quote:
Dit is de jongen uit Cheatsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:36 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee, ietsje serieuzer dan dat. Wel echt een jongerenfilm.
Dit is Don Cheadle.quote:
Godver, ik hoopte nog dat je even weg zou blijvenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die eerste gast herken ik niet echt , maar volgens mij Cheadle, Levitt en Zooey in Rapp's Manic als ik me niet vergis.
Sorryquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
Godver, ik hoopte nog dat je even weg zou blijven.
Ik was net een plaatje van d'r aan het uploaden, dus ik had het kunnen verwachten ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Sorryme Zooey radar ging af
Dat is umquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:09 schreef DragonFodder het volgende:
Elektra is Gardner.
Wtf is dat vliegtuigje? Lijkt wel iets uit spy kids.
afro+1quote:
Het was 1 antwoord verpakt in 3 dan kom je uti op gemiddelde van 2quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:12 schreef Patch het volgende:
Afro, volgende keer aub niet meer dan 2 antwoorden voordat de vraagsteller reageert
Hoe doet ie dat toch? Nooit is ie er, totdat iemand een keer een fout begaat...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:12 schreef Patch het volgende:
Afro, volgende keer aub niet meer dan 2 antwoorden voordat de vraagsteller reageert
You tell me...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:14 schreef Tanin het volgende:
[..]
Hoe doet ie dat toch? Nooit is ie er, totdat iemand een keer een fout begaat...
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:13 schreef DragonFodder het volgende:
Patch, opmerkingen niet in bold. Nu lijkt het een vraag.
+1quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:30 schreef DragonFodder het volgende:
Nightmare on elm street?![]()
![]()
Johnny depp![]()
Robert englund![]()
Oh ja Patricia ook, ik had Fishburne verwachtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:32 schreef Patch het volgende:
Dit is deel 3, Dream Warriors
Heather Langenkamp & Patricia Arquette
quote:
Is dat een patroon ja?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:41 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Gok jij die altijd bij Patch?
Hij lijkt een beetje veel op iemand andersquote:
Oh nee, dat was Hornage gisteren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:43 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Is dat een patroon ja?![]()
Ik dacht de acteur te herkennen die in RR een tongpiercing had, en dat is de enige film die ik met hem kan bedenken.
quote:
film?quote:: And my work habits?
: Yes, a workaholic, the urine stain on your pants would signify that you're a single shake man, far to busy for a follow up jiggle.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:18 schreef picodealion het volgende:
En precies als ik je een berichtje stuur post je je vraag.
Heb je iets in te halen of zo?quote:
Nee hoor? Of breekt het angstzweet je nu al uit dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:22 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Heb je iets in te halen of zo?
quote:
neejequote:
quote:
GH goldie Hawn?quote:
Neenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
GH goldie Hawn?
Joe vs the volcano?
iddquote:
Geen Piranha 3Dquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:48 schreef Dopekoe het volgende:
Enige die ik nog weet van dreyfuss is Piranha 3d en dat ie een dirigent is in een andere film....
Maar hoe die heet.....
geen idee, heb hem ooit eens op een cover ergens gezien, maar die film valt niet in mijn genre, dus geen idee of ie een leraar isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:52 schreef Patch het volgende:
[..]
Geen Piranha 3D
En je doelt op de film dat hij muziekleraar is tegen wil en dank?
Hij is leraar inderdaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:55 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
geen idee, heb hem ooit eens op een cover ergens gezien, maar die film valt niet in mijn genre, dus geen idee of ie een leraar is
Ik heb hem inmiddels al opgezicht maar qua titel die ik dacht, zat ik er heel ver vanafquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:58 schreef Patch het volgende:
[..]
Hij is leraar inderdaad.
Superfilm overigens.
Toevallig ook de film die we zoeken.
Geen 1941.
Echt niet? Aanradertje hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:07 schreef Dopekoe het volgende:
Maar hij zal iig niet in mijn watchlist komen
Imgur kan je op een ipad de gemaakte link niet kopieren. Ook irritant.quote:
Dat is maar 1 tegelijk, op imgur kan je heel gemakkelijk meerdere bestanden uploaden zowel van pc als van andere websites. Vooral het drag & drop is lekker gemakkelijk.quote:
Die had ik geweten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:21 schreef Patch het volgende:
Het was Mr. Holland's Opus.
nieuwe vraag komt eraan.
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:42 schreef DragonFodder het volgende:
Ziet er bijna uit als een foto van een echo, zo gruizig.
Stand augustus 2011:quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:48 schreef Gillingham het volgende:
The Butterfly Effect
Dude, Where's My Car
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:49 schreef DragonFodder het volgende:
Dude where's my car
My boss' daughter
The butterfly effect
...
8?!
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:53 schreef Dopekoe het volgende:
What happens in Vegas
Just married
eermm...
En dat maakt 8!quote:
Iets meer dan 4600 votes.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:46 schreef Gillingham het volgende:
Hoeveel votes heeft de film op IMDb PintuR?
+1quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:49 schreef Gillingham het volgende:
O.K. dat is niet veel, maar ook niet heel weinig.
Ik heb in ieder geval geen idee.
lamers +1quote:
quote:Turned down the role of Neo in The Matrix (1999).
quote:Was considered for the role of "Mr. Smith" in Mr. & Mrs. Smith (2005) before Brad Pitt was cast.
Wie?quote:Was considered for the role of Detective James Carter in Rush Hour (1998).
Netjes, als ik Rush Hour weg had gelaten had je hem dan ook geweten?quote:
Wist het door mr and mrs smithquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:20 schreef lamers het volgende:
[..]
Netjes, als ik Rush Hour weg had gelaten had je hem dan ook geweten?
Over het huis uit welke film?quote:Overview
Settling down in Friendship, Maine? Announce your grand arrival to the town's 1,200 residents with a bold statement like Whipstaff Manor! The most-talked about place around boasts dozens of rooms across three floors (not to mention secret passageways) and neighbors so friendly you'll wish would never leave. At least we hope!
National celebrities like Father Guido Sarducci and Ghostbuster Raymond Stantz have been known to shown up at Whipstaff Manor, all with choice words about their visit. (Good words, trust us! Don't bother looking them up for further elaboration!)
Property Features
-Ballroom entrance.
-Dramatic ocean view.
-Luxurious underground laboratory. Mad scientist-friendly!
Nee, maar het gaat al wel iets meer in de juiste richting.quote:
Ik had precies hetzelfde.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:08 schreef picodealion het volgende:
Mijn eerste gedachte is een Stephen King boekverfilming, dat is ook altijd in kleine dorpjes in Maine. (Ik geloof dat Dreamcatcher en It zelfs beide in Derry, Maine afspelen). Kan alleen dat mad scientists in de kelder totaal niet matchen.
Stand augustus 2011:quote:
Nopequote:
No(t compleet)quote:
Yesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:30 schreef picodealion het volgende:
Luke Skywalker
Admiral Ackbar
Yoda
etc
yesno?
Ik zou ook even op de Episode ervoor gokken als ik jou was.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:33 schreef picodealion het volgende:
Nou gokje op Return of the Jedi dan.
Dude!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:37 schreef picodealion het volgende:
Al die films zijn een onafscheidelijke brij van slechte special effects en muppets, en ik wil eigenlijk gaan koken. Dus die laat ik voor de rest over als Jedi fout blijkt te zijn.
-edit-
Dan toch maar even gauw een gemakkelijke vraag stellen.
Wut...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:37 schreef picodealion het volgende:
Al die films zijn een onafscheidelijke brij van slechte special effects en muppets, en ik wil eigenlijk gaan koken. Dus die laat ik voor de rest over als Jedi fout blijkt te zijn.
-edit-
Dan toch maar even gauw een gemakkelijke vraag stellen.
Welk woord is 1, en welke film is 2?quote:Originally to be titled "**** 1 of the Jedi" but producers thought Jedis wouldn't ***** , being so righteous and all. Some posters and theater stand-ups were made early, but pulled very soon as the title changed names. Also ***** 2 was originally to be called "******", but the title for that movie was changed to avoid confusion with this movie back when "***** 1 of the Jedi" was being considered.
Khaaaaan!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:08 schreef DragonFodder het volgende:
The wrath of kahn natuurlijk! Star trek!
Crystal Skull is nog enigszins SF, maar de originele trilogie...?quote:
I heeft wel degelijk een subtitelquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:16 schreef Sands het volgende:
Star Trek
Star Trek II: The Wrath of Kahn
Star Trek III: The Search for Spock
En toen twijfelachtig
Niet IVquote:
Wel IVquote:
Generations klopt, maar welk deel heet generations?quote:
quote:
quote:
X is een andere, die is wel al genoemd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
I Star Trek: The Motion Picture
VIII Star Trek: First Contact?
X Star Trek
Search for spock is genoemd, ressurrection is niet goed ( woord lijkt er wel op)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:31 schreef Asap het volgende:
Resurrection nog
En nog 1 met de Search for Spock
Niet VI...quote:
Reboot, ander canonquote:
de oneven films is de regel. X brak daarmee, die was ook crap.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk zoveel films van, minimaal de helft is crap
Jepquote:v zal dan wle the final frontier zijn
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:54 schreef hornage het volgende:
1 Saving Private Ryan
2 Desperado -s-
3 American Pie
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:23 schreef victorinox het volgende:
1. D
2. I
3. B
4. E
5. C
6. H
7. G
8. A
9. J
10. F
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:24 schreef DragonFodder het volgende:
Vooruit, ik gok wel een waagje.
1 d
2 b
3 e
4 i
5 j
6 a
7 h
8 g
9 b
10 f
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:29 schreef victorinox het volgende:
1. E
2. D
3. I
4. B
5. H
6. C
7. G
8. J
9. A
10. F
Hij is idd het broertje van...quote:
Dat is goed.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
Maar het ziet er niet uit als een film van Sam, dus gokje op Midnight Meat Train.
Wiequote:She once worked as an aerobics instructor.
Plays the accordion.
Practices rock climbing, skiing and horseback riding.
Is fluent in Mandarin Chinese, English, Italian, Spanish and a little Japanese.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:36 schreef picodealion het volgende:
Oh wacht, die zal wel niet fluent in Mandarin zijn.
Lucy Liu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |