Gezelligquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:54 schreef Voodoo_Doll het volgende:
Halloo
Kom ook even mee slowchatten. Masterstudent bioinformatica hier. Ben in februari begonnen, en maak dus nu m'n eerste 'september' mee in Wageningen. Wat is het enorm druk zeg. Het forum puilt uit, voor de wurshop staat een rij van daar tot aan Renkum, en je moet zelfs in de rij staan voor een toegangspas voor het radix.
Ik lees hier dat mensen hier problemen hebben met studielink? Mijn collegegeld is ook nog niet afgeschreven, terwijl ik die digitale machtiging al 2 maanden geleden akkoord gegeven heb. Duurt wel errug lang allemaal. :/
Ik heb trouwens gehoord dat de wur dit jaar niet of amper gegroeid isquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:44 schreef ieniminimuis het volgende:
elk jaar meer studenten, en elk jaar meer studenten die les hebben op het Forum. Dus tja dan wordt het erg druk op het forum. Waar was die goede oude tijd dat je tussen de middag van gebouw naar gebouw fietsen en het dus niet opviel dat er zoveel studenten waren.
btw collegegeld in termijnen wordt voor de eerste keer eind september afgehaald, de tweede keer eind oktober. SSC stuurt meestal een mail om te waarschuwen dat je genoeg geld op je rekening moet hebben. Hoe het zit met in een keer betalen weet ik niet.
Hier bevalt het wel weer, het is alleen jammer dat ze niet even wat rustiger begonnen, meteen heel veel te doen!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
nu de eerste week bijna voorbij is, dan toch de vraag hoe het iedereen weer bevalt om weer les te hebben of werkstukken te tikken. En aan de 1stejaars hoe het bevalt op de uni!
wat mij vandaag opviel is dat voor een eerste week de bieb wel heel erg vol zat. Owja en die irritante rondleidingen! bah ze liepen overal en overal in de weg!
Ik heb helemaal niks gemerkt..quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:38 schreef Sodium het volgende:
![]()
Iemand die aardbeving nog gevoeld? Ik wel! Lag op mijn bank tv te kijken toen ineens mijn tv bewoog, mijn kast een beetje 'kraakte' en ik de ondergrond beneden mij zachtjes voelde schudden. Heel maf. Vervolgens keek ik naar mijn ramen en die bleken mee te bewegen. Tv uitgezet, meteen op mijn pc gekeken of ik meer informatie kon vinden, maar helaas. Zie ik vanochtend dat het echt een aardbeving was!
hoe is het gesprek voor je stage gegaan?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:29 schreef Reflectionne het volgende:
Nou nou, zo kom ik 2 mensen van hier tegen in het openbaar vervoer.. Sodium heeft het alleen nog niet door :p
Bevalt goed tot nu toe. Vind het echt leukquote:Op donderdag 8 september 2011 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
nu de eerste week bijna voorbij is, dan toch de vraag hoe het iedereen weer bevalt om weer les te hebben of werkstukken te tikken. En aan de 1stejaars hoe het bevalt op de uni!
wat mij vandaag opviel is dat voor een eerste week de bieb wel heel erg vol zat. Owja en die irritante rondleidingen! bah ze liepen overal en overal in de weg!
Ligt er al iemand voor de trein? Dan is het feest namelijk helemaal compleet...quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:12 schreef dralion13 het volgende:
Treinreis is trouwens best wel dramatisch, vertraging, niet op volle snelheid kunnen rijden, trein rijd als stoptrein ipv intercity
Gaat een latertje worden ben ik bang
Wel goed denk ik.. maarja je weet het nooit he.. en als ik goed genoeg was/leek moet ik nog een 2e gesprek. Sowieso nog niet aangenomen dus.. (zo fijn, nog een gesprek, ik hou er zo van)quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
hoe is het gesprek voor je stage gegaan?
hihiquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:49 schreef Voodoo_Doll het volgende:
Donderdagochtend lag er iemand voor de trein. Was dus een uur te laat voor statistiek. Ze kijken je zo raar aan als je pas half 11 les hebt en dan nog te laat komt..
Eens!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:16 schreef placeholder het volgende:
* placeholder probeert voorzichtig
Nu de eerste collegeweek voorbij is, is het wel weer tijd om een meeting te plannen toch?
Je wil wel heel graag weer een meeting hequote:Op vrijdag 9 september 2011 21:16 schreef placeholder het volgende:
Nu de eerste collegeweek voorbij is, is het wel weer tijd om een meeting te plannen toch?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:29 schreef Reflectionne het volgende:
Nou nou, zo kom ik 2 mensen van hier tegen in het openbaar vervoer.. Sodium heeft het alleen nog niet door :p
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:16 schreef placeholder het volgende:
Zo ken ik Wageningen niet, trouwens. Meestal is het college volgen van half negen tot vijf, en dan heb je nog geen literatuur doorgenomen; vergeleken met andere universiteiten is Wageningen soms wel heftig.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:36 schreef placeholder het volgende:
[..]
De vrijheid bevalt me wel. Afentoe college, en veel zelf werken. Heerlijk!
Meetingidee lijkt me prima. Waar zit 'het' Grand Cafe?quote:Op zaterdag 10 september 2011 08:56 schreef Sodium het volgende:
Leuk plan. Ik ben echter wel vrij druk. Misschien kunnen we in het Grand Café een maaltijd nuttigen en dan daarna door naar een café op de Markt voor degene die daar zin in hebben?
[..]
Zo ken ik Wageningen niet, trouwens. Meestal is het college volgen van half negen tot vijf, en dan heb je nog geen literatuur doorgenomen; vergeleken met andere universiteiten is Wageningen soms wel heftig.
In de trein van Arnhem naar Zupthen.. Je ging echt 2 stoelen voor ons (Jappas en mij) zittenquote:Op zaterdag 10 september 2011 08:56 schreef Sodium het volgende:
[..]
Haha, heb je inderdaad niet gezien. Waar heb je mij gespot?
Dat is beneden in het Forum.. Daar kan je eten voor een paar euro. Ik vind het prima. Ik zeg, roep een paar data en kijken wanneer de meesten kunnen?!quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:47 schreef placeholder het volgende:
[..]
Meetingidee lijkt me prima. Waar zit 'het' Grand Cafe?
Ik denk dat het komt door het introductievak. M'n scheikunde (GC1) is al een stuk meer hard werken. Maar het is hoe dan ook een verademing na al die jaren middelbare school.
Doen we een tweede mogelijkheid erbij! Zie bovenstaande post.quote:Op zondag 11 september 2011 23:15 schreef maen het volgende:
haha donderdagen zijn precies de dagen dat ik niet kan! En Saxofoontje waarschijnlijk ook niet
iedere andere dag heb ik nog wel mogelijkheden om wat te regelen dat ik erbij kan zijn, dus liever een andere dag wat mij betreft
he verdorie, ben te traagquote:Op zondag 11 september 2011 23:27 schreef placeholder het volgende:
[..]
Doen we een tweede mogelijkheid erbij! Zie bovenstaande post.
Dan kan ik sowieso, de rest moet ik even kijken...quote:Op zondag 11 september 2011 23:51 schreef dralion13 het volgende:
![]()
MEETING
![]()
![]()
Eten om 18:00 bij het Grand Café op Forum, afpilsen bij de Vlaamsche (wat is een handige tijd?)
Maandag 19 september
- maen
- Placeholder (eten + kroeg)
Donderdag 22 September
- Bioloogje
Maandag 26 september
- maen
Woensdag 28 september
- maen
- dralion
Maandag 4 oktober
- maen
- dralion
Dinsdag 5 oktober
- maen
- dralion
- Bioloogje
22 september kan ik iig niet, dan ben ik jarig en willen mijn ouders heel graag langskomen
quote:Op maandag 12 september 2011 12:13 schreef placeholder het volgende:
![]()
MEETING
![]()
![]()
Eten om 18:00 bij het Grand Café op Forum, afpilsen bij de Vlaamsche (wat is een handige tijd?)
Maandag 19 september
- maen
- Reflectionne
- Saxofoontje
- Momo
Donderdag 22 September
- Bioloogje
- Reflectionne
Maandag 26 september
- maen
- Reflectionne
- Saxofoontje
- Placeholder
- Momo
Woensdag 28 september
- maen
- dralion
- Reflectionne
- Saxofoontje (wat later, dus waarschijnlijk alleen kroeg)
Maandag 3 oktober
- maen
- dralion
- Reflectionne
- Saxofoontje
- Placeholder
- Momo
Dinsdag 4 oktober
- maen
- dralion
- Bioloogje
- Reflectionne