Heb gemaild, er is wel een 10% discount code voor 2011 die wel gewoon werktquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:56 schreef Loll het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hopen dat ze snel een nieuwe geven aan tokko1
Heb ik maar gevraagd of het normaal is dat je op een horloge de tijd niet meer ziet als je buiten bent. Ff kijken wat ze zeggen...quote:It has no problem.Maybe the different watch.
wat kk beunhazen!quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:00 schreef Repeating het volgende:
Jezus wat een gezeik bij Focalprice.
Ik heb van hun eergisteren een LED horloge binnen gekregen, echter is de batterij al zo leeg dat je de tijd niet meer ziet als je buiten bent. Ik dus een RMA Request aangemaakt met een fotootje en vergelijkingsmateriaal.
Krijg ik terug.
[..]
Heb ik maar gevraagd of het normaal is dat je op een horloge de tijd niet meer ziet als je buiten bent. Ff kijken wat ze zeggen...
Voor 1 euro heb je een kartonnen strip met knoopcellen bij de Zeeman/Wibra/Xenos. Doet niets af aan je RMA request natuurlijk, maar het is een cheap fix.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:00 schreef Repeating het volgende:
Jezus wat een gezeik bij Focalprice.
Ik heb van hun eergisteren een LED horloge binnen gekregen, echter is de batterij al zo leeg dat je de tijd niet meer ziet als je buiten bent. Ik dus een RMA Request aangemaakt met een fotootje en vergelijkingsmateriaal.
Krijg ik terug.
[..]
Heb ik maar gevraagd of het normaal is dat je op een horloge de tijd niet meer ziet als je buiten bent. Ff kijken wat ze zeggen...
Ik krijg de achterkant van het horloge nog niet eens open. Geen schroefjes enzo.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:18 schreef W00fer het volgende:
[..]
Voor 1 euro heb je een kartonnen strip met knoopcellen bij de Zeeman/Wibra/Xenos. Doet niets af aan je RMA request natuurlijk, maar het is een cheap fix.
Of is het echt een speciale horlogebatterij?
Heel veel pulken en met mesje enzo... uitiendelijk was het mij gelukt. En het lukte wel.. maar nieuwe batterij die deed nietsquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:25 schreef Repeating het volgende:
[..]
Ik krijg de achterkant van het horloge nog niet eens open. Geen schroefjes enzo.
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad de final price; maar pas op..quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:39 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Dus dit klopt?
Dit stond er bij het product:
Totals: $5.81
Toen heb ik dit ingevuld bij de calculator:
[ afbeelding ]
Dus 10$ is de totale prijs incl toch?
En hoe krijg je hem weer dicht? Kliksysteem?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:26 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Heel veel pulken en met mesje enzo... uitiendelijk was het mij gelukt. En het lukte wel.. maar nieuwe batterij die deed niets( RMA --> Nieuwe
, was geen focalprice)
Ik dacht het wel jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:32 schreef Repeating het volgende:
[..]
En hoe krijg je hem weer dicht? Kliksysteem?
Jacht op HP Padquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:46 schreef Jetfly het volgende:
Hoe zit het met de HP TouchPad? Is diue nog steeds uitverkocht?
quote:
En dan vakantiefoto's met hun 1.3 MP camera. 'Gekregen van de baas.'quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die lui hebben echt de vakantie van hun leven
Als het goed is wel alleen volgens mij wel besloten, maar heb de link niet meer.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:41 schreef BigD033 het volgende:
bestaat dat forum wat door een paar leden van Fok is opgericht om over illegale meuk uit china te praten nog steeds?
Leuk, ben benieuwdquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
1080P Full HD Media Player with AV/HDMI/USB/SD/MMC (Silver)
[ afbeelding ]
[lijst met specs]
Vandaag besteld voor 28,- . Ik zocht iets wat makkelijk aan te sluiten is op een willekeurige tv (hotel, uni, etc) om video bestanden af te spelen. Zal mijn bevindingen hier of in de review topic posten.
ik denk eigenlijk dat het IR signaal van de afstandsbediening daar te zwak voor isquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:47 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Leuk, ben benieuwd
Handig om achter je tv te plakken trouwens!
IR verlengerquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:01 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk dat het IR signaal van de afstandsbediening daar te zwak voor is
Dat DX kantoor ziet er best mooi uit maar het gebouw zelf ziet er echt uitgeleefd uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |