Ja en toen was apple ook een heel ander bedrijf.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De laatste keer dat hij wegging stortte de beurskoers in.
Ja, dat zou wel "sweet" zijn, in plaats van een bedrijf dat met patenten dreigt hebben we dan... een bedrijf dat patenten dreigt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
sweet
hoop niet dat het zover komt (zou niet goed zijn voor de consument), maar wellicht heel effectief als dreigmiddel waardoor Apple zich koest gaat houden.
Google is aan de haren dit patentengevecht binnengesleept. Zij wilden dit van meet af aan niet. Door de aankoop van Motorola kunnen ze zich het vege lijf redden, maar ik verwacht niet dat ze hun hele bedrijfsfilosofie erdoor overboord zullen gooien.quote:Op maandag 29 augustus 2011 04:18 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel "sweet" zijn, in plaats van een bedrijf dat met patenten dreigt hebben we dan... een bedrijf dat patenten dreigt..
Ja, Google is al jaren het lieverdje op de markt, doen nooit iets verkeerdquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Google is aan de haren dit patentengevecht binnengesleept. Zij wilden dit van meet af aan niet. Door de aankoop van Motorola kunnen ze zich het vege lijf redden, maar ik verwacht niet dat ze hun hele bedrijfsfilosofie erdoor overboord zullen gooien.
We zijn het op veel punten niet met elkaar eens maar op dit punt delen we dezelfde meningquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wanneer komt men eens tot het inzicht dat patenten vooral de vrije markt verzieken en niet tot meer innovatie leiden.
Niets toch? De software wordt aangepast en dat is dat.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:11 schreef Jadusable het volgende:
en nu?
tering onduidelijke zooi
love mijn galaxy s 2!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |