ja valt altijd te proberen. Maarja die 6 euro helpt ook niet echt veelquote:Op donderdag 1 september 2011 15:18 schreef placeholder het volgende:
[..]
Aantal mensen op mijn afdeling hebben dat ook. Dus ik heb het maar aangevraagd...
Nee, zo goed geïnformeerd ben ik ook weer niet.. Op de site van Liander (netbeheerder hier) staat ook niks...quote:
Toch weer 2 keer avondeten ^^quote:Op donderdag 1 september 2011 15:20 schreef maen het volgende:
[..]
ja valt altijd te proberen. Maarja die 6 euro helpt ook niet echt veel
hmm ok. Ben iig blij dat ik weer muziek hebquote:Op donderdag 1 september 2011 15:22 schreef placeholder het volgende:
[..]
Nee, zo goed geïnformeerd ben ik ook weer niet.. Op de site van Liander (netbeheerder hier) staat ook niks...
[..]
Toch weer 2 keer avondeten ^^
ja, vond het ook al raar dat ik die nog niet ontvangen had. Maarja, had me dan ook redelijk laat heringeschreven, en dacht dat de WUR ook wel even aan studielink zou moeten wennen dus vond het nog niet nodig om me zorgen te maken..quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:15 schreef Sodium het volgende:
Ah, die worden (bij mijn weten) pas verstuurd zodra de inschrijving rond is. Niet ontvangen = inschrijving niet voltooid, denk ik. Ik moet overigens toegeven dat het proces van inschrijven er de afgelopen jaren niet duidelijker op geworden is.
en dat 2 keerquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:58 schreef bioloogje het volgende:
Wat ik merk met huisgenoten is dat die bewijzen maar langzaam binnendruppelen. Ik heb er pas 2 gezien, terwijl ik wel veel thuis ben geweest. Dus volgens mij hoef je je nog nergens druk over te maken.Wat ik merk met huisgenoten is dat die bewijzen maar langzaam binnendruppelen. Ik heb er pas 2 gezien, terwijl ik wel veel thuis ben geweest. Dus volgens mij hoef je je nog nergens druk over te maken.
haha ja ik begon ook te twijfelenquote:Op zondag 4 september 2011 15:22 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik twijfelde er al wel over, dus kan heel goed
Helemaal goed!quote:Op zondag 4 september 2011 15:40 schreef maen het volgende:
nee, ik ga dezelfde vakken volgen als vorig jaarmaar nu kan ik wel schrijven dus nu ga ik ze natuurlijk wel dik halen!
klinkt inderdaad pittig!quote:Op zondag 4 september 2011 15:41 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Helemaal goed!![]()
Ik heb foodmicrobiology en mathematical concepts.. Ik vind 't wel leuk maar ben er ook een beetje bang voor
Lief dat je er nog aan denkt. Ben bij die ene afgewezen, dus verder zoekenquote:Op zondag 4 september 2011 15:44 schreef maen het volgende:
[..]
klinkt inderdaad pittig!
hoe is het trouwens met je stageplaats afgelopen?
ow jammer! Wanneer zou je eigenlijk moeten beginnen? En heb je al wat nieuws op het oog?quote:Op zondag 4 september 2011 15:47 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Lief dat je er nog aan denkt. Ben bij die ene afgewezen, dus verder zoeken
Solliciteren voor stages gaat me altijd heel slecht af, terwijl die voor vakantiebaantjes altijd supergoed gaan..![]()
Begin november.. Ik ga gewoon veel brieven sturen nuquote:Op zondag 4 september 2011 16:22 schreef maen het volgende:
[..]
ow jammer! Wanneer zou je eigenlijk moeten beginnen? En heb je al wat nieuws op het oog?
Nja, niet in mij blijkbaar.. Heb twee stages eerder gelopen maar het vinden daarvan ging heel moeizaam. Voor deze ben ik nog maar op 1 gesprek geweest hoor, dus het kan nog beter gaanquote:Op zondag 4 september 2011 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
bedrijven moeten toch hardstikke geintreseerd zijn in stagairs? Ze zijn immers goedkoper dan reguliere arbeidskrachten.
Hopelijk vind je snel wat!
Het lijkt bij mij nu gelukt te zijn, nadat ik de digitale machtiging nog eens had aangeklikt, misschien moet je dat doen? Dan mogen ze wss pas het geld van je rekening afhalen, vergelijkbaar met een handtekening op dat formulier. Er staat bij mij nu op portal.wur.nl het volgende:quote:Op zondag 4 september 2011 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
ik heb ruzie gehad met studielink en aangezien ik de hele vakantie gewerkt heb en dus nog niet naar ssc kon gaan, sta ook ik morgen in de rij. En ook ik heb dat mailtje gehad dat mijn account na 16 okt niet meer bestaat. Vond het oude inschrijfsysteem een stuk makkelijker! Gewoon gegevens controleren formulier uit printen opsturen en klaar. Van studielink snap ik geen snars, zou wel weer wat verkeerd gedaan hebben.
En bij mij nu ookquote:Op maandag 5 september 2011 10:50 schreef maen het volgende:
ja, Studielink zegt nu ook dat ik officieel ingeschreven sta. Dus zal wel goed zijn allemaal
vanochtend was ie echt immens lang... hopelijk valt het nu meequote:Op maandag 5 september 2011 13:45 schreef Reflectionne het volgende:
Zo lekker aansluiten in de rij voor de wurshop
Ik ga zo, dus een rare tijd (hoop ik)quote:Op maandag 5 september 2011 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
vanochtend was ie echt immens lang... hopelijk valt het nu mee
Fijn dat alles (?) weer opgelost is!quote:Op maandag 5 september 2011 22:23 schreef dralion13 het volgende:
Aargh gedoe
Ik kan niet inloggen op eduweb (niet met dat wur/ inlogaccount icm met het wachtwoord dat ik ook voor de @wur mail gebruik waar ik wel in kan komen) en kan het ook niet meer opnieuw proberen :S
En ik sta ook al niet op de indeling van het practicum van morgen, dus ik heb geen idee waar ik morgen moet zijn
probleem met eduweb is opgelost, / gebruikt ipv \
nu nog kijken of ik er achter kan komen waar ik morgen moet zijn
Wat een service, om kwart voor 11 nog mail terug van de docent
Docenten van NCP hebben niet echt een leven, plantjes that's all. Ze zijn wel heel gemotiveerd voor studenten!quote:Op maandag 5 september 2011 22:23 schreef dralion13 het volgende:
Aargh gedoe
Ik kan niet inloggen op eduweb (niet met dat wur/ inlogaccount icm met het wachtwoord dat ik ook voor de @wur mail gebruik waar ik wel in kan komen) en kan het ook niet meer opnieuw proberen :S
En ik sta ook al niet op de indeling van het practicum van morgen, dus ik heb geen idee waar ik morgen moet zijn
probleem met eduweb is opgelost, / gebruikt ipv \
nu nog kijken of ik er achter kan komen waar ik morgen moet zijn
Wat een service, om kwart voor 11 nog mail terug van de docent
Alles is helemaal opgelost inderdaadquote:Op dinsdag 6 september 2011 07:58 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Fijn dat alles (?) weer opgelost is!
Gezelligquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:54 schreef Voodoo_Doll het volgende:
Halloo
Kom ook even mee slowchatten. Masterstudent bioinformatica hier. Ben in februari begonnen, en maak dus nu m'n eerste 'september' mee in Wageningen. Wat is het enorm druk zeg. Het forum puilt uit, voor de wurshop staat een rij van daar tot aan Renkum, en je moet zelfs in de rij staan voor een toegangspas voor het radix.
Ik lees hier dat mensen hier problemen hebben met studielink? Mijn collegegeld is ook nog niet afgeschreven, terwijl ik die digitale machtiging al 2 maanden geleden akkoord gegeven heb. Duurt wel errug lang allemaal. :/
Ik heb trouwens gehoord dat de wur dit jaar niet of amper gegroeid isquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:44 schreef ieniminimuis het volgende:
elk jaar meer studenten, en elk jaar meer studenten die les hebben op het Forum. Dus tja dan wordt het erg druk op het forum. Waar was die goede oude tijd dat je tussen de middag van gebouw naar gebouw fietsen en het dus niet opviel dat er zoveel studenten waren.
btw collegegeld in termijnen wordt voor de eerste keer eind september afgehaald, de tweede keer eind oktober. SSC stuurt meestal een mail om te waarschuwen dat je genoeg geld op je rekening moet hebben. Hoe het zit met in een keer betalen weet ik niet.
Hier bevalt het wel weer, het is alleen jammer dat ze niet even wat rustiger begonnen, meteen heel veel te doen!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
nu de eerste week bijna voorbij is, dan toch de vraag hoe het iedereen weer bevalt om weer les te hebben of werkstukken te tikken. En aan de 1stejaars hoe het bevalt op de uni!
wat mij vandaag opviel is dat voor een eerste week de bieb wel heel erg vol zat. Owja en die irritante rondleidingen! bah ze liepen overal en overal in de weg!
Ik heb helemaal niks gemerkt..quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:38 schreef Sodium het volgende:
![]()
Iemand die aardbeving nog gevoeld? Ik wel! Lag op mijn bank tv te kijken toen ineens mijn tv bewoog, mijn kast een beetje 'kraakte' en ik de ondergrond beneden mij zachtjes voelde schudden. Heel maf. Vervolgens keek ik naar mijn ramen en die bleken mee te bewegen. Tv uitgezet, meteen op mijn pc gekeken of ik meer informatie kon vinden, maar helaas. Zie ik vanochtend dat het echt een aardbeving was!
hoe is het gesprek voor je stage gegaan?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:29 schreef Reflectionne het volgende:
Nou nou, zo kom ik 2 mensen van hier tegen in het openbaar vervoer.. Sodium heeft het alleen nog niet door :p
Bevalt goed tot nu toe. Vind het echt leukquote:Op donderdag 8 september 2011 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
nu de eerste week bijna voorbij is, dan toch de vraag hoe het iedereen weer bevalt om weer les te hebben of werkstukken te tikken. En aan de 1stejaars hoe het bevalt op de uni!
wat mij vandaag opviel is dat voor een eerste week de bieb wel heel erg vol zat. Owja en die irritante rondleidingen! bah ze liepen overal en overal in de weg!
Ligt er al iemand voor de trein? Dan is het feest namelijk helemaal compleet...quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:12 schreef dralion13 het volgende:
Treinreis is trouwens best wel dramatisch, vertraging, niet op volle snelheid kunnen rijden, trein rijd als stoptrein ipv intercity
Gaat een latertje worden ben ik bang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |