abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 september 2011 @ 18:54:53 #201
355225 Voodoo_Doll
Wetenschappertje spelen.
pi_101640724
Halloo :)

Kom ook even mee slowchatten. Masterstudent bioinformatica hier. Ben in februari begonnen, en maak dus nu m'n eerste 'september' mee in Wageningen. Wat is het enorm druk zeg. Het forum puilt uit, voor de wurshop staat een rij van daar tot aan Renkum, en je moet zelfs in de rij staan voor een toegangspas voor het radix.

Ik lees hier dat mensen hier problemen hebben met studielink? Mijn collegegeld is ook nog niet afgeschreven, terwijl ik die digitale machtiging al 2 maanden geleden akkoord gegeven heb. Duurt wel errug lang allemaal. :/
pi_101642680
quote:
18s.gif Op dinsdag 6 september 2011 18:54 schreef Voodoo_Doll het volgende:
Halloo :)

Kom ook even mee slowchatten. Masterstudent bioinformatica hier. Ben in februari begonnen, en maak dus nu m'n eerste 'september' mee in Wageningen. Wat is het enorm druk zeg. Het forum puilt uit, voor de wurshop staat een rij van daar tot aan Renkum, en je moet zelfs in de rij staan voor een toegangspas voor het radix.

Ik lees hier dat mensen hier problemen hebben met studielink? Mijn collegegeld is ook nog niet afgeschreven, terwijl ik die digitale machtiging al 2 maanden geleden akkoord gegeven heb. Duurt wel errug lang allemaal. :/
Gezellig :). Welkom. Voor mijn gevoel is het nu ook drukker dan andere jaren, maar kan ook aan mij liggen en dat ik nu ook mijn eerste september als 'wur-student' meemaak.
  dinsdag 6 september 2011 @ 19:44:33 #203
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_101643579
elk jaar meer studenten, en elk jaar meer studenten die les hebben op het Forum. Dus tja dan wordt het erg druk op het forum. Waar was die goede oude tijd dat je tussen de middag van gebouw naar gebouw fietsen en het dus niet opviel dat er zoveel studenten waren.

btw collegegeld in termijnen wordt voor de eerste keer eind september afgehaald, de tweede keer eind oktober. SSC stuurt meestal een mail om te waarschuwen dat je genoeg geld op je rekening moet hebben. Hoe het zit met in een keer betalen weet ik niet.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  dinsdag 6 september 2011 @ 21:08:41 #204
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_101648502
Vanochtend tot de conclusie gekomen dat ik morgenochtend vrij heb. Wat een luxe. Helaas wel eenmalig.

Ik vind de drukte best meevallen eigenlijk :')
Maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal, want ik ben zelf ook zo'n eerstejaars...
pi_101685274
Ik ben morgen vrij :D

Nou ja, morgen ochtend en morgen middag heb ik CCI
Eindelijk even bijslapen, want heb al ruim een week nauwelijks slaap (en bijna in slaap gevallen bij een vergadering van casusgroepje :') )
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
  woensdag 7 september 2011 @ 20:07:40 #206
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_101685715
En ik maar blij zijn met m'n vrije ochtend...
Ik twijfel nog of ik CCI ga skippen voortaan. Kan ik thuis ook doen, klooien met office.
Het vak is er ook op gebouwd geloof ik, thuiswerkers :')
pi_101686406
Bij ons ging vandaag volgens mij bijna niemand naar CCI :P Heb het geprobeerd en thuis lukt het net zo goed. Als ik vragen heb, ga ik wel een keertje daarheen, maar anders blijf ik lekker thuis.

Net gebadmintond, was leuk om dat weer eens te doen. Het niveau tussen alle mensen verschilde wel nogal: van hele goeie chinezen, tot mensen die nog nooit een racket hadden vastgehouden :P
pi_101686412
klopt, ze zijden tegen ons ook dat ze een probleem hadden als de opkomst te hoog was :')
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_101686634
Haha :P
Wij moesten maandag voor de eerste keer, maar toen deden al die filmpjes het dus nog niet. Daardoor zullen dus vast nog minder mensen gemotiveerd zijn om daarheen te gaan :P
pi_101687775
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 19:44 schreef ieniminimuis het volgende:
elk jaar meer studenten, en elk jaar meer studenten die les hebben op het Forum. Dus tja dan wordt het erg druk op het forum. Waar was die goede oude tijd dat je tussen de middag van gebouw naar gebouw fietsen en het dus niet opviel dat er zoveel studenten waren.

btw collegegeld in termijnen wordt voor de eerste keer eind september afgehaald, de tweede keer eind oktober. SSC stuurt meestal een mail om te waarschuwen dat je genoeg geld op je rekening moet hebben. Hoe het zit met in een keer betalen weet ik niet.
Ik heb trouwens gehoord dat de wur dit jaar niet of amper gegroeid is
  woensdag 7 september 2011 @ 21:42:12 #211
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_101690556
Ik moet trouwens wel toegeven dat CCI heel veel "Oja! :D " en "Huh :? ... Handig! :D " momentjes oplevert.
  donderdag 8 september 2011 @ 20:28:56 #212
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_101722406
nu de eerste week bijna voorbij is, dan toch de vraag hoe het iedereen weer bevalt om weer les te hebben of werkstukken te tikken. En aan de 1stejaars hoe het bevalt op de uni!

wat mij vandaag opviel is dat voor een eerste week de bieb wel heel erg vol zat. Owja en die irritante rondleidingen! bah ze liepen overal en overal in de weg!
Trotste mama van Ambar
  donderdag 8 september 2011 @ 22:25:48 #213
355225 Voodoo_Doll
Wetenschappertje spelen.
pi_101730956
Eindelijk stond er eens geen rij voor de Wurshop :) En toen hadden ze m'n boek en reader natuurlijk niet :(

Over vrije dagen gesproken, ik heb iedere woensdag en vrijdagochtend vrij. Heerlijk.
pi_101740898
:D :s) Iemand die aardbeving nog gevoeld? Ik wel! Lag op mijn bank tv te kijken toen ineens mijn tv bewoog, mijn kast een beetje 'kraakte' en ik de ondergrond beneden mij zachtjes voelde schudden. Heel maf. Vervolgens keek ik naar mijn ramen en die bleken mee te bewegen. Tv uitgezet, meteen op mijn pc gekeken of ik meer informatie kon vinden, maar helaas. Zie ik vanochtend dat het echt een aardbeving was!
pi_101740925
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
nu de eerste week bijna voorbij is, dan toch de vraag hoe het iedereen weer bevalt om weer les te hebben of werkstukken te tikken. En aan de 1stejaars hoe het bevalt op de uni!

wat mij vandaag opviel is dat voor een eerste week de bieb wel heel erg vol zat. Owja en die irritante rondleidingen! bah ze liepen overal en overal in de weg!
Hier bevalt het wel weer, het is alleen jammer dat ze niet even wat rustiger begonnen, meteen heel veel te doen!

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 08:38 schreef Sodium het volgende:
:D :s) Iemand die aardbeving nog gevoeld? Ik wel! Lag op mijn bank tv te kijken toen ineens mijn tv bewoog, mijn kast een beetje 'kraakte' en ik de ondergrond beneden mij zachtjes voelde schudden. Heel maf. Vervolgens keek ik naar mijn ramen en die bleken mee te bewegen. Tv uitgezet, meteen op mijn pc gekeken of ik meer informatie kon vinden, maar helaas. Zie ik vanochtend dat het echt een aardbeving was!
Ik heb helemaal niks gemerkt..
pi_101740990
Aw, echt jammer. Het was subtiel, maar duidelijk genoeg om direct aan een aardbeving te denken.

Zie hier, overigens.
pi_101742262
Zo, laatste dagje van de eerste week. Tot nu toe bevalt het me allemaal erg goed, vind het vooral ook fijn dat we meestal tussendoor lekker lang pauze hebben

Die aardbeving heb ik niet gevoeld, jammer, had ik wel keertje willen meemaken..
  vrijdag 9 september 2011 @ 10:02:15 #218
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_101742293
ook ik heb de aardbeving gevoelt, ik lag te luieren in mijn stoel voor de tv toen plotseling mijn stoel begon te shaken. Mijn chinese huisgenote kwam naar me toe om te vragen wat het was en ik had geen idee... niet veel later las ik op facebook dat ook in Nijmegen had geschud.
Trotste mama van Ambar
  vrijdag 9 september 2011 @ 10:05:07 #219
355225 Voodoo_Doll
Wetenschappertje spelen.
pi_101742352
Ja, absoluut die aardbeving gevoeld! (In Arnhem centrum). Lag in bed, naar de tv te kijken, begint opeens het hele huis te schudden. Wat krijgen we nou? Geen moment aan een aardbeving gedacht tot ik 45 minuten later het nieuws las. Heh.
pi_101746262
Waarom heb ik niks gemerkt?? :{
pi_101754945
Nou nou, zo kom ik 2 mensen van hier tegen in het openbaar vervoer.. Sodium heeft het alleen nog niet door :p
  vrijdag 9 september 2011 @ 18:41:54 #222
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_101757185
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 17:29 schreef Reflectionne het volgende:
Nou nou, zo kom ik 2 mensen van hier tegen in het openbaar vervoer.. Sodium heeft het alleen nog niet door :p
hoe is het gesprek voor je stage gegaan?
Trotste mama van Ambar
pi_101758323
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:

Bevalt goed tot nu toe. Vind het echt leuk :D
Maar wel vermoeiend om weer iets te moeten doen :P

Ik heb niks gemerkt van de aardbeving trouwens ;(
pi_101758466
Treinreis is trouwens best wel dramatisch, vertraging, niet op volle snelheid kunnen rijden, trein rijd als stoptrein ipv intercity
Gaat een latertje worden ben ik bang ;(
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:36:17 #225
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_101759652
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:12 schreef dralion13 het volgende:
Treinreis is trouwens best wel dramatisch, vertraging, niet op volle snelheid kunnen rijden, trein rijd als stoptrein ipv intercity
Gaat een latertje worden ben ik bang ;(
Ligt er al iemand voor de trein? Dan is het feest namelijk helemaal compleet...

't Gat met Argo was tof gister. Eerste week doorstaan. De vrijheid bevalt me wel. Afentoe college, en veel zelf werken. Heerlijk!
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:49:29 #226
355225 Voodoo_Doll
Wetenschappertje spelen.
pi_101762888
Donderdagochtend lag er iemand voor de trein. Was dus een uur te laat voor statistiek. Ze kijken je zo raar aan als je pas half 11 les hebt en dan nog te laat komt..
pi_101763606
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:41 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

hoe is het gesprek voor je stage gegaan?
Wel goed denk ik.. maarja je weet het nooit he.. en als ik goed genoeg was/leek moet ik nog een 2e gesprek. Sowieso nog niet aangenomen dus.. (zo fijn, nog een gesprek, ik hou er zo van)
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:10:55 #228
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_101763808
quote:
18s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:49 schreef Voodoo_Doll het volgende:
Donderdagochtend lag er iemand voor de trein. Was dus een uur te laat voor statistiek. Ze kijken je zo raar aan als je pas half 11 les hebt en dan nog te laat komt..
hihi
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:16:55 #229
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_101764057
* placeholder probeert voorzichtig
Nu de eerste collegeweek voorbij is, is het wel weer tijd om een meeting te plannen toch?
pi_101768269
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:16 schreef placeholder het volgende:
Nu de eerste collegeweek voorbij is, is het wel weer tijd om een meeting te plannen toch?
Eens!
pi_101768297
quote:
Je wil wel heel graag weer een meeting he :P

Ik vind het best :D

Xeno leeft trouwens nog, die heb ik gister bij het feest van ssr-w nog gesproken :P
pi_101777120
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 17:29 schreef Reflectionne het volgende:
:') Haha, heb je inderdaad niet gezien. Waar heb je mij gespot?

quote:
:) Leuk plan. Ik ben echter wel vrij druk. Misschien kunnen we in het Grand Café een maaltijd nuttigen en dan daarna door naar een café op de Markt voor degene die daar zin in hebben?

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:36 schreef placeholder het volgende:

[..]

De vrijheid bevalt me wel. Afentoe college, en veel zelf werken. Heerlijk!
Zo ken ik Wageningen niet, trouwens. Meestal is het college volgen van half negen tot vijf, en dan heb je nog geen literatuur doorgenomen; vergeleken met andere universiteiten is Wageningen soms wel heftig.
  zaterdag 10 september 2011 @ 09:47:55 #233
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_101777550
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 08:56 schreef Sodium het volgende:
:) Leuk plan. Ik ben echter wel vrij druk. Misschien kunnen we in het Grand Café een maaltijd nuttigen en dan daarna door naar een café op de Markt voor degene die daar zin in hebben?

[..]

Zo ken ik Wageningen niet, trouwens. Meestal is het college volgen van half negen tot vijf, en dan heb je nog geen literatuur doorgenomen; vergeleken met andere universiteiten is Wageningen soms wel heftig.
Meetingidee lijkt me prima. Waar zit 'het' Grand Cafe?
Ik denk dat het komt door het introductievak. M'n scheikunde (GC1) is al een stuk meer hard werken. Maar het is hoe dan ook een verademing na al die jaren middelbare school.
pi_101777942
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 08:56 schreef Sodium het volgende:

[..]

:') Haha, heb je inderdaad niet gezien. Waar heb je mij gespot?
In de trein van Arnhem naar Zupthen.. Je ging echt 2 stoelen voor ons (Jappas en mij) zitten :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 09:47 schreef placeholder het volgende:

[..]

Meetingidee lijkt me prima. Waar zit 'het' Grand Cafe?
Ik denk dat het komt door het introductievak. M'n scheikunde (GC1) is al een stuk meer hard werken. Maar het is hoe dan ook een verademing na al die jaren middelbare school.
Dat is beneden in het Forum.. Daar kan je eten voor een paar euro. Ik vind het prima. Ik zeg, roep een paar data en kijken wanneer de meesten kunnen?!
pi_101777965
Even een vraag, ik wil een college terugkijken maar ik kan niet overweg met wurtv, of ik kan het gewoon niet vinden ik weet het niet. Nooit eerder een college terug gekeken. Ik weet zeker dat de colleges opgenomen worden dat zeiden ze maar op wurtv vind ik geen een college van foodmicrobiology van dit jaar. Iemand die het wel kan vinden misschien? Docent is Martine Reij, het gaat om het college van gisteren en het vak is foodmicrobiology.. (Heb de docent ook wel gemaild maar ik verwacht geen mail terug op zaterdag)
pi_101778374
volgens mij moet je de link doorgestuurd krijgen van de docent. Dat er nog de ppt naast gezet kan worden. Maar ik heb er zelf geen ervaring mee, dit is alleen wat ik van anderen meegekregen heb...

en een meet *O* roep maar data! Ik zit nu alweer vol in mijn drukke leventje, maar ik zoek wel tijd ;)
pi_101781564
Meeting klinkt goed! Als ik kan, kom ik zeker.

Van de week wilde er een leraar vriendjes maken volgens mij.. en dat is wel gelukt :P
Was de leraar van levensmiddelenchemie en die ging dingen uitleggen aan de hand van (meegebrachte) voorbeelden, zoals koffie, cacao, appel en fudge. Omdat hij het zielig vond als we hier alleen maar naar mochten kijken, had hij meteen maar stuk of 6 zakken fudge mee, die we mochten opeten :P
  zondag 11 september 2011 @ 18:57:01 #238
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_101826077
meeting lijkt me tof! Kan ik ook de nieuwe gezichten zien. Ik ben op vele avonden beschikbaar, zowel om eerst te eten en voor een drankje.
Trotste mama van Ambar
  zondag 11 september 2011 @ 23:02:51 #239
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_101840133
*O* :D MEETING :Y :W

Eten om 18:00 bij het Grand Café op Forum, afpilsen bij de Vlaamsche (wat is een handige tijd?)

Er zijn twee opties. Zet je naar bij de dagen dat je kan.

Optie 1: Maandag 19 september
- Placeholder (eten + kroeg)

Optie 2: Donderdag 22 September

[ Bericht 11% gewijzigd door placeholder op 11-09-2011 23:26:39 (tweede optie toegevoegd) ]
pi_101840758
haha donderdagen zijn precies de dagen dat ik niet kan! En Saxofoontje waarschijnlijk ook niet ;)
iedere andere dag heb ik nog wel mogelijkheden om wat te regelen dat ik erbij kan zijn, dus liever een andere dag wat mij betreft :)
  zondag 11 september 2011 @ 23:27:02 #241
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_101841241
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 23:15 schreef maen het volgende:
haha donderdagen zijn precies de dagen dat ik niet kan! En Saxofoontje waarschijnlijk ook niet ;)
iedere andere dag heb ik nog wel mogelijkheden om wat te regelen dat ik erbij kan zijn, dus liever een andere dag wat mij betreft :)
Doen we een tweede mogelijkheid erbij! Zie bovenstaande post.
pi_101841307

Eten om 18:00 bij het Grand Café op Forum, afpilsen bij de Vlaamsche (wat is een handige tijd?)

Maandag 19 september
- maen

Donderdag 22 September

Maandag 26 september
- maen

Woensdag 28 september
- maen

Maandag 4 oktober
- maen

Dinsdag 5 oktober
- maen

(heb er nog even wat data bijgezet die ik sowieso wel kan :) hoop dat jullie ook nog ergens kunnen :P )
pi_101841340
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 23:27 schreef placeholder het volgende:

[..]

Doen we een tweede mogelijkheid erbij! Zie bovenstaande post.
he verdorie, ben te traag :P
pi_101842311

Maandag 19 september
- maen

Donderdag 22 September

Maandag 26 september
- maen

Woensdag 28 september
- maen
- dralion

Maandag 4 oktober
- maen
- dralion

Dinsdag 5 oktober
- maen
- dralion

22 september kan ik iig niet, dan ben ik jarig en willen mijn ouders heel graag langskomen
  maandag 12 september 2011 @ 09:30:21 #245
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_101848524
quote:
7s.gif Op zondag 11 september 2011 23:51 schreef dralion13 het volgende:

Maandag 19 september
- maen

Donderdag 22 September
- Bioloogje

Maandag 26 september
- maen

Woensdag 28 september
- maen
- dralion

Maandag 4 oktober
- maen
- dralion

Dinsdag 5 oktober
- maen
- dralion
- Bioloogje

22 september kan ik iig niet, dan ben ik jarig en willen mijn ouders heel graag langskomen
Dan kan ik sowieso, de rest moet ik even kijken...
pi_101849079
Op zondag 11 september 2011 23:51 schreef dralion13 het volgende:

Maandag 19 september
- maen
- Reflectionne

Donderdag 22 September
- Bioloogje
- Reflectionne

Maandag 26 september
- maen
- Reflectionne

Woensdag 28 september
- maen
- dralion
- Reflectionne

Maandag 43 oktober
- maen
- dralion
- Reflectionne

Dinsdag 54 oktober
- maen
- dralion
- Bioloogje
- Reflectionne
pi_101850992

Maandag 19 september
- maen
- Reflectionne
- Saxofoontje

Donderdag 22 September
- Bioloogje
- Reflectionne

Maandag 26 september
- maen
- Reflectionne
- Saxofoontje

Woensdag 28 september
- maen
- dralion
- Reflectionne
- Saxofoontje (wat later, dus waarschijnlijk alleen kroeg)

Maandag 3 oktober
- maen
- dralion
- Reflectionne
- Saxofoontje

Dinsdag 4 oktober
- maen
- dralion
- Bioloogje
- Reflectionne
- Saxofoontje

Alles nog wel onder voorbehoud :P
  maandag 12 september 2011 @ 12:13:00 #248
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_101852554

Maandag 19 september
- maen
- Reflectionne
- Saxofoontje

Donderdag 22 September
- Bioloogje
- Reflectionne

Maandag 26 september
- maen
- Reflectionne
- Saxofoontje
- Placeholder

Woensdag 28 september
- maen
- dralion
- Reflectionne

Maandag 3 oktober
- maen
- dralion
- Reflectionne
- Saxofoontje
- Placeholder

Dinsdag 4 oktober
- maen
- dralion
- Bioloogje
- Reflectionne
- Saxofoontje
  maandag 12 september 2011 @ 17:56:18 #249
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_101864115
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 12:13 schreef placeholder het volgende:

Maandag 19 september
- maen
- Reflectionne
- Saxofoontje
- Momo

Donderdag 22 September
- Bioloogje
- Reflectionne

Maandag 26 september
- maen
- Reflectionne
- Saxofoontje
- Placeholder
- Momo

Woensdag 28 september
- maen
- dralion
- Reflectionne

Maandag 3 oktober
- maen
- dralion
- Reflectionne
- Saxofoontje
- Placeholder
- Momo

Dinsdag 4 oktober
- maen
- dralion
- Bioloogje
- Reflectionne