Een half tienertje? Waar was die andere helft dan?quote:
Vrinden?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet, Ik had toen toch geen tijd om foto's te maken
Zo moeilijk is dat toch niet als maagd?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:44 schreef Drs_Pauper het volgende:
Ik hou alleen bij hoeveel verschillende wijven ik heb geneukt
Het is getongd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:29 schreef BoleroPower het volgende:
Ik weet alleen hoevaak tong80 heeft getongt 80x
Neuj hoor xD Ik was alleen trots dat ik 10 had getongd xD Vond ik wel mooi getalquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:50 schreef presidenttje het volgende:
Ben je ergens onzeker over TS ??
Stoere Jongen!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:34 schreef ikbenverveeld het volgende:
[..]
Neuj hoor xD Ik was alleen trots dat ik 10 had getongd xD Vond ik wel mooi getal![]()
Kben 14
Sletquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:34 schreef ikbenverveeld het volgende:
[..]
Neuj hoor xD Ik was alleen trots dat ik 10 had getongd xD Vond ik wel mooi getal![]()
Kben 14
slaap lekkerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:37 schreef shhulp het volgende:
[..]
Stoere Jongen!
En nu slapen voordat ik je moeder roep.
Hetzelfde.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:03 schreef ecktegangster het volgende:
Niet dat iemand zoiets bijhoud.![]()
Ik zit rond de 15-20 denk ik.
40 years old virgin!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:56 schreef mtx1680 het volgende:
Bijna 1, toen ik 31 was had ik een meisje in de disco die wel leuk was. Ik had mijn tong al uit mijn mond, maar toen scheet ik van de spanning in mijn broekToen ik terugkwam van de wc was ze weg
knap dat je al weet wat er op jouw 31st zou gebeuren, aangezien je in 1991 geboren bentquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:56 schreef mtx1680 het volgende:
Bijna 1, toen ik 31 was had ik een meisje in de disco die wel leuk was. Ik had mijn tong al uit mijn mond, maar toen scheet ik van de spanning in mijn broekToen ik terugkwam van de wc was ze weg
Hij weet gwn dat hij hopeloos is xDquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
knap dat je al weet wat er op jouw 31st zou gebeuren, aangezien je in 1991 geboren bent
Wat als je zelf een meisje bent?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:08 schreef ikbenverveeld het volgende:
Alleen nieuwsgierig!
Hoeveel meisjes heb jij getongd?
hoeveel jongens heb je getongd?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:01 schreef kevin66166 het volgende:
[..]
Wat als je zelf een meisje bent?
Wrm allemaal zo vanzelfsprekend,quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
hoeveel jongens heb je getongd?
&natuurlijk voor de homo's(niks lulligs hoor)
Dankjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:06 schreef Lhuram het volgende:
[..]
Het is geen meisje, deze gozer is een echte player!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als de jonko gloeit
ik d8 dat je wegging?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:25 schreef kevin66166 het volgende:
Met tongen bedoel je dus een soort van trollen op die echte tong80 manier?
bijna 't zelfde als met jongens, maar dan zachterquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:54 schreef FebruaryAir het volgende:
0 meisjes (vraag me stiekem best af hoe dat is), 5 jongens.
Jij bent nog niet zo oud toch ? Komt vast nog wel goedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dit topic is confronterend.
Haat. Aan. Mij.
Ik heb wel 's tongue touch (klinkt vast sneu) gedaan met 'n meisje, zelfs dat ging zachter dan bij een jongen, dus ik kan me er wel iets bij voorstellenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
bijna 't zelfde als met jongens, maar dan zachter
ik vond het eigenlijk wel lkkr, meisjes zijn veel rustiger&zachterquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:59 schreef FebruaryAir het volgende:
[..]
Ik heb wel 's tongue touch (klinkt vast sneu) gedaan met 'n meisje, zelfs dat ging zachter dan bij een jongen, dus ik kan me er wel iets bij voorstellen
haha, dat had ik 2 jaar geleden ook. Niks waard.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:34 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
Hoeveel weken zitten er in 7 maanden? En tel er dan nog eens 5 bij op.
Btw, het is van Januari tot Augustus dit jaar
Klopt, maar het is wel grappig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:37 schreef obsama het volgende:
[..]
haha, dat had ik 2 jaar geleden ook. Niks waard.
Zal ik jou eens heel zacht, passioneel zoenen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb je je wel goed geschoren dan? Anders merkt ze nog dat het een jongen is he?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:24 schreef Om_nomnom het volgende:
Rond de 40, en dan zijn er vast nog een paar die ik niet meer weet.
[..]
Zal ik jou eens heel zacht, passioneel zoenen?
Manhoeeerrrrquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:24 schreef Om_nomnom het volgende:
Rond de 40, en dan zijn er vast nog een paar die ik niet meer weet.
[..]
Zal ik jou eens heel zacht, passioneel zoenen?
jeugd van tegenwoordig...g zit wel in 't kofsCHip! Aleen de klank -ng niet waardoor het met een -d is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:11 schreef Markster het volgende:
Daarbij zit de G niet in kofschip, dus getongd.
Om te bekijken of je een slet bent, is het wel noodzakelijk dat wij je leeftijd weten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
wrm is het bij mannen "stoer" en bij vrouwen meteen "slet"
5 jongens in mijn hele leven
bijna 15, alleen maar gezoend&verder niksquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:37 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Om te bekijken of je een slet bent, is het wel noodzakelijk dat wij je leeftijd weten.
Dan is 5 wel te accepteren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
bijna 15, alleen maar gezoend&verder niksdus ik ben geen hoax
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:56 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Dan is 5 wel te accepteren.
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:03 schreef ecktegangster het volgende:
Niet dat iemand zoiets bijhoud.![]()
Ik zit rond de 15-20 denk ik.
goeie smoesquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:18 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Geloof me, het is niet zo moeilijk als je veel op hebt.
Nee, het is echt zo. Normaal ben ik helemaal niet zo goed met meisjes, ik ben dan iets te verlegen volgens mijquote:
haha lolz, een "gangster" die naar hocky feesten gaatquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:44 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Nee, het is echt zo. Normaal ben ik helemaal niet zo goed met meisjes, ik ben dan iets te verlegen volgens mij. Maar als je wat op hebt en je danst op een hockeyfeest ofzo tegen een meisje aan dan draaien ze zich altijd na een minuutje om, en dan is het werk al gedaan.
Ik zit toch zelf niet op hockey.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
haha lolz, een "gangster" die naar hocky feesten gaat
Hockey meisjes zijn geil...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:50 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Ik zit toch zelf niet op hockey.Maar de feesten zijn wel leuk hier in het dorp.
en homoseksueel...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:06 schreef ikbenverveeld het volgende:
[..]
Hockey meisjes zijn geil...
Ik zit op hockey (L) (Naast dat de meisjes geweldig geil zijn is de sport ook leuk!)
Hap hap.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
wrm is het bij mannen "stoer" en bij vrouwen meteen "slet"
5 jongens in mijn hele leven
Dan vraag ik het welquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:30 schreef MissVanity het volgende:
1 meisje en 23 jongens. (vraag me niet waarom ik het exact weet)
Je hoeft niet gelijk een relatie na het zoenen van een meisjequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:22 schreef Crocodi1e het volgende:
Tot nu toe met 2 verschillende meisjes. Ik ben niet zo'n player. Ik heb liever een paar goede relaties dan veel slechte relaties.
Ja maar ik vind zoenen buiten een relatie een beetje.. tja kweenie eigenlijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk een relatie na het zoenen van een meisje
Kerel, met welke meisjes ga jij omquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:00 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Ja maar ik vind zoenen buiten een relatie een beetje.. tja kweenie eigenlijk
Dan gaan die meisjes ook altijd helemaal stalken enzo heb ik wel eens gehad maar dan zonder zoenen dus laat staan met zoenen
Als je in een club zoent hoef je toch niet te bellen / sms'en ofzo :p En wat is er mis met afwijzen?quote:
Ja das waar. Maar had het ook meer over meiden die wel iets hebben om je te contacteren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je in een club zoent hoef je toch niet te bellen / sms'en ofzo :p En wat is er mis met afwijzen?
Bitches moeten niet teveel gaan hopen na 1 avondjequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:15 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Ja das waar. Maar had het ook meer over meiden die wel iets hebben om je te contacteren.
En als ik iemand afwijs voel ik me altijd zo lullig
Dit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bitches moeten niet teveel gaan hopen na 1 avondje
ik d8 dat je anders wasquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk een relatie na het zoenen van een meisje
kan ik ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
hoe weet je dat? Je hebt toch nog nooit gezoend?
Are you offering?quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
hoe weet je dat? Je hebt toch nog nooit gezoend?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet geteld, maar onder de 10 denk ik.
A challenger appears!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
mag ik jou ontgroenen?
meisjes zijn voorzichtiger
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:02 schreef Muisraket het volgende:
Enorme laatbloeier hier: 1x met een man, ongeveer een jaar geleden en toen was ik geloof ik net achttien. Het was een epische faal en ja dat kwam door mij. Man, wat was dat een afgang.
Hopelijk de volgende keer beter.
En met vrouwen nog nooit, maar de kans dat dat gebeurt is vrij groot aangezien ik ook op meisjes val.
Nee want 2012 + 80 = 2092quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:57 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Jij zet de lat wel heel erg laag he?
Mooie zinquote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:02 schreef Chocoprince het volgende:
Omdat jij de literaire capabiliteiten en nederlandse taalkundigheid van de gemiddelde demente Oegwandees hebt is niet mijn probleem.
Vertel vertelquote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:04 schreef Chocoprince het volgende:
Je weet niet half hoe gelijk je hebt.
Ipad.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:11 schreef Chocoprince het volgende:
Als je 'capaciteiten' bedoelde vind ik je grappig
Het is wel duidelijk dat jij er geen kan betalen knulquote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:14 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Je iPad de schuld geven van je eigen falen.
Uit de lucht gegrepen conclusies altijd -1quote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat jij er geen kan betalen knul
Omdat het waar is. Ontken maar niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:16 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Uit de lucht gegrepen conclusies altijd -1
Het is waar omdat jij dat zegt? Ik betwijfel dat jij meer inzage op mijn financiele situatie hebt dan ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Omdat het waar is. Ontken maar niet.
Nou, en wat staat er onder de streep jong.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:18 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Het is waar omdat jij dat zegt? Ik betwijfel dat jij meer inzage op mijn financiele situatie hebt dan ik.
Zij was bi, ik hetero en nog steeds.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:52 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
(les)bi, of gewoon dikke pech?
Jawelquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Maar dat weet je niet tot je het probeert he.
Nou, laat mij eens vertellen waarom ik jou een pretentieuze kutuser vind.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:10 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Niks geforceerds en "quasi" aan mijn posts lijkt me?
Hoewel dit de meest onsamenhangende woordenbrij is die ik in lange tijd gezien heb zal ik toch proberen me te richten op jouw bevattingsvermogen en je uitleggen waarom jouw post de plank volledig misslaat.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:50 schreef Micson het volgende:
[..]
Nou, laat mij eens vertellen waarom ik jou een pretentieuze kutuser vind.
Dat rare Geenstijl gedoe, met +1 en -1, dat mag je gewoon op die grafsite van hun doen maar laat het alsjeblieft daar. Verder probeer je heel volwassen en origineel over te komen met je taalgebruik, maar overal sijpelt je onkunde door. Je begint over een typo van een andere user, die een lettertje van een woord vergeet. Even later gebruik je zelf de contaminatie "inzage hebben op", terwijl "inzage hebben in" grammaticaal juist zou zijn.
Ook ben jij zelf waarschijnlijk de enige die om het 'grapje' van de blinde Oegwandanees heeft gelachen. Of gegiecheld, wat mij meer waarschijnlijk lijkt in jouw geval.
Ik denk dat je een mannetje van rond de 16 bent , die van zichzelf vindt dat hij behoorlijk leuk kan schrijven. Dit is NIET zo. Iedereen haat je nu al, zie de mensen hierboven. Mijn advies: log uit, laat je teelballen fatsoenlijk indalen, ontwikkel een eigen stijl in plaats van deze na-aap stijl, en dan mag je mij een door jou geschreven betoog PM-en. Vertel ik je dan of je klaar bent om een gerespecteerd FOK-user te gaan worden.
Spreken we dat af ?
Groetjes,
Micson.
echt lachen man!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:38 schreef ikjijallebei het volgende:
Altijd lachen, die discussies van zogenaamd hoog niveau.
Waarschijnlijk wordt er eerst een half uur gedacht over de zinsopbouw en woorden die men gaat gebruiken, alvorens men daadwerkelijk aan de post begint
Maar goed, het bevalt me wel heren, ga door.
XDquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet als maagd?
Ik heb eigenlijk weinig goesting om op deze onzin te reageren, maar ik wil graag nog even je bron voor het grammaticale puntje van onenigheid weten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:01 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Hoewel dit de meest onsamenhangende woordenbrij is die ik in lange tijd gezien heb zal ik toch proberen me te richten op jouw bevattingsvermogen en je uitleggen waarom jouw post de plank volledig misslaat.
Ten eerste is "+1" (waar ik dit dan ook ooit gebruikt mocht hebben) niet van geenstijl maar van Google+ Ik zou je willen adviseren om eens een keer verder te kijken dan je neus lang is en naar beneden scrollen. Daar zie je een balk met achtereenvolgens; "Vind ik leuk", "Tweet" "Respect!" en jawel hoor: "+1"
Ten tweede begin je over mijn gemeende 'onkunde' die menig maal zou "doorsijpelen". Vervolgens kom je met een voorbeeld dat kant noch wal raakt, aangezien zowel "inzage hebben in" als "inzage hebben op" grammaticaal correct zijn.
De rest van je post is volledig subjectief en weinig, of niet onderbouwt. Verder ga je de persoonlijke aanval in wat getuigd van een gebrek inhoudelijke argumenten en zuivere redeneringen.
Kom terug zodra je daadwerkelijk iets te vertellen hebt.
Groeten,
De Chocoprince
Zeer spijtig, eerst nodig je me uit voor een discussie en wanneer ik met een zuiver geredeneerde ontkrachting van jouw argumenten kom, ontwijk je al mijn argumenten doe je het af voor "blabla" zonder dat je iemand ook maar kan uitleggen hoe je op die conclusie komt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:42 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk weinig goesting om op deze onzin te reageren, maar ik wil graag nog even je bron voor het grammaticale puntje van onenigheid weten.
Verder omvat je post een hoop blabla waar ik mij niet door geroepen voel om uitgebreid op te reageren. Dan wordt het een eindeloze discussie waar jij je tegen beter weten in blijft verdedigen.
Dit vind een uit de lucht gegrepen lading bullshit van de bovenste plank.quote:Dan wordt het een eindeloze discussie waar jij je tegen beter weten in blijft verdedigen.
Ik heb nooit gepoogd om een discussie met jou te starten, en ik heb dan ook geen zin om deze te gaan voeren. Ik heb gewoon mijn oprechte mening over jou gegeven, of je het daar wel of niet mee eens bent interesseert mij niet zoveel. Ik heb inderdaad een subjectief stukje geschreven, waardoor het voor jou, zoals je al aangaf, onnodig is om hierop te reageren. Nou, dan zijn we klaar dunkt mij.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:54 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Zeer spijtig, eerst nodig je me uit voor een discussie en wanneer ik met een zuiver geredeneerde ontkrachting van jouw argumenten kom, ontwijk je al mijn argumenten doe je het af voor "blabla" zonder dat je iemand ook maar kan uitleggen hoe je op die conclusie komt.
[..]
Dit vind een uit de lucht gegrepen lading bullshit van de bovenste plank.
Je gaat de discussie (die jij nota bene uitgedaagd hebt) uit de weg maar niet om de reden die je hier stelt. Je hebt blijkbaar geen fatsoenlijke argumenten over, en dus steek je je kop maar in het zand om vervolgens te zeggen dat ik mij anders maar "tegen beter weten in" zou moeten verdedigen.
Lees nou eens zelf de posts na. Het is wel duidelijk dat ik de discussie gewonnen heb.
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:45 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik heb nooit gepoogd om een discussie met jou te starten,
Kies er één.quote:en dan mag je mij een door jou geschreven betoog PM-en.
Ik bedoelde gewoon een betoog in het algemeen, over een onderwerp naar keuze. Om te zien hoe ver je was gevorderd in je taalgebruik enzo, en ik kon beoordelen of je weer mocht gaan posten. Snap je ?quote:
Haha, impliceren dat ik jouw goedkeuring nodig heb om te posten.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:56 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon een betoog in het algemeen, over een onderwerp naar keuze. Om te zien hoe ver je was gevorderd in je taalgebruik enzo, en ik kon beoordelen of je weer mocht gaan posten. Snap je ?
Kom zelf uit ZH, maar jij bent een limburger. 99,9% zeker.quote:
La Chouffequote:Op donderdag 1 september 2011 11:29 schreef ikjijallebei het volgende:
Oh, ik heb al fotoboek gekeken![]()
Jessica Alba --> goede keuze.
Duvel --> idem.
Toevallig ook fan van Palm en La Chouffe ?
Dat kan gewoon allebei op tegelijkertijd hoor... Maar rot ff op ik heb nu al een schijthekel aan je. En Micson heeft niet gezegd dat je mocht posten dus waag het niet hier op te reageren.quote:
Trolololoquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat kan gewoon allebei op tegelijkertijd hoor... Maar rot ff op ik heb nu al een schijthekel aan je. En Micson heeft niet gezegd dat je mocht posten dus waag het niet hier op te reageren.
En jij beslist dat voor je moederquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:53 schreef Chocoprince het volgende:
Mijn moeder mag van mij niet met lozers praten, dus dat gaat 'em niet worden.
Jup, Ik ben tenslotte de Chocoprins.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En jij beslist dat voor je moeder
Ik ga je lastigvallen met een hittelampquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:10 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Jup, Ik ben tenslotte de Chocoprins.
Doe dat, is kankergrappig man.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ga je lastigvallen met een hittelamp
dude stfoquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:58 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Doe dat, is kankergrappig man.
ben je dan dik?quote:Op zondag 4 september 2011 12:51 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Dat gaat meer over de 3 hamburgers die ik elke dag wegwerk.
Zonder drank geen vrouwen durven zoenen.quote:Op zondag 4 september 2011 15:33 schreef MissRomy het volgende:
1 meisje toen ik dronken was
en 10 jongens
Haha nou ik zoen liever met jongens, eerlijk gezegdquote:Op zondag 4 september 2011 15:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zonder drank geen vrouwen durven zoenen.
Totdat er alcohol in het spel komt.quote:Op zondag 4 september 2011 16:32 schreef MissRomy het volgende:
[..]
Haha nou ik zoen liever met jongens, eerlijk gezegd
Haha nou ik heb vaker jongens gezoend toen ik dronken was dan meisjes hoor. Gewoon een keertje uitproberen.quote:Op zondag 4 september 2011 16:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Totdat er alcohol in het spel komt.
Je kuste een meid, en je vond het fijn. De smaak van haar kersenlipstick.quote:Op zondag 4 september 2011 16:37 schreef MissRomy het volgende:
[..]
Haha nou ik heb vaker jongens gezoend toen ik dronken was dan meisjes hoor. Gewoon een keertje uitproberen.
quote:Op zondag 4 september 2011 16:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je kuste een meid, en je vond het fijn. De smaak van haar kersenlipstick.
Het ging iets anders, en nee het was niet echt fijn.quote:Op zondag 4 september 2011 16:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vertelquote:Op zondag 4 september 2011 16:43 schreef MissRomy het volgende:
[..]
Het ging iets anders, en nee het was niet echt fijn.
die van mij smaakte naar aardbei lipstickquote:Op zondag 4 september 2011 16:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voor de omstanders wel.quote:Op zondag 4 september 2011 16:43 schreef MissRomy het volgende:
[..]
Het ging iets anders, en nee het was niet echt fijn.
Die chick van gisteren naar watermeloen. Erg smakelijk.quote:Op zondag 4 september 2011 16:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
die van mij smaakte naar aardbei lipstick
quote:Op zondag 4 september 2011 16:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die chick van gisteren naar watermeloen. Erg smakelijk.
Och, als ze eenmaal de fallus bereikt hebben met hun pruillipjes is het helemaal niet erg dat ze blijven plakken.quote:Op zondag 4 september 2011 17:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]maar daarna plakt het zo erg, bij mij was het dubble zo erg
ook, maar alleen die dicussie met chocoprince alquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |