Dat dusquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:28 schreef golfer het volgende:
Ik wil de foto's ook wel zien, FFT.
PM maar als je ze hebt.
Ik zou me oprecht zorgen gemaakt hebben als hij hem niet gemaakt hadquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zou me oprecht zorgen gemaakt hebben als hij hem niet gemaakt had
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Een stukje uit een liedje wat ik leuk vind. Een bisexueel zegt dat zijn vriend hem niet moet claimen omdat hij naar bed gaat met een vriendin . Maar hij zegt het tamelijk gemeen.quote:
Precies. Ik moet wel blijven voldoen aan mijn zo zorgvuldig opgebouwde imago.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:29 schreef TAV74 het volgende:
Ook nog goede kwaliteit, dat is helemaal mooiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
leuke basics hebben ze en van best goede kwaliteit. ik heb sommige hemdjes al meer dan 10 jaar inmiddels (nu wel gedegradeerd tot slaaphemdje ivm verbleken maar nog helemaal heel..)
Maar dan is het wel een subtiel verschil met jouw TT, namelijk: wham bam thank you ma'm.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:32 schreef krakkemieke het volgende:
Een stukje uit een liedje wat ik leuk vind. Een bisexueel zegt dat zijn vriend hem niet moet claimen omdat hij naar bed gaat met een vriendin . Maar hij zegt het tamelijk gemeen.
behoorlijk jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Een stukje uit een liedje wat ik leuk vind. Een bisexueel zegt dat zijn vriend hem niet moet claimen omdat hij naar bed gaat met een vriendin . Maar hij zegt het tamelijk gemeen.
ok genoteerd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ook nog goede kwaliteit, dat is helemaal mooi
Heb ook nog wat nieuwe sporttopjes nodig nu ik weer buitenshuis ga sporten
Ik ben ook benieuwd naar de foto's FFT!
ik ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:28 schreef golfer het volgende:
Ik wil de foto's ook wel zien, FFT.
PM maar als je ze hebt.
Neu.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar dan is het wel een subtiel verschil met jouw TT, namelijk: wham bam thank you ma'm.
Foto van mij?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok genoteerd.
Foto's: Krak, Golfer, Borisz en Sarabi
en je blijft het daarna ook proeven.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:39 schreef z80 het volgende:
daarstraks een pakje gerookte makreel gekregen.
eerst visjes zijn inmiddels op. maar wat een stik vingers krijg je er van.
Ja,quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:44 schreef Bluezz het volgende:
@ Krak, ik slik de naproxen nog niet eens 1X per weeken ik muis links
Ik kijk het wel aan en anders laat ik de röntgen er wel op los volgende week.
@ AnneZZ ik ben vanaf dat de computer in mijn tijdperk kwam links gaan muizen omdat mijn 2 zoontjes links waren/zijn.. dus dat ding lag altijd links![]()
Tonio is aangrijpend, van top tot teen kippenvel en een kleine huilbui later leg ik het boek maar even weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |