat ik er bijna nooit ben dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom ga je naar een kleiner kamertje dan?
logisch, dat welquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds..
[..]
Nou, ik ga voor mijn opleiding op kamers en heb nu thuis de grootste kamer, en dat vinden mn ouders dan niet eerlijk, omdat ik er bijna nooit ben dan.
Zit wat in..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
logisch, dat wel
werkstukken waar je niks meer aan hebt gewoon wegwerpen. daar kijk je toch nooit meer naar
Al ben ik zelf wel iemand die dan alles weggooitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds..
[..]
Nou, ik ga voor mijn opleiding op kamers en heb nu thuis de grootste kamer, en dat vinden mn ouders dan niet eerlijk, omdat ik er bijna nooit ben dan.
Sprekendquote:
tegenwoordig in mijn eigen huisje bewaar ik best veel, want ik heb veel te veel ruimte voor mij alleen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Al ben ik zelf wel iemand die dan alles weggooit![]()
Maar wellicht dat ik ook iets zal bewaren
pic zonder kleurplaat ernaast ter vergelijking..?quote:
Ik heb geen foto's meer van toen, wel deze, zal ongeveer een jaar later zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pic zonder kleurplaat ernaast ter vergelijking..?
Ik heb dat een beetje van mijn moeder denk ik, van: zal ik dit nu wel weggooien? Maar dan komt mijn eigen gevoel weer naar boven en dan gooi ik gewoon alles wegquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:50 schreef HappyBob het volgende:
Ik bewaar alleen foto's. Verder hecht ik erg weinig waarde aan spullen.
die lijkt al meer op de merel van nuquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's meer van toen, wel deze, zal ongeveer een jaar later zijn
[ afbeelding ]
ik heb dingen met sentimentele waarde die ik niet weg wil gooien.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb dat een beetje van mijn moeder denk ik, van: zal ik dit nu wel weggooien? Maar dan komt mijn eigen gevoel weer naar boven en dan gooi ik gewoon alles weg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |