ik dacht 3 dagen....maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:47 schreef Evertjan het volgende:
zitten CS de hele week in portugal?
yup, zo flauw dat ik het weer leuk vindquote:
LantSwijn zijn te gast bij Jan Smit en Nick & Simon en al die andere Volendammers voor dat zomerprogramma van ze.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:49 schreef Swomp het volgende:
Waarom zitten ze eigenlijk in portugal?
ik las net ergens dat hij er waarschijnlijk maandag weer is, maar dat ie nog wel vakantie gaat nemen binnenkort aangezien hij deze nu af heeft moeten zeggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:57 schreef alors het volgende:
Wat zeiden ze nou over iemand die last van zn stem hebt en die er volgende week weer zou zijn? Toch niet Michiel he
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik las net ergens dat hij er waarschijnlijk maandag weer is, maar dat ie nog wel vakantie gaat nemen binnenkort aangezien hij deze nu af heeft moeten zeggen.
Barend is er drie weken hoor..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik las net ergens dat hij er waarschijnlijk maandag weer is, maar dat ie nog wel vakantie gaat nemen binnenkort aangezien hij deze nu af heeft moeten zeggen.
Michiel gaat niet met vakantie en komt maandag dus gewoon weerquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Michiel gaat niet met vakantie en komt maandag dus gewoon weer
Oh fuck, ik volg het totaal niet vandaag, maar dat is echt zo?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Michiel gaat niet met vakantie en komt maandag dus gewoon weer
Agossiequote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:19 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
![]()
ze nemen mij ook alles af he
Rudy, Barend
![]()
*maakt 3 liter Roosvicee en schenkt alors ermee vol*quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:19 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
![]()
ze nemen mij ook alles af he
Rudy, Barend
![]()
Ja zei Michiel op twitter vanmiddag omdat hij ziek was was zijn vakantie verpest en ging hij maandag weer aan de slag. Zijn vakantie ging hij later wel in halen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh fuck, ik volg het totaal niet vandaag, maar dat is echt zo?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:23 schreef minthy het volgende:
[..]
*maakt 3 liter Roosvicee en schenkt alors ermee vol*
Komt goed, die nare Michiel gaat nog op vakantie
(ik vind Michiel overigens niet naar hoor, vind em tof)
Goede bui vandaag?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:23 schreef minthy het volgende:
[..]
*maakt 3 liter Roosvicee en schenkt alors ermee vol*
Komt goed, die nare Michiel gaat nog op vakantie
(ik vind Michiel overigens niet naar hoor, vind em tof)
Daar heb je gelijk in! Ik vind hem wel een leuke dj om naar te luisteren, heb ik met weinig anderen... Ik kan je overigens Lieke aanraden om eens naar te luisteren, zo slecht dat het leuk wordt om naar te luisterenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind Michiel in de ochtend veel leuker, 's avonds draait hij altijd van die Destine/Only Seven Left/MakeBelieve/Simple Plan zooi
Wie? Lieke waar moet ik die van kennen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in! Ik vind hem wel een leuke dj om naar te luisteren, heb ik met weinig anderen... Ik kan je overigens Lieke aanraden om eens naar te luisteren, zo slecht dat het leuk wordt om naar te luisteren
Ze is vrij nieuw, zit in de nacht (weet zo niet welke). Komt over alsof ze heel grappig is, maar de meesten vinden van niet. Ik krijg er meestal dit gevoel van:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:52 schreef alors het volgende:
[..]
Wie? Lieke waar moet ik die van kennen?![]()
Barend heeft de hele tijd zijn koptelefoon op en danst op elk nummer mee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |