Huh wat?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik heb de fireman tristanaskin gewonnen in een raffle wooeeei)
ik geloof dat de server een beetje problemen heeft, kreeg denet geen stats en kan nu ook niet op mijn profiel kijken dusquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:47 schreef EpicKnife het volgende:
oof, orianna nerf:
Orianna
Command: Dissonance base damage reduced to 70/115/160/205/250 from 70/120/170/220/270
Command: Protect shield ability power ratio reduced to .4 from .6
Fixed a bug with Command: Shockwave dealing extra damage at ranks 11 and 16
edit; kan niet inloggen? :S
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:47 schreef EpicKnife het volgende:
Vreemd ja,
maar heb weer Annie zitten spelen. Vind haar Molten Shield nog steeds een nutteloos ding. Geef haar nog een AoE ability ofzoZoals als haar Incinerate.
Master Yi spelen, makkelijkste champ ingame zo ongeveer maar veels te sterk :Lquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:59 schreef hans1988 het volgende:
Ben na maaaaaaanden niet spelen weer eens begonnen, en ik zuig echt hard nu
Iemand wat tips om het weer onder de knie te krijgen?
Brand heeft ook 4 aanvallende ability's. Maar volgens mij is Annie's combo dodelijker dan die van Brand.quote:
Welk level ben je? En wat voor heroes speelde je eerst?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:59 schreef hans1988 het volgende:
Ben na maaaaaaanden niet spelen weer eens begonnen, en ik zuig echt hard nu
Iemand wat tips om het weer onder de knie te krijgen?
lvl 20, speelde vaker met nunu en tryndamere, ben nu een beetje met warwick aan het klooien wat ook wel aardig lukt eigenlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Welk level ben je? En wat voor heroes speelde je eerst?
nunu is nogal zwak en trynd is nog steeds early en mid game zwak. Lanewicken is gewoon erg makkelijk dus daarmee weer beginnen is wel fijn, nidalee is ook goed te doen vanwege haar heal, net als ww. Lux is erg makkelijk om te spelen als je van casters houdt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:15 schreef hans1988 het volgende:
[..]
lvl 20, speelde vaker met nunu en tryndamere, ben nu een beetje met warwick aan het klooien wat ook wel aardig lukt eigenlijk
Ook is Annie makkelijker om te spelen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:04 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Master Yi spelen, makkelijkste champ ingame zo ongeveer maar veels te sterk :L
[..]
Brand heeft ook 4 aanvallende ability's. Maar volgens mij is Annie's combo dodelijker dan die van Brand.
lanewicken...okquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:22 schreef Adames het volgende:
[..]
nunu is nogal zwak en trynd is nog steeds early en mid game zwak. Lanewicken is gewoon erg makkelijk dus daarmee weer beginnen is wel fijn, nidalee is ook goed te doen vanwege haar heal, net als ww. Lux is erg makkelijk om te spelen als je van casters houdt.
Ik vind een van de skins van Karma echt zo mooiquote:
Er is helemaal geen nieuwe annie skin?quote:
quote:New Skins in the Store
Renegade Talon
Crimson Elite Talon
Demolisher Nunu
Dragonslayer Vayne
Die Sakura Karma? Die is imo wel tof ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
In de op valt me op dat er verschillende mensen zijn met meerdere EU accounts. Wat is daar de reden voor? Samen met andere noob vrienden kunnen spelen of mis ik iets interessants?
[..]
Ik vind een van de skins van Karma echt zo mooiMaar bijna 10 euro betalen voor een skin vind ik ergens een beetje bizar. Aan de andere kant... Ik ben wel bijna jarig..
![]()
Warwick is wel een ideale hero om mee te oefenen, bijna niet dood te krijgen en doet ook vrij veel damage.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:15 schreef hans1988 het volgende:
[..]
lvl 20, speelde vaker met nunu en tryndamere, ben nu een beetje met warwick aan het klooien wat ook wel aardig lukt eigenlijk
Ik heb laatst eens vijfentwintig euro uitgegeven om een aantal skins te kopen. Dat zou ik dus mooi niet doen voor een game waar ik al monthly fee of eenmalige aanschafkosten voor moet betalen, maar voor een (goed!) gratis spel als dit kan dat wel af en toe.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik vind een van de skins van Karma echt zo mooiMaar bijna 10 euro betalen voor een skin vind ik ergens een beetje bizar. Aan de andere kant... Ik ben wel bijna jarig..
![]()
Je mag inderdaad even het vorige topic nalezen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:04 schreef EpicKnife het volgende:
Vorig topic zag ik een site met dat er een nieuwe skin kwam?
Ditquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:56 schreef totalvamp het volgende:
BAh EU en USA offline op het moment
Dat is ook weer waar.. Dan wordt het toch een nieuwe skin, denk ikquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb laatst eens vijfentwintig euro uitgegeven om een aantal skins te kopen. Dat zou ik dus mooi niet doen voor een game waar ik al monthly fee of eenmalige aanschafkosten voor moet betalen, maar voor een (goed!) gratis spel als dit kan dat wel af en toe.
Aangezien ik toch maximaal 6-7 champs speel, kun je daar dan gewoon goed spul voor kopen.
Met paypal is het erg goedkoop inderdaad. Ik koop eigenlijk alleen skins die ik mooi vind. Niet persee van champs die ik speelquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:10 schreef EpicKnife het volgende:
Overigens is 975 RP ook maar ¤5,75 ofzo.
mwa soms wel hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zit je daar met zeven legendary skins voor champions die je nooit speelt
Oh? Ik dacht een tientje ofzo. Valt sowieso erg mee danquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:10 schreef EpicKnife het volgende:
Overigens is 975 RP ook maar ¤5,75 ofzo.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zit je daar met zeven legendary skins voor champions die je nooit speelt
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Big tits Sona?
Raad eens wie jij dan mag spelen?
Daar weten mannen helemaal niets van.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht een tientje ofzo. Valt sowieso erg mee dan
[..]
![]()
Het is net als met schoenen; kun je nooit genoeg van hebben en sommige heb je alleen 'voor de mooi'
True thatquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:38 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Daar weten mannen helemaal niets van.
Tenzij je met iemand leeft die last heeft van deze "kwaal" mijn vriendin heeft 20 paar schoenen... sommige draagt ze miss 1 a 2 keer per jaar.quote:
Nope, ik vind de Sun Goddess Karma mooierquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:05 schreef Zeroku het volgende:
Die Sakura Karma? Die is imo wel tof ja.
Ik denk dat ik er nog wel meer heb...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:48 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Tenzij je met iemand leeft die last heeft van deze "kwaal" mijn vriendin heeft 20 paar schoenen... sommige draagt ze miss 1 a 2 keer per jaar.
Maar jij bent al wat langer op deze aardequote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er nog wel meer heb...![]()
![]()
En dan toch niet wegdoen he, want ze zijn gewoon zo mooi![]()
![]()
Ik word 30 deze zondagquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:52 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Maar jij bent al wat langer op deze aardeZal vast wel meer en meer worden. Ach ik steun haar gewoon ermee
zij blij ik blij
maarja ik kon net inloggen op de EU met OVER 9000 logins
Alvast gefeli!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik word 30 deze zondag![]()
En yeah, ik ben ook net ingelogd en ga nu een 5v5 doen
ik had undefined, maar kon wel op play klikken. Nog 4 minuten in de queuequote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
EU West unavailable. Heeft iemand anders dit?
zoiets deed ik ookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb hem op advies van een maat tien keer uit en aangezet en toen werkte hij
Even w88, dan kun je inloggen, (met queue).quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
EU West unavailable. Heeft iemand anders dit?
Lukt joinen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik word 30 deze zondag![]()
En yeah, ik ben ook net ingelogd en ga nu een 5v5 doen
Yup, zit er al 40 minuten in. Maar we verliezen dik hebben net verlorenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:17 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Lukt joinen?Gefeliciteerd alvast inderdaad ;D
hoe kan je 5x doodgaan als soraka...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:56 schreef znarch het volgende:
Ik d8 laat ik vandaag nog 1 game doen.
[ afbeelding ]
Een surrender na 20 minuten dus. Kan af en toe zo kwaad worden op een stel apen die mijn game verneuken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal er verder geen woorden aan vuilmaken
In 20 minutenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:47 schreef totalvamp het volgende:
[..]
hoe kan je 5x doodgaan als soraka...
met ryze kan ik ook TOTAAL geen CS opbouwen, daarom speel ik die kutchamp ook nooit meerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:33 schreef totalvamp het volgende:
zucht nu een jax in me team met 81cs op 45 minuten... en een ryze met 45cs
hun team allemaal tegen de 200
je moet gewoon last hitten xD zo moeilijk is dat niet :pquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:28 schreef nyny83 het volgende:
[..]
met ryze kan ik ook TOTAAL geen CS opbouwen, daarom speel ik die kutchamp ook nooit meer
Ik heb vandaag geleerd dat ignore ze niet meer in je team laten komenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:49 schreef Keselo het volgende:
Weer ranked verloren. Last pick gaat vrolijk trist terwijl we jungle nodig hebben, ben ik gedwongen om Jungle Irelia te gaan. Ging nog 4/0 op het begin en op een gegeven moment stond ik 10/5 maar toen stopten Trist en Alistar met mee doen aan teamfights.
Werkt niet hoor, kwam laatst nog in het team van iemand die op ignore had gezet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:14 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geleerd dat ignore ze niet meer in je team laten komen
Dan heb ik vandaag geleerd dat ignore niks doetquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:15 schreef Keselo het volgende:
[..]
Werkt niet hoor, kwam laatst nog in het team van iemand die op ignore had gezet.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:27 schreef EpicKnife het volgende:
Niet dus. die vent is squishy zonder items, heeft geen enkele cc, en die stomme passive stelt niets voor.
Welke hero niet? Sowieso, een hero bekijken zonder itemsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:27 schreef EpicKnife het volgende:
Niet dus. die vent is squishy zonder items,
Heeft hij ook niet nodig. Daarbij kun je je summoner spells daarvoor kiezen.quote:heeft geen enkele cc
quote:en die stomme passive stelt niets voor.
Full ap mordekaiser wordt zo neergenuked.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:36 schreef EpicKnife het volgende:
Tribunal?
maar ik zocht gewoon een champ die iedereen insta killde op low cooldown. Full AP mordekaiser zit er in de buurt late game, maar ik denk dat ik maar bij annie blijf. Lekkere AoE nuke en zelfs 1v5 kan je nog een kill krijgen met haar. (ik vind annie makkelijker dan Morde)
Vertel dat maar hotshotgg dan, als je toch bezig bent met mensen morde te leren spelenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:30 schreef flipp. het volgende:
[..]laat me raden je bouwt hem vol AP?
Iedere mongool weet dat je mordekaiser eerst tanky moet maken en mid~late game pas naar AP-items moet laten overgaan.
Vreemd ja, dat je geen kills kunt krijgen wanneer hun Xin'Zhao fed is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:21 schreef EpicKnife het volgende:
kanker spel. 3 leavers in mijn team. Kut feeders, xin weer 11/0 in 20 minuten en ja hoor, zelfs ik als Mordekaiser kan er niet tegen op. Waar halen mensen het woord OP vandaan bij Mordekaiser??
Niet zozeer, maar hij is wel 1k hogere rating dan iedereen hier, dus zal het wel wat beter weten of niet danquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:58 schreef Zeroku het volgende:
Ja, want wat Hotshot zegt klopt altijd.
Die build neemt hij omdat hij op zijn rating een goede support heeft, een goede jungeler heeft en solo top altijd heeft. Hierdoor kan hij het zich permiteren om minder tanky te gaan en meer offensive, omdat hij ganks toch aan ziet komen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:58 schreef Keselo het volgende:
[..]
Niet zozeer, maar hij is wel 1k hogere rating dan iedereen hier, dus zal het wel wat beter weten of niet dan
Hoge rating wil echt niet alles zeggen. Goede vriend van me zit op 2k rating en speelde gisteren tegen Fnatic Shushei. Die gast zoog ook echt hard met Mordekaiser en Brand. En zo zijn er veel meer van die mensen uit 'pro'-teams die solo echt slecht spelen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:58 schreef Keselo het volgende:
[..]
Niet zozeer, maar hij is wel 1k hogere rating dan iedereen hier, dus zal het wel wat beter weten of niet dan
Als dat gebeurt speel ik gewoon de character waar ik zin in heb, ongeacht de teamcompositie. Eigen schuld.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 06:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kutklootzakken. Zit je in het characterselectscreen, klikken zij er meteen een aan en locken in.
CS = creep score, aantal killing blows op de minions (staat op het scoreboard)quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat betekent cs eigenlijk? En f2p?
Gisteren stond ik voor de eerste keer tegenover leblanc. Mijn laning partner was cho'gath, en leblanc had toevallig ook cho'gath.
Echt, geen idee hoe ik tegen leblanc moet spelen. Vanaf level 6 enorme burst damage en eigenlijk gewoon in 1x keer dood. Ik kon shielden, healen; leek allemaal niet te helpenNu zal er vast iets tegen te doen zijn, maar wat?
Ah, thanks! Ik dacht al dat cs creep score was. Maar ik zat met het woord 'minions' in mijn hoofd, dus kon die 'c' totaal niet plaatsenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:13 schreef Fipotje het volgende:
[..]
CS = creep score, aantal killing blows op de minions (staat op het scoreboard)
f2p = Free to play
Tegen leblanc moet je denk ik gewoon voorzichtig spelen ? heb eigenlijk ook geen idee![]()
LeBlanc, ja, hmm. Flinke burst, heel sterk early en midgame. Lategame wat minder. Meeste Leblancs zullen na hun Q en R hun W gebruiken. Die range is echter niet enorm, probeer dit te ontwijken. Verder is LeBlancs E een skillshot, ook deze kun je ontwijken dus probeer daar zoveel mogelijk op te anticiperen. CC is het keyword tegen LB.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat betekent cs eigenlijk? En f2p?
Gisteren stond ik voor de eerste keer tegenover leblanc. Mijn laning partner was cho'gath, en leblanc had toevallig ook cho'gath.
Echt, geen idee hoe ik tegen leblanc moet spelen. Vanaf level 6 enorme burst damage en eigenlijk gewoon in 1x keer dood. Ik kon shielden, healen; leek allemaal niet te helpenNu zal er vast iets tegen te doen zijn, maar wat?
Filmpje even bekeken. Damn.. Ik voelde de pijn van al die champions die ze de pan inhaktequote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:23 schreef znarch het volgende:
[..]
LeBlanc, ja, hmm. Flinke burst, heel sterk early en midgame. Lategame wat minder. Meeste Leblancs zullen na hun Q en R hun W gebruiken. Die range is echter niet enorm, probeer dit te ontwijken. Verder is LeBlancs E een skillshot, ook deze kun je ontwijken dus probeer daar zoveel mogelijk op te anticiperen. CC is het keyword tegen LB.
Bekijk vooral eens een filmpje zodat je een idee krijgt van de range van LB. Anticipeer hierop en zodra een LB zijn combo probeert en distortion gebruikt keihard CCen.
Ook in je achterhoofd houden dat de laning phase miss kut is maar dat een LB later in en teamfights niet bijzonder is.
edit: hier is de range een paar x vrij duidelijk te zien
ps: gaat het patchen bij jullie ook zo langsaam? :S De eerste 33% waren in orden. Nu staat hij stil.
Ja, mijn laningpartner was ook nog vrij nieuw op Cho. Ik zal het hem melden voor de volgende keerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:04 schreef flipp. het volgende:
LeB is makkelijk te counteren op Cho. Als je snel een megatron cloack maakt (of 2 als het nodig is) merk je al daar haar burst niet meer zo enorm is.
Leblanc is een character dat het echt moet hebben van haar burst. Als je de eerste 5 seconden tegen leblanc kan overleven doet ze niet zo heel veel meer aangezien haar cooldowns best wel hoog zijn.
Ok, dus eerst wel proberen te knallen en daarna rustiger aandoen. Checkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:20 schreef ems. het volgende:
Leblanc is juist iemand waar je offensief terug op moet spelen, zo early game als mogelijk. Op het moment dat ze vol HP heeft kan ze op lvl 6 veels te offensive spelen en daar leggen de meeste champs het juist af tegen leblanc.
Beetje dezelfde gebruiksaanwijzing als kassadin; Tot level 6 gewoon heel offensive spelen, vanaf level 6 voorzichtiger.
Kassadin gaat alleen dan niet zo heel hard nuken op lvl 6 maar hij wordt gewoon schijt irritant op level 6quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:20 schreef ems. het volgende:
Leblanc is juist iemand waar je offensief terug op moet spelen, zo early game als mogelijk. Op het moment dat ze vol HP heeft kan ze op lvl 6 veels te offensive spelen en daar leggen de meeste champs het juist af tegen leblanc.
Beetje dezelfde gebruiksaanwijzing als kassadin; Tot level 6 gewoon heel offensive spelen, vanaf level 6 voorzichtiger.
Jepquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
LB is supersquishy, elke stun + combo en ze is plat. Als je LB jou laat aanvallen leg je het vrijwel altijd af. Zelfde beetje met heimer, brand en orianna. Zorg dat je ze in de verdediging dringt.
Is de patch al live?
Mee eens. Aggressief aanpakken en magic resist bouwen. Als je merkt dat je tegen Leblanc in lane komt haal je na je eerste recall gewoon een negatron cloak (+48 magicres) of die kleinere variant daarvan die in merc treads zit. Dat haalt al een flink stuk van de burst af.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:20 schreef ems. het volgende:
Niet handig om je client opnieuw op te starten terwijl hij aan het updaten is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:44 schreef Xa1pt het volgende:
Ja, same here.
Edit: ff je client opnieuw opstarten.
Niet zo hard als leblanc, maar hij heeft wel een ingebouwde flash/silence/slow en waarschijnlijk een ignite up. Gecomineerd met wat AP runes betekent een hele combo vaak alsnog death, ervanuitgaand dat je ook met een squishy mid zit. Daarom ben ik rond level 6 altijd wat voorzichtiger tegen henquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:28 schreef flipp. het volgende:
[..]
Kassadin gaat alleen dan niet zo heel hard nuken op lvl 6 maar hij wordt gewoon schijt irritant op level 6.
Ik heb hem ongeveer 10x opnieuw opgestart bij het updaten. Ging perfectquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:22 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Niet handig om je client opnieuw op te starten terwijl hij aan het updaten is.
Vaak genoeg gelezen dat zoiets zorgt voor fouten, en dat je alles weer opnieuw moet installeren.
Thread over de 33%.
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=371157
Is dit die nieuwe patch? Ziet er echt gelikt uit, met je hero+skin in beeld en stats etc.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo dan, dat was een erg lange 5v5
[ afbeelding ]
Wel gewonnen uiteindelijk, hurrah!
Aye, ziet er nice uitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is dit die nieuwe patch? Ziet er echt gelikt uit, met je hero+skin in beeld en stats etc.
Oh en 2/17 als Veigar...
Dat had ik in het begin heel erg! Zat vooral aan de linkerkant van mijn beeld, geen idee hoe dat kan. Ging uiteindelijk vanzelf weg.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:59 schreef dekkered het volgende:
Jullie ook last van een bug op de grond? (dat de grond flikkert)
Kills zeggen ook niet alles. Shaco is geen drol meer waard end-game. En kijk eens naar de builds van Shaco en vooral Jax...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:26 schreef Zeroku het volgende:
Denk dat je met 49/71 zeer zeker niet mag klagen nee.
Ik heb werkelijk geen idee ^^ Moet me nog écht goed verdiepen in Karma. Ik weet dat ability cooldown goed is. En ability power. Dus ik rommel wat aan met spullen die dat hebben. Zeker toen ik zoveel gold had dat ik niet meer wist wat ik ermee moest (in het begin weet ik het op zich nog wel).quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:09 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Kills zeggen ook niet alles. Shaco is geen drol meer waard end-game. En kijk eens naar de builds van Shaco en vooral Jax...
Nocturne heeft een prima build, met ook nog eens veruit het meeste gold. Maar Anivia heeft ook geen flauw idee waar hij/zij mee bezig is qua build.
Verder hebben ze meer gold verdient dan de verliezers (83,3k versus 81,5k), ondanks dat ze een stuk minder kills hebben. Dus ze stonden gewoon voor.
Hoewel ik je build op Karma ook erg vreemd vind Coco, ik vraag me vooral af wat je met nashor's tooth van plan was te gaan doen?
En die bug heb ik ook na de patch één potje gehad Dekkered.
Shaco is zo ontzettend squishy endgame vergeleken met andere AD dps. Ja tegen een matig team die hun squishies niet beschermen (en geen wards/oracles hebben) kun je dan nog wel kills halen, als ze netjes bij elkaar blijven ben je vaak al dood (CC>Shaco) voordat je wat nuttigs kunt doen. Ik heb Shaco vaak zat gespeeld, dus waarom je "je dat gaat afvragen"... En natuurlijk als hij kills voorligt op anderen zal het het nog steeds goed doen, maar dat geldt voor alle andere heroes net zo goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:19 schreef ems. het volgende:
Shaco is wel degelijk een drol waard endgame hoor. Als hij alles aanzet en hij heeft heeft wat kills gemaakt is zijn damage endgame belachelijk hoog (en dan bedoel ik 2 squishies dood voordat ze iets terug kunnen doen).
Shaco is early/mid absoluut op zijn best, maar 'niets meer waard' lategame zie ik mensen te vaak roepen en dan vraag ik me af hoevaak zij zelf shaco hebben gespeeld en of zoja; of ze het wel goed deden
Je moet wel even rekening houden met het feit dat je maximaal 40% cooldown reduction (CDR) kunt hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee ^^ Moet me nog écht goed verdiepen in Karma. Ik weet dat ability cooldown goed is. En ability power. Dus ik rommel wat aan met spullen die dat hebben. Zeker toen ik zoveel gold had dat ik niet meer wist wat ik ermee moest (in het begin weet ik het op zich nog wel).
Op het eind koop ik gewoon zo duur mogelijke dingen met cooldown reduction
vergeet niet dat je als support 9% CDR hebt vanuit je masteries.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:35 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Shaco is zo ontzettend squishy endgame vergeleken met andere AD dps. Ja tegen een matig team die hun squishies niet beschermen (en geen wards/oracles hebben) kun je dan nog wel kills halen, als ze netjes bij elkaar blijven ben je vaak al dood (CC>Shaco) voordat je wat nuttigs kunt doen. Ik heb Shaco vaak zat gespeeld, dus waarom je "je dat gaat afvragen"... En natuurlijk als hij kills voorligt op anderen zal het het nog steeds goed doen, maar dat geldt voor alle andere heroes net zo goed.
Wat ik dus wilde zeggen is dat Nocturne veel sterker is endgame dan Shaco (met vergelijkbare hoeveelheden gold).
[..]
Je moet wel even rekening houden met het feit dat je maximaal 40% cooldown reduction (CDR) kunt hebben. Volgens mij zit jij op 90% in je item build -,-. Qua CDR items zou ik de Boots halen en Morello's Evil Tomb. Dan zit je op 35%, net onder het maximum.
Deze site is prima voor guides: http://solomid.net/guides.php en de guide voor Karma: http://solomid.net/guides.php?g=324
Klopt, dat was ik inderdaad vergeten. Dan zit je dus zelfs al net over de cap heen met die twee items. Maar beide zijn wel musthaves op Karma vind ik. Dan had ze dus zelfs 99% CDR.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:56 schreef flipp. het volgende:
[..]
vergeet niet dat je als support 9% CDR hebt vanuit je masteries.
Met een banshee, tactics en wat geduld ben je echt niet dood voordat je wat kan doen. Jij moet natuurlijk niet midden in de battle erin springen, nee. Ook kan jequote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:35 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Shaco is zo ontzettend squishy endgame vergeleken met andere AD dps. Ja tegen een matig team die hun squishies niet beschermen (en geen wards/oracles hebben) kun je dan nog wel kills halen, als ze netjes bij elkaar blijven ben je vaak al dood (CC>Shaco) voordat je wat nuttigs kunt doen.
Omdat ik shaco niet als nutteloos heb ervaren lategame en hem een flinke tijd heb gemained. Ik weet dat hij niet zo sterk is als nocturne lategame (duh) maar 'geen drol meer waard' klopt gewoon niets vanquote:Ik heb Shaco vaak zat gespeeld, dus waarom je "je dat gaat afvragen"
Wat betekenen die 45 44 0 bovenin? En die 3:07:41 is wanneer de first win of the day bonus weer beschikbaar wordt?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo dan, dat was een erg lange 5v5
[ afbeelding ]
Wel gewonnen uiteindelijk, hurrah!
Dingen te letterlijk opvatten is ook een vakquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:37 schreef ems. het volgende:
Omdat ik shaco niet als nutteloos heb ervaren lategame en hem een flinke tijd heb gemained. Ik weet dat hij niet zo sterk is als nocturne lategame (duh) maar 'geen drol meer waard' klopt gewoon niets van
45 wins en 44 losses voor normal. En ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:54 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Wat betekenen die 45 44 0 bovenin? En die 3:07:41 is wanneer de first win of the day bonus weer beschikbaar wordt?
opnieuw opstarten ook. als hij met lage snelheid gaat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wacht, switchen tussen EU W, N&A en NA wil blijkbaar helpen
Maar dat is bij elke mage zo. En Annie is één van de sterkste mages atm maar waarom zou haar endgame precies beter zijn? uiteindelijk is mage heel makkelijk te counteren lategame want een banshee's veil helpt al echt heel erg met wat MR.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:04 schreef flipp. het volgende:
LeB is makkelijk te counteren op Cho. Als je snel een megatron cloack maakt (of 2 als het nodig is) merk je al daar haar burst niet meer zo enorm is.
Leblanc is een character dat het echt moet hebben van haar burst. Als je de eerste 5 seconden tegen leblanc kan overleven doet ze niet zo heel veel meer aangezien haar cooldowns best wel hoog zijn.
uiteindelijk is elke AD heel makkelijk te counteren lategame want een thornmail/frozen heart/raduins omen/sunfire cape/insert armor item hier helpt al echt heel veel met wat armor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:51 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
uiteindelijk is mage heel makkelijk te counteren lategame want een banshee's veil helpt al echt heel erg met wat MR.
Dan speel je haar verkeerd. Als je je combo hebt gebruikt, dus R+W+Q kun je je E gebruiken om je vierde stack voor de stun op te vullen, met een cooldown van 4-5 seconden op je Q betekent dit dat je redelijk snel je stun weer up kunt krijgen. Je volgende W geeft je dus weer de mogelijkheid om 1 of meerdere lui te stunnen. Annie wordt niet alleen gebruikt om haar ulti, ze is op meerdere vlakken nuttig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:15 schreef EpicKnife het volgende:
maar ad slaat constant door, en als je MR hebt en een banshees veil is het doei annie's nuke. En moet ze weer 2 minuten wachten tot ze wat doen.
Als jij zegt dat shaco lategame waardeloos is dan laat je toch weinig aan de verbeelding overquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:17 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Dingen te letterlijk opvatten is ook een vak. Alles is relatief.
beginnen met boots omdat anders mensen uit je spin 2 win rennen. Daarna voor sunfire cape gaan. Daarna is het afhankelijk van je tegenstander wat je moet kopen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:55 schreef nyny83 het volgende:
Hoe build jij je garen? Ben wel benieuwd eigenlijk. Zelf zou ik zoiets doen:
- Dorans blade voor zieke damage op lvl 1 met spin
- Bij recall nog een dorans (of 2) en boots
- Frozen mallet voor tankyness + slow
- Atma's
Ten eerste, uninstall t spel als je t zo slecht vind. Ten tweede, waarom moet je elke keer het woord kanker gebruiken? Kan ook op een andere manier worden gezegt. En als jij met Morde niet iemand kan killen met 100 hp en je ult, dan moet je toch maar ff nadenken over hoe je speeltquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:45 schreef EpicKnife het volgende:
kanker spel. kut riot. ze hebben sona OP gemaakt. ze dealt 500 damage met die Q + passive. ik 3k hp. ik kan niets tegen haar als mordekaiser.
Ik deed mijn ult op iemand met 100 hp. ging niet dood. wat is mordekaiser voor een kut champ?
hoe je speelt? die vent is fokking hard gebugged vriend. ik zie mijn hp niet eens omlaag gaan niks. kutspel. en uninstallen? als dota 2 in elk geval uitkomt en goed en balanced is afgewerkt zal LoL niet meer bestaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:46 schreef jespertje het volgende:
[..]
Ten eerste, uninstall t spel als je t zo slecht vind. Ten tweede, waarom moet je elke keer het woord kanker gebruiken? Kan ook op een andere manier worden gezegt. En als jij met Morde niet iemand kan killen met 100 hp en je ult, dan moet je toch maar ff nadenken over hoe je speelt
omdat ze nu een zware carry is :squote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:17 schreef Kijana het volgende:
Gister zag ik nog een Sona mid gaan lol.
Sorry hoor, maar als je met 5 man sona niet aan kan... xD En sona's Q/W/E zijn gewoon support skills, ook al is haar Q redelijk sterk. Maar zoals eerder gezegt, uninstall en zoek een ander spel, zijn wel spellen die dezelfde soort gameplay als LoL hebben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:13 schreef EpicKnife het volgende:
is normaal, want met 5 man konden we haar nog niet aan. sona's buff was niet nodig. geef haar heal ability's en enkel en alleen auto attack ofzo. laat de carry's hun werk doen. sona's dmg output is belachelijk hoog voor een support en dan is ze nog recommened ook.
Ik heb ook wel eens gemid als Janna in baggerteams. Dat houd je op zich prima vol tot lvl 10 ofzo. Is alleen verspilling van je mid lanequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:17 schreef Kijana het volgende:
Gister zag ik nog een Sona mid gaan lol.
Dan ga je lekker dota spelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:50 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
hoe je speelt? die vent is fokking hard gebugged vriend. ik zie mijn hp niet eens omlaag gaan niks. kutspel. en uninstallen? als dota 2 in elk geval uitkomt en goed en balanced is afgewerkt zal LoL niet meer bestaan.
CLG deed ook janna midquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gemid als Janna in baggerteams. Dat houd je op zich prima vol tot lvl 10 ofzo. Is alleen verspilling van je mid lane
toen ik begon met LoL was er nog geen Coop en die bots stelde niks voor dus gewoon meteen PvP? wat maakt het uit je word vanzelf beterquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:17 schreef Bullet-tooth het volgende:
Speel sinds kort ook en heb tot nu toe 1 champion gekocht: Ashe. Speel nu nog voornamelijk tegen bots op Intermediate, maar dat gaat, mits iedereen normaal speelt, redelijk goed.
Wanneer is het eigenlijk verstandig om te switchen naar PvP?
Mwoah, in het begin willen die skills nog wel, maar zo rond lvl 10 pusht de tegenstander vrij hard door je tower heen meestal. Als je tegenover een fatsoenlijke carry staat tenminste en je team niet gankt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:28 schreef flipp. het volgende:
[..]
CLG deed ook janna mid. Janna mid kan opzich wel, het is niet het beste maar ze heeft een erg sterke farm en redelijke damage skills. Neemt niet weg dat ze als support beter is.
Die kut team, whola hou het straat boy.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:09 schreef EpicKnife het volgende:
nja dit spel word sws al verneukt door kut teams.
Ik speelde 9/3 met lee sin. ik 1v2'e mensen en ik had ze, en dan die kut team die willen blijven defenden.
Zorg dat je met vrienden gaat spelen dan...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:09 schreef EpicKnife het volgende:
nja dit spel word sws al verneukt door kut teams.
Ik speelde 9/3 met lee sin. ik 1v2'e mensen en ik had ze, en dan die kut team die willen blijven defenden.
Dat was TSM (Reginald). Pakte goed uit voor ze, hij deed het goed. Erg verrassend ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:28 schreef flipp. het volgende:
[..]
CLG deed ook janna mid. Janna mid kan opzich wel, het is niet het beste maar ze heeft een erg sterke farm en redelijke damage skills. Neemt niet weg dat ze als support beter is.
dat* moest ff snel typenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die kut team, whola hou het straat boy.
Challaz
Het is verstandig om zo min mogelijk tijd door te brengen tegen bots en zo snel mogelijk normal games te gaan doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:17 schreef Bullet-tooth het volgende:
Speel sinds kort ook en heb tot nu toe 1 champion gekocht: Ashe. Speel nu nog voornamelijk tegen bots op Intermediate, maar dat gaat, mits iedereen normaal speelt, redelijk goed.
Wanneer is het eigenlijk verstandig om te switchen naar PvP?
is er ook iets wat niet kut is aan lol voor je?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:16 schreef EpicKnife het volgende:
kut insta lockers, ik speel nu met 3 ad carry's en geen tanks. gaan ze me uitschelden. kutteam weer dus.Noobteam
Ach, jij bent ook geen helder licht aan de LoL hemel als het op het vlak community aankomt.quote:
Hij is geen pure tank, en die spin2win, wat is dat? Zoveel damage doet dat ding niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:45 schreef Adames het volgende:
Even om terug te komen op Garen. Ik heb hem tot nu toe nauwelijks gezien en moet eigenlijk elke keer binnenmonds lachen om de champion die op mij overkomt als de meest noobfriendly. Met nauwelijks leuke skills en lage damage is het een beetje een debieltje. Toch zie ik serieuze builds hierboven, is het de moeite waard om hem te kopen? Ik main tanks, maar af en toe nog wat damage eruit gooien wil wel eens handig zijn.
nerds ergeren zich aan alles. iedereen word helemaal gek hier als je leavers hebt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:45 schreef daankes het volgende:
[..]
Zelfs ik begin me te irriteren aan je, en dat gebeurt niet heel schnell moetk zeggen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:16 schreef EpicKnife het volgende:
kut insta lockers, ik speel nu met 3 ad carry's en geen tanks. gaan ze me uitschelden. kutteam weer dus.Noobteam
.....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:47 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
nerds ergeren zich aan alles. iedereen word helemaal gek hier als je leavers hebt.het is maar een spel, en nog gratis shit ook.
Garen is niet echt een tank, daar mist hij de crowd control skills voor. Hij is meer een bruiser zoals dat heet. End-game kan hij best wel een leuke hybrid achtige tank zijn maar verliest hij wel echt zijn kracht. Hij is dan niet zo sterk als een volle tank of een volle dps.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:45 schreef Adames het volgende:
Even om terug te komen op Garen. Ik heb hem tot nu toe nauwelijks gezien en moet eigenlijk elke keer binnenmonds lachen om de champion die op mij overkomt als de meest noobfriendly. Met nauwelijks leuke skills en lage damage is het een beetje een debieltje. Toch zie ik serieuze builds hierboven, is het de moeite waard om hem te kopen? Ik main tanks, maar af en toe nog wat damage eruit gooien wil wel eens handig zijn.
Weet je wat het is met garen. Hij heeft een tijd gehad dat hij schandalig OP was, een tijd dat hij heel zwak was en een tijd dat hij lackluster is in vergelijking met andere bruisers.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:45 schreef Adames het volgende:
Ik heb lang niet gespeeld en dus beide fases van Garen niet meegemaakt. Maar verder lijkt me het me ergens een interessante hero, aangezien ik nu toch genoeg IP heb kan ik hem zeker eens halen. Moet ik alleen eens die AD quints eens halen, ik speel nu altijd met fortitude quints.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Weet je wat het is met garen. Hij heeft een tijd gehad dat hij schandalig OP was, een tijd dat hij heel zwak was en een tijd dat hij lackluster is in vergelijking met andere bruisers.
Na de sunfire nerf was garen eigenlijk een beetje vergeten maar riot heeft heel sneaky telkens de cijfertjes van garen wat bijgesteld. Garen was de tweede champ die ik haalde dus het was alweer een tijd terug dat ik hem had gespeeld maar afgelopen maand had ik hem uit de ijskast gehaald en met wat tweakjes aan zijn runepage is hij een absolute hell om tegen te lanen. Zeker sinds de recente patch, waarbij de heals 'generfd' zijn denk ik dat garen een flinke inhaalslag kan maken.
Het enige 'ongemakkelijke' aan garen is dat hij weliswaar een harde solo top is, maar gepaard met iemand met een stun/snare bot is hij early game een van de gevaarlijkste champs. Ook heb ik uitgevonden dat hij een zeer degelijke counter is tegen het standaard support/ranged AD bot, mede door die schandalige silence.
Nogmaals wil ik hierbij aanstippen hoe belangrijk het is dat je snel die brutalizer haalt. Voor Garen, maar eigenlijk voor vrijwel elke melee ad carry is het, mits je het snel haalt omdat je goed lasthit/killt, een hele sterke item. Sowieso wil niemand in je spin staan, maar met dat schatje kan je midgame makkelijk gaan ganken met flash/ignite/silence/spin. Ook dankzij die W kan je vroeg in de game makkelijk wat meer risico nemen, eventueel onder een tower.
Of hij nu on-par is met bijvoorbeeld Jarvan zou ik niet durven zeggen. Early/midgame denk ik het eigenlijk wel. Wel garandeer ik dat mensen door het LOLSPINTOWIN imago van Garen hem te vaak onderschatten.
Regel die runes die ik gebruik (ongeveer) en probeer hem eens. Ik vind hem, mede omdat ik er zo belachelijk veel mee win de laatste tijd, heerlijk om te spelen en ik zou het zeker geen miskoop noemen.
speel weinig AD, maar crit chance en armor penetration heb ik inderdaad wel en garen is toch maar 3k dus die quints lukt wel. Ga hem Iig spelen met je build.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:59 schreef ems. het volgende:
Heb je geen armor pen? Dat werkt ook primaHet is belangrijk om offensieve quints te hebben daar zodat je early game wel die damage hebt. Armor pen marks heb je wel?
Ga dan lekker Heroes of Newerth spelen, die lijkt vrij veel op DoTa, en is nu ook free to play.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:50 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
als dota 2 in elk geval uitkomt en goed en balanced is afgewerkt zal LoL niet meer bestaan.
Cool. Laat weten hoe het gaat en schroom niet om me toe te voegen om een beetje te oefenenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:38 schreef Adames het volgende:
[..]
speel weinig AD, maar crit chance en armor penetration heb ik inderdaad wel en garen is toch maar 3k dus die quints lukt wel. Ga hem Iig spelen met je build.
Een unieke combinatie van beiden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:35 schreef Nystiq het volgende:
Is Epicknife een troll of gewoon fucking dom?
15quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:35 schreef Nystiq het volgende:
Is Epicknife een troll of gewoon fucking dom?
Dus vanaf jouw achtiende verjaardag zien we je hier niet meer? Nog grofweg 1000 dagen dus, iets om naar uit te kijkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:39 schreef EpicKnife het volgende:
geen één van de 2. ik ben mezelf. ^ pedo's op het forum, forums zijn niet voor volwassenen.
Lol ik zal me pa al op een forum zien zitten, hahaha
Nee:quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:05 schreef EpicKnife het volgende:
18 is jongvolwassen, 21 is echt volwassen.
1 | Minderjarigen zijn zij, die ouderdom van achttien jaren niet hebben bereikt en niet gehuwd of geregistreerd zijn dan wel gehuwd of geregistreerd zijn geweest of met toepassing van art. 253ha meerderjarig zijn verklaard. |
1 | Ouders zijn verplicht te voorzien in de kosten van levensonderhoud en studie van hun meerderjarige kinderen die de leeftijd van een en twintig jaren niet hebben bereikt. |
Gewoon een paar fokkers toevoegen en veel mee spelen, is het meteen leuker. Ingame is er een fok channel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:05 schreef ezelbayraktar het volgende:
ik ben zojuist begonnen in west eu onder de naam Wh1tefall. moet wel even de tutorial uitspelen ben niet bekend bij dota like games.
is het trouwens zo dat, zoals in haast ieder spel, USA > EU qua populatie?
Vreemd dat je win loss ratio zo laag is danquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:10 schreef EpicKnife het volgende:
mag ik niet gewoon opscheppen over mijn skills ofzo
ik speelde 15/5 met nocturne en 21/1 met anivia. hoe goed kun je zijn
ik ga eerst maar een beetje uitvinden hoe het allemaal in elkaar zit anders word ik nog als last beschouwdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:12 schreef znarch het volgende:
[..]
Gewoon een paar fokkers toevoegen en veel mee spelen, is het meteen leuker. Ingame is er een fok channel.
Je word denk ik niet zo snel als last beschouwt hoor, iedereen is begonnen waar jij nu zit. De een leert het wat sneller dan de ander. Zou gewoon de channel ( FOK ) joinen en vragen of iemand zin heeft om paar potjes te doen, mensen zien je level toch wel en weten dan dat ze niet te veel moeten verwachten van je. Verder zou ik NIET tegen bots gaan spelen, je leert daardoor het spel juist alleen maar minder vind ik. Aangezien iedereen daar achter alle kills aangaat en het weinig meer met het 'echte' LoL te maken heeft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:52 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
ik ga eerst maar een beetje uitvinden hoe het allemaal in elkaar zit anders word ik nog als last beschouwd
ik heb zojuist zo een battle-tutorial gedaan, of hoe het ook heet. heeft me gewoon een half uur afgenomenwel onwijs leuk tot nu toe. ik zal maar is wat related forums/guides gaan lezen voor ik aan 't echte werk begin
Nou ik ben level 30, maar gebruik ook nog steeds vaak een deel van de recommened items in mijn build.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:57 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb nu een paar proefpotjes gedaan en dan nu over een paar minuten voor het echtBen wel echt overdonderd door alle runes, masteries, blablabla... ik begin wel voorzichtig met de suggested items enzo.
Is dat champions bijkrijgen zonder er geld in te steken een beetje te doen?
Mijn naam is...![]()
De Gulle Teef
Zo heette mn boot altijd bij Anno
http://www.solomid.net Gewoon ff kijken bij de guides van verschillende champions die je wil spelen en welke items daarbij handig zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:57 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb nu een paar proefpotjes gedaan en dan nu over een paar minuten voor het echtBen wel echt overdonderd door alle runes, masteries, blablabla... ik begin wel voorzichtig met de suggested items enzo.
Mijn naam is...![]()
De Gulle Teef
De recommended items duwen je vaak wel al in de juiste richting, heel erg mis kan het daarmee niet gaan. Runes en masteries zijn zeker op de lage levels nog niet zo van belang. Runes zou ik pas vanaf level 20+ gaan kopen als je tier 3 runes kan halen en masteries zijn gewoon vergelijkbaar met skillpoints uit Diablo 2. Je kan als je levelt steeds een punt in een mastery doen en daar wordt je poppetje ietsje (echt een heel klein beetje) beter van .quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:57 schreef Maisnon het volgende:
Mijn naam is...![]()
De Gulle Teef
Het zijn echt de kleine tweaks die een champions up of op maken. Als je naar de patchnotes van een tijdje terug kijkt daar was vayne generfed met 5 op alles (dmg, range, abilitydmg e.d.) niet echt heel veel. Toch is het genoeg geweest om haar niet meer op te maken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:47 schreef Thanatos45 het volgende:
Wat is dat toch met Jax? Toen ie 2 patches geleden nog een 0.7 AD ratio had voor Leap Strike was hij volgens velen zo UP dat ie een trollpick was. Vorige patch werd het weer 1.0 met verlaagde base damage en nou is ie weer OP door zo'n klein verschil? Make up your mind already
Tenzij je heel erg van grinden houdt zou ik 6300 IP champions gewoon met RP (die je met echt geld moet kopen) kopen, anders hou je helemaal geen IP meer over voor runes. 450 en 1350 champions moet je gewoon met IP kopen. 3150 champions hangt ervan af.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:57 schreef Maisnon het volgende:
Mijn naam is...![]()
De Gulle Teef
Dat was wel wat meer hoor. Ult bonus damage met 20 generfed en bonus movement van 4x naar 3x,, Tumble bonus AD percentage met 20% generfed op max level, Condemn was ook meer dan 5 damage eraf.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:49 schreef flipp. het volgende:
[..]
Het zijn echt de kleine tweaks die een champions up of op maken. Als je naar de patchnotes van een tijdje terug kijkt daar was vayne generfed met 5 op alles (dmg, range, abilitydmg e.d.) niet echt heel veel. Toch is het genoeg geweest om haar niet meer op te maken.
Oh, ik denk dat dat inderdaad wel helptquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 03:54 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik heb op zich wel veel Dota gespeeldmisschien dat het een beetje helpt. Net met Gragas verloren
maar had nog wel 9/3 gekregen. Vind het echt een leuke hero
klopt. Dat was de eerste patch mar daarna was ze nog steeds te sterk, dus hadden ze die kleine aanpassingen gedaan en toen was het opeens allemaal balanced.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:52 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Tenzij je heel erg van grinden houdt zou ik 6300 IP champions gewoon met RP (die je met echt geld moet kopen) kopen, anders hou je helemaal geen IP meer over voor runes. 450 en 1350 champions moet je gewoon met IP kopen. 3150 champions hangt ervan af.
[..]
Dat was wel wat meer hoor. Ult bonus damage met 20 generfed en bonus movement van 4x naar 3x,, Tumble bonus AD percentage met 20% generfed op max level, Condemn was ook meer dan 5 damage eraf.
Ik zou eigenlijk 1 of beide champion packs kopen, dan heb je er gelijk een hele zooi die relatief goedkoop zijn dan. Dan kan je erna rustig voor de runes gaan om pas weer na een tijd je 6.3k ip champions te halen die je wilt. Ruim 5 euro voor een enkele champ is mij nooit het geld waard.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:52 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Tenzij je heel erg van grinden houdt zou ik 6300 IP champions gewoon met RP (die je met echt geld moet kopen) kopen, anders hou je helemaal geen IP meer over voor runes. 450 en 1350 champions moet je gewoon met IP kopen. 3150 champions hangt ervan af.
Zeker voor mensen die beginnen is dit de beste manier inderdaad. Meeste waar voor je geld (20 champs voor een eurotje of 20) en je kan inderdaad al je IP opsparen voor runes. Het is het handigst om dit te doen als je nog geen of weinig champs hebt want anders heb je de helft die in zo' n pack zit al en dan is het zonde.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk 1 of beide champion packs kopen, dan heb je er gelijk een hele zooi die relatief goedkoop zijn dan. Dan kan je erna rustig voor de runes gaan om pas weer na een tijd je 6.3k ip champions te halen die je wilt. Ruim 5 euro voor een enkele champ is mij nooit het geld waard.
Inderdaad. Kijk bijvoorbeeld naar ashe, is een 450 ip held. Maar die held maakt altijd een appearance op toernooien, of als gebande held of als gekozen held. Puur omdat ze zo goed is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:23 schreef Thormodo het volgende:
De digital collectors pack is wel aan te raden ja. Daar krijg je naast 20 prima champions ook gelijk 1779 RP.
Overigens heb ik alle heroes gewoon met IP unlocked en ik heb de meeste heroes die me liggen wel. Ook is het niet zo dat de dure heroes beter zijn, dus als je alleen maar goedkope heroes hebt maakt dat ook niet uit.
Mijn mening is..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:16 schreef flipp. het volgende:
[..]
Inderdaad. Kijk bijvoorbeeld naar ashe, is een 450 ip held. Maar die held maakt altijd een appearance op toernooien, of als gebande held of als gekozen held. Puur omdat ze zo goed is.
Klopt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:48 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Mijn mening is..
Elke champ is even goed.. Alleen de persoon die speelt verschilt!
Vind hem ook zeer leuk om te spelen!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt.
En de team die daarbij hoort.
Ik vind Talon echt een goede heroEindelijk weer een beetje een goede/leuke hero (naar mijn mening)
Niet helemaal, sommige champions zijn makkelijker te spelen dan anderen. De moeilijkere champions zijn als ze door de goede spelers worden gespeeld veel meer spelbepalend. Een Annie is bijvoorbeeld moeilijker dan een Lux, maar is beter als die goed wordt gespeeldquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:48 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Mijn mening is..
Elke champ is even goed.. Alleen de persoon die speelt verschilt!
Ben ik niet met je eens. Volgens jouw stelling zijn de carry's dus per definitie moeilijker te spelen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Niet helemaal, sommige champions zijn makkelijker te spelen dan anderen. De moeilijkere champions zijn als ze door de goede spelers worden gespeeld veel meer spelbepalend. Een Annie is bijvoorbeeld moeilijker dan een Lux, maar is beter als die goed wordt gespeeld
Ik ken lux niet. Wel weet ik dat Annie heel makkelijk is. Geen echte skillshots, makkelijk farmen.quote:
Met je wat?quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:23 schreef EpicKnife het volgende:
Annie is gewoon met je "geslachtsdeel" over de toetsensbord gaan om te winnen.
makkelijkste mager ingame. (imo)
Altijd jammer inderdaad dat soort mensen. Maar ik heb altijd zoiets dat die het niet van normale lvl 30's kunnen winnen. En het feit dat die ryze gaat opscheppen over z'n AP (terwijl hij dmg doet met zn max mana) bevestigd dat alleen maar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:23 schreef Maisnon het volgende:
Net tegen 2 hoge level spelers die 2e accounts hadden gemaakt om noobs te killen. Toen ik zei: hey een andere Gragas! Zeiden ze meteen tegen mij: heb je een level 30 account?
Toen gingen ze het zelf ontkennen toen ik het terug vroeg... totdat ze enorm druk samen gingen junglen, en die andere Gragas voor een complete AP build ging. En Ryze ofzoiets, die zat helemaal op te scheppen over z'n ap. ERG irritant. Uiteindelijk deden ze samen die waterworm roshan dinges, helemaal trots dat ze met z'n tweeën het deden (terwijl AP gragas natuurlijk doodging)
De scores zaten ze echter echt dik tegen. Superarrogante duitsers waren het, gummipinis en vorzeigengummi heten ze geloof ik. Ze wonnen dus uiteindelijk wel, omdat we met te weinig heroes waren.
Ik vind dat maar wazig eigenlijk. Het kost 3400-nogwat RP, en je krijgt 1779 RP. Waarom kost het dan niet gewoon 1600 RP? xDquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:23 schreef Thormodo het volgende:
De digital collectors pack is wel aan te raden ja. Daar krijg je naast 20 prima champions ook gelijk 1779 RP.
Overigens heb ik alle heroes gewoon met IP unlocked en ik heb de meeste heroes die me liggen wel. Ook is het niet zo dat de dure heroes beter zijn, dus als je alleen maar goedkope heroes hebt maakt dat ook niet uit.
Als een Ryze op zit te scheppen over z'n AP moet je 'm keihard uitlachen. Ryze heeft namelijk helemaal niet zoveel aan AP, hij moet mana hebben.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:23 schreef Maisnon het volgende:
Net tegen 2 hoge level spelers die 2e accounts hadden gemaakt om noobs te killen. Toen ik zei: hey een andere Gragas! Zeiden ze meteen tegen mij: heb je een level 30 account?
Toen gingen ze het zelf ontkennen toen ik het terug vroeg... totdat ze enorm druk samen gingen junglen, en die andere Gragas voor een complete AP build ging. En Ryze ofzoiets, die zat helemaal op te scheppen over z'n ap. ERG irritant. Uiteindelijk deden ze samen die waterworm roshan dinges, helemaal trots dat ze met z'n tweeën het deden (terwijl AP gragas natuurlijk doodging)
De scores zaten ze echter echt dik tegen. Superarrogante duitsers waren het, gummipinis en vorzeigengummi heten ze geloof ik. Ze wonnen dus uiteindelijk wel, omdat we met te weinig heroes waren.
Zodat je wel het volle pond betaalt, die RP daarna moet je dan aan andere items uitgeven.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:00 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Ik vind dat maar wazig eigenlijk. Het kost 3400-nogwat RP, en je krijgt 1779 RP. Waarom kost het dan niet gewoon 1600 RP? xD
En omdat je volgens mij die pack in de winkel kan kopen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Zodat je wel het volle pond betaalt, die RP daarna moet je dan aan andere items uitgeven.
Zal ik niet doen, alle supports zijn nu ziek OP geworden. riot zuigt echt doordat ze supports meer dmg output geven.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:13 schreef Zeroku het volgende:
Zo. Na 3/4 weken weer eens LoL opstarten.
Soraka is mijn meest gespeelde champion.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:47 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Zal ik niet doen, alle supports zijn nu ziek OP geworden. riot zuigt echt doordat ze supports meer dmg output geven.
Soraka is momenteel een betere AP carry dan bv een Veigar
van mij ook. Ben wel een beetje geschrokken van de reworkquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Soraka is mijn meest gespeelde champion.
Geen damage, maar de combinatie van een Team attack buff, spammable stun en een goede heal maakt het inderdaad wel sterkquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:04 schreef EpicKnife het volgende:
Ja, niet leuk. Ik weet niet hoe het met Taric zit, maar hij is ook sterk atm
Is die zo goed? Ik heb namelijk tot nu toe elke Talon goede scores zien halen, iets wat redelijk uitzonderlijk is voor een nieuwe champ.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:48 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm Talon
10 games gespeeld en 7 gewonnen.. Soms heb je rare mensen in je team waardoor je nog steeds kunt verliezen.
Helaas maar even doorheen bijten. Ikzelf doe het ook wel eens, als ik LoL wil spelen en mijn server (NA) ligt eruit dan speel ik ook wel eens met mijn lvl 6 account op EUW. Dan speel ik meestal in een compleet smurfenteam.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:03 schreef Maisnon het volgende:
Nu weer zo'n team waarvan er 3 het te verdacht goed deden. Ook qua builds en junglen enzo helemaal niet level 5 of 6. En maar opscheppenen het waren weer Duitsers
North America in ieder geval niet. Gelukkig kunnen ze daar ook gewoon bijna allemaal goed Engelsquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:22 schreef EpicKnife het volgende:
heb je in EU east ook veel racisten, nazi's, ragers, feeders, leavers ?
ik kom regelmatig mensen tegen die gaan feeden, siegheil roepen en leaven. 3x gebeurt ofzo. dit spel had nooit free 2 play moeten worden.
Je hebt op normal ook een hidden ELO. Als je veel wint zoals jij waarschijnlijk doet met jouw scores kom je bij de betere spelers. Daar zitten inderdaad ook erg veel smurf accounts tussen. Doe je helaas weinig aan. Je hebt echter ook kans om smurfs bij jou in het team te hebben, dan kun je met 2 man hun hele team gewoon oprollen als het lekker gaat.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:03 schreef Maisnon het volgende:
Nu weer zo'n team waarvan er 3 het te verdacht goed deden. Ook qua builds en junglen enzo helemaal niet level 5 of 6. En maar opscheppenen het waren weer Duitsers
voor de pc?quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:07 schreef ems. het volgende:
Ik ga voorlopig niet meer lollen want deus ex is binnen
quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:11 schreef EpicKnife het volgende:
ik ga binnenkort maar stoppen met dit spel. mensen die express feeden. ik hoop gewoon op dota 2, dit spel is gewoon bagger. nog nooit zo'n slechte bagger community gezien.
in principe wel, maar er zitten soms goede spelers tussen die op een fun account spelen. Maar als ze duits zijn is het gewoon om nieuwe spelers te terroriseren lijkt hetquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:44 schreef TwenteFC het volgende:
Heeft LoL een match-balancer ? Dus dat ik als noobs tegen andere noobs speel?
Je hebt verschillende brackets. Je hebt de lvl 1-10 bracket 11-20 (of het is tegenwoordig 1-20), de 21-29 en de 30 bracket. Daarnaast wordt er ook een ELO score bijgehouden, dus des te beter je speelt des te betere tegenstanders krijg je binnen je brackets.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:44 schreef TwenteFC het volgende:
Heeft LoL een match-balancer ? Dus dat ik als noobs tegen andere noobs speel?
inderdaad, kutlandquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
in principe wel, maar er zitten soms goede spelers tussen die op een fun account spelen. Maar als ze duits zijn is het gewoon om nieuwe spelers te terroriseren lijkt het
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:18 schreef EpicKnife het volgende:
nog nooit gehad. je bent denk ik veel te goed. er is niemand op jouw hoog niveau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |