Oh, dat is nog ergerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:50 schreef RanTheMan het volgende:
druk es op f5, heb m overschreven met dezelfde url, misschien dat de dns wat langzaam is
Dat denk ik nu juist, wil niet weten wat het vorige plaatje dan was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:50 schreef DragonFodder het volgende:
ik dacht al, wtf is dit voor butfilm?
hahah bijna, ziek dat je dat weetquote:
Dat was die screenshot uit Ong-Bak van het vorige topicquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:52 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat denk ik nu juist, wil niet weten wat het vorige plaatje dan was.
Reken m goed, t is eigenlijk: More ants in the pantsquote:
Hehe, ik had hem wel eens zien liggen in de bak bij de Media Marktquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:53 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
hahah bijna, ziek dat je dat weet
Toch is die best wel grappig voor een zondag middag ofzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:55 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe, ik had hem wel eens zien liggen in de bak bij de Media Markt
Ants in My Pants 2.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:54 schreef DragonFodder het volgende:
Jullie zien ook allemaal dit plaatje?
[ afbeelding ]
WTF is dit?
Ik hou van slechte comedy's, maar deze is onder mijn Badar gevlogen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik vind het wel enigszins zorgwekkend dat je dit weet Asap
Net als deze slechte film, die ook in de bak lag en ik kocht voor 1 euro (eigenlijk een euro te veel)...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik vind het wel enigszins zorgwekkend dat je dit weet Asap
Lijkt er goed genoeg opquote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hard Candy en... ik ben even kwijt hoe ze heet
Zonder de Iquote:
Meer dan 50.000 votes op IMDb.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:09 schreef Tanin het volgende:
Te makkelijk dusdacht dat het een hele onbekende film was.
Welnee man, na Zooey, Natalie Portman en wyccie is Ellen Page toch ook wel een van de FMT lievelingetjes geloof ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:09 schreef Tanin het volgende:
[..]
Zonder de I
Te makkelijk dusdacht dat het een hele onbekende film was.
Dat is voor het eerst dat ik dat hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:11 schreef picodealion het volgende:
[..]
Welnee man, na Zooey, Natalie Portman en wyccie is Ellen Page toch ook wel een van de FMT lievelingetjes geloof ik.
De vraag is mijn fout, dat doe ik normaal wel altijd, echt waar!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:10 schreef Patch het volgende:
@ RanTheMan & Tanin, willen jullie aub de vraag voortaan dikgedrukt posten en de puntentelling zo posten zoals het voorbeeldje in de OP? BVD !
Niks, dat doe je gewoon goed.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:12 schreef Tanin het volgende:
[..]
De vraag is mijn fout, dat doe ik normaal wel altijd, echt waar!![]()
Maar ik weet niet wat er anders is aan de puntentelling?
niks, dat was ook meer voor RanTheManquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:12 schreef Tanin het volgende:
[..]
mwahquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:11 schreef picodealion het volgende:
[..]
Welnee man, na Zooey, Natalie Portman en wyccie is Ellen Page toch ook wel een van de FMT lievelingetjes geloof ik.
Streepje onder de Standquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:12 schreef Tanin het volgende:
[..]
Die staat ook niet in het voorbeeldquote:
Eensch, moment even fotootje uploadenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:17 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nou, ze is anders lekker wel een van mijn lievelingetjes.
Van mij ook hoor, picoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:17 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nou, ze is anders lekker wel een van mijn lievelingetjes.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:16 schreef Tanin het volgende:
[..]
Die staat ook niet in het voorbeeld
Scarlett en Jessicaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:20 schreef Gillingham het volgende:
Ik verkies Portman en wyccie duidelijk boven Deschanel en Page.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:20 schreef Gillingham het volgende:
Ik verkies Portman en wyccie duidelijk boven Deschanel en Page.
Biel, Alba, Chastain, S.J. Parker?quote:
Ah, je bedoelt Roxburgh!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:39 schreef Patch het volgende:
Richard Roxburry (van oa Moulin Rouge, Van Helsing & Mission Impossible).
Yep!quote:
yep; initialenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:47 schreef Gillingham het volgende:
Initialen...
Juliette Lewis?
Sean Bean?
Gary Cooper?
neenquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:50 schreef DragonFodder het volgende:
GC George Cloony?
From dusk till dawn?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:54 schreef Njosnavelin het volgende:
SB = Stephan Baldwin?
the usual suspects?
quote:
quote:
3 xquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:07 schreef picodealion het volgende:
Kerry King? Een of andere metal film/docu?
Zitten er überhaupt bekende acteurs in?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:07 schreef Patch het volgende:
Geen Eric Stolz, geen James Caviezel, geen James Caan, geen Minnie Driver
Jazeker, ik beschouw alle gepostte initialen als celebs.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:08 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zitten er überhaupt bekende acteurs in?
Maar na het zien van Hedayas gezicht moet je toegeven dat het geen onbekende acteurs zijn die ik postquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:14 schreef picodealion het volgende:
Dan Hedaya kende ik niet, maar heb 'm inmiddels al opgezocht (had 't al opgegeven). Ik wacht rustig af.
quote:
Eensch.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:15 schreef Patch het volgende:
[..]
Maar na het zien van Hedayas gezicht moet je toegeven dat het geen onbekende acteurs zijn die ik post
quote:
JC = vrouwelijkquote:
quote:
neen, geen Jenniferquote:
Geen Jennifer en sowieso geen Connelyquote:
quote:
quote:
die jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:18 schreef lamers het volgende:
Die film waar Kevin Kline erachter komt dat ie homo is?
quote:
Dus geen Soap.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:23 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dus geen Soap.
Hoe heet ie ook alweer. Volgens mij was de titel zijn voornaam.
Je hebt het verkeerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:24 schreef lamers het volgende:
The Outing?
Tom Selleck is toch het vriendje aan het eind van de film of heb ik het nu verkeerd?
Wie?quote:He took up acting only because his sister submitted an application behind his back. The night before an audition, he got into a fight, and his face was badly beaten, an accident that won him the role.
Zie ik daar twee antwoorden? In één post?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:33 schreef lamers het volgende:
Dat heb ik laatst gelezen in de FHM. The Hoff of Mel Gibson?
Wie?quote:original interest was in painting, and he studied at a art school. Eventually, deciding he'd never be a talented painter, he drifted into a number of odd jobs, working as a bouncer, a writer, a construction worker, and even a stripper.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:52 schreef RanTheMan het volgende:
een B-acteur (gaat vast voor heel veel B en C sterren op deze quote)
quote:Actors Gael García Bernal and Diego Luna list him as their favorite actor.
quote:Member of the jury at the Cannes Film Festival in 2005
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:59 schreef RanTheMan het volgende:
Is het een spaanstalig iemand? Maar denk dat er genoeg wannabee acteurs en actrices zijn die ooit als stripper of wat dan ook hebben gewerktof nog werken
quote:Spanish citizen.
quote:
idd die t met peneloppe cruz doetquote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:21 schreef Asap het volgende:
AH Anthony Hopkins?vrouwelijk
JR Joan Rivers?
quote:
quote:
quote:
Niemand een idee voor JP?quote:
quote:
lamers +1quote:
Nee, onbekender.quote:
Hij komt uit 87, om precies te zijn. Co starring zijn Kim Basinger en John Larroquette.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:12 schreef RanTheMan het volgende:
moet midden 80 zijn denk ik, die hard is 88/89 ofzo
Nee, het is een comedy. Slechts 9000 votes op imdb, dus ik pak het anders aan: de film heeft dezelfde titel als de theo van gogh remake door Stanley Tucci uit 2007.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:20 schreef RanTheMan het volgende:
bassinger midden 80? Hij speelde toch niet in 9 1/2 weeks?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:38 schreef RanTheMan het volgende:
bruce willis in vals licht? vast niet
Blind date is goed!quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:40 schreef Tem het volgende:
Dan is het volgens mij inderdaad zoals gemeld Blind date.
Nu begint het ook te dagen..cover aan een diner tafel met bruce en basinger toch?
nope, maar snap waarom je dat denktquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:52 schreef DragonFodder het volgende:
Of mad max beyond the thunderdome?
jaren jonger, maar de hint zit m meer in de liggende, hij is nu niet zo duidelijkquote:
Dan maak maar eens duidelijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:55 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
jaren jonger, maar de hint zit m meer in de liggende, hij is nu niet zo duidelijk
neeuhhh, dan zie ik liever haar:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan maak maar eens duidelijk
quote:
Ik zie nu dat lame niet zo aardig is. Ik bedoelde de roepnaamversie van Lamers, er was no pun intended.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:02 schreef lamers het volgende:
[..]
Sorry, had even visite over de vloer en was het even vergeten.
OT 10.000 BC?
Np ben niet zo snel op mijn teentjes getrapt maar weet dat het irritant is als er geen nieuwe vraag komt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:06 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik zie nu dat lame niet zo aardig is. Ik bedoelde de roepnaamversie van Lamers, er was no pun intended.
Hij was tijdens t eten nog op TV, word deze maand wel 10x uitgezonden op film1.2quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:15 schreef DragonFodder het volgende:
Ik heb uit frustratie over het niet kennen maar even opgezocht, maar dit gaat waarschijnlijk niemand raden. Tv film met net 1000 votes.
En ik dacht dat je Lame sloeg op de vraag en het plaatje (Zookeeper).quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:06 schreef DragonFodder het volgende:
Ik zie nu dat lame niet zo aardig is. Ik bedoelde de roepnaamversie van Lamers, er was no pun intended.
leuk he, communicatie op een forum?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
En ik dacht dat je Lame sloeg op de vraag en het plaatje (Zookeeper).
daarom is het een beetje een ongeschreven regel binnen FMT (echter geen harde eis) om geen tv films te vragen. Om e.e.a. een beetje herkenbaar te houden.quote:RanTheMan, ik heb geen Film 1.2.
The Lost Futurequote:
Shirley MacLaine en die babe uit The Graduate.quote:
heel goed, maar welke filmquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:30 schreef Falco het volgende:
[..]
Shirley MacLaine en die babe uit The Graduate.
Geen idee, zal wel midden/eind jaren '70 zijnquote:
77quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Geen idee, zal wel midden/eind jaren '70 zijn?
Is het die Steve van Sex and the City?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:34 schreef RanTheMan het volgende:
hint 3:
[ afbeelding ]
in het juiste niche kent iedereen deze man
Ik had er in ieder geval nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:36 schreef Falco het volgende:
Iets met ballet, dit riekt naar een obscuur filmpje denk ik...
Me Neitherquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik had er in ieder geval nog nooit van gehoord.
je hebt t opgezocht?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik had er in ieder geval nog nooit van gehoord.
Jep, had toch geen enkel idee.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:41 schreef RanTheMan het volgende:
tot medio 2000 toch de beroemste balletfim ooit... Daarna werd t opeens een populair thema en kwamen er veel meer
Geen wonder...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:41 schreef RanTheMan het volgende:
tot medio 200 toch de beroemste balletfim ooit... Daarna werd t opeens een populair thema en kwamen er veel meer
Gewoon een cap van Casablanca posten joh, dat kunnen we wel raden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:45 schreef RanTheMan het volgende:
haha, slecht hoor verzin wel een makkelijkere vraag
......... bijnaquote:
het heeft ff geduurd, maar na drie vragen een goed antwoordquote:
Vooruitgang. Ik wist nu wel over welke film je ht had, wist alleen de titel nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:51 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
het heeft ff geduurd, maar na drie vragen een goed antwoord
och jah zookeeper wordt binnen een minuut geraden en een film met 11 oscarnominaties weer nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Vooruitgang. Ik wist nu wel over welke film je ht had, wist alleen de titel niet
Ohjaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:58 schreef Baszh het volgende:
LOTR FOTR
LOTR TTT
LOTR ROTK
zo die ook nog
quote uit? + 3 namenquote:Okay you cunts let's see what you can do now
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:02 schreef Sands het volgende:
Kick-Ass
Chloe Moretz
Nicolas Cage
Mark Strong
Gister gezien, goed vermaakquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:02 schreef Sands het volgende:
Kick-Ass
Chloe Moretz
Nicolas Cage
Mark Strong
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:16 schreef Falco het volgende:
Dit zal wel een film uit pakweg 1950 zijn.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:18 schreef DragonFodder het volgende:
Ah, what the hell...
Psycho, anthony perkins?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |